@ Linda, leuke manier om het grote nieuws te vertellen.
Ik moet ook altijd spontaan huilen als iemand verteld dat ze zwanger is :oops:
@ Hanneke, jullie kids zijn wel heel erg lief geweest
Onze dames hebben zaterdag 3 en gisteren 4 cadeautjes gehad en dan zat er bij Yinthe ook nog iets bij dat ze ook al voor haar verjaardag heeft gehad :oops:
Denk dat ik per kind zo’n 15 euro uit heb gegeven en dan neem ik het denk ik nog ruim (leve Zeeman/Action enz )
Yinthe speelt nu met haar nieuwe keukentje en Senne hangt verveeld over de rand van de box omdat ook zij haar nieuw speeltjes uit wil proberen.
Ga je niet speciaal voor de sinterklaasviering naar school?
Onze kerst zal dit jaar niet zo druk zijn gelukkig.
Normaal trekken we met sinterklaas lootjes voor de kerst (met mijn schoonfamilie) maar omdat mijn schoonzusje met haar gezin op vakantie is en lootjes trekken met 4 personen niet zo leuk is doen we dat dit jaar niet.
Hoezo vervelend :liar:
Vind het sowieso overdreven om met kerst EN sinterklaas cadeautjes te doen.
Stel ieder jaar weer voor om kerst over te slaan tot de kinderen niet meer in sinterklaas geloven maar daar willen ze niet aan.
Ze vinden cadeaus met kerst zo gezellig.
En mijn zus moet beide kerstdagen werken, dus als we naar mijn ouders gaan dan is alleen mijn zusje er met haar gezin en dat ik druk genoeg.
Hier ook geen cadeaus met kerst!
Tygo heeft een uitbreiding voor thomas de trein gekregen, het spel poepie knor, een boek, tekenboekjes, aankleedsetje voor een sneeuwpop en veel te veel chocola (handig met een kind wat ondanks de laxeermiddelen weer helemaal verstopt zit) Oh ja, ook nog een puzzel voor 7+ van Cars :lol: Is puzzel van 100 stukjes wat nog gaat, maar ook een puzzelbal, maar die is echt niet te doen voor die jongen natuurlijk. Maar goed, die bewaren we wel!
Vanavond krijgt hij een krokodillenrugtas, mickey mouse pyjama, mickey mouse badjas een toy story spelletjesboekje, ministeck en geloof dat dat het wel was… Al met al was ik hier toch zo’n 70 euro aan kwijt, belachelijk eigenlijk! Maar goed, het zijn allemaal leuke, maar ook nuttige dingen en daar gaat het om!
Wij hebben vanavond Sinterklaas gevierd. Gewoon met ons eigen gezinnetje, erg leuk. Buurman strooide pepernoten in de gang en had de zak met kado’s klaar gezet. We waren op tijd begonnen zodat de jongens toch om 19.30 in bed lagen. Hier vooral lego voor de oudste en duplo voor de jongste, verder ook ieders een puzzle en een pyama.
Voor pap en mam nog een chocoladeletter zodat wij ook nog iets leuks hadden.
Wij doen met Kerst geen kado’s, dat vind ik echt teveel. Ook omdat Fabian net na Kerst ook jarig is dan blijf ik kado’s kopen.
Het goedkoopste cadeau was het leukste volgens tygo, weten we dat ook weer…
Donderdag komt mvm, ben nu al zenuwachtig! Vorige keer was licht streepje en ging het een paar dagen later mis…
Hahaha, dat is meestal zo :mrgreen:
Heel herkenbaar die onzekerheid over de test van MvM.
Heb het hier ook gehad.
De eerste keer was het “gewoon” positief, bij de 2e had ik voor mijn gevoel een veel te vaag streepje en bij de 3e knalde de teststreep er echt vanaf.
Zo had ze 'm noeg niet vaak gezien zij die vrouw toen :mrgreen:
Maar maak je niet te druk, het zit vast helemaal goed.
De test was vet positief, geeft zo’n ontzettend fijn gevoel!
:dance:
En nu goed je best doen om de flessen vol te krijgen.
Vast een fijn gevoel :thumbup:
En nu veel plassen
Ja, zal zo direct weer gaan beginnen!
Heb een collega waar ik het voor deed, maar laat die nu net zwanger zijn!! Hopelijk blijft dit beebje wel plakken! En er zijn genoeg andere vrouwen waar ik het voor kan doen, het zijn maar 10 weken… :shifty: K vind die stinkflessen geen pretje, maar goed… t is voor een goed doel!
En las ik nu op hyves iets over vlekjes?? Waterpokken?
Vlekjes?
Hier vlekjes inderdaad.
Geen idee wat het is.
Vanmorgen zat het in een hoekje van haar mondje, later op de ochtend op haar handjes en nu ook op de onderarmen, bovenbenen en schaamstreek.
Ben benieuwd hoe ze morgenochtend wakker wordt.
Als het nog erger is geworden neem ik denk ik ff contact op met de ha.
Al was het alleen maar om te vragen of het voor mij kwaad kan.
Waterpokken zouden wel heel erg welkom zijn :oops:
Dan hebben we dat maar gehad als de baby geboren wordt, want je zal natuurlijk altijd zien dat de dames het krijgen als ik net bevallen ben.
Lotte dat ken ik wel… Ryan was 2 weken oud toen Damian de waterpokken kreeg. Dat was wel even aanpoten geblazen. Damian moest natuurlijk thuisblijven, dus 3 extra dagen thuis. Vond ik best moeilijk. Zodra zijn blaasjes ingedroogd waren, ging hij gelijk naar de kdv :oops: :mrgreen:
@Lotte wrote:
Hier vlekjes inderdaad.
Geen idee wat het is.
Vanmorgen zat het in een hoekje van haar mondje, later op de ochtend op haar handjes en nu ook op de onderarmen, bovenbenen en schaamstreek.
Ben benieuwd hoe ze morgenochtend wakker wordt.
Als het nog erger is geworden neem ik denk ik ff contact op met de ha.
Al was het alleen maar om te vragen of het voor mij kwaad kan.
Waterpokken zouden wel heel erg welkom zijn :oops:
Dan hebben we dat maar gehad als de baby geboren wordt, want je zal natuurlijk altijd zien dat de dames het krijgen als ik net bevallen ben.
Heeft ze ook koorts gehad de afgelopen week? Want dan zou het ook nog wel de vijfde of zesde ziekte kunnen zijn. Sterkte ermee!
In huis zijn ze sowieso wel als ik bevallen ben, behalve op de 2 dagdelen psz na dan.
Ik ben vooral bang dat ze de baby besmetten en ik vind het zielig dat ze dan niet met de baby mogen knuffelen.
Dus dan maar liever nu ziek dan over een paar weken.
Vorige week heeft ze koorst gehad compleet met een flinke verkoudheid, waar ze nu nog niet helemaal van af is.
Zal zo eens ff kijken wat de symptomen van de vijfde en zesde ziekte zijn.
Hoe is het nu met senne? En met de hoogzwangere mama?
En hoe is het met de rest.
Hier gaat het goed, ondanks de misselijkheid. Maar ach, ben tenminste verder nu dan de vorige keer! 8) t is voor een goed doel!
Hoi hoi,
Met ons gaat het goed, op veel erg vervelende harde buiken na.
Ben vandaag alweer 35 weken zwanger.
Over 2 weken “mag” ik gewoon bevallen :shock:
De vlekjes zijn inmiddels verdwenen.
Wat het nu geweest is :think:
Er zaten 2 blaasje op de voetjes, dus het kunnen waterpokken geweest zijn, maar voor mijn gevoel was het daarvoor niet erg genoeg.
Of ze heeft een heel milde vorm gehad.
@ Linda, hoe gaat het met jou?
Krijg je de flessen vol?
Tja, het ene kind krijgt de waterpokken erger dan het andere kind. Het kan dus maar zo…
En de potten krijg ik wel aardig vol hoor. T zijn er gelukkig nog maar 4!!! 8 potten die je bijna niet vol krijgt kost teveel statiegeld.
Vanmiddag een goede echo gehad!!! :inlove: Ikke ben helemaal blij!! :inlove:
En jeetje lotte, je gaat gewoon bijna weer bevallen!! Ben je er helemaal klaar voor?
:dance: Wat fijn dat de echo goed was.
Kan je al een beetje genieten?
Ik mag inderdaad al bijna bevallen.
Maar dit jaar niet meer hoor.
Pas vanaf 3 januari is de kleine welkom
Op zich is alles klaar voor de baby.
We moeten alleen nog steeds kijken of de easybase wel in de auto pas, omdat er natuurlijk ook 2 andere stoelen achterin staan.
Volgens mij kan het net wel of net niet.
Morgen mannetje maar eens lief aankijken.
Hij mag de base van de zolder halen.
Manlief wou niet meteen een grotere auto aanschaffen? Zo zou dat hier gaan gok ik! haha
Maar ik geloof wel dat er een kindje in mijn buik zit, merk het ook de hele dag door wel en groei al als kool! Maar dat ik het hartje heb zien kloppen, dat was wel een bevestiging dat alles goed zit!!! :inlove: En 3 januari mag ik alweer! En daarna 16 januari nog eens!! Whoehoe!!!