Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!

Wauw duidelijk!! Gefeliciteerd!!! :inlove:

Hallo dames, wat ben ik hier lang niet geweest!

Lotte gefeliciteerd met jullie derde dochtertje, wat een rijkdom!

Hanneke en Linda gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zit zelden nog achter de computer en doe alles via mn telefoon vandaar dat ik hier amper nog te vinden ben…

Van Patricia hadden jullie al begrepen dat ik inmiddels de trotse mama ben geworden van Mees <3

De bevalling is helaas weer niet zonder slag of stoot gegaan. Ze ondekte bij Mees een te snelle (>250 bpm) hartslag tijdens de zwangerschap (bij 36,5 weken). Opgenomen in zkhs in Veldhoven (omdat daar twee kindercardiologen werken en elders geen plaats was). Daarbesloten mij hartmedicatie toe te dienen in de hoop dat het via de placenta bij Mees terecht zou komen. Helaas na twee dagen bleek er zich vocht te ontwikkelen in zn buikje, dus hebben ze hem gehaald via de keizersnede.

Mees blijkt het WPW syndroom te hebben. Een extra zenuwtje naar zn hart wat kan zorgen voor die snelle hartslag. Dit is gelukkig niet levensbedreigend!! Hij krijgt medicatie en misschien groeit hij eroverheen. In het ergste geval moet hij over een aantal jaren Geopereerd worden (via katherisatie). Gelukkig is hij sinds zn geboorte nog maar een keer in dat versnelde ritme gekomen, maar we weten dat het kan gebeuren en we weten ook hoe te handelen!!

We zijn nu 8 weken verder en Mees is een heerlijke baby en ik ben tot over mn oren verliefd op hem:D

Ik denk dat dit een van de laatste berichtjes van mijn kant is… Ik heb gewoonweg geen zin (en tijd) om boven achter de PC te zitten en op mn telefoon is het me te lastig. Mochten jullie zin hebben, ik zit wel op facebook. Ben bevriend met Patricia via haar kunnen jullie me vinden.

Ik wens jullie allemaal veel gezondheid, liefde en geluk!!

Liefs Janine

Janine, leuk weer van je te horen.

Wat fijn dat je lekker aan het genieten bent van je mannetje. Was zeker schrikken tijdensde zwangerschap en de bevalling. Gelukkig heeft het voor Mees geen grote consequentie. Geniet van je mooie gezin en het allerbeste voor jullie voor de toekomst. Ik heb geen facebook account dus zal je niet snel weer spreken.

Hey Janine, wat leuk iets van je te lezen! Fijn dat alles ondanks de spanning super gaat met jullie!

Heb patricia wel op hyves (waar ik eigenlijk niet zo heel erg veel meer mee doe, maar facebook niet geloof ik… Moeten we maar eens verandering in brengen denk ik!

Heb me gisteren in weten te houden voor geslachtsbepaling op de 9maandenbeurs. Ik had echt ruzie gekregen thuis als ik het zonder mijn man zou doen… Maar goed, nog maar 2 weken en 3 dgn wachten… haha

He Janine, Leuk dat je wat van je laat horen.

Wat een schrik moet dat zijn geweest toen je hoorde dat er iets met Mees was.

Fijn dat het goed gaat.

@ Linda, 2 weken is niet lang hoor :liar:

Janine, dat is ook heftig dan zeg als je dat ineens te horen krijgt. Gelukkig gaat alles goed met Mees. Het is ook wel een heerlijk ventje om te zien :inlove: :inlove:

Wat vliegt de tijd, onze kleine dame is alweer 1 maand.

@ Hanneke, hoe voel je je?

Lekker aan het genieten van het zwanger zijn?

Een maand alweer, de tijd vliegt echt!! Gisteravond weer een prima controle gehad, begin de baby nu ook al veel vaker en duidelijker te voelen. :inlove:

Dat de tijd snel gaat is inderdaad zo :shock:

Alweer een maandje, gaat snel he?

Hier nog 2 maandjes en dan hebben we weer feest :shock: :mrgreen:

Hier nog een paar dagen en we hebben feest :mrgreen:

Gaat ook zo snel Francisca

Hallo.

Sjaantje,wat een mooi mannetje is Mees.

Wat een schrik,maar gelukkig is er wat aan te doen.

Ik wens jou en je gezin het allerbeste toe en misschien komen we elkaar wel op facebook tegen. :wink:

Hanneke,mooie duidelijke echo,s en dat handje cute! :inlove:

Met onze oudste meid gaat het goed,is nu een echte puber aan t worden.Zelf vind ze het vreemd,ze snapt soms niet waarom ze dingen zegt of doet. Echt pubergedrag. :lol:

Onze kleine meid is gelukkig weer opgeknapt,want ze is weer heerlijk eigenwijs en tegendraads. :mrgreen:

Lotte,een maand alweer,het gaat hard voor je het weet kan ze al zitten! :wink:

Francisca,bijna feest! :dance:

Er zijn meer kindjes hier die in maart&april jarig zijn geloof ik.

Allemaal feestjes! :dance: :mrgreen:

Ik weet nog niet wat ik moet geven voor cadeau voor onze kleine meid.

(26 maart wordt ze 2).

Ik ga me maar eens verdiepen op speelgoed sites enzo.

Ik wil iets educatiefs voor haar,waar ze later ook nog iets aan heeft.

Volgens mij is onze kleine meid wakker,hoor dr lekker kwebbelen. :inlove:

Ik ga dr maar eens uit bed halen,fijne dag allemaal!

Nathan, gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!

Nathan ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Nathan Gefeliciteerd met je verjaardag.

Heb je een leuke dag gehad?

Francisca en nathan, nog van harte! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben!! :slight_smile:

Lindaa, wanneer had je nou je 20-weken echo?

Volgende week dinsdag! Het schiet op nu!!

Matsjo de 12 weken gehaald!! :dance:

Yeah!! :dance:

Op naar 1 mei, dan heb ik de 20 weken echo :inlove:

Lindaaa spannund!! :inlove: :pray: Ben benieuwd!