Joos, ik weet natuurlijk niet hoe lang je mannetje weg gaat, maar bednek wel dat die zaadjes heel lang onder water kunnen zwemmen he?! Er zijn gevallen bekend van zelfs een week! Dus geef de moed niet te snel op :hug:
Ik ga naar werk. Jane, jij ook werk ze voor vandaag!
:-*
Wat een weertje he? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :mrgreen:
Ik geniet er echt van :mrgreen:
Het is inderdaad heeeeeeeeerlijk weer 8)
Fijn hoor als je in Noordwijk aan Zee werkt :roll: File en nog eens file :x
Maar ik ben er en het is toch wel gezellig als ik zo naar buiten kijk.
Iemand enig idee wat voor weer het morgen wordt?
Het is inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer meiden!!
Wij hebben net een heel stuk gewandeld met dreumes. Was echt super. We zijn een uur onderweg geweest. Ik ben er gewoon van opgeknapt :mrgreen: Probleem is nu alleen dat dreumes niet naar binnen wil :inlove: Hij vind buiten zijn zo ontzettend fijn!!
Patricia, morgen wordt het als het goed is ook weer mooi weer. :dance: Dat wordt dus weer genieten!
Nu zo eerst maar eens even eten en dan een lekkere rustige avond voor de boeg.
Het is hier trouwens wel redelijk rustig vandaag. Misschien dat het vanavond nog wat drukker wordt. :think:
Ik denk dat naarmate het weer beter wordt het hier rustiger gaat worden. Jammer, maar logisch natuurlijk.
Eet smakelijk Tilly!!
Jane, heb je het druk?
ik ben zo lam
hier is schijnbaar de klok een uur vooruit gegaan vannacht.
Tilly, lekker he zo naar buiten met dreumes? Wij hebben bijna de hele dag in de tuin gewerkt en geluierd en gespeeld met peuter :mrgreen:
@kyr@ wrote:
ik ben zo lam
hier is schijnbaar de klok een uur vooruit gegaan vannacht.
:hug:
Wanneer gaat hij bij ons weer vooruit?
Ik wil eigenlijk wel weten hoe het met Marije is en of ze nog bloedverlies heeft :think:
ik ben er ook weer. Goede vraag wawa geen idee. Jij ook lekker genoten van mooie weer, ben blij dat het morgen ook mooi word kan ik er ook wat van genieten :dance:
Patries die broek is leuk he heb hem op internet gekocht en kon gewoon mijn eigen maatje houden, wist dat niet zo goed wilde haast een l ofzo bestellen. Maar goed is allemaal nieuw.
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_KLA
Joos terwijl ik zit te typen begrijp ik zo goed dat je hier niet op zit te wachten net als charissa. Ik heb er dus alle begrip voor maar zou het zo zonde vinden als jullie helemaal weggaan. Ik hoop dat jullie tijd ook komt en hoop dat wij daar dan ook deelgenoot van mogen zijn. :hug:
Tilly wat leuk dat jij zo’n buiten kind hebt. Ik was dat vroeger ook ben opgegroeid op boerderij en ze zette mij gewoon in de wei en daar had ik het uren naar mijn zin.
Liefs jane
Hi Wawa…
Meld me even… ben net terug van mijn vader ( nog niets verteld hoor).
Heb soms bij het afvegen nog een stipje bloed wat er dan tussen zit maar meer dan dat ook niet, dus denk dat het nog van de innesteling is ofzo…
We houden het gewoon positief! Lief dat je er aan dacht! :-*
Verder hier alles goed, lkkr van het weer genoten vandaag!
Ga even bijlezen en kom dan zo wel weer even terug,
kus Marije.
Joos, lieverd, ik begrijp je heel goed…Wil je dus ook een dikke virtuele knuf en kus geven…
Tilly, bedankt voor je lieve pb :-
Ik lees uiteraard dus nog mee en zal ook nog wel wat reageren, kan jullie toch niet missen :oops:
Heb mijn banner weggehaald, er komt pas weer een banner als ik zwanger ben… en zal morgen mijn nieuwe nod even doorgeven aan Patries
:- :-*
Marije, dat is fijn te horen meid. Het klinkt inderdaad niet alsof het heel erg is dus ik zal me er ook maar niet te druk om maken. Blijf maar lekker positief!!! Geniet van je zwangerschap meid :-
Jane, mijn schoonouders wonen ook ‘buiten’ zeg maar. Ze hebben dan wel geen boerderij, maar om hen heen staan er wel een heel aantal. Dreumes vind het daar helemaal heerlijk om buiten te zijn :inlove:
Wawa, zo lekker om nu buiten te kunnen zijn met peuter hè?!! Wij hebben ook echt van het weer genoten met dreumes.
Patricia, idd als het mooi weer wordt zal het hier steeds rustiger worden denk ik. Maar ik ga toch echt mijn best doen hier regelmatig te komen. Anders mis ik jullie vast veel te veel :oops:
Nou meiden, ik ga even op de bank zitten.
Ik kom straks wel een keer weer spieken hier.
:-
Charissa, :-* ik weet dat het niet meevalt hoor. hadden we toch op het andere forum he. paar al 2e kindje en paar zwanger en dan wil je ook zo graag.
Geniet lekker van lois en de tijd komt wel hoor dat je je banner mag plaatsen :hug:
Marije, goed dat je lekker positief blijft. Had ik ook ondanks de krampen werd ik wel onzeker maar heb wel goed gevoel bij deze zwangerschap. Had ik bij de vorige totaal niet omdat ik toen ook nog dat spiraal in had en ging dus ook mis. Geloof dat wawa het ook al aangaf dat je soms een voorgevoel kunt hebben of het goed zit. :-*
@Marije wrote:
Hi Wawa…
Meld me even… ben net terug van mijn vader ( nog niets verteld hoor).
Heb soms bij het afvegen nog een stipje bloed wat er dan tussen zit maar meer dan dat ook niet, dus denk dat het nog van de innesteling is ofzo…
We houden het gewoon positief! Lief dat je er aan dacht! :-
Verder hier alles goed, lkkr van het weer genoten vandaag!
Ga even bijlezen en kom dan zo wel weer even terug,
kus Marije.
Dat klinkt positief meid :-
Charissa, please lekker hier blijven schrijven. We kunnen niet zonder jou en Joos :-*
nope we kunnen charissa of joos niet missen hoor :-*
hoe is het met poeh en bb? al iets gehoord?
Nee, duurt lang he? Misschien weet Mirretje waar Poeh is?
Nee wil jullie ook niet missen, niet voor langere tijd.
Ben ook benieuwd hoe het met hen is. BB had lichamelijk nogal wat klachten dus hoop dat alles goed is.
Marije goed dat je zo positief eronder bent
heel belangrijk een goed voorgevoel. en wat een goed nieuws in toch wel een verdrietige tijd voor jou en je familie. Wat een emotionele momenten in een korte periode.
Wendy voel je je nog zo brak of is het wat beter?
Heeft één van jullie ervaring met een angel sound je kan ze bestellen voor ongeveer 40 euri.
liefs jane (wat vonden jullie van broek?)
Ik kreeg alleen de algemene site van H&M helaas
Inderdaad Jane, gewoon je eigen maat aanhouden hoor qua kleding. Die kleding is natuurlijk op een dikke(re) buik gemaakt.
De klok gaat hier in het weekend van de 24e weer vooruit meiden.
Marije, fijn dat je een goed gevoel hebt en dat moet je ook zeker zo houden! je mag alweer bijna op controle meid.
Ik ga weer aan het werk! :-*