Een grotere auto is op dit moment geen optie.
We hebben net een flinke verbouwing achter de rug.
Wat fijn dat je al zo snel nog een keer mag gluren.
Dat maakt denk ik wel minder onzeker.
Linda, wat fijn van de echo :thumbup:
Lotte, kan Yinthe nog niet op zo’n verhoging en dan tussen de stoelen? Weet natuurlijk niet hoe groot ze is, maar misschien een idee?
Hoe zit het eigenlijk met autostoelen? Van een Maxi-Cosi weet ik dat ze niet met het hoofdje over de rand mogen gaan, maar hoe zit het met de stoel erop??
Hier momenteel bekaf. Werk de laatste paar weken 40 uur per week. Dus per week 16 uur overwerk. Tikt lekker aan, eind van de maand. Maar is wel vermoeiend.
Daarnaast heeft Ryan sinds maandagavond koorts en is Damian vanmiddag ook begonnen :? :roll: Dus zal wel lekkere feestdagen worden ben ik bang.
Hier net over op nieuwe autostoel. Bij 15 kilo kun je over volgens mij.
En heb je dan alleen een zitverhoging of een hele stoel? Damian zit nog lang niet aan de 15 kilo.
Yinthe zit nu in de “3e” stoel.
Die heeft nu nog een steun bij het hoofd enzo, maar die kan je ombouwen tot alleen een zitverhoger.
Maar daar is ze nu echt nog veel te klein voor.
Heb even wat gesnuffed op internet en heb deze informatie gevonde;
Te weinig plaats:
Als op de achterbank al twee autostoeltjes of zittingverhogers in gebruik zijn, is er vaak geen plaats meer voor een derde. In zon geval mag een kind vanaf 3 jaar op de overgebleven zitplaats de gordel gebruiken.
Dat zou in ons geval goed uitkomen, want de easybase, de “2e” autostoel en de “3e” passen niet op de achterbank.
Nu alleen nog ff kijken of alleen een stoelverhoger wel past, want om een 3 jarige nu “los” in de auto te zetten vind ik ook niet zo’n goed idee.
Ik las net op de fb van Sjaantje dat ze is bevallen van een zoontje. Gisteren geloof ik met een ks.
Sjaantje, hub en Fiene, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje
Wat leuk!
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!
Nog even en ik mag ook een BUB-melding plaatsen.
Ik vind het zo spanennd.
Ben heel erg nieuwsgierig naar dat mensje in mijn buik.
O ja naam vergeten. Hij heet Mees.
Lotte, je wist neit wat je kreeg he? Of weet je het wel, maar houden jullie het geheim? Ben zo nieuwsgierig.
Wij weten het niet.
Een heel bewuste keuze.
Als ik het wel had geweten dan was ik denk ik lang niet zo nieuwsgierig geweest en had ik misschien meer tegen de bevalling op gezien.
Nu heb ik er vooral veel zin in.
Dat is ook leuk natuurlijk… Denk dat als er ooit een 3e zou komen (per ongeluk, niet gepland) dan wil ik het denk ik ook niet weten. Laat dat dan maar eens een verrassing zijn :mrgreen:
Maar ik zou dan niet tegen de bevalling aanhikken zeg maar. Bij mij wordt het dan gepland.
Linda, hoe gaat het met jou??
Ik was dit keer tijdens de echo’s nieuwsgieriger dan de vorige keren, maar ben toch blij dat het nog een verrassing is.
Mijn gevoel zegt steeds meer dat we nu een jongentje krijgen, maar dat komt ook omdat mijn nichtje dat denkt.
Ze voelt bepaalde dingen aan en bij de meisjes had ze het ook goed.
Hoe je je kan laten beïnvloeden door een meisje van 8.
Y.inthe roept overigens ook al vanaf het begin dat ze een broertje krijgt.
Ziet ze bij de Hema een leuke blousje hangen roept ze keihard door de winkel dat dat voor haar broertje is.
De mensen denken vast dat ze het weet.
We hebben haar de namen voor de baby nog maar niet verteld, want dat kan ik het net zo goed in de krant zetten :mrgreen:
Bij S.enne had ze de naam al verklapt terwijl ik toen dacht dat ze het nog niet zou begrijpen.
Wel dus.
Waren wij ff blij dat S.enne een meisje was, want die naam wist ze nog niet :mrgreen:
Meiden, een gelukkig nieuwjaar!! En een felicitatie voor sjaantje lees ik!
Hier gaat het wel goed. Niet echt misselijk meer ene moment voel ik me beter dan andere. Merk echt dat die extra echo erg fijn vindt vandeweek, ben wel erg onzeker nog na de miskraam. Voor mijn gevoel is het bijna, geen misselijkheid, geen zwangerschap… Tja… Dinsdag zien we hopelijk weer een kloppend hartje!
Lotte, deze maand heb je ws je kindje gewoon in je armen!!! Vind de 21ste wel een leuke datum om op geboren te worden… Op die dag zag ik 30 jaar geleden ook het levenslicht…
Allemaal een gelukkig nieuwjaar…
Linda, weet precies hoe je je voelt. Bij mijn zwangerschap van Ryan heb ik zelfs een Angelsound gekocht :oops:
Lotte, ik vind de 24e een leuke dag 2011 werd deze dag gelijk de geboortedag van de kleintejs van mijn beste vriendin. Die belde me 's avonds op om te zeggen dat ze bevallen was. Ik maakte er al gelijk een grapje over dat als ze geen zin had om op verjaardagsvisite te komen, kon ze dat ook gewoon zeggen
Een angelsound… Hmn… Je brengt me op ideeën!
Heb hem nog liggen en ik zal hem niet gebruiken, dus je mag hem eventueel overnemen van me.
Wat wil je ervoor hebben dan? Zal nog even met manlief overleggen wat hij ervan vindt.
Linda, alweer 11 weken zwanger!!!
Hoe voel je je?
@Lindaaa wrote:
Wat wil je ervoor hebben dan? Zal nog even met manlief overleggen wat hij ervan vindt.
Lees het nu pas.
€15 wil ik er voor hebben.
@Lotte wrote:
Linda, alweer 11 weken zwanger!!!
Hoe voel je je?
Lotte, wat doe jij nou hier?? Ga nou eens bevallen :lol: O nee de 24e he? Leuke dag :thumbup: