Ohh 1 mei, aftellen geblazen!
Hoe vond Mats het trouwens?
Bedankt voor de felicitatie’s, we hebben een leuk feest gehad.
Nathan is lekker verwend, elk kado wat hij open maakte zei hij “wouw”, zo schattig!
Hij had nu ook een beetje door dat het feest voor hem was en dat is ook leuk.
Matsjo: lekker gevoel de 12 weken voorbij! En ook al een afspraak voor de 20 weken echo, dat heb je goed geregeld. Nog even en dan is het ook bij jullie feest, je kleine meid ook een peutertje.
Linda: bij jou nog een weekje wachten dus. Dat schiet ook lekker op! Hoe voel je je, ben je lekker aan het genieten nu?
:shock: Linda, alwer bijna op de helft.
Wat gaat het snel zeg.
Zijn jullie al bezig met de babykamer?
@ Francisca, De verjaardagen worden inderdaad steeds leuker naarmate kindjes ouder worden.
@ Hier, ons kleine meiske heeft erg veel last van krampjes/moeizame ontlasting.
Echt zo zielig.
We zijn vorige week begonnen met comfort voeding in de hoop dat de krampjes minder worden.
Nu krijgt ze nog ee combinatie van gewone en comfort voeding, maar ik denk dat ze over 1 of 2 dagen volledig over is.
Omdat ze ook niet echt tevreden in de box kan liggen, ze is dan onrustig met gebalde vuistjes en ook 's avonds in bed is geen succes, heb ik een afspraak gemaakt bij een osteopaat.
Ze is natuurlijk de wereld op gelanceerd, dus er bestaat een kans dat er een werveltje niet goed zit waardoor ze zich niet zo happy voelt.
Even een keer na laten kijken kan geen kwaad, en misschien kan de osteopaat ook wel iets doen aan de darmkrampjes.
Kom ook eventjes langspiepen… Hebben even 2 weken met zieken thuis :?
Vorige week Ryan met diarree en begonnen met koorts en overgeven. Uiteindelijk is hij nu weer het vrolijke ventje als altijd (behalve op het aankleedkussen :silenced: )
Nu had Damian zondagavond bijna 40 koorts en pijn in zijn nek. Gisteren was de koorts weg en ging hij naar de kdv.
Daar heeft hij ze even flink laten schrikken. Ze waren Damian op een gegeven moment kwijt. Hebben overal gekeken. Op de gang, in de groep ernaast (delen de toiletten en is doorloop) in de slaapkamers overal. Was meneer in een kastje gaan zitten, deurtjes dicht :lol: :lol: Toen ik ernaar vroeg zei hij tegen me "ik deed kiekeboe :lol: :inlove: "
Er werd ons wel aangeraden om de hap te bellen, vanwege zijn nek. Werden vragen gesteld als heeft hij vlekjes, is hij alert noem maar op. Het zou geen hersenvliesontsteking zijn, maar we moesten het wel in de gaten houden.
Vandaag is hij een dagje bij oma geweest. Die was zo lief om vrij te nemen. Hij kan zijn hoofd nog steeds niet echt bewegen. Hij kan in ieder geval niet naar links kijken. Rechts al wat makkelijker, maar hij houdt zijn nek wel stijf.
Dus morgen bel ik even voor een afspraak bij de ha. Even na laten kijken.
Ik heb een meisje in mijn buik!! :inlove:
Linda, wat leuk. Gefeliciteerd je had al zo’n voorgevoel. Geniet er lekker van.
Linda wat leuk… Geniet er lekker van… (Dat wordt shoppen :mrgreen: )
Hier ben ik dit keer ziek. Heb koorts en voel me als een zwabber.
Wennen… nee…
genieten…jaaaah!!! :inlove:
Wel heel gek om nu op het roze spul te letten…
Wat leuk Linda!! :inlove:
Alles goed verder?
Hier alles oké. Beetje moe maar voel me verder goed. Afgelopen weekend naar de Efteling geweest. Dat was super!
Zaterdag vieren we de verjaardag van Aukje. Ze is alweer 2 :inlove:
Hanneke, nog gefeliciteerd met Aukje!! :inlove: Kleine meisjes worden groot!!!
Ben zo dolgelukkig ook een meisje te mogen krijgen! Ik had het natuurlijk gehoopt en stiekem ook wel verwacht, maar in mijn hoofd heb ik steeds gezegd dat het een jongetje zou zijn, want ik zat niet echt op een teleurstelling te wachten! Een jongetje was zeker welkom geweest, mijn vader dacht dat ik in janken uit gebarsten was als het een jongetje zou zijn, maar daar geloof ik niks van! Jongetjes zijn ook fantastisch! Maar dit is toch een rijkeluiswens, een koningskoppel!! :inlove: Ik ben dus gelukkig! En afgelopen weekend lekker eropuit geweest naar centerparcs in Belgie.
Morgen weer aan het werk!
Lijkt me niet raar hoor Linda.
Het Ãs ook heel leuk om alle soorten te hebben
Ik moest erg wennen toen ik hoorde dat we een meisje kregen. Vond mezelf echt een jongensmama. Maar inmiddels vind ik het heerlijk om te tutten met mijn meisje. Ik koop me suf aan leuke kleertjes en ben gek op meisjesspeelgoed :inlove:
Nu heb ik echt geen voorgevoel. Helemaal niet.
Ik had bij Ryan zo’n voorgevoel dat het een meid zou worden. Moet ook eerlijk zeggen dat ik bij de 20-weken echo best teleurgesteld was :oops: Maar dat gevoel was maar voor eventjes. Daarna was ik al aan het dagdromen over 2 jongetjes die aan het voetballen waren op het grasveld achter ons :mrgreen: .
Als ik met 100% zeker wist dat een 3e een meisje zou zijn, zou ik er meteen voor gaan. Heb een mooie meisjesnaam in mijn hoofd en die zou ik zo graag willen gebruiken :mrgreen:
Soms denk ik wel aan een 3e, maar zover krijg ik mijn vriend niet ben ik bang.
Hallo.
Nathan nog van harte gefeliciteerd!
Aukje ook natuurlijk!
Op naar de volgende verjaardag!
Linda,een meisje leuk!
Nu kan je roze gaan shoppen.; :lol:
Mijn laptop is gecrashed. :?
Heb mn nu wel weer een beetje aan de praat.
Maar hij blijft klooien met mn anti virus,schakelt steeds uit enzo.
Heel vervelend.Ben toch bang dat er meer rotzooi op zit.
Ben nu online met mn ipod,maar wat een geklooi met die screen,dat beeldtypen vind ik maar niks.Zit er ook steeds een letter er naast.
Ik ga maar eens een kleine verschonen, fijne dag.
Begin alweer aardig te groeien… :mrgreen: :roll: :shock: :lol: :dance: :inlove:
Irri me, nog van harte met M. !! :dance:
Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.
Linda mooooooooie buik!!! :inlove: Inderdaad al flink. Super!
En leuk om jou eens te zien. Ik had een heel ander uiterlijk verwacht. Maar dat heb ik bij iedereen hier
Mooie buik Linda
Wauw, wat een mooie buik.
Als ik zo’n zwangere buik zie mis ik mijn buik wel een beetje.
Het blijft een raar idee dat er nooit meer een kindje in mijn buik zal wonen.
Matsjo, hoe gaat het met jou?
Hier mijn jongste eventjes. Sinds een 2 weken trekt hij zich op aan alles en nog wat :inlove:
Hier alles goed hoor. Last van mijn bekken maar dat was te verwachten. Verder wel gewoon aan het genieten. Kindje voel ik al :inlove: