**Oktober 2006 stoppers deel 13**

Ik ga naar bed :zzz:

Mocht het bij iemand heel lang duren, blijf ik schrijven zolang die persoon hier ook schrijft.

Ik bedoel, bij mij is het heel snel gegaan en ik gun iedereen straks een beeb in de armen!



Slaap lekker femmie! :zzz:

slaap lekker femmie, ik ga zo maar is ff denken wat te koken, bleh zoek het niks vandaag en ga het liefste ook naar bed :roll:

Heb je al kunnen verzinnen wat je gaat eten Wendy?



Ik ga naar bed. Fijn weekend iedereen! :-*

ik heb eerst een tukje gehad van 45 min, ik was toch zo moe ineens :roll: en heb daarna maar pannekoeken gebakken.

Devin was zooo lief joh, tijdens het eten vroeg hij ineens. mommy hug en dat 3x op rij :inlove:

was er iemand van hier pas niet wezen bowlen die zwanger is?

Wij gaan bowlen van john zijn werk volgende week zondag, mag ik dat gewoon doen :think:

Femmie, idd erg jammer dat het zo rustig is, maar ene forum is altijd bij vlagen druk. Als straks het mooie weer komt, zul je ook merken, dat het rustiger is.



Patricia, ik voelde peuter al met 16 weken, dus als je het gevoel hebt je darmen te voelen, dan kan het ook wat anders zijn :-*

Hoi meiden, sorry dat ik zo weinig aanwezig ben…Komt omdat ik donderdag over een week (22 maart) naar brasil moet en daarvoor nog heel veel heb te doen. Ook mijn moeder helpt me niet meer 2 dagen in de week, zodat ik peuterlief om me heen heb. Heb het dus enorm druk, en dat terwijl ik me maar niet fit voel.

De zwangerschap gaat alles prima touwens. Mijn buik groeit behoorlijk. Hoop dat ik manlief zover krijg om vandaag een buikfoto te maken dan zet ik hem op het net…

Sterkte voor de nog niet zwangeren onder ons…Ik weet nog goed hoe ik me voelde met Sasja…duurde 10 maanden en ik denk dat ik elke maand wel teste…elke keer zo teleurgesteld, durfde op een bepaald moment niet meer te kijken…

:hug: voor jullie!!!

Iedereen dikke :-*

Goedemorgen,



Wawa ik begrijp het ook wel hoor dat het wat rustiger is hier, ben er zelf ook wat minder dan voorheen en ook mijn agenda is weer wat gevulder.



Wendy, Bowlen is toegestaan tijdens de zwangerschap, maar zorg wel dat je je buikspieren niet overmatig belast bij het optillen en gooien van bal. Het doel van de sport, ontspanning, kan teniet worden gedaan als je je hierover zorgen moet maken.



Chrisje, wat een hoop te doen voor je vertrekt. Heb je al kriebels van de spanning? Wel fijn dat je moeder je zo helpt doos sasja op te vangen zodat je even lekker door kan gaan met je dingetjes. Ga je ook een website bijhouden als je in brasil bent? Of hadden we nu afgesproken via de pb contact te houden? :think: (kunnen natuurlijk ook een apart topic voor jou openen, waarin alleen berichtjes van jou en aan jou geplaatst worden)

Thx voor je lieve woorden chrisje :-



Tilly, proficiat met je man!!!

_________________

Nou ik heb vanmorgen mijn negatieve energie/frustraties omgezet. Heb dik 20 minuten hardgelopen!!! :dance:

Vind het echt goed van mezelf, want vorige week hield ik het nog geen 2 minuten vol :think: Vandaag ging ik over op de automatische piloot en zei tegen mezelf dat ik niet moest zeuren en gewoon door moest gaan en zodoende heb ik een ronde van 20 minuten zonder te stoppen gehaald :dance:



Fijne dag allemaal! :-

Hi meiden,



Wilde even tegen de meiden zeggen ( o.a femmie, wawa en til) dat ik heel erg goed begrijp dat het gevoel soms allemaal wat dubbel is als je weer zo’n positief verhaal hoort terwijl jij op dat moment zo aan’t tobben bent met cyclussen etc…

Ik had daar ook best last van… natuurlijk ben je blij voor diegene waarbij het raak is, maar tegelijk zo " jaloers" dat het bij jou niet zo is nog…

Weet zeker dat ik voor jullie ook snel mag juichen, ik blijf duimen!! :thumbup: !!! :-* :hug: :-



Enne… ik ga hier ook niet weg hoor!! We hebben zoveel gelachen en gehuild met elkaar in zo’n korte tijd… ben toch wel gehecht geraakt aan dit groepje!! :-






We gaan zo lekker even naar buiten, het is LENTE!!! :dance:



Tot later!



liefs Marije.

zie banner.



Patricia ik stuur je zo mijn nieuwe nod.

He Joos, jammer!! :frowning: Had het erg voor je gehoopt.

Zo meiden, daar ben ik weer!! Ik heb niet zoveel tijd en puf de laatste tijd, vandaar dat ik hier minder te vinden ben. We hebben dan ook wel ons best gedaan met klussen. :lol:



Maarrrr, voor ik verder ga:





Pino en MarijeYEEEEEEEEEHAAAAAAAAA!!!

Goed gedaan meiden!! Gefeliciteerd!!! Ik ga duimen voor jullie dat het een heel fijne zwangerschap wordt!

MARIJE EN PINO GEFELICITEERD!!!



Ik ben donderdag en vrijdag de hele dag onder de pannen geweest en had daardoor niet veel tijd om te reageren. Sorry, meiden.



Met de poezendames gaat het goed. Ze zijn donderdagavond en vrijdag nog behoorlijk suf geweest. Ik kan merken dat ze nog steeds een beetje uit hun doen zijn. Maar ze zijn alweer goed wakker. Ze eten ook alweer goed. Noa heeft haar eerste hechting er al weer uit gehaald (de tut), maar de wond is nog mooi dicht en schoon. Ik hou het goed in de gaten en anders ga ik maandag wel even naar de dierenarts. Ze zijn nog een beetje terughoudend, maar vragen al wel weer zo nu en dan om aandacht.



Ik ga me zo ff lekker douchen, was draaien, stofzuigen en afstoffen en als ik nog een beetje puf heb zal ik ook nog ff dweilen. Ik ben dus weer ff druk, misschien dat ik vanmiddag nog ff kom.

Meiden, straks gaan we eten bij mijn schoonouders. Ze hebben peuter al zo lang niet gezien, dus het is wel weer nodig. Tja gene zin, maar ik hoef niet te koken, dat scheelt :oops:

Wawa, veel plezier. Ik merk altijd weer dat het me heel erg meevalt als ik daar eenmaal ben. Maar vooraf heb ik ook bijna nooit zin. En n iet koken, nou lekker toch? :wink:



Angela, werk ze! Ik heb vanmorgen al gestofzuigd, gedweild, puin geruimd, vaatwasser uit- en ingeruimd, 2 wassen gedraaid en gedroogd. (Ohnee, dat doen de machines he). Ben blij dat ik dat weer achter de rug heb. Het was ier zooooooo’n bende!!! :oops:

Wawa veel plezier. Als je er eenmaal bent valt het vast mee :wink:



Tilly, gefeliciteerd met je hubbie! :-*

Ik was trouwens nieuwsgierig of jullie banners en onderschiften wel altijd goed zien?



Helemaal vergeten te vertellen trouwens. Gisteren hele leuke foto’s van peuter opgehaald. (supermarktactie): veel teveel geld uitgegeven, maar ja … 't is ook zo’n lekker ding.



We wachten nu tot peuter wakker is, voordat we kunnen vertrekken.

Wawa, ik heb het gelezen meid!!!

Ben benieuwd wanneer de anderen het zien. Tot die tijd verklap ik lekker niks :lol: :lol: :lol:



Hier trouwens steeds meer ongi buikpijn aanwezig. Beetje (heel erg) balen. Dan zal het er dus wel aan zitten te komen. In principe heb ik de 15e mijn nod maar voor de veiligheid heb ik hem maar op de 17e gezet omdat ik toch nog niet zeker weet of alles weer normaal op gang gaat komen. M’n lijf heeft al wel de nodige pijntjes te ondervinden dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij op gang komt, maar…je weet het natuurlijk niet.



Patricia en Femmie geloof ik :think: dank jullie wel voor de felicitaties voor mijn man. Vanavond vieren we zijn verjaardag voor de familie dus het wordt hier nog druk! :shock: Maar, hopelijk wel gezellig. :mrgreen:



Joos, meid wat balen zeg :wall: :frowning: Ik had er best wel veel vertrouwen in moet ik zeggen. Ik hoop voor je dat je de teleurstelling een beetje kan verwerken om straks toch met volle moet weer er tegen aan te gaan. Van mij iig een dikke :hug: en :-



Charissa, weet jij inmiddels al meer? Of heb ik er misschien overheen gelezen? Zolang ik nog niks weet blijf ik maar gewoon heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Alle andere meiden ook een dikke :-




Ga nu dreumes uit bed halen dus weet niet of ik nog weer tijd heb hier te komen. Anders voor iedereen alvast een prettige avond gewenst.



:-*

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: