Ohh wat een lekker boeffie :inlove:
Jeetje, die wordt ook al 1 :shock:
Gaat snel he? Mij veel te snel hoor :lol:
Hier ook nog eentje van Damian :mrgreen:
Jeetje 1 gezicht die 2 jongens!!! Wat worden ze groot he?!?
En Hanneke, vreselijk dat je al last van je bekken hebt! Valt hier gelukkig nog mee, daar ben ik gewoon 3 jaren bang voor geweest!!!
Maar weet je wat bij mij hielp? Heb vanaf Tygo zijn zwangerschap met kussentjes tussen mijn benen geslapen. Sinds een klein jaar ben ik daar eindelijk vanaf gekickt en sindsdien bijna nooit meer last van bekkenpijn!!! Merk wel dat ik nu heel voorzichtig moet zijn. Er is van onderen al een hoop gaande, net of de boel gekneusd is… Alsof er een heel voetbalelftal over me heen is geweest bij wijze van… :mrgreen: Lopen gaat ook al wat moeizamer, dus ik doe rustig aan! Gelukkig is Tygo ook al zo groot dat ik hem eigenlijk bijna nooit meer hoef te tillen en hij weet het ook donders goed dat ik dat ook niet meer kan doen.
En Lotte, snap helemaal dat je die buik mist! Zal ik straks ook gaan krijgen, manlief is het er nog niet mee eens, maar voor mij is dit mijn laatste zwangerschap…
Ik slaap soms al met het voedingskussen. Ligt inderdaad prettig.
Een voetbalelftal :naughty: :lol: :lol: :lol:
Dit is ook mijn laatste zwangerschap. Zal straks ook wel wennen zijn.
NOg een maand tot de 20 weken echo Hanneke! Spannend?
Willen jullie weten wat het wordt en mogen wij het dan ook weten? :mrgreen:
Ja!
waarschijnlijk al een geslachtsbepalingsecho op 11 april :inlove:
Ik maak het gewoon bekend hoor
Whoehoe, das al bijna!!! Ik ben zoooo benieuwd!!
Ik ook!! Denk een jochie :inlove:
Dat zei de chinese berekening ook toch?
Ja. En die had het 2x eerder goed :mrgreen:
Dan is het een jongetje, hier was hij ook twee maal goed!
En hier klopte er niks van
Bij mij geloof ik ook niet. Alleen bij Damian wel geloof ik maar bij Ryan niet.
Pffff. Damian heeft het nu al over zijn verjaardag. En wat hij voor zijn verjaardag wilt hebben :lol: Hij verkondigd dat ook heerlijk aan op de kdv, dus dan krijg je al van die vragen :lol: Want Damian wilt voor zijn verjaardag een zusje :shock: :lol: :lol:
En daarnaast gaat hij als hij jarig is naar de grote school :inlove:
Nou Patricia, werk aan de winkel! :mrgreen:
Dan moet ik eerst mijn spiraaltje laten verwijderen :oops: En dan nog. Als het dan gelijk zou lukken, zal hij waarschijnlijk toch geen zusje krijgen :lol: En dan zou het ook te laat zijn
Mijn manneke doet een keer mee met kindje van de maand :mrgreen: :dance:
Ben nog steeds aan het verzinnen wat we cadeau doen voor zijn 1e verjaardag. Iemand ideetjes?
Pffff, moeilijk hoor zo’n cadeau.
Y.inthe heeft voor haar 1e verjaardag een loopauto gekregen, maar die zullen jullie al wel hebben.
S.enne kreeg een Pip die geluid maakt.
Iemand nog tips voor een 4e verjaardag?
keukentje (of die hebben jullie natuurlijk al ) of gewoon vragen wat ze wilt. Damian weet het wel :lol:
Een keukentje willen we voor R.enske halen.
We hebben een kapitaaltje aan irischeque’s en die willen daarvoor gebruiken.
Y.inthe weet denk ik zelf ook genoeg, maar dat zijn allemaal dingen die mama niet leuk vindt :oops:
Of in ieder geval niet “nuttig”.
Ik wil een keer met de dame op zoek gaan naar een beker/tas voor school.
Die kan ze dan aan de opa’s en oma’s vragen, maar dan heeft ze het wel zelf uitgezocht.
Misschieen leesboekjes of Mini loco? Wij hebben Bambino loco voor Damian en die vindt dat helemaal geweldig.