**Oktober 2006 stoppers deel 13**

ik was ff kaarten via msn met mijn zussie :lol:

Nou, ik ga naar bed.

Kyra nog een fijne dag en de rest…weltrusten!! :-*

Ja, slaap lekker. Denk niet dat ik morgen op KoK ben. Ga naar R’dam. Date met 3 andere meiden die ik alweer 15 jaar ken.

Maandag dan weer. Toedeloe!

truste dames, en mamalena veel plezier morgen.

ik ga vanavond lekker op de bank hangen en house kijken en csi en zo. dus ik vermaak me wel.

Lieve Wawa, ook hier wil ik je nogmaals feliciteren! Superdesuper!

Joos wat balen :x Ik had zo’n goede hoop voor jou. :x

Wawa :-* Proficiat meid! Je bent een beetje ingetogen. Durf je het nog niet te geloven?

wawa het is dan eindelijk zo ver ik ben heel blij voor je en je had donderdag al getest was dat op de afgesproken dag 30. Oh helemaal leuk hoe reageerde manlief.

M’lena hele fijne dag voor jou en je vriendinnen 15 jaar wat een tijd zeg.

Charissa ineens drie zwangeren erbij dat moet inderdaad voor jou en de andere meiden ook wel confronterend zijn. Het is een mooi moment dat er nu meer meiden zwanger zijn en onderaan staan dan de meiden bovenaan, maar het is natuurlijk niet zo feestelijk voor de meiden boven aan het lijstje. Ik begrijp heel goed dat je je wat afzijdig wilt houden, zou het wel jammer vinden helemaal niets meer van je te lezen. :hug:

Femmie dat was kort bericht over en uit, ben je druk met klussen en dan bedoel ik in jullie huis :wink: . Het word vast heel mooi.

Joos hoe is het met jou, hoe voel jij je?

Tilly hoe was de verjaardag geweest je zag op tegen de visite is het toch nog gezellig geweest. was gisteren ook op verjaardag en daar werden de gitaren erbij gepakt en hebben we o.a. hotel california gezongen volede me weer heel jong haha.

Patricia wil je zo graag weg hier, jij bent een zon aanbidder he? misschien sparen voor tweede huisje turkije is nog best te betalen daar.

nou moet zo weer werken bah. Liefs jane en een fijne zondag iedereen. :-*

Wawa, gefeliciteerd!!! Wat fijn!

Ik ben inderdaad erg ingetogen. Natuurlijk ben ik blij, want met een positieve test is er meer hoop als met een negatieve test. Ik weet nu alleen wel dat een zwangerschap ook zo afgelopen kan zijn. Dit keer voelt het veel beter dan de vorige keer: opgezette borsten, zin in de dingen waarbij ik tijdens de zwangerschap van peuter ook zin in had, erg moe. Dat is dus wel weer een goed teken. Donderdag had ik met digitale VB getest. De test gaf “niet zwanger” aan, maar toen ik de stick eruit haalde, zag ik wel een lijn staan, gene lichte maar al best een donkere. Vrijdag heb ik me kunnen inhouden en zaterdag gaf hij vrij snel zwanger aan.

Gisteren zat ik al op dag 35, dus net als bij peuter toendertijd een late positieve test. Bij peuter 8 dagen overtijd ene positieve test en nu 7 dagen overtijd ene positieve test. Als ik 6 a 6 1/2 week zwanger ben, maak ik pas een afspraak bij de verloskundige.

Hoi meiden,

Even een ego berichtje. :oops:

Heb een gezellige verjaardag gehad hoor!!

Helaas begon zoonlief net na 12 uur te huilen en niet zo’n klein beetje ook. Dat duurde aardig lang en ook al kwam hij eruit als hij er weer in ging wilde hij niet slapen en huilde zich helemaal over de toeren. Op een gegeven moment hebben we hem maar laten huilen en na zo’n 45 min viel hij in slaap. Zo sneu, maar soms kan het niet anders. Toch :think:

Oh meiden, ik kan er niks aan doen maar ik ben op van de spanning geloof ik. Normaal laat ik me niet zo meeslepen, maar nu ik weer zwanger zou kunnen zijn (denk het niet) ben ik er heel erg mee bezig. Heeft toch wel te maken met de MA. We zijn sinds ik zwanger was al weer 4 maand verder dat is toch wel erg lang. Natuurlijk is het ‘pas’ dik 2 maand terug sinds ik de MA heb gehad, maar het duurt allemaal zo lang.

Nu ging ik vanochtend weer tempen en hij was weer mooi hoog 37,0. Ik blij natuurlijk. Maar, ik bedacht me dat ik er wel later in lag dan anders en besloot even later nog eens te tempen. Was hij ineens 36,7 en daarna nog eens 36,7 :wall: :cry: Ik even later weer en toen toch weer 37,0. Wat moet ik hier nou mee. Ben bang dat de goede temp miischien toch 36,7 is en dat ik dus binnen enkele dagen ongi word. Oh, ik ben echt een beetje bang en teleurgesteld.

Sorry voor mijn lange ego verhaal (vinden jullie niet erg, dat weet ik) maar ik moest het heeeeeeeeeeeeeeel nodig even kwijt. Opbeurende woorden zijn dan ook echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg welkom. Moet nog een paar dagen afwachten en dat duurt zo lang! Bah.

Zo, dat was het weer. :oops:

:-

Ps, ik wil ook naar het onderste lijstje. Ik snap je wel hoor Charissa. Hoop dat je wel mee blijft schrijven meid. Maar doe wat je zelf goed lijkt.

:-

Lieve Tilly, meid ik hoop gewoon dat je snel zwanger bent. Ik zit de weken van de vorige zwangerschap nog steeds door te tellen. Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar elke keer denk ik, ik zou nu 18 weken zwanger zijn. Herken je dat?

Ik in ieder geval wel ik kijk nog heel vaak bij de midsummermama’s en droom weg bij het zien van hun buiken ik had ook zo ver kunnen zijn. Ook schreef ik net bij de oktober mama’s dat ik net als jullie waarschijnlijk ook me veel langer zwanger voel en me sinds de mk niet meer de ouder heb gevoeld.

Tilly ik begrijp dat je je wat teleurgesteld voelt zeker nu er een ware zwangerschapsboom hier plaatsvind waarom zou je er niet ook bij kunnen. Je temp is in ieder geval nog steeds hoog dus nog steeds hoopgevend, laat je niet teveel in beslag nemen door teleurstellingen dat kan altijd nog. Dikke :-* en een dikke :hug:

wawa dat je een goed gevoel erover hebt is een goed teken, ik had dat voor mijn positieve test al zo’n gevoel dat het goed zit. Nu heb ik dat jammer genoeg wat minder dus hou vast dat gevoel en volg je intuitie want het is gebleken dat die van jouw bijzonder sterk is. Dus je hebtr de cb uit elkaar gehaald hihi. Oh wat een spannend moment moet dat geweest zijn en nu dan positief. Ben heel blij voor je.

Liefs jane

Wawa, probeer er echt van te genieten meid, het is goed tot het tegendeel bewezen is :wink: :hug: Dat je een goed of beter gevole hebt is alleen maar positief toch? Kan me van vorige keer herinneren dat je eigenlijk meteen al je twijfels had.

Tilly, ook voor jou hoop ik dat je snel een positieve test hebt! De dag voor mijn nog had ik een temp van 37.0, maar de dagen daarvoor was het 36.8. Die temp zegt niet altijd iets he? :hug:

Jane, jij ook werken vandaag? Hoe laat moet jij? Ik moet vandaag van half 3 tot 11 :zzz:

Maar ben morgen en dinsdag lekker vij :dance: Ga morgen nog ff de stad in voor een zw broek, kom echt wat te kort nu. Was me een ongeluk :mrgreen:

ik moet van half twee tot 22.00 dus ook :zzz: maar ik draai alleen dus heb alle tijd om lekker te KOKKEN en dat ga ik ook zeker doen.

Ik heb ook mijn eerste zw broek gekocht en mama tuinbroek van de H en M en hij staat onwijs hip, maar ik wacht nog even met aandoen, maar ook ik kan al een aantal broeken niet meer aan omdat darmen erg uitsteken nu. Waar koop jij zwbroeken?

Liefs jane en jij ook werkse patries misschien tot vanavond ik ben alleen maandag vrij en dinsdag half dagje werken en daarna uiteten o en morgen naar scapino ballet :dance: eindelijk weer leuke dingen op programma. kus

Ik koop mijn broeken ook bij H&M en bij Prenatal. Ik heb een leuke buikband en 2 truien gekocht bij Miss Etam. Maar bij H&M vond ik toch wel de leukste spullen. Die tuinbroek wil ik ook gaan halen! Ik vind hem zo graag en leuk in het voorjaar met een tshirtje eronder!

Fijn dat je leuke dingen op het programma hebt Jane, dan gaan de dagen ook wat sneller :wink:

Meiden,

Dat had ik nou net nodig een paar opbeurende woorden. Ik heb de neiging iedere keer opnieuw te temperaturen om te kijken hoe het nu weer is. Slaat nergens op !!! :wall: :wall: Daarom zei ik ook dat ik er iets teveel mee bezig ben.

Ik herken jullie ook Wawa en Jane, ik zou nu al over de helft zijn wanneer ik nog zwanger was. Wat een idee hè?!!! Ik spiek ook nog regelmatig bij de juni mama’s. Dan moet ik ook wel even slikken hoor.

Patricia en Jane, werkse vandaag meiden!!

Wawa, fijn dat je hier best een goed gevoel bij hebt. Ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten en de zorgen opzij probeert te zetten. Ik weet het, dat is makkelijk praten, maar als het je wel lukt is het natuurlijk SUPER.

Ik ga even eten, dreumes op bed leggen en zelf ook even plat.

Spreek jullie snel weer.

:-*

Wawa jij ook gefeliciteerd.

Ik trek mij even terug. Waarschijnlijk lees ik nog wel mee, maar alle zwangerschapsverhalen trek ik even niet. Ik had zo veel goede hoop deze maand. Alleen die griep … :twisted:

Een 2007 baby zit er voor ons niet in, want mijn vriend is er rond mijn ei niet.

Ik gun het echt iedereen van harte, maar ik trek het gewoon zelf even niet om al die blije berichten te lezen, terwijl ik me zelf zo ongelukkig voel.

@Joos wrote:

Ik trek mij even terug. Waarschijnlijk lees ik nog wel mee, maar alle zwangerschapsverhalen trek ik even niet. Ik had zo veel goede hoop deze maand. Alleen die griep … :twisted:

Een 2007 baby zit er voor ons niet in, want mijn vriend is er rond mijn ei niet.

Ik gun het echt iedereen van harte, maar ik trek het gewoon zelf even niet om al die blije berichten te lezen, terwijl ik me zelf zo omgelukkig voel.

Lieve Joos,

Het moet bij alle zwangeren ook nog maar goed gaan.

Patricia baalde vorige keer en door alle MK’s is zij nu ongeveer het langste zwanger. Het zegt allemaal niets.

Blijf hier gewoon lekker schrijven meissie :-* :hug:

Dan kunnen we je steunen in voor en tegenspoed.

Liefs,

Wawa

@Wawa wrote:

@Joos wrote:

Ik gun het echt iedereen van harte, maar ik trek het gewoon zelf even niet om al die blije berichten te lezen, terwijl ik me zelf zo omgelukkig voel.

Lieve Joos,

Het moet bij alle zwangeren ook nog maar goed gaan.

Patricia baalde vorige keer en door alle MK’s is zij nu ongeveer het langste zwanger. Het zegt allemaal niets.

Blijf hier gewoon lekker schrijven meissie :-* :hug:

Dan kunnen we je steunen in voor en tegenspoed.

Liefs,

Wawa

Is het hier helemaal mee eens Joos! Blijf ajb lekker schrijven hier, en klagen en zeuren en wat je ook maar wilt. Zou het erg jammer vinden als we je hier niet meer (of weinig) zien. Ik moet zeggen, ik had voor jou ook erg goede hoop deze maand en bij mij viel het al tegen dat jij niet zwanger bent, laat staan voor jezelf :hug: :hug:

Meid, als er iets is wat ik voor je kan doen hoor ik het graag, en denk maar zo, de decembermaand is al druk genoeg :wink: :wink: :smiley:

Was een flauw grapje :oops: