Heeeeeeeeeeeeey, wat leuk, weer een beebje erbij!!!
Francisca, gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Jullie ook een cadeautje.
Ik weet uit ervaring hoe leuk cadeautjes zijn :mrgreen:
Met ons cadeautje gaat het iets minder.
Ze heeft erg veel last van harde ontlasting en poept bijna niet.
Om jullie een idee te geven, sinds 16 april heeft ze 6 poepluiers gehad waarvan 3 met behulp van een klysma.
We hebben echt alle huismiddeltjes die je kan bedenken al geprobeerd.
Extra water in de fles, olie door de voeding, druppels van VSM, we zijn bij de homeopaat geweest, andere voeding.
Allemaal zonder resultaat.
Vorige week maandag (ze had al 5 dagen niet gepoept) begon ze ineens heel hard te krijsen, dus heb ik de hap gebeld.
Toevallig was onze eigen ha er.
Hij heeft klysma’s voorgeschreven en volgens hem zou het probleem over zijn als alle harde ontlasting weg zou zijn.
Maar helaas, afgelopen zondag hetzelfde verhaal.
Weer een klysma gekregen en het advies de volgende dag naar onze eigen ha te gaan.
Dat hebben we gedaan.
We kregen gelijk een verwijzing voor de kinderarts.
Daar hebben we de 16e een afspraak.
Ben benieuwd.
Arm meisje :hug:
Weet hoe machteloos je je voelt als je je kleine zo ziet kronkelen van de pijn omdat ze niet kunnen poepen. Ook voor jou een dikke :hug: dus.
Meiden, bedankt voor jullie felicitaties.
Ik voel me nu goed, hebben over een aantal weken de 20 weken echo en ik wil dat het een verrassing blijft hoewel hub er anders over denkt. Dus dat moeten we nog even uitvechten
Lotte: jeetje, wat zielig voor je kleine meid. Hoop dat het snel beter gaat en dat de kinderarts iets voor jullie kan betekenen. Kan me voorstellen dat het niet leuk is voor haar, maar ook voor jullie niet.
@Pattycoat wrote:
Arm meisje :hug:
Weet hoe machteloos je je voelt als je je kleine zo ziet kronkelen van de pijn omdat ze niet kunnen poepen. Ook voor jou een dikke :hug: dus.
1 van jouw jongens had toch ook moeite met poepen?
Hoe oud was hij toen, wat was de oorzaak en wat is er aan gedaan?
Damian heeft daar veel last van. Maar die was wel wat ouder. Ik ben toen naar een poeptherapeut geweest, maar omdat hij nog niet zindelijk was, kon daar weinig mee gedaan worden. Alleen masseren.
Whaaaaaa mis ik hier even een nieuwtje zeg!!! Van harte Francisca!!! Wat ontzettend leuk!! :inlove: Zomaar drie zwangeren hier, had ik echt niet verwacht! Leuk, leuk, leuk!!!
Genieten! :inlove:
Lotte, wat ontzettend zielig voor je meisje! Tygo heeft het ook gehad vanaf dat hij bijna twee was tot nog maar pas geleden, maar dat was puur angst. Bij een baby is er vast iets anders aan de hand, hoop dat de kinderarts jullie snel kan helpen!
Kom gauw eens bijkletsen op de laptop!
Leuke foto’s en wat een grote jongen al zeg!!
Hoe is t hier verder? Lotte, hoe is het met je kleine meisje??
Hier nog vier weken werken, de tijd vliegt!!!
Mats, van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Maak er een leuke dag van.
Dankjewel meis! :inlove: :-*
Kleine jongens worden groot… Wanneer is Yinthe jarig dan??
Hoe is het verder met iedereen hier??
Mats, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Heb je een leuke dag gehad?
Y.inthe is de 17e jarig.
Pffff, 4 jaar alweer.
Ze is al een paar keer op de basisschool geweest om te oefenen en dat vond ze erg leuk.
Zelf had ik gelijk het gevoel dat ze daar veel meer op haar plek is als op de psz.
Daar was ze echt de oudste.
Vrijdag heeft ze daar afscheid genomen.
Deze mama heeft het wonder boven wonder droog gehouden
Linda, je bent al bijna uitgerekend :shock:
Hoe voel je je?
Klaar voor de bevalling?
Tygo mag volgende week een uurtje meedraaien op school en dan na de vakantie meteen voor het echie… Gelukkig heb ik dan zelf nog verlof!
Jaja, al bijna uitgerekend… gaat snel he? Er komen spannende weekjes aan dus…
Linda, je mag al bibben!! Jemig wat gaat het allemaal zo snel zeg.
Jaja, denk dat k zo’n vijf weken ga bibben hoor, m’n meisje heeft het erg naar haar zin in mijn buik vrees ik…
Tot hoever liep je bij Tygo?
Precies 41 weken…
O bekend. Dat liep ik met Damian ook :mrgreen: Ryan was precies 38 weken, maar wel gehaald. Ik hoop dat je meisje niet al te lang op zich laat wachten. Ben wel benieuwd naar het zusje van Tygo (en haar naam)
Ik had op fb begrepen dat het geslacht niet bekend was?
Geslacht is bij veel bekend, maar bij veel ook niet. Waaronder familie. Ik spreek op fb of twitter dus idd niet over het geslacht. En ja, ben ook erg benieuwd naar onze meisjesvariant :mrgreen: En de naam, tja… nog heel even geduld!
Ook hier een felicitatie voor alweer een vier-jarige… van harte Yinthe!! Hebben jullie een leuke dag gehad Lotte? De eersten zijn al vier, we schrijven hier alweer bijna vijf jaar samen. Wat vliegt de tijd he?