Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!

Hij doet het helaas niet op telefoon, morgenvroeg direct even op laptop kijken!

Hier gisteravond een manneke dat wakker werd in paniek. Hoesten, enorm benauwd. Eerst had hij pijn in zijn billen, want hij moest poepen en uiteindelijk kwam het eruit dat hij pijn in zijn keel had. We hebben hem uiteindelijk tussen ons in gelegd. Daar ligt hij nu nog.

Op een gegeven moment wist ik het ook niet meer. Helemaal aan me vastgeklampt en maar piepen van pijn ed.

Nu gebroken klaar om naar mijn werk te gaan. Wordt een lange dag :zzz:

Ohhh dat filmpje is echt te schattig!!! :inlove:

En wat vreselijk dat hij nu ziek is! En jij moet werken? Naar is dat!! :hug: voor jullie!

Hier was Tygo om 4.45u alweer klaar wakker. Laatste dagen is het steeds zo vroeg. Hij komt uit zijn bed, slaat zijn licht aan en daar is hij dan… :? Zal wel weer zo’n fase zijn, maar hoe komen we hier nou weer vanaf? :?

Ik is echt zwanger! :inlove:

:dance: :dance:

Jaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd!!!

Hallo

Patty wat een cute filmpje! :inlove:

Beterschap met Damain,hoop dat hij weer vlug opknapt. :hug:

Linda,gefeliciteerd! :dance:

Hier gaat alles zn gangetje.

De oudste is nogsteeds lekker druk en de jongste een heerlijke dreumes.

Ben druk met de voorbereidingen voor de oudste dr verjaardag.

Wie er allemaal komen,wat ze drinken en de gebruikelijke hapjes en snacks.

Verder wou ik voor het eerst een taart gaan bakken,maar straks mislukt het.

Dus denk dat ik maar een leuke bestel.

Ik ga in de kerst vakantie wel oefenen met de oudste,kunnen we lekker kliederen. :mrgreen:

Ze komt zo uit school dus ga ik een lekkere pot thee zetten.

Fijne avond!

Linda, hoe voel je je nu?

Irry je oudste alweer bijna 10. Wat gaat dat snel he? Deed je nou een cursus?

Ik doe op het moment een cursus Peuter in zicht. Omgaan met je peuter enzo. Ik krijg heel veel goede tips…

Ik voel me :sick:

Goed teken, dat dan weer wel…

Vanmorgen nog eens getest en hij knalde echt! Teststreep is zelfs dikker dan controle-streep. Het zit dus vast wel goed!

Wat een fijn gevoel is dat hè, zo’n knaltest.

Dat had ik metd e test van MvM.

Die mw vertelde dat ze zelden mee had gemaakt dat de teststreep zo donker was.

Genieten hoor, ook al voel je je :sick:

Jeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh Linda, gefeli!

Ik ga hard voor je duimen de komende tijd.

Goede morgen.

Patty,idd deed ik een cursus,maar helaas was die meer gericht op echte pubers vanaf 12 jaar.

Dus in overleg met de cursusleidster heb ik besloten niet verder te gaan met die cursus.

In Februari start weer een nieuwe,meer gericht op kids tussen de 7 en 11 jaar.

Top dat je er veel aan hebt! :thumbup:

Vroeger heb ik positief opvoeden 1 en 2 gedaan,daar heb ik ook heel veel uit gehaald.

Linda,duidelijker kan het niet he. :wink:

Hoop dat het idd goed zit en blijft.

:pray:

Onze vaste tel.nummer doet t niet.

We zijn sinds vrijdag overgestapt van provider(tv,internet&bellen).

Nu doet alles het,behalve onze tel.nummer die ook overgenomen is.

We hebben wel een tijdelijke 2e nummer,maar dat is dus onhandig.

Probeer ze nu al een tijdje te bellen,maar het is blijkbaar erg druk daar.

Heb op hun site gevraagd of ze mij terug willen bellen op mn mobiel.

Hopelijk bellen ze vlug.

Ik ga maar zo het hh doen,kan wel blijven zitten maar daar schiet ik niks mee op.

Fijne dag!

Even een snelle hallo… Hallo! :slight_smile: Alles goed hier hoor, alleen erg moe en ga dus niet uitgebreid reageren. Hopelijk komend weekend weer wat meer tijd.

Probeer zoveel mogelijk je rust te pakken.

Over een paar weken wordt de vermoeidheid als het goed is minder.

Heb je al een afspraak bij de vk?

Heb me toevallig net aangemeld (tevens ook voor mvm) Dacht, kan wel uit blijven stellen, maar daar schieten we niks mee op. Toch nog die onzekerheid of het wel goed zal gaan…

Dat maakt het allemaal wel iets “echter” vind je ook niet?

:thumbup: Dat je mee gaat doen met MvM.

Heb ik ook 3 keer gedaan, al moet ik eerlijk bekennen dat ik er de 3e keer meer moeite mee had. :oops:

En dat terwijl je toch moet plassen en het opvangen eigenlijk een kleine moeite is.

Probeer vertrouwen in je lijf te houden.

Het komt vast goed. :hug:

T voelt deze keer als een verplichting… haha Voel me er schuldig over dat ik een paar weken geleden maar 1 1/2 dag mee heb kunnen doen. En had wel alle cadeaus gehad en kreeg zelfs later nog een bloemenbon.

Maar nee, ik doe het voor mijn collega, waarvan ik hoop dat die nu eindelijk zwanger is dankzij pregnyl. :pray:

Zal me zo klaar maken voor het sinterklaasfeest op mijn werk. Brr echt geen zin in, breng Tygo ook naar mijn moeder. Die jongen is al zo bang, zit anders ook maar de hele tijd met hem op schoot.

Fijne dag weer vandaag dames!

Hoe was jullie sinterklaas?

Ik ben blij dat we dat weer gehad hebben :oops:

Merk dat de drukte me iets teveel wordt op dit moment.

Gisteren ging het nog wel, maar vandaag had ik helemaal geen zin meer :oops:

Maar de meiden zijn goed verwend en blij met hun cadeautjes, en daar gaat het uiteindelijk om.

Hey dames,

hier gisteren al een beetje Sinterklaas gevierd met familie, maar vanavond doen we het nog met z’n drietjes. Wij zijn er dus nog niet helemaal vanaf, maar ik zou ook wel blij zijn als alles weer lekker rustig is! (al vind ik Sinterklaas echt wel de allerleukste periode van het jaar!)

Tygo is goed verwend al, vanavond krijgt hij alleen maar ministeck als speelgoed, verder pyjama, badjas en een mooie rugtas… :mrgreen:

Gisteren ook doormiddel van een gedicht een een spaarpot als cadeautje het grote nieuws wereldkundig gemaakt, had een schoonzusje in tranen. Beebje is zeer gewenst, ook al is het een maand vol verjaardagen!

Hey meiden,

Lotte, ik kan mij voorstellen dat het zwaar is. Ik vind het al erg vermoeiend en ben niet eens zwanger! :mrgreen:

Nu lekker even bijkomen? Of hebben jullie ook een drukke kerst?

Linda, wat een lieve reactie van je schoonzus. Leuk als mensen zo reageren. Ik vond het altijd erg leuk om het te vertellen.

Veel plezier nog vanavond!

Hier hebben we het gehad. De kinderen zijn schandalig verwend!!

Mats:

• lego duplotrein uitbreindingsset
  • lego (gewone) vrachtwagen met boot
  • losse legoboot
  • tekenbord
  • hamertje tik
  • boekjes
  • playmobil pirateneiland
  • duplo traktor
  • autootje van Thomas Trein
  • Autootje van Cars 2
  • Dvd Cars 2
  • dvd Mickey’s kerst

Aukje:
  • boekjes
  • Little people kermis
  • pop Baby Born
  • buggy Quinny
  • slaapzak voor pop
  • playmobil zwembad
  • puzzel
  • dvd Teletubbies
  • tekenbord
  • Badspeelgoed
  • duplo Hello Kitty auto

En ik vergeet vast nog e.e.a. :oops:

Maar het was reuze gezellig. Nu ook wel weer blij dat het voorbij is.

De kindjes worden er altijd minder gezellig van na al die dagen volop aandacht en verwennerij dus nu is het weer even opvoeden :wink:

Vandaag Sinterklaas op school maar ik werk niet op maandag. Vind het niet zo erg geloof ik :wink:

Wij vieren wel kerst maar zonder cadeau’s. Volgend weekend gaan we een kerstboom kopen.