Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!







Wauw, wat heb je dit mooi gemaakt zeg!!!

Damian gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!!

Een hele fijne dag vandaag! Patty, gefeliciteerd met je grote kleine man :inlove:



En wat doe ik nog op? :roll:



Mats werd om 23.00 wakker van een nachtmerrie. Hij was geduwd door een reuze pinguin :?

Maar troosten, knuffelen, slokje water, even bij ons in bed, nog een keer knuffelen, even kletsen, het hielp allemaal geen ene r**t en toen ben ik na de zoveelste huilbui van hem zo vreselijk boos geweest dat hij geaccepteerd heeft dat het nu wel een keer klaar was.



Mats slaapt weer, hub en ik zitten klaarwakker beneden.



Over 4,5 uur gaat mijn wekker :zzz: :roll: :? :wall:



Fijn hoor…

@Lindaaa wrote:

Wauw, wat heb je dit mooi gemaakt zeg!!!




Dankje :-*



Nou, de dag is alweer bijna een uurtje bezig :zzz: :zzz:

Heb trouwens ons sf ook even volgegooid :inlove:





Fijne dag iedereen!

Hieperdepiep Hoeraaaaaa Damian drie jaar!!! Gefeliciteerd!!!



Zal meteen het showforum even gaan bekijken! Zal van t weekend zelf even proberen foto’s te zoeken, vandaag heb k het druk met gym, schoonmaak, nog een lampion voor neefje maken, opruimen, eten halen en maken en vooral SINT MAARTEN, joehoe!!! :slight_smile:

Oh ja, reuze pinguins?? :think: Hoe komt ie erop???

Dank jullie wel voor jullie felicitaties :-*





Leuk lijstje Hanneke…



Arme Mats. Aangevallen worden door een pinquin. En dikke :hug: voor jou en hub, kunnen jullie wel gebruiken na een korte nacht.

Hanneke :clap:

Super lijstje weer.



Damian, gefeliciteerd met je 3e verjaardag.

Laat je maar lekker verwennen.



@ Hanneke, je vraagt je soms echt af waar ze het vandaan halen hè, die dromen.

Yinthe durft sinds deze week ineens niet meer in het donker te slapen.

Ze had al een nachtlampje, maar dat is niet meer genoeg.

Vannacht moest ik rond 4 uur plassen en toen brandde er volop licht op de kamer van de dames en de dames lagen heerlijk te knorren.

Licht uit gedaan en vervolgens niks van de meiden vernomen.

Waar die angst ineens vandaan komt :think:

Lotte, Damian wilt ook altijd een lampje aan. En soms doet hij ook het grote licht aan. Geen idee waar dat vandaan komt. Denk dat elk kind weleens bang is in het donker.

Ik overweeg om een iets feller nachtlampje aan te schaffen.

Misschien dat ze dan minder bang is.

De meiden slapen bij elkaar en ik wil niet dat Senne ook de hele nacht in het licht ligt.

Het nachtlampje komt dan achter de kast naast Yinthe’s bed en dan heeft Senne er bijna geen “last” van.

Ook Tygo moet nu steeds zijn lamp aan, zou dat ook aan de overgang van zomer naar winter kunnen liggen? In de zomer gingen ze natuurlijk nog naar bed als het licht was. Tygo wil nu vaak ook graag zelf nog even lekker lezen in bed (geloof dat hij dan nog binnen vijf minuten slaapt) Dus we doen het licht gewoon wat later uit, geen probleem. Ook kreeg ik laatst nog een mooi nachtlampje van mvm, was zeer welkom want die vindt je nergens meer! Overigens deelt mvm ook de laatsten uit, sommige informatrices hebben al een ander presentje volgens mij.

Voel me zo schuldig over die presentjes van mvm, heb er maar anderhalve dag voor geplast! Kreeg ik vorige week ook nog een cadeaubon van ze! Nou ja, zodra ik weer zwanger ben weet ik ze weer te vinden!

:think: Aan die overgang heb ik nog niet gedacht.

Zou best kunnen.

Niet schuldig voelen Lindaaa, jij hebt dit ook niet gewild. :hug:

En ook met minder plasjes kunnen ze vrouwen helpen.



De laatste avonden blijf ik bij Mats tot hij slaapt. Meestal is hij met 5 minuten vertrokken.

Maar ook hij moet wennen aan het donker.

Linda, niet schuldig voelen hoor. Zal vast vaker gebeuren helaas.



Ik had vorig jaar in april aangemeld voor mvm, maar ik mag niet meedoen. Heb bij Damian bloedtransfusie gehad. Dus bij Ryan niet meer aangemeld.



Zo uurtje sinte-maarten gelopen. Mama mocht zingen natuurlijk. Damian was erg verlegen. Alleen de laatste 4 huizen begon hij zachtjes mee te zingen en daarna heel trots zeggen mama ik heb ook gezongen :inlove:

Wij hebben een paar huizen gedaan, samen met Tygo zijn nichtje ging hij uiteindelijk ook heel zachtjes zingen. Hier in het nieuwe huis hebben we lang niet zoveel kinderen aan de deur dan bij ons oude huis. Las al op facebook bij mijn oude buurvrouw dat ze snoep tekort had… Dan had Tygo echt nog niet geslapen, want hij vond het bere-interessant al die kindjes aan de deur!

Leuk St Maarten. Daar deden wij vroeger ook aan. Maar hier kennen ze het niet.



Morgen gaan we naar mijn zus. Mijn nichtje is 3 geworden op mijn verjaardag :wink:

We gaan daar ook lekker naar de intocht kijken.

Mijn moeder heeft vanavond ff opgepast, dus wij waren er niet toen er kinderen voor de deur stonden.

Heeft ze ze weg gejaagd :oops:

Ik had nog willen zeggen dat er een kistje mandarijntjes stond en dat ze die wel uit kon delen (deze mama gaat voor gezond :wink: ) maar dat ben ik vergeten.



Hanneke, veel plezier morgen.

Oja, Hanneke, nog gefeliciteerd met je verjaadag :mrgreen:

Toch handig zo’n lijstje :wink:

Gaan jullie vandaag ook allemaal naar de intocht van de sint?