Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!

Zo goed? :wink:

FANTASTISCH!!! :inlove:

Ze lijkt op Yinthe!! :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een beauty!!

Het is echt zo’n schatje :inlove:

Ze is heel tevreden, slaapt bijna alleen maar.

We moeten haar nu gaan leren dat je vooral 's nachts moet slapen, want meestal vindt ze het na de nachtvoeding wel gezellig om wakker te blijven.

Dat vinden papa en mama natuurlijk niet zo leuk.

Wat een schatje :inlove: :inlove:

Linda, maakt niks uit hoor. Denk dat je je beeb wel snel zal voelen. Ik voelde Ryan wel heel snel eigenlijk. Het bekende plopje… Dat was met 12 weken… Na die 1e keer duurde het weer 2 weekjes voor het volgende plopje en toen kwam het weer wat vaker.

Hey meiden, alles goed?

Hier voel ik mij, op de pijn in mijn rechterbil na, wel goed. Gisteren wel érg misselijk geweest. Nog een paar dagen en dan weten we waar we het voor doen. Hoop ik :pray:

Vroeg me vanmorgen nog af hoe het met je ging Hanneke, maar je bent me net voor! Dus heel misselijk, heb je dit bij Mats en Aukje ook gehad? En pijn in je rechterbil, daar heb ik op het moment ook last van. Straks maar weer even met de pittenkussen (hoe heet zo’n ding) gaan liggen. Het valt me deze zwangerschap nog mee met de pijn, dat is iets waar ik ruim 3 jaren lang bang voor ben geweest.

Maar wanneer hebben jullie de echo?

Wij hebben 13 maart de 20-weken echo en ben nu al steeds het internet aan het afstruinen op bakerpraatjes, chinese conceptiekalenders ed. omdat ik zo vreselijk nieuwsgierig ben naar het geslacht!! De chinese berekening zegt me dat we een meisje krijgen, maar als ik alle bakerpraatjes mag geloven krijgen we een alien… hahahaha Nog 3 weken en 1 dag… :roll:

Vrijdag dan eindelijk de echo. Ben rete zenuwachtig :shifty:

Ja spannend, heb je zelf een vermoeden?? Bij mij had de chineze kalender het 2x goed. Nu zegt ie een jongen.

Vrijdag, oeh spannend! zit vast goed!! Mijn voorgevoel zegt een meisje, maar ik wil er niet teveel op hopen… geloof ook heilig in de chinese berekening. Tygo zou ook een jongetje zijn en dat is ie! :mrgreen: Mijn topper die eindelijk met zindelijk worden bezig is!! :inlove:

Goed zo Tygo!! :clap:

Ik heb gelukkig het hartje al 2x gehoord :inlove:

Waarom dan zenuwachtig???

Omdat ik hoop dat het goed groeit enzo…

Je moet je toch ergens druk over maken :roll: :wink:

Kan me het heel goed voorstellen hoor, ben zelf ook zo’n onzekere muts… haha

Hallo

Lotte,wat een schatje! :inlove:

Idd wat een vlotte bevalling.

Hanneke,gefeliciteerd!

Linda,spannend!

Wat goed van Tygo! :dance:

Hier gaat het zozo.

Onze kleine meid was heel ziek.

Ze had een mondslijmvliesontsteking,met van die hele kleine zweertjes in dr mond en opgezet tandvlees.

Gelukkig gaat het al wat beter met dr,ze is gelukkig koortsvrij nu.

De zweertjes zijn bijna weg en dr tandvlees is al minder gezwollen.

Ze heeft nog wel pijn met het poetsen,dan gaat dr tandvlees bloeden.

Dus dat gaat nog heel voorzichtig.

Hoop dat ze weer vlug helemaal opknapt.

Ik ga me maar eens met de kids bemoeien.

Fijne avond!

Irry, wat vervelemd allemaal :hug: Gelukkig nu dus weer aan het opknappen. Met je oudste alles goed?

Vandaag de echooooooooo!! :shifty: :inlove:

Hanneke, hoe was de echo?

Jaaaah, hoe was het???

Jaaaaa goed!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Kindje was zeer beweeglijk, echt zo leuk om te zien!!

Hartje goed, armpjes en beentjes en zelfs vingertjes gezien, navelstreng gezien, kortom… heerlijk genoten!! :inlove:

Even ingezoomd. Links zie je het hoofdje. Als je goed kijkt zie je zelfs al een beetje een neusje :inlove: Ook zien jullie een handje erboven uitsteken :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd!!!

Wat een mooie foto ook, erg duidelijk.