Lieve meid, ik hoop dat je af en toe even laat weten hoe het met je gaat :hug:
dat beloof ik hoor, no hard feelings, integendeel
Hallo dames,
Hè, wat lees ik nou toch weer…! Joos, ik wil niet dat je hier weggaat. Maar ik snap, net als bij Charis, heel goed wat je bedoelt. Als je het ècht niet trekt hier, kan niemand je hier houden…Ik wil alleen maar zeggen dat ik het heel jammer zou vinden.
Wawa, je het post. Hoe voel je je nu? Wat lijkt me die onzekerheid bij jullie groot, de meiden die een MK hebben gehad! Ik kan er niet over meepraten maar het klinkt zó rot als iemand zegt: ik ben nooit meer de oude geworden.
Zucht…Ik duim heel hard dat alles goed mag gaan voor iedereen.
Gisteren heel leuke dag gehad. Het is een meidenclub van 4, waarvan er 3 één of meer kids hebben. Die vierde is al iets van 2,5 jaar bezig met zwanger raken. En die had gisteren goed nieuws: ze is ein-de-lijk zwanger!! Ik ben zó blij voor hun! Ik loop al sinds gisterenmiddag op wolkjes, echt. We stonden met z’n vieren onwijs te janken en te gillen, geweldig. Wat een goed moment!! Daar heb je vriendschappen voor.
Ben nu effe America’s next topmodel (finale!) aan het kijken. Schrijf straks hopelijk nog even.
Toedeloe!
Jij hebt ook alweer post Mamalena! :mrgreen:
lieve meiden,
Ben weer es veel te druk geweest om te kunnen reageren, en nu te moe :oops: :oops:
Schaam me diep!
Ga het morgen echt proberen nadat ik Jesse naar school heb gebracht!!
dikke cyberkus Marije :-*
voel me iets beter na de een kop boullion met droge crackers. heb wel zo’n zin in snoep en zo nou maar geen eten :think:
mamalena, oh wat leuk zeg voor je vriendin. En ook fijn dat jullie een mooie zondag hebben gehad
BB, knap hoor 100 km
Tilly, oh wat gaaf een lekker weekendje weg. heerlijk genieten dan hoor.
Hee meiden…
Ik weet wel hoe het met Poeh is
Het gaat wel goed hoor!!!
Heeft het een beetje druk…
Ben er gisteren geweest om naar Yoda te kijken :inlove:
Verder… daar komt de zoveelste… :oops:
Ik meld me voorlopig ook ff af.
Niet omdat het slecht met mij of de zwangerschap gaat… maar omdat ik jullie gewoonweg aan het verwaarlozen ben
Ik reageer bijna nooit meer, geen tijd voor…
En dat vind ik niet eerlijk tegenover jullie dus kan ik maar beter ff ophouden…
Ik blijf wel geabbonneerd op dit topic en hou jullie zeker in de gaten… wat… ik stalk jullie gewoon nog ff lekker.
Maar ga me niet meer verplichten tot reageren…
Heb een dagtaak aan de meimama’s en aangezien dat mijn allereerste kluppie was, ben ik zeer aan ze gehecht :oops:
Ben ook gestopt bij de oktobermama’s…
Beperk me nu ff tot 1 topic :?
Wawa meid, gefeliciteerd!!!
Eindelijk mag jij ook naar onderen!!! :mrgreen:
Dan hebben de zwemmertjes toch nog hun best gedaan :dance: :inlove:
Wanneer ben je uitgerekend?
@Joos
:hug: :hug: :hug:
Als er iets is, bellen he?
Ik ben erg op jou gesteld en vind het erg dat je zo verdrietig bent :hug:
Zo jammer dat je zo ver weg woont, anders had je allang een echte knuf gehad!
Doe maar ff rustig aan…
Misschien… als je er iets minder mee bezig bent, gaat het wel ineens lukken (heb ik nl vaker gehoord)
En dan is afstand nemen van dit forum misschien niet eens zo slecht… je wordt er dan zo mee geconfronteerd…
En soms werkt dat gewoon averechts!
Je bent een kanjer hoor!!! :hug: :-
Voor iedereen een dikke :hug: en :-
Ik ga jullie wel erg missen hoor
Nouwwww, ik word hier helemaal niet blij van…
Wil je wel heel veel geluk wensen Mirjam! :-*
Nou zeg
Lieve allemaal, ik snp ahet best als er meiden zijn die minder reageren om wat vor reden dan ook, maar laat het ajb niet helemaal afweten!
Blijf graag op de hoogte van hoe het met iedereen gaat!
Wawa ook even niet gezien, hoe gaat het met jou?
Gisteren nieuwe buikfoto gemaakt. Het moest even snel omdat mijn vriend gisteraochtend de camera mee moest nemen, dus geen superfoto, maar ik zet ze in het showroum.
Weer lekker weertje vandaag!! 8)
Hoi Meiden, de reden dat ik even niks van mij heb laten horen is omdat ik nogal rot nieuws heb gekregen van mijn Ha
Ik zal eerst een 20 kilo moeten afvallen voordat hij het verantwoord vind dat ik zwanger wordt.
Dit niet omdat mijn gewicht zo hoog is dat ik echt super veel risico,s zou lopen, maar omdat ik al veel last van mijn gewrichten heb en hij bang is dat ik op dit moment een zwangerschap niet aan zou kunnen.
Ik ben hier een paar dagen helemaal kapot van geweest, maar ik ga nu vol goede moed de kilo,s ervan krijgen.
Ik sport nu iedere dag en let nog meer dan anders op mijn voeding.
Hoelang dit gaat duren weet ik niet maar ik hoop over een maand of 8 weer te kunnen proberen mijn kinderwens in vervulling te laten gaan.
Sorry dat ik niet eerder wat heb verteld maar ik moest hier eerst zelf mee in het reine komen.
Dikke :-* voor jullie allemaal en ik zal zeker af en toe nog een kijkje komen nemen hoe het met iedereen gaat :hug:
@Patricia
Het reageren lukt me gewoon niet.
Er zijn teveel andere dingen die ik nog moet doen…
Ik heb een baan ook weet je :mrgreen:
En ik voel me gewoon te verplicht om te reageren en dat trek ik nu ff niet
Heb rust in het hoofd nodig en meer aandacht voor de belangrijke dingen :shifty:
Ik hou het nu gewoon ff bij 1 topic en hopelijk komt er gauw weer een poosje dat ik wat meer tijd heb (lees: als ik verlof heb over een tig aantal weken, dan kom ik jullie zeker weer stalken :mrgreen: )
Het spijt me dat ik de zoveelste ben, ik blijf jullie zeker volgen, maar verplicht mij niet meer tot reageren…
En dat geeft een rustig gevoel en dat is nou precies waar ik naar op zoek ben
:hug: :hug: :hug:
Mir ik begrijp je volledig hoor! :hug: Ik heb ook een baan natuurlijk maar door de onregelamatige werktijden heb ik denk ik toch meer vrije tijd dan bij een reguliere baan. En ik heb hier geen kleintje rondlopen natuurlijk
Poeh, dat is vervelend nieuws zeg :hug: Kan me voorstellen dat je dat eerst zelf even hebt moeten verwerken. Hele veel succes met het afvallen in ieder geval en hou ons op de hoogte he!?
Poeh, :hug: Wat een rot bericht zeg!
Mir, jammer dat je weg gaat, maar wel begrijpelijk. Joos en Charissa, :hug: Maar jullie komen ook aan de beurt. En we zijn hier toch om elkaar te steunen, door dik en door dun? We hebben de afgelopen maanden mindere periodes meegemaakt en nu gaan we met zijn allen een positievere kant op. Dat is toch alleen maar mooi? Ik begrijp het wel, maar het is wel jammer.
Morgen mag ik naar de gyn voor mijn eerste echo. Ik vind het best spannend hoor! Aan de ene kant vind ik het leuk, maar aan de andere kant zie ik er ook best tegenop, bang voor wat er misschien ontdekt wordt.
Patries, ik heb je buik(je) even bewonderd, maar wat gaat dat toch snel met jou. Als je dit vergelijkt met de 12 weken buik is ie best snel bol geworden. Ik plaats er nog niet een. Ik wacht totdat er nog wat meer te zien valt hoor. Als ik wat moet showen, dan wil ik ook echt wat showen hoor!
Vanmiddag de poessies voor het eerst buiten gehad. O wat vonden ze dat fijn! Ikzelf wat minder, was veel te bang dat ze weg zouden lopen. Nala luistert wel naar me (als ik roep, rammel of tegen een schoteltje aantik), maar Noa dus absoluut niet :x . Zij is veel te eigenwijs en gaat liever haar eigen weg. Ik heb ze nu maar weer binnen gehaald. Ik vond het welletjes. Morgen misschien maar weer!
Poeh, wat een rotnieuws lieverd…Echt super veel succes en sterkte en gewoon als je zin hebt langs komen waaien he :mrgreen: We staan achter je, je kan het! :thumbup:
Mirjam, ik begrijp je gevoel. Sommige hier hebben nou eenmaal kleintjes en de één heeft dan even meer tijd voor pc dan de ander…Hier wel vaak rustmomenten maar die besteed ik momenteel aan lekker op de bank hangen en een dvd-tje kijken met Theo…We zijn beiden ook druk met werk en dan is samen dom naar een schermpje kijken ook wel erg gezellig :mrgreen:
:-*
Charissa, jij schreef eerder iest over een nieuwe baan…Kun/wil je daar iets over vertellen?
Angela morgen een echo, spannend hoor!! En die angsten…tsja dat is denk ik normaal. Had ik ook en heb ik nu nog steeds. Ik denk, en hoop, dat dat vanzelf minder wordt als we zelf ons beebje kunnen voelen…Dan hoef je niet op een bevestiging van de echo te wachten.
Geniet er in ieder geval van, het zal vast geweldig zijn! :inlove:
Die buik van mij gaat snel he? :oops: Ben benieuwd wat me nog te wachten staat :mrgreen:
Patricia, ik kom elke dag en ik ga als laatste het schip verlaten :mrgreen: Zo makkelijk komen jullie niet van me af. Maarre nu eerst even CSI :-*
Het is even pauze bij CSI. Het gaat hier nog steeds goed. Wel opgezette borsten gelukkig en enorm moe. Bovendien de hele dag honger honger en nog eens honger. Verder gaat het goed op het werk en zit ik goed in mijn vel. Ik ben wel enorm gespannen over de zwangerschap. Mag pas met 8 weken en 5 dagen voor een echo. Ik zit zelf te twijfelen of ik via een echobureau eentje met 7 weken zal laten maken. Volgens de VK zijn er gewoon geen garanties dus een echo heeft simpelweg geen nut. :roll:
Mirretje, lieverd neem de tijd voor jezelf. Het kan soms echt veel worden om meerdere topics bij te houden. Ik hoop wel dat we je soms voorbij zien waaien. :-
Poeh, oh lieverd dat is balen om zulk nieuws te krijgen. Maar gelukkig ben je nou hard aan het werk met jezelf. Hopelijk zit je snel lekker in je vel en gaat alles beter :- Ook hoop ik jou hier nog voorbij te zien zwaaien.
Charissa, hoe is het met pretletter? Devin is veel veranderd in de laatste weken. hij praat meer hele zinnen en is nou een echt knuffelkont.
Angela, fijn dat de poezen het goed doen. Lekker hoor dat ze ff naar buiten mogen.
wawa, hoe is CSI? ik ga straks ook kijken.
Ja kwaaltjes is goed ik kan me goed voorstellen dat het nog zover weg lijkt voor een echo. Je wilt toch zekerheid he en dan als je wurmpje ziet bewegen ben je weer opgelucht. Ik mag pas half april naar de dokter en ga wel vragen of ik een echo eerder mag dan 20 weken.
@Charissa wrote:
We zijn beiden ook druk met werk en dan is samen dom naar een schermpje kijken ook wel erg gezellig :mrgreen:
:-*
Maar Charis, dan kom je toch gewoon samen KoKken met Theo? :lol:
Poeh, jee meid, wat een rotnieuws! Ik snap goed dat je daardoor van je stuk gebracht ben. Maar je kunt het hè!! Het is gelukkig wel iets waar je zelf iets aan kunt doen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mensen, ik wilde heel graag langer reageren, maar ik heb vannacht maar een paar uurtjes geslapen doordat m’n darmen overhoop lagen. Diarree en heel erge maagkrampen. Je mag hopen dat je het niet oploopt! Wel gewerkt vandaag, maar ik ben nu helemaal gebroken.
Zie jullie donderdag hier weer. Toedeloe!
Pfoef, schrok me kapot. Ik had beetje bloed bij afvegen, maar kwam niet uit vagina, maar beetje kapotte aambei. Ik zat ongeveer te janken op de plee. Maar alles zit nog goed