**Oktober 2006 stoppers deel 13**

Euhmmm…veel schrijfplezier en natuurlijk veel vruchtbaarheid voor iedereen!!







:: :: :: :: :: :: :**:



Aanpassingen voor het lijstje graag via een pb-tje! :-* :thumbup:

Waar ist lijssie?



Femmie, machteloos gevoel he? Zo’n onregelmatige cyclus :-* :hug:

Ik was nog ff met het lijssie bezig :wink: Maar hij staat erop hoor!

@Wawa wrote:

Waar ist lijssie?



Femmie, machteloos gevoel he? Zo’n onregelmatige cyclus :-* :hug:


Zeker ik wordt er een beetje hopeloos van. Probeer heel de tijd de moed erin te houden, maar dat gaat toch erg lastig zo :cry:

@femmie wrote:

@Wawa wrote:
Waar ist lijssie?



Femmie, machteloos gevoel he? Zo’n onregelmatige cyclus :-* :hug:


Zeker ik wordt er een beetje hopeloos van. Probeer heel de tijd de moed erin te houden, maar dat gaat toch erg lastig zo :cry:




Kan ik me heel goed voorstellen meid :hug: :hug: :hug:

oh femmie ik geloof goed dat je er de balen van hebt :hug: hopelijk is je volgende nod gewoon NIET optijd met een reden … we blijven voor jullie allemaal stug door :thumbup: hoor.



Hier gaat het wel, vandaag 6 weken. Ik wou dat de eerste 12 weken sneller gingen. Devin wil niet aan zijn middag dutje beginnen dus die zit hier op de bank.

Ach meiden ik zou zo graag willen dat ik iets voor jullie kon doen!! :hug:

Ik kan helaas niet veel meer dan met jullie meeleven en heel hard :thumbup: :thumbup: voor een regelmatige cyclus danwel en positieve test! :hug:



Wendy toch alweer 6 weken, vind het best hard gaan hoor! Maar ik snap dat je graag voorbij de 12 weken wilt zijn… Je hebt het vast al verteld, maar wanneer mag jij op controle?

uhm half april, hier is het anders dan daar. Ik wil wel vragen of ik een eerdere echo mag. Hier is het maar 1x met 20 weken. Dit omdat ik toch wel wat onzeker ben door die bloeding etc van afgelopen augustus. Maar dat vraag ik dan half april.

zou willen dat ze hier sommige dingen hadden net als daar. vooral KRAAMHULP . hmm hopelijk kan ons mam weer komen en misschien mijn andere zussie dit keer rond de bevalling.

Zo ik ben weer klaar in huis (nou ja voor vandaag dan)



Dank je voor jullie medeleven meiden. Doet toch goed hoor. :-*



Kyr@ ik vind het ook snel gaan. Ik dacht, jeetje alweer 6 weken?!?! Maar kan me ook wel voorstellen dat je naar die 12 wkn toeleeft en ja dan gaat het langzaam ja. Hoe voel je je verder? Nog steeds moe enzo?



Wawa jij zit inmiddels op 34 dgn. Hoe zit het? Je had enkele negatieve testen en ik geloof ook een naderend ongi gevoel, maar nog steeds helemaal niets? Meis ik :pray: echt heel erg hard voor je hoor! Hoop zo dat het raak is!



Patricia, hoe gaat het trouwens me jou verder? Zie je hier veel maar hoor je eigenlijk weinig over hoe het met je gaat. En ik wacht nog steeds op de foto van de wendy look-a-like :mrgreen:

Geen kraamhulp kyr@ ?!?!?! :shock:



Maar heeft je man dan wel iets van kraamverlof ofzo? Dat trek je toch niet alleen? En al helemaal niet met een kleine devin erbij :twisted: :mrgreen:

bij devin had john 2 vrije dagen. En die kraamhulp mis je echt. Ik was dus echt blij dat ik wat familie hier had. Verder zijn mensen hier vaak aangewezen op familie of buren/vrienden.

Volgens mij is kraamhulp ook wel iets typisch Hollands…



Alles gaat goed hier hoor femmie! Ik heb het idee dat mijn buik deze week weer flink gegroeit is. Wilde vamorgen een broek aantrekken en die paste niet, terwijl ik die afgelopen maandag nog aan had! Ik voel de beeb nog niet, maar dat schijnt wel normaal te zijn bij de eerste. Verder voel ik me heel goed eigenlijk en merk dat de vermoeidheid zo goed als verdwenen is.



Foto van mijn nieuwe kapsel zal ik showen als het goed in model zit. Meestal prop ik het gewoon in een staart als ik moet werken.



Maandag ben ik 16 weken en dan komt er ook weer een nieuwe buikfoto.



:-*

ik voelde devin pas echt rond de 27 weken.

Oh, dan moet ik nog ff geduld hebben :mrgreen:

Kyr@, dat is wel erg weinig. Vlgs mij is kraamhulp idd iets typisch nederlands en moet je het in de rest van de wereld gewoon met familie en vrienden doen. Zijn weer veel te verwend hier :smiley:



Patricia, moeten we echt wachten tot maandag? :shock:

Ik begin wel benieuwd te worden naar die buik van jou en naar je kapsel ook, aangezien je maandag vrij bent, verwacht ik een dubbele serie :smiley:



Nou ik dacht, ik pak weer ff lekker een baileys nu het gewoon kan. Soms word je er vrolijk van en soms, suf en depri. Nou vandaag is zo’n dag.

Heb eigenlijk ook gewoon een baaldag achter de rug eigenlijk, maar goed.



Vind trouwens dat het de laatste tijd wel erg rustig is op ons topic vergeleken met enkele maanden geleden. Met name de zwangere zie ik hier stukken minder (enkele uitgezonderd :wink: ). Moet zeggen dat ik dat wel erg jammer vind eigenlijk.

oh femmie ik las dat je een kaassoufle hebt gehad :drool:

soms zou ik willen dat ik daar zat en naar de snackbar of zo kon voor een lekkere frikandel of kaassoufle. Hier is het een echt kaas land, maar ik mot er niks van hebben. Ik ben echt zo’n pietje precies en ik hou niet van mozerella en cheddar en al die zooi die ze hier hebben. Een lekker boterham met jonge kaas zou wel lekker zijn. Geloof dat mijn zussie dat meeneemt. oh ik zal is een lijst voor haar maken 8)

het novembermama’s topic is ook niet zo vol met kletstantes geloof ik. Ik voel me hier toch het meete thuis en zal hier ook meer dingen neerzetten dan daar.

Gelukkig maar en gezellig dat je hier blijft kyr@

Al is het wel jammer voor je dat de nov mamma’s wat minder kletsen, maar de maand is nog niet om toch? Er kan nog wat bijkomen toch?



Ik had wel een kaassoufle op maar niet zo eentje van de snackbar. Ze hebben voortaan van wapenaar kaasschijven met een krokant laagje erom heen en die kan gewoon in de pan. Is eigenlijk nog lekkerder :drool:

Zit ook een over andere aardbeiensausje bij. Dacht de eerste keer dat het chilisaus was. Nou dan sta je raar te kijken hoor als het naar aarbei smaakt.



Wat jij zegt herken ik wel. Vind in het buitenland de kaast ook nooit zo geweldig. Zeker de cheddar niet :sick:

Al vind ik de la vasquiri (ofzo, bedoel die ene smeerkaas met die koe erop) wel erg lekker.

Ik schrijf ook veel meer hier dan bij de aug mama’s hoor. Ik vind het hier veel gezelliger en met die meiden daar heb ik gewoon niet zo veel. Ik lees er wel vaak, maar dat is meer voor de ervaring van andere zwangeren.



Ik vind het ook erg jammer dat sommige zwangeren van hier er niet meer zijn. Ben toch wel heel benieuwd hoe het met Peetje en Joyce gaat bijvoorbeeld… maar het is te verwachten dat er altijd wel een aantal afvallen.



Ik beloof jullie plechtig :angel: dat ik hier mee blijf schrijven, in ieder geval tot iedereen zwanger is!

@patricia26 wrote:

Ik beloof jullie plechtig :angel: dat ik hier mee blijf schrijven, in ieder geval tot iedereen zwanger is!


Dat is een gedurfde uitspraak. Voor het zelfde geldt duurt het nog jaren voor iedereen zwanger is.