**Oktober 2006 stoppers deel 13**

@jane wrote:

(wil graag hele verhaal horen over die zwempartij)




Hahaha :lol: Wil je dat echt? Volgens mij vertelt Wawa dat niet hoor!!



Maar Wawa, 11-11, dat is het gekkengetal he! Op die datum begint hier in Brabant de kolder weer. Bijzondere dag in elk geval.



Hier gaat alles z’n gangetje. Gisteren bij Ikea geweest en nieuwe gordijnene gekocht. En een knoflookpers… :lol: Haha, daar moet je ook echt voor naar Ikea.

Die rotbui van laatst was gelukkig de volgende dag weer over. Lief dat een paar van jullie er nog naar vroegen.

Poppetje is nu serieus aan het lopen. Geweldig! Ze stapt soms de hele kamer door. Zo stoer.



Het is niet een heel goede foto maar iemand vroeg erom laatst.

Heb trouwens nog een superlieve foto van manlief met poppetje. Kan het niet laten…



Zie nou dat de foto’s niet in het bericht willen staan. Ga het even proberen in een apart bericht.

Poging 2.

Wawa, wat super meid! Ben superblij!!! dikke smakkerd :-



Ik verwaarloos jullie echt, sorry…We zijn hier dan wel niet mega-erg met het zwanger worden bezig, maar toch steekt het mij dat in 1 keer zoveel mensen zwanger raken…Daarom hou ik mij even afzijdig…

Niet dat ik niet blij ben voor jullie voor, integendeel… :-
:-*

Mamalena, wat een lief poppetje!!! :inlove: En manlief ook hoor :mrgreen:

oh wat lief die 2 langs elkaar zittend. :inlove:

En poppetje is ook al groot he. Een mooie kleren heeft ze aan :smiley:

charissa :-*

Kyr@, kun je in de winkels wel genoeg krijgen voor in de pan :mrgreen:



Mamalena, leuk hoor die foto’s. Wil eigenlijk ook wel een foto van de voorkant. :oops:



Charissa, meid blijf alsjeblieft hier nog beppen. Ik moet de komende anderhalve week door!



Patricia, uhmmmmmmmmmmmm, zal ik me dan maar laten verplaatsen? Ik hoop dat het geen ongeluk brengt. :roll:

Wendy, dat denk ik ook wel eens hoor: wat wordt ze al groot. En vervolgens ging ze afgelopen week ineens met haar fietsje naar buiten en toen was het ineens weer een heel klein hummeltje. Kijk maar:

Wat liefffffffffffffffffffffffffffffff :inlove:

wawa, hmm hier kun je uit de vriezer kopen, friet en uienringen en andere aardappeldingetjes maar dan houd het toch wel op. tja mijn vegatarische burgers zou ik in de frietpan kunnen doen. Maar geen kroketten, frikandellen of kaassoufle’s in iedergeval. Ook geen satesaus kennen ze hier :wall:

dus soms stuurt familie wat over van state/pindasaus. die ik het lekkerste vind is best zwaar om te sturen (potje calve yummy)



oh qua eten mis ik toch veel uit de supermarkt om thuis klaar te maken. Hier wel heel veel keus maar veel is vriezer en potjes of blikjes. niet vee poedervorm om soep of sausjes van te maken ed.

lief, ja die momenten gaan snel voorbij he.

waar in brabant woon je ergens? ik om daar oorspronkelijk ook vandaan. uit zo’n klein gehucht met een bierbrouwerij :wink:

Wawa, ik wil je wel een foto per pb sturen hoor. Ik ben er nog steeds niet happig op om heel herkenbare foto’s te plaatsen namelijk.



Charissa…dikke :-* . Snap je gevoel wel hoor. Zou het wel heel leuk vinden als je hier wel gewoon blijft kletsen. Maar doe wat goed voelt.

Mamalena :inlove: Schattige foto’s!!



Wawa, ik laat het van jou afhangen of je op het lijstje naar onderen wilt of niet. Ik zou het in ieder geval leuk vinden!! Enne…je bent toch zwanger dus je hoort daar wel!

Wendy, ik woon in het prachtige 's-Hertogenbosch. Ben geen Brabantse van oorsprong hoor, maar na 14 jaar heb ik wel m’n hart aan Brabant verpand. Ben jij er wel één die hier geboren en getogen is?

yep geboren in brabant en gewoond tot ik ging emigreren :smiley:

Wij hebben er ook wel eens over zitten denken hoor, om te emigreren. Vooral nadat we in Noorwegen waren geweest. :inlove: :inlove: :inlove: . Jeetje wat is het daar mooi en wat een ruimte!! Maar uiteindelijk zou ik er toch niet gaan wonen. Ik ben bang dat ik me er nooit echt zou kunnen settelen, omdat je de taal nooit compleet machtig wordt en ik zou m’n familie erg gaan missen. Dat heb ik nu al in Brabant. Mijn zus en vader wonen in het westen en dat is al ver weg voor m’n gevoel!!

Poeh gaat toch naar Noorwegen over een tijdje?

ja geloof wel dat ze het daarover had.



ja ik ben blij dat hier gewoon engels gesproken word hehe. Ik mis mijn familie ook best wel erg. Gelukkig hebben we internet en de telefoon wat niet zo heel duur is.

John is hier geboren en hij heeft goede baan etc en we vonden het beter om hier te wonen. Maar ziek van heimwee ben ik niet.

Dat was ik wel toen ik met mijn ex 30 min van mijn ouders afwoonden oh daar kon ik toen niet tegen. raar he

Nu je het over Poeh hebt, ben benieuwd hoe het met haar gaat :think:



Emigreren? Ik doe het liever vandaag dan morgen. Heb niks maar dan ook echt niks met Nederland. Ik zou heel graag naar Turkije gaan maar helaas krijg ik mijn vriend niet mee…



Ik heb een aantal jaren terug een 7 maanden in Turkije gewoond en gewerkt en 5 maanden in Spanje, en ik ben nooit meer zo gelukkig geweest als toen…



Maar 1 voordeel aan Nederland, nergens zijn de sociale voorzieningen en zorg zo goed geregeld als hier, en dat is natuurlijk ook wel erg belangrijk.



Wawa, wil je nou op het onderste lijssie of niet? :mrgreen: :wink:

Patricia, gooi me maar naar onderen :mrgreen:



Mamalena, ja ja ja, ik wil wel foto’s via PB hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja inderdaad…



POEHOE!!! LAAT WAT VAN JE HOOOOOREN!!!