Okt.stopsters 2007... 3 nieuwe kindjes: Romée, Sepp en Vera!

Jaaaaa Yinthe, hier ook van harte! :inlove:

Linda, inderdaad alweer bijna 5 jaar joh :o :slight_smile:

Echt schrijven is het niet meer maar we zijn elkaar nog niet uit het oog verloren :wink:

Maar veel meiden vanaf het begin heb ik al lang niet meer gezien. Denk aan Daffie, Trying, Mex (lees wel met haar mee :wink: ), etc.

Yinthe van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag…

Jemig echt lang he dat we al zo aan het kletsen zijn. Of zoals Hanneke al zei, af en toe langs schieten hier.

Mex lees ik ook af en toe mee. Sjaantje zie ik af en toe voorbij schieten op fb.

De rest niet echt. Ben wel benieuwd naar iedereen.

Ik moet zeggen dat KOK even op een laag pitje staat om eerlijk te zeggen. Ben zo druk bezig met scrappen en lesjes schrijven. En ook fb staat grotendeels aan bij mij :oops:

Dank jullie wel voor de felicitaties.

Y.inthe is flink verwend en heeft een super dag gehad.

1 Van de eerste vragen gistermorgen was;“Mama ben ik nu echt 4?”

Zo lief.

Zelf vond ik het ook een bijzondere dag.

Een eerste verjaardag is heel bijzonder, een 2e en 3e zijn leuk, maar een 4e is toch wel weer heel bijzonder.

Ook hier staat KOK op een heel laag pitje.

Heb er niet “zo’n zin” meer in.

En toch vind ik het ook wel leuk om zo af en toe te horen hoe het met iedereen gaat.

Helemaal nu er weer wat beebjes onderweg zijn :wink:

Ahaaa Mex is van onze stoppersclubje! Wist het niet meer joh, maar ze is 1 week eerder uitgerekend dan ik en vroeg me steeds al af of ze dan een augustus kindje had. Tja, ben ook zwanger he…

Eigenlijk hadden we ook een enorm mazzelclubje, veel voorspoedige zwangerschappen, das met mijn stoppers club van deze keer wel even heel anders zeg!

Denk dat ik na deze zwangerschap ook veel minder op kok zal zitten, weet nog wel na de geboorte van tygo dat ik er toen ook wel klaar mee was, al het overdreven gedoe van mijn kind kan dit al, oh de jou niet? Daar ben k niet zo van… :wink:

Daar hou ik ook niet van hoor. Had af en toe het idee dat mijn jongens zoooo erg achterliepen. Wat dus helemaal niet zo was, maar er werd zo enorm opgeschept zeg maar. blegh…

Goede morgen,ik dacht ik wip even langs hier. :smiley:

Yinthe alsnog gefeliciteerd! 4 jaar alweer,wat gaat het hard! :shock: :mrgreen:

Hoe is het hier met de dames en kindertjes?

Linda,nog even,ben benieuwd!

Hier is alles oke,de oudste kriijgt morgen eindelijk vakantie en gaat dan ook op vakantie(naar dr tante en oom). :mrgreen:

De jongste is heerlijk aan t peuterpuberen en zegt steeds meer zinnen.

Vooral nee dat wil ik niet is favoriet. :lol:

Ik ben hier ook niet meer zo vaak. :oops:

Ook niet meer zo,n zin in,komt ook door fb en andere bezigheden denk ik.

Maar ik vergeet jullie niet hoor. :wink:

Ik wens jullie een fijne dag toe hopelijk met zon. :mrgreen:

Hey Linda, ik kom eens even spieken of je al bevallen bent.

Hier dus nog geen nieuws, misschien maar eens bij de augustus mama’s gluren :wink:

Hanneke, hoe gata het met jou?

Schiet ook alweer lekker op.

Hier gaat alles goed.

Nog een weekje werken en dan lekker 3 weken vakantie.

We hebben erg veel zin in, lekker niks moet alles mag.

Hey meiden,

Linda, ik volg je bij de augustusmama’s en lees telkens dat het rommelt maar niet doorzet :thumbdown: :hug: :hug: :hug: Gelukkig zorgt gerommel wel voor een snellere bevalling meestal.

Hier alles goed. Ik ben morgen alweer 34 weken. We hebben de kamers zo goed als af allemaal. Die van Aukje hebben jullie vast wel op fb voorbij zien komen :wink:

Nog een week en dan gaat Mats naar school. De 13de beginnen ze weer hier. Spannend! :shifty: Mats zegt er wel veel zin in te hebben. Ik ben benieuwd!

Woensdag gaan we nog lekker met de kids naar het spoorwegmuseum want het is Chuggingtonweek. Vindt Mats helemaal geweldig natuurlijk! :inlove:

De kamer van Aukje is super geworden! :thumbup:

Ik en er nog steeds niet uit wat we met de kamer van Y.inthe gaan doen :oops:

Hier beginnen de scholen de 20e.

Onze kleuter heeft er ook zin in, maar ik ben benieuwd wat ze zegt als ze iederen dag vroeg op moet staan en niet alles kan doen waar ze zelf zin in heeft :mrgreen:

Linda, spannend dat gerommel, maar vooral ook heel vervelend.

Hopelijk zet het snel door.

Daar wilde ik ook naartoe naar het spoorwegmuseum. Maar moet eventjes heel rustig aan doen met de centen. Hebben 5 aanslagen van de belasting gehad, dus heel krap hier… Wie weet volgend jaar.

Ben ook steeds aan het meelezen bij de augustusmama’s (en de spetembermama’s voor mijn ABCDtje zoals iemand eens gezegd had: Mijn aller beste cyber dinnetje :wink: Sterrenmama)

Van Sterrenmama is niet veel te lezen daar anders :wink:

Nee dat klopt… Gaat niet zo lekker. Ik spreek haar regelmatig op fb. of whatsapp.

Ja ik ook :slight_smile:

Hopelijk nog wat fijne weken voor haar.

Hey dames, helaas niet veel nieuws van mijn kant. Het rommelt wel weer, maar ja… Tygo is twee nachten uit logeren, hopelijk ga ik dus gauw bevallen!

Tygo gaat 3 september voor t eerst naar school, geloof dat ik degene ben die dat het meest spannender vind… Hij heeft een uurtje gewend en dat ging echt super, dus moet me ook helemaal niet druk maken!

Wat spannend allemaal. Alle kindjes naar school… Damian moet nog even wachten tot november, maar hij wilt zo graag hihi

Linda succes hoor… Hoop dat de dame zich snel meld.

Ik kwam ff kijken of Linda al bevallen was,maar zie van niet.

Succes Linda!

Hihihi, er staat iemand op knappen en ineens is het hier weer wat drukker :wink:

Dat blijft altijd spannend he! :wink:

Dat blijven we toch met z’n allen spannend vinden he…maar ik hou het extra lang spannend dames… :wink: Ben de meelijwekkende blikken zoooo ontzettend zat!!!

Wordt je ook niet helemaal plat gebeld enzo?

Toen ik bijna uitgerekend was belden mensen me soms met de meest rare vragen alleen maar om te te checken of ik in huis was en iemand te woord kon staan.

Vond dat echt verschrikkelijk.