Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!

Leuk dat we weer zo actief bezig zijn hier :dance:

Ik meld me ook in dit nieuwe deel.



Het gaat goed hier, is de afgelopen weken minder geweest maar nu weer langzaam beter.

Hub heeft de griep gehad, Nathan verkouden en Fabian zelfs longontsteking. Hij is nu bijna door zijn ab-kuur heen en knapt snel op. Nu nog wat energie krijgen en wat minder wallen, want hij heeft een pips koppie. Zelf ook niet helemaal fit, wat grieperig geweest alleen geen koorts, dus wel gewoon gaan werken. Maar merk dat ik 's avonds toch ook wel graag naar mijn bedje wil.

Dus hier de intocht maar via tv gekeken. Dit weekend komt hij in het winkelcentrum, gaan we daar wel even naar toe met de kids. Ik vind het ook weer erg moeilijk iets te verzinnen, voor Fabian weet ik wel genoeg (hij is ook nog jarig in december) maar voor Nathan is het erg moeilijk. We hebben eigenlijk al alles voor een jongen. Ik pieker me suf. Maar vind het zelf ook altijd een leuke tijd, zo gezellig.



Nog even voor het lijstje, Hanneke. Mijn verjaardag is op 8 juli en ik ben (de oudste tot nu toe) 35 jaar. Verder word Fabian in december 6 ipv 7 jaar. Zal gelijk even kijken of ik nog een leuke foto van recent heb.

Hee een nieuw deeltje.



Patty nog gefeliciteerd met Damian!



Hanneke,Maeghan is dus met een H ertussen,maar wel weer mooi gemaakt hoor! :clap:

Onze oudste heet Kayleigh en is van 06-12-2001.

Dus als je haar er ook tussen wilt zetten?

Thnx!





Alles goed met de dames en kinders?



Hier is het druk,want de oudste is over een paar weekjes jarig.

Dan word ze alweer 10!! :dance:

Het gaat nu wel heel hard hoor,kan me nog herinneren hoe klein ze bij dr geboorte was(42 cm) en maar 2335 gram woog!

En zie nu is ze bijna net zo groot als mij en aardig aan t puberen.

Kleine meisjes worden mij veelste vlug groot hoor. :naughty: :lol:

Onze jongste is een echte treiterkop,want dr grote zus pesten is dr hobby geworden.

Maar verder is ze heel lief gelukkig.

Alleen zetten ze nu met zn tweeen hier de boel op stelten,een waar feestje bouwen ze hier als ze de kans krijgen. :snooty: :lol:

Stelletje boeven zijn het dan. :mrgreen:



Gelukkig dat we dit jaar geen sinterklaas vieren,want vind het nu al druk (en duur) genoeg.

Verder zal onze oudste wel weer flink verwend worden met dr verjaardag.

Ik geef wel een kleinigheidje voor onder de kerstboom.

Is hub ook weer happy! :lol:



Ik ga maar eens een kopje thee zetten want onze grote dochter komt zo uit school.



Fijne dag!

Fiene, van harte gefeliciteerd!!







Was het weer even kwijt allemaal… Kreeg geen medlingen meer.

Fiene, gefeliciteerd met je verjaardag.

Laat je maar lekker verwennen.

Fiene alsnog van harte gefeliciteerd!



Hoop dat je lekker verwend bent. :wink:

Fiene, nog gefeliciteerd!

Dames, durf het nog lang niet van de daken te schreeuwen, maar ik had vandaag een licht positieve test… Ben zo vreselijk onzeker nu! Morgenvroeg nog een keer testen…

Wat spannend Linda.

Ik duim voor je hoor!

Linda, mijn duimen draaien voor je :pray: :pray:

Thanks meiden! Kan natuurlijk ook zijn dat ik minder ver ben dan ik dacht, weet natuurlijk niet wanneer mijn cyclus weer is gestart. Afwachten, morgenvroeg iig nog een testje doen…

Linda: spannend meid, ik hoop echt dat het zo is. Heb je al een test gedaan vanmorgen. Ik ga hard voor je duimen.

Ik kom ook ff spieken of je al getest hebt.

:pray: op goed nieuws.

Test was weer vrij licht, misschien ben ik wel veel te vroeg. Eind van de week test ik weer!

Een streep is een streep zeggen ze toch altijd?

Heb je geen foto?

Ben wel benieuwd hoe licht licht is.

Ben aan het werk helaas… Maar t is wel zichtbaar, niet dat je er echt goed voor moet kijken. Ben ook hartstikke misselijk, dus ik vertrouw er wel een beetje op!

Linda: een voorzichtige hoera voor jou dus. Hoop dat hij eind van de week een dikke vette streep laat zien :pray:

@Lindaaa wrote:

Ben aan het werk helaas… Maar t is wel zichtbaar, niet dat je er echt goed voor moet kijken. Ben ook hartstikke misselijk, dus ik vertrouw er wel een beetje op!


Dat klinkt hoopvol.

Ik duim nog ff voor je hoor :pray: :thumbdown: :thumbup:

Test was vanmiddag weer ietsje donkerder… (lukt me alleen niet om een foto er van te maken, veel te veel gepruts… haha) Vrijdag test ik weer hoor, ben verslaafd aan de kruidvat testjes… :wink:

:dance: Dat klinkt goed.

Linda, wat spannend joh… En wat fijn dat de test toch donkerder wordt.



Even een kleine diashow. Hou je oren een beetje dicht, al gaat het om het liedje :wink: :mrgreen: :inlove:



Aaaaaaaaaaaah, wat lief :inlove:

:cry: Hormoontjes :mrgreen: