Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!

Oja gefeliciteerd met je vriend Lotte!

Dank je.

Ik ben inderdaad de laatste januari mama die nog moet bevallen.

Wat goed dat Aukje al bezig is met zindelijk worden.

Y.inthe was ook 2 jaar en 1 maand toen ze zindelijk was, dus het kan best gaan lukken.

S.enne wil zelfs als iedere keer op het potje.

Als we haar voor het slapen gaan verschonen en ze wil op het potje dan zetten we haar er ook ff op.

Niet dat er iets komt ofzo, maar ze vind het leuk.

Spelenderwijs zijn we er dus ook al een beetje mee bezig.

Lotte, is je kleintje er nou nog niet?? Misschien heb ik toch gelijk en beval je morgen. Is een leuke dag om jarig te zijn :wink:

Linda, alweer voorbij de 12 weken. Gaat snel.

Matsjo, wat goed al van Aukje. Hier is Damian zo goed als zindelijk. In ieder geval plassen overdag. Alleen als hij moet poepen, moet hij perse een luier om. En 's nachts heeft hij nog een luier om.

Afgelopen woensdag naar de basisschool hier geweest. Er zijn er 2, een oecumenische school en een openbare basisschool/. We zijn nu naar die oecumenische school geweest. Daar zijn we wel bekend mee, aangezien we allebei op dat soort scholen hebben gezeten.

Ryan is vrijdag weer gewogen en gemeten. Hij is 9116 gram en 75 cm.

Sinds zaterdag kruipt hij ook. Heel voorzichtig, maar hij verplaatst zich naar zijn speelgoed als hij het wilt hebben.

Hier nog geen vakantie geplant. Moeten afwachten hoe het allemaal loopt met mijn vriend, want die zit al sinds 1 november thuis :?

BIB

Patricia, gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik ga snel mijn meiden uit bed plukken.

Het is weer “schooltijd”.

BIB

Mag zo naar de vk.

Ben benieuwd wat die te melden heeft.

Dank je Lotte voor je felicitatie.

Ben benieuwd wat de vk zegt. Hopelijk laat beeb zich snel zien.

Sorry Patricia, helemaal niet online geweest gisteren. Maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe vier je als volwassen tweeling een verjaardag eigenlijk??

En Lotte, is er al nieuws?

Linda, ik heb geen contact meer met mijn zus. Maar voorheen deden we de ene het weekend ervoor en de andere het weekend erna… Toen mijn nichtje geboren werd, was het gelijk opgelost, want die is van de 17e.

@Lindaaa wrote:

En Lotte, is er al nieuws?

Welk nieuws wil je horen?

Er is in ieder geval nog geen babynieuws :wink:

Ben net bij de vk geweest.

We hebben het “overtijd beleid” besproken.

Als de baby met 41+5 nog niet geboren is moet ik naar het zh voor een ctg om de conditie van de baby te bepalen en dan wordt er waarschijnlijk ook gelijk een inleiding gepland met 42 weken.

Maar ik hoop dat het zover niet komt.

De kleine ligt nu weer wat meer ingedaald, nog niet volledig maar als de vliezen breken mag ik blijven lopen.

De vk stelde voor om te kijken of ik gestript kon worden.

Ik verwachtte er niet teveel van omdat ik bijna geen last heb van voorwerk, maar ik bleek toch 1 cm ontsluiting te hebben :dance:

Alleen het “tuutje” staat nog.

Ze heeft me wel gestript, maar zei er gelijk bij dat ze er niet teveel, of eigenlijk niks van verwacht.

Nu is het dus afwachten wat er gebeurd.

Op dit moment voel ik nog geen “vreemde” dingen.

Als het strippen effect heeft dan begint de bevalling binnen 24 uur.

Hey Meiden,

Ook weer eens een reactie van mij…!

Lotte je loopt gewoon al een dag overtijd… Spannend!!

Linda had ik je nou al gefeliciteerd met je zwangerschap? :think: Nou bij deze nog een keer Gefeliciteerd!! Hoe voel je je? (ik heb verder niet terug gelezen)

Matsjo, zo Aukje ook alweer bijna 2 wat gaat het ongelooflijk hard hé!

Wij gaan in de zomer 10 dagen op vakantie naar Luxemburg.

Verder alles redelijk hier, hub wordt binnenkort geopereerd aan een dubbele nekhernia…dus dat is wat minder.

Verder met de meisjes alles goed, echt genieten! :inlove:

Ik doe er nog even een paar fotootjes bij :inlove: :inlove:

Ow, wat een schatjes!!!

Wat een grote meid is Nora al.

@Pattycoat wrote:

Linda, ik heb geen contact meer met mijn zus. Maar voorheen deden we de ene het weekend ervoor en de andere het weekend erna… Toen mijn nichtje geboren werd, was het gelijk opgelost, want die is van de 17e.

Geen contact met je zus? :shock: :o

Ooohhhhh wat een mooie meiden zeg!! :inlove:

Met mij gaat alles wel zijn gangetje. Zwangerschap lijkt makkelijker dan de vorige keer, begin nu ook weer wat meer energie te krijgen.

Zit alleen helaas in de ziektewet nu omdat ik vorige week van de trap gevallen ben. Maar hoop volgende week wel weer aan het werk te mogen, ik vind thuiszitten ook maar niks aan!!

Lotte, ik hoop dat het strippen toch gelukt is! Als je toch al 1 cm ontsluiting had… Ik heb hoop!! Wel prettig dat ze nu al strippen, ik ben met 41 weken bevallen en ze zouden pas een paar dagen later gaan strippen anders.

Kom maar op met die baby!!! :mrgreen: :dance: :pray:

Geen baby hier hoor.

Alles is nog rustig, al denk ik wel dat ik mijn slijmprop aan het verliezen ben.

Voor “gewone” afscheidig vind ik het veel te slijmerig en er zit wat "(oud) bloed bij :sick:

Hmn… dat zegt natuurlijk nog niks… jammer!! had zo de hoop dat je al bezig was!! Hopelijk komt het vandaag alsnog!!

Van het strippen verwachtte ik niet zoveel hoor.

Vooral omdat de vk aangaf dat ze het tuitje van de bm nog voelde.

Ik baal er alleen van dan iedere dag een dag dichterbij een inleiding is en dat wil ik echt niet.

Ben een paar weken geleden in het zh geweest voor een ctg en vond het daar zo onpersoonlijk.

Mijn schoonzus wou ook echt geen inleiding, maar dat werd het uiteindelijk wel… denk dat je dat uit je hoofd moet zetten dat je dat echt niet wil.

Denk je dat het dan wel spontaan komt?

Je kan het altijd proberen. Er gewoon voor openstaan. Je bent er nu veel te veel op gefocust dat je het inleiden juist NIET wil. Zet het van je af, probeer nog even van die laatste uren/dagen zwangerschap (misschien wel je laatste zwangerschap?) te genieten!

Ik zag eerst ook op tegen de inleiding, maar het viel me allemaal heel erg mee… Ik heb steeds dezelfde verpleegkundige en verloskundige aan mn bed gehad die dag.

Maar dat tuitje kan ook van het een op het andere moment weg zijn hoor! Bij Jasmijn zat alles 's morgens nog potdicht met tuit en 's avonds begon het toch ineens…

:-*