Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!

En lotte is nu gewoon aan het bevallen! Toch? Hoop ik? :pray:

@Lindaaa wrote:

En lotte is nu gewoon aan het bevallen! Toch? Hoop ik? :pray:

Nee hoor, ze zit nog gewoon te computeren :wink:

Ben gisteren en vanmorgen wel heeeeeeeeel veel slijm verloren.

Wat is dat ranzig zeg :sick:

Er is dus sowieso iets gaande.

Als ik morgen nog niet bevallen ben ga ik de vk bellen met de vraag of ze me nog een keer wil strippen.

Ben wel benieuwd of het tuitje nu weg is en of er misschien al iets meer ontsluiting is.

BIA

Vanmorgen om kwart voor 11 zijn mijn vliezen gebroken.

Vk is geweest.

Nu afwachten of de weeën beginnen.

Moet mijn temp in de gaten houden en in de loop van de avond komt de vk sowieso weer langs.

De meiden zijn net opgehaald zodat ik wat kan ontspannen en de weeën beginnen.

Ben benieuwd.

Jaja , we hebben een BIA :dance: Succes Lotte. Nog even heb je je beeb in je armen en weten we eindelijk wie er in je buik verstopt zit.

Oh ships, die hormonen ook… zit hier gewoon met tranen in mijn ogen omdat er een baby in aantocht is!! spannend!!! Heel erg veel succes met de bevalling!!!

Zodra de weeën beginnen is zo’n derde kindje er vast zo toch? Spannend weer dit!! :pray:

Jaaaaa spannend!!! Ik zei nog, 27 januari :wink:

Zet 'm op meid!! :inlove:

BUB voor Lotte!

Weer een meisje :inlove: R.enske S.ofhie :inlove:

Gefeliciteerd!!

Ook hier van harte gefeliciteerd met jullie 3e meisje :inlove:

Hoe is t mogelijk, gewoon drie meiden! :inlove: Gefeliciteerd!!!

Jaaaa Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje!! :inlove:

@Lindaaa wrote:

@Pattycoat wrote:
Linda, ik heb geen contact meer met mijn zus. Maar voorheen deden we de ene het weekend ervoor en de andere het weekend erna… Toen mijn nichtje geboren werd, was het gelijk opgelost, want die is van de 17e.

Geen contact met je zus? :shock: :o

Mijn zus zou 29 maart met me mee gaan voor de groeiecho van Ryan. Dat ging niet door. Sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord, behalve dat ik haar niet hoefde te bellen. Waren wat moeilijkheden bij haar in de wijk. Ze zou toch niet opnemen. Dus toen Ryan geboren werd heb ik een mmsje gestuurd met foto. Maar ik heb totaal niks meer van haar gehoord. Geen kaartje, geen felicitatie helemaal niks.

Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar krijg totaal geen respons.

Dat is wel heeà l bijzonder zeg! :think:

Lotte: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter R.enske. Wat een rijkdom 3 meiden. Geniet er lekker van, dat je een fijne kraamtijd mag hebben.

Hey Francisca, hoe is het met jou? Je wordt gemist bij de maartmama’s.

Hopelijk alles goed? :-*

hoe is het lotte?

Lotte en familie gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3e meisje en zusje!!

Hee meiden.

Zodra ik wat meer beneden ben zal ik mijn verhaal ff doen.

Komt erop neer dat het kort en heftig is geweest en dat ik na de bevalling flink ziek ben geweest.

Gaat nu beter hoor, dus geen zorgen :wink:

Balen dat je zo ziek bent geweest. Doe rustig aan en geniet eerst van je meiden. Dan horen we vanzelf je verhaal.

Hier vandaag goed nieuws gekregen: Vriendlief gaat dinsdag een contract tekenen en dan kan hij vanaf 13 februari aan de slag, na 3,5 maand thuis te hebben gezeten :dance: :dance:

Goed nieuws patricia!! gefeliciteerd!

En lotte, we lezen vanzelf je verhaal!