**Oktober 2006 stoppers deel 13**

ARG, stomme knop ook die alles wegwist…



ik probeer het straks wel opnieuw. Ga eerst ff eten, mijn eten (oatmeal) is afgekoeld en ben misselijk van de honger.

Wawa… hebben de zwemmertjes goed hun best gedaan? :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Oh ja nog even een vraagje… Heb vandaag steeds bij m’n afscheiding een heeel klein beetje bloed zitten…is dit nou erg?

Ben al een keer zwanger geweest natuurlijk, maar het lijkt wel alsof ik voor de eertse keer zwanger ben :mrgreen: :mrgreen: Ben zo onzeker… word er niet goed van…



wawa: :-* :mrgreen:

Tja Marije, lastige vraag. Het gaat erom hoeveel bloed het is en of het toe gaat nemen of straks geheel verdwenen is.

Jij hebt het over een heeeel klein beetje, dat zou in principe niet erg hoeven te zijn. Dat schijnt veel vaker voor te komen. Dat komt dan omdat er toch van alles gebeurt in je buik en daarbij kan je af en toe een beetje bloed verliezen.

Neemt het toe, dan kan het toch wel zorgelijker zijn denk ik. Dan moet het echt meer zijn en aanhouden en waarschijnlijk nog meer worden. Ook heb je dan natuurlijk vaak buikpijn erbij.

Jij hebt verder geen buikpijn?

Ik zou me voor het eerst nog geen zorgen maken meid. Pas als het meer wordt etc dan is het nodig je misschien zorgen te gaan maken.



Hoop dat je hier wat aan hebt.



:-*

Wawa, dikke :-* !!!















































:dance: Yeeeehhaaaaaa

Best wel stil hier :roll:

Patricia, ik ben er wel hoor.

Ik spiek elke keer even of er weer iets geschreven is. Ik ben helemaal nieuwsgierig hoelang het duurt voor iedereen in de gaten heeft dat Wawa haar onderschrift verandert heeft en wat dat betekent. :lol:



Manlief is nu even patat aan het ophalen. Makkelijk en enorm lekker :drool: Ik ben dus zometeen even aan het eten, maar nu ben ik er nog hoor.



:-*

oh patat van de snackbar… :drool: lekker hoor. wat heb je erbij?



elke keer als ik typ komt devin vervelen en drukt op knopjes. poef alles weer weg :x



wawa, ja ik was ook sloom , maar ik loop zowiezo al achter :roll: :dance:

Dank je Tilly…

Heb wel een beetje krampjes in mijn liezen, maar vriendje zei dat ik dat in het begin met Jesse precies zo had, en toen ook zo onzeker was…

:think: Zou wel oke zijn dan hihi… :oops:



Hoe is het met jou verder?



liefs Marije.

Marije, ik had in week 4-5 ook best veel krampen. Het blijft onzeker he deze tijd. :-* en hopelijk vliegen al onze erste 12 weken voorbij.



hoe is het met de rest.?

ja Wen dat is waar het is erg onzeker!

Maar waarschijnlijk gaat gewoon alles goed, en hebben we in november een lkkr hummeltje in onze armen! :inlove: :inlove:



Wawa: trouwens wat is de “afzwemdatum” voor jou zwemmertje? ook ergens in November? :mrgreen: :wink:

@Marije wrote:

Wawa: trouwens wat is de “afzwemdatum” voor jou zwemmertje? ook ergens in November? :mrgreen: :wink:




:stuck_out_tongue:

Oeh Tilly lekker patatjes :drool: :drool:

Heb het altijd al lekker gevonden, maar het lijkt wel of ik het nu ik zwanger ben nog lekkerder vind. Ik eet het dus ook meer :oops:

Is het gezellig Til??



Haha, ik vind het wel heel grappig wat Wawa met haar onderschrift gedaan heeft :mrgreen: :wink:



Marije, ik heb die krampen, uitzaaiende zeurende pijn richting mijn liezen, ook gehad in week 8-9. Maak je niet teveel zorgen meid. En doe je dat toch neem dan even contact op met de VK maandag! :hug:



Hier de laatste paar dagen veel last van hoofdpijn :frowning: Maarja, ook dat schijnt erbij te horen.



Ik ga weer aan het werk dames… :-*

Hoi,



Wij hebben patat gehad met satésaus en een frikandel speciaal. Heel erg lekker :drool: Ik heb alleen een beetje teveel gegeten denk ik. Zit een beetje heel erg vol. :mrgreen:



Marije, het zal idd vast goed komen meid. Daar moet je maar gewoon vanuit gaan. Toch?!!!



Wendy, dat doet dreumes hier nou ook altijd. Dan zit ik even achter de computer en dan vind hij dat natuurlijk maar niks. Om dat te laten merken probeert hij op allerlei knopjes te drukken en dan komt er allerlei onzin te staan of alles is in een keer weg :wall: Erg vervelend. Maar, zij zullen het op dat moment wel vervelend vinden van ons dat we achter de computer zitten, dus ja… :think: :mrgreen:



De afzwemdatum van de zwemmertjes van Wawa is idd in november. Ik weet wel wanneer ongeveer, maar dat moet ze zelf maar even vertellen. Is wel zo leuk toch?



Ik ga dreumes even in bad doen en dan hapjes maken voor vanavond. Om eerlijk te zijn heb ik nog niet zoveel zin in al die visite :oops: Ach, het komt vast allemaal wel goed als ze er eenmaal zijn.



:-*

Je zal het niet meer lezen denk ik, maar toch veel plezier vanavond Tilly! En feliciteer manlief van mij!!

Tilly, gefeliciteerd.



Ik vind het wel leuk, dat jullie zo laat reageren :mrgreen: . Het moet zowel bij jullie als bij mij nog even doordringen. :mrgreen:

Tja, 11/11 uitgerekend, dus ik haal Marije in. Solly :-*

WAWA lees ik dat nou goed :shock: daar :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :-* (wil graag hele verhaal horen over die zwempartij)



MARIJE en PINO GEFELICITEERD MEIDEN WAT GAAT DAN IN ENE SNEL BEN ZO BLIJ



Joos meid wat balen dat jij er nu niet bij zit meid, ik had goede hoop voor jou. Misschien je lichaam toch teveel bezig geweest met ziek zijn. een dikke knuffel voor jou meid. :-*



wawa ben je nu al terug van schoonouders of zit je daar gewoon lekker te KOKKEN. Nou schoonouders of niet jou dag kan niet stuk.



Tilly ben ook dol op patat. Van harte gefeliciteerd en als de visite er eenmaal is word het vast gezellig.



Patricia hier ook een dikke met nadruk of dikker wordende patat fan :oops: Laatst ging ik gewoon vanuit de supermarkt even een frietje eten, dat doe ik echt nooit.



Ik heb nu ook verjaardag en ga nu weg, ben ontzettend druk geweest hele weekend werken en als ik thuiskom ben ik niets waard ga hapje eten en lig vervolgens op bank te slapen om daarna mijn bed in te duiken. Hele dagen gaan aan me voorbij zonder er erg in te hebben.



Meiden liefs en wat een fijne week is dit geworden zeg. Jane

We zijn weer thuis, want peuter moest naar bed.



Tja, die zwemles zou ik volgende maand geven aan de zwemmertjes, maar volgens mij hebben ze hun diploma deze maand al gehaald :mrgreen:

Jeetje Jane jij ook alweer voorbij de 10 weken :dance: Het gaat toch wel erg snel hoor!



Wawa, laat je het me weten als ik je naar het onderste lijstje mag verplaatsen??



Hier net thuis van werk en ben best moe, maar wil nog niet naar bed. Vind ik zo zonde van mijn vrije avond en er moet nog wat gestreken worden :frowning: En ge-kokt natuurlijk :mrgreen:

zo ik ben weer thuis van het winkelen. bah ik voel me maar misselijk en ben blij dat we weer thuis zijn.



ik heb vandaag ook een frietpan gekocht. hier is het niet zo in trek als daar. maar jullie maken me wel lekker hoor.