Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!

Hoi!!

Vandaag pretecho gehad. Het was leuk en zag er goed uit maar de echte 20 weken echo komt nog natuurlijk.

We krijgen een jongetje :inlove: :inlove:

Wat leuk Hanneke.

Al het roze de deur weer uit en op zoek naar jongens spullen. :wink:

Hey, t was nog geen 11 april toch of had ik de verkeerde datum in mijn hoofd? Maar dus toch weer een jongetje!! :inlove: Op naar nieuw blauw! :mrgreen:

Ik heb inmiddels een koopverbod, maar ik meld mij aan… :wink: Ik leef me helemaal uit met dat roze joh! :mrgreen:

Als ik mij niet vergis is Ryan vandaag jarig! Van harte gefeliciteerd Patricia! :smiley:

Dank je wel Linda.

We hebben Ryan zingend wakker gemaakt. Nou ja wakker gemaakt. Damian was al volop aan het spelen bij Ryan in de kamer.

De slingers vond hij helemaal leuk. Naar wijzen en lachen en maar da roepen :inlove:

Cadeautje is ook helemaal goedgekeurd (ook door grote broer).

Zo met z’n allen aankleden en dan komt vanmiddag de visite.

Ryan, gefeliciteerd met je verjaardag.

Het klinkt als een leuk begin van de dag.

Vel plezier vanmiddag.

Is mama nog emotioneel (heb ik altijd wel bij een 1e verjaardag) of valt het mee?

Uhm, ja best wel haha… Gisteravond bij zij laatste fles zat ik toch wel even een jaar weg te slikken haha

Ik hebt elk jaar weer dat ik de hele bevalling van minuut tot minuut opnieuw beleef… bijzonder blijft het! Maak er een leuke dag van!

Dat heb ik ook. De 10e had ik dat ik zo veel harde buiken had, de 11e dat we erachter kwamen dat het toch een eigenwijsje was en dus toch gedraaid was/. En de 14e dat Damian kleine jongen af zou zijn de dag erop en dan een grote jongen/broer werd.

Patty: nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Ryan.

:oops: paar dagen te laat, maar wel goed bedoelt natuurlijk.

Ben niet zoveel meer op KOK de laatste tijd.

@Francisca wrote:

Patty: nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Ryan.

:oops: paar dagen te laat, maar wel goed bedoelt natuurlijk.

Ben niet zoveel meer op KOK de laatste tijd.

:-*

Hey meiden!!

Hoe is het met jullie allemaal??

Leuke Koninginnedag gehad?

Nog leuke nieuwtjes?? Francisca?? :wink:

Lotte hoe is het met je meiden? :inlove:

En Lindaaa… hoe is het met de zwangerschap? :inlove:

Hier de 20 weken gehaald! :dance:

Morgen dé echo :inlove: :pray:

Echo was goed! :inlove: :thumbup:

Fijn Hanneke…

:dance: :dance:

Super dat de 20 weken echo goed was Hanneke!! Wat vliegt de tijd he?

Hier gaat het op wat bekkenklachten na eigenlijk best goed. Dit is zo’n andere zwangerschap als met tygo. Kan gaan aftellen tot mijn verlof! (als ik dat al ga halen…)

Matsjo: fijn dat je 20 weken echo goed is. Nu kun je genieten van het kleine ventje in je buik. Hoe is het met je bekken, kun je het nog een beetje volhouden.

Linda: jij schiet ook al lekker op hoor. Het is inderdaad aftellen tot je verlof. Gaat het nog wel omdat je zegt als ik dat haal?

Hier alles goed, Matsjo vroeg nog of er niet leuke nieuwtjes waren.

Nou ik kan wel een leuk nieuwtje melden denk ik:

IK BEN ZWANGER !!!

En niet zo’n klein beetje ook, alweer 18 weken.

Echt een mooie verrassing, niet verwacht maar heel erg welkom.

Heb me de eerste 13 weken erg beroerd gevoeld maar nu gaat het goed.

Merk dat het al wel zwaar is af en toe en het voelt nu anders als bij de eerste 2 dus misschien is het nu wel een meisje :wink:

Jaaaaa dat nieuwtje bedoelde ik! :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik vind het zó leuk en zó bijzonder dat je zwanger bent!!

Ik wilde het niet verklappen hier dus ik heb op je zitten wachten :mrgreen:

Wanneer heb je de echo? Willen jullie het weten?

Franciska, gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk!! Willen jullie weten wat het gaat worden of blijft het een verrassing?

Wanneer ben je uitgerekend?