CN je banner is wel veel belovend
Helaas, mijn cylcus is doorgeschoten van 34 dagen gemiddeld naar nu een lengte van 43 dagen⊠:â(
Weet ik weer niet waar ik aan toe benâŠ
@ CN
Ach meis⊠:hug: :hug: :hug:
:hug: CN
Thanks meiden.
Selena, zie dat je feb 2011 naar MC Alkmaar gaat? Is dat een âdoorbraakâ?
Cn jeetje wat een domper meis :hug:
@CN wrote:
Thanks meiden.
Selena, zie dat je feb 2011 naar MC Alkmaar gaat? Is dat een âdoorbraakâ?
Uhmm⊠nou ja, we zijn officieel nog bij LUMC âonder behandelingâ. Alleen gaat dat zo ontzettend veel fout, worden we echt als een stelletje senielen behandeld en stapelen de problemen zich maar op en op in dat ziekenhuis. 6,5 maand lang bezig geweest en gewacht en gewacht. Gesprekken in het ziekenhuis zelf gevoerd, met oude psychiaters van mij en noem het maar op. 1 gyn van verloskunde was in eerste instantie âenthousiastâ over ons maar heeft zich laten ophemelen door het team en is ineens fel tegen. Nou goed, na 6,5 maand gewacht daar en extra gesprekken en weet ik het allemaal, zouden we afgelopen dinsdag horen of we nu wel met Clomid mochten beginnen. Resultaat was dus doodleuk weer Nee (terwijl ons hoop was gegeven door die gyn van verloskunde) en we moeten nĂÂłg maar een half jaar wachten. Daarbij verstaan ze ook nog eens hun vak niet (ik moest de gyn uitleggen dat er ook cycli bestaan zonder eisprong, zeker bij PCOS. Nou, daar had ze dus nog nĂÂłĂÂłit van gehoord, als je menstrueert zou je ALTIJD een eisprong hebben en ik was degene die voor gek werd verklaard dat ik dat niet wist :eh: ), zijn we ook nog in strijd om ons medisch dossier (ze houden zich niet aan hun plicht en mijn recht om het te mogen kopieren) en is het 80 min rijden. Na die domper van afgelopen dinsdag had ik het echt gehad en heb ik ook flink wat tranen gelaten⊠Waarom allemaal ? Direct een afspraak bij de nieuwe huisarts (we hebben sinds 3 week een nieuwe) gemaakt en ons verhaal over het LUMC gedaan. Nou, zijn haren stonden overeind van ons verhaal en over hoe we behandeld worden in het LUMC. Is het ook totaal niet eens met hen en als het aan hem ligt worden we wel geholpen (moet eerst nog mijn medisch dossier over krijgen, maar hij vond dit echt niet kunnen, en zijn eerste indruk (wat dan wel weer handig is dat hij ons eerst ziet, en nog geen dossier heeft van me. Zo is hij niet bevooroordeeld/beinvloed door mijn verleden) over ons is positief. We hebben nog even gepraat over âwat nuâ. Hij heeft ons MC Alkmaar aangeraden dus daar gaan we ons nu op richten. Vervolgens MC Alkmaar voor een afspraak gebeld, komt de volgende domper weer aan: in Februari pas plaats voor een EERSTE afspraak. Ondertussen blijven we maar bezig. Wat ook weinig nut heeft eigenlijk, aangezien ik nog altijd geen eisprong heb. Daarbij komt dat ik sinds vandaag weer acute blaasontsteking heb waardoor ik met spoed bij de HAP ben beland; en het plaatje is wel weer compleet dacht ik zo. :roll:
Het zit je inderdaad niet mee.
Maar wat je zegt, het huidige ziekenhuis behandelt je niet correct!
Het is zeker nog even wachten, maar als ze daar wel mee werken, is dat 't wachten vast waard, als klinkt dat nu nog zo ver wegâŠ
Ik wens jullie heeeel veel sterkte.
Denk aan jullie!!
:hug:
@ Selena
Echt, wat ĂÂČnmogelijk zeg, van het LUMC! :naughty:
En dan ook nog zo lang moeten moeten wachten voor een 1e afspraak in Alkmaar⊠:hug: :hug: :hug:
Jeetje Selena, wat een gedonder allemaal zeg⊠kan me voorstellen dat je er goed ziek van bent. Het is al zo naar dat het allemaal niet vanzelf gaat en dan word je ook nog eens zo tegen gewerkt⊠:hug:
En voor CN ook een domper dus⊠:? :hug:
LMG, hoe gaat het met jullie? :-*
Selena :hug: wat een tegenvallers allemaal zeg
Tierr hier is het best druk en de kleine heeft last van verborgen reflux Esmee gaat bijna naar school maar verder wel goed
hoe is het bij jou? bij jou kan het nu ook ieder moment zo ver zijn spannend!!!
Tierrr en Iuno, hoe is het met jullie ? Al bijna uitgerekend zie ik :mrgreen:
En met de rest ? Motormuis, Diane, Marcella ? Het wordt wat stilletjes hier, al zal dat ook wel zijn omdat we al een jaar bezig zijnâŠ
Hier inmiddels alweer op dag 46. Vandaag een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden, dacht dus direct dat het er weer aan zit te komen. Ook wat ini minie viezigheid in mijn slipje, maar zojuist ook ineens vruchtbaar slijm (hartstikke doorzichtig, slijmerig, veel en tussen duim en wijsvinger flinke draden mee te trekken) gevonden ? :shifty: Wat dat nu weer inhoudt geen idee. Ga bijna weer hoop krijgen pfff⊠:eh:
Ik lees ook nog steeds mee hoor! Vind het soms wel een beetje moeilijk om me te melden, aangezien sommigen van jullie nog steeds teleurstellende resultaten hebben⊠:shifty: Maar ik lees wel alles mee!
Hier gaat het overigens erg goed, op verschrikkelijk moe zijn na dan⊠:hug: Vanmiddag naar de psychiater om de medicatie te gaan afbouwen voor de bevalling, daar ben ik wel een beetje zenuwachtig voor, maar goed, ik kan me vasthouden aan het idee dat het een niet te lange periode betreft en het einde al in zicht is!
Volgende week nog een inwendige echo om te zien hoe het ondertussen met mijn placenta is, ben erg benieuwd!
Verder hier niet veel nieuws. Ik denk aan jullie!
Fin dat het goed gaat ICI
:hug: voor de medicatie. Ik ben ook medicatie aan het afbouwen dus weet denk ik een beetje hoe je je voelt. Ondanks dat de medicatie eerder een soort automatisme is geworden dan echte noodzaak (daarom bouw ik het ook af) hier valt het afbouwen me âzwaarâ (slikte seroquel 's avonds voor het slapen gaan) in die zin dat ik eigenlijk wel goed merk dat mijn lichaam er verslaafd aan is geraakt⊠Slik nu maar 75 mg (was 100, ânormaleâ dosissen beginnen vanaf 300 circa tot 800 (hoog) dus zit erg laag sowieso gelukkig, heb het eigenlijk ook niet meer nodig) maar als ik enkel 1 tabletje (25 mg) weglaat 's avonds lig ik gewoon de hele nacht KLAARwakker. En dat terwijl ik ze qua werking eigenlijk niet eens nodig heb en 25 mg opzich zelf niet eens wat voorstelt. :think:
Ben trouwens vandaag weer ongesteld geworden na 49 dagen , vruchtbaar slijm heeft hier dus niets te betekenen helaas maar is aan de hormoonstoring te lijden. Ondanks dat de huisarts hier echt MC Alkmaar aanraadt i.p.v. Gemini laten wij toch de gemaakte afspraak van 3 december a.s. doorgaan in het Gemini simpelweg omdat het ons nu lang genoeg duurt. Ook laten we de afspraak in MC Alkmaar in februari blijven staan, maar doordat dat nog zeker 3 maanden duurt en we wellicht dan al verder staan in het Gemini houden we ze voor de zekerheid beiden aanâŠ
HĂ© meiden, kom iedereen ff een dikke :hug: geven.
Zoals jullie aan mân nieuwe banner kunnen zien, hebben wij er op 8 nov. nog een zoontje bijgekregen.
Alles goed gegaan, alleen nu toch wat met geelzucht te kampen, maar met beetje geluk wel gewoon morgen of zaterdag weer naar huis.
:-*
@Iuno wrote:
HĂ© meiden, kom iedereen ff een dikke :hug: geven.
Zoals jullie aan mân nieuwe banner kunnen zien, hebben wij er op 8 nov. nog een zoontje bijgekregen.
Alles goed gegaan, alleen nu toch wat met geelzucht te kampen, maar met beetje geluk wel gewoon morgen of zaterdag weer naar huis.
:-*
GEFELICITEERD met je zoontje geniet ervan!!Hopelijk ben je snel weer thuis en is de geelzucht snel over!!
Iuno, gefeliciteerd!! :inlove:
Gefeliciteerd! :dance:
Hopelijk mag je snel naar huis om samen te gaan genieten!
Selena, die laatste 25 mg klinkt inderdaad meer als psychische afhankelijkheid. Ik heb het ook ooit gehad met een ander middel, toen viel ik ook ineens niet meer in slaap. Maar het kan ook zijn dat je lichaam te snel afbouwen niet kan bijbenen en je daarom klachten krijgt. Weet niet hoe snel je alles wilt stoppen?
Hier maar al te blij dat ik er straks weer gewoon mee kan beginnen. Sterker nog, zodra de kleine âeruit isâ, moet ik ook direct weer innemen om zo snel mogelijk weer een goede spiegel te krijgen.
En inderdaad, laat beide afspraken voorlopig maar staan!
Hallo dames,
Ik had ineens een helder moment waarin ik me besefte dat ik al een hele tijd geen mailtjes had gehad van nieuwe posts. Maar ik zie dat er gewoon ook al heeel lang geen activiteit is⊠Niks gemist dus.
Hoe is 't met iedereen?
Hier vanochtend weer ongesteld geworden. Althans, vanochtend helderrood bloed verloren, en nu weer schoon. Zal een dezer dagen wel doorbreken helaas
Op naar volgend jaar dan maarâŠ
@ CN
:hug:
Hoop echt dat volgend jaar dan eindelijk jullie mag gaan worden⊠:-
Hier alles wel goed. Kleine is wel flink verkouden, maar verder ongecompliceerd, dus daâs wel lekker. Moeten wel nog steeds een nieuw ritme gaan vinden, want tot nu toe had ik altijd nog iemand thuis (moeder/hub). Zal echter nog wel ff duren, want afgelopen nacht is mijn oma vrij onverwacht overleden, dus vandaag de halve dag in touw geweest om een (nood)paspoort voor de kleine te regelen, zodat ik vrijdag met hem en de oudste met de trein naar NL kan (hub kan niet lang genoeg vrij krijgen dat het zin heeft met elkaar met de auto te gaan - alleen kan ik gelijk 1-1,5 week blijven). Komende dagen dus nog veel te doen (vooral huishouden op orde brengen en spullen pakken - ook voor de middelste, want die gaat die tijd uit logeren) en woensdag blijkt hier een feestdag, dus is de oudste ook nog de hele dag thuis.
BTW: Tierrr is inmiddels ook bevallen van een zoontje, Jesse⊠:inlove:
:- voor iedereen