Iuno, gecondoleerd en sterkte!! :hug:
Tierrr, gefeliciteerd!!! :inlove:
Tierrr, gefeliciteerd! Geniet ervan! :dance:
Iuno en Tierrr, gefeliciteerd ! :inlove:
Bedankt allemaal!! :-*
Ik ben moeeeee maar zo gelukkig! :inlove:
Voor iedereen hier een :hug:
Hee dames,
Zag hier m’n naam nog even voorbij flitsen Ben hier een hele tijd niet meer geweest, tot een paar dagen geleden dan.
We zijn inmiddels verhuisd en hebben besloten er nu weer echt voor te gaan Dus ja, we zijn eigenlijk opnieuw “gestopt”, dus ik ben ook aan het meekletsen bij de december 2010 stoppers.
Zag hier teveel om te lezen verder, 2 dames in ieder geval gefeliciteerd met de beebs en verder voor iedereen een :hug: die het nodig heeft!
Groetjes van Danielle
Hoi Danielle,
Je hebt je eigen huis ondertussen ook verkocht?
Toch die kennis van de buuf waar je niks meer van hoorde of heel iemand anders? Even nieuwsgierig hoor!
Nee ons oude huis is nog niet verkocht helaas. Maar we redden het prima en zouden het ook met een beeb nog goed redden financieel gezien, dus we willen dat huis ons geluk niet in de weg laten staan zogezegd.
Zo las ik heel toevallig en heel toepasselijk in een boek over het steeds uit blijven stellen, toen dacht ik, ja dat is het inderdaad. Elke keer een reden blijven bedenken waarom je het weer voor je uit schuift… Zit natuurlijk ook nog de vorige keer in m’n gedachte met die ma. Maar daar probeer ik maar niet meer zoveel aan te denken.
Dus ja, dat is het verhaal op het moment
hey meiden,
ook weer even een teken van leven van mijn kant, het is alweer even geleden dat ik hier geweest ben. Ik heb het ook echt super druk, maar ik heb wel alles bijgelezen!
Iuno gecondoleerd :kaars: wat heftig zeg! :hug: :hug:
Tierr gefeliciteerd met Jesse :inlove: ik hoop dat je een beetje opgeknapt bent!
Danielle wat fijn dat het allemaal weer wat beter gaat. Jammer dat je huis nog niet verkocht is maar gelukkig is het financieel op deze manier gewoon haalbaar. Hopelijk volgt een zwangerschap nu snel
CN is de ongi nog verder doorgebroken?? Want je banner maakt het wel spannend!!
Liefs
CN, 9 dagen overtijd zie ik ? Vertel :mrgreen:
Danielle, fijn dat jullie nu weer voor een kindje kunnen gaan !
Daniëlle, fijn dat jullie het zo hebben kunnen regelen!
Mijn banner is niet up to date, gewoon ongesteld geworden
Hopelijk in 2011 meer geluk!
@CN wrote:
Daniëlle, fijn dat jullie het zo hebben kunnen regelen!
Mijn banner is niet up to date, gewoon ongesteld geworden
Hopelijk in 2011 meer geluk!
:hug: :hug: :hug: ik hoop echt dat (begin 2011) jullie jaar is!!! :-*
Balen CN :hug:
Bedankt voor de lieve reacties dames
Hoe gaat het met iedereen hier ?
Hoop dat jullie allemaal een fijne oud en nieuw gehad hebben; wij in ieder geval wel.
Helaas nog geen beebje in mijn buik, maar probeer ervan uit te gaan dat dat dit jaar toch wel moet lukken; we hebben er nog 12 maanden voor.
We hebben nog altijd geen clomid of iets, 18 januari hebben we ein-de-lijk een afspraak in het Gemini ziekenhuis (nadat ze de afspraak tig keer verplaatst hebben vanwege omstandigheden, anders zaten we er 3 december al)… Word er wel een beetje moedeloos van onderhand want het kriebelt zoooo erg, maar goed… :shifty:
Hoop dat we allemaal dit jaar lekker zwanger mogen worden… :-*
Hier ook alles goed.
Wat vervelend dat je afspraken steeds verzet zijn, hoop dat het nu doorgaat!
Jah, 2011 wordt vast een top jaar voor ons allemaal!
Hallo dames,
Allereerst wil ik iedereen een gelukkig 2011 toewensen.
Voor alle dames die al bevallen zijn of inmiddels wel zwanger zijn: gefeliciteerd :inlove:
Voor alle dames die nog niet zwanger zijn ga ik duimen dat dit jaar jullie wens uitkomt! :thumbup: :thumbdown:
Ik heb een hele tijd niet meer meegeschreven wegens prive omstandigheden, dat is nu gelukkig weer allemaal achter de rug dus kan weer meeschrijven,als julllie dat nog goedvinden natuurlijk want ben een hele tijd niet meer geweest…
Op 22 oktober ben ik bevallen van onze dochter L.orena…ze woog 2685gr en was 48 cm,inmiddels weegt ze 4095gr en is 55cm dus al goed gegroeid…
Liefs Monique
Welkom terug!
Mooie naam!
Welkom terug 18 november !
Tuurlijk mag je meeschrijven, het topic is alleen al een beetje dood aan het gaan, aangezien vrijwel iedereen al zwanger of zelfs bevallen is.
Lees bij de september 2011 mama’s dat Motormuisje Danielle ook zwanger is inmiddels. Diaan is ook al even zwanger.
Blijven volgens mij alleen CN en ik over ? :oops:
Selena, denk idd dat je gelijk hebt. Maar 2011 wordt vast ons jaar! :hug:
Wel jammer dat dit topic niet meer zo actief is.
Vraag me af hoe het bij de andere dames gaat!
Vraag ik me ook af. Vind het ook wel jammer, hoewel ik ook wel kan snappen dat, wanneer je zwanger of bevallen bent, je eerder verhuist naar de maand-mama’s…
2011 wordt vast ook ons jaar. :thumbup: Vind het overigens wel moeilijk om te zien dat het bij mij juist weer allemaal zo moeilijk gaat. Ik had ook graag al zwanger geweest , heb soms echt zo iets van: waarom IK weer (na ook al eens een rottig verleden, PCOS, baarmoeder afwijking, geen hulp van ZH krijgen) ?
Als ik nu gewoon een eisprong en regelmatige cyclus had was het nog wat een ander verhaal, maar na 14 maand nog geen eens een eisprong en het ziekenhuis wat maar duuuuurt en duuuuuuurt is gewoon niet bemoedigend.
Maar goed… zit inmiddels op dag CD 25, over 10 dagen mogen we ein-de-lijk naar het ziekenhuis (hoewel we er denk ik wel vanuit mogen gaan dat het daarna nog maanden kan duren, aangezien het een ander ziekenhuis en onze eerste afspraak daar is, en het nog maar de vraag is of ze daar ons wel willen helpen)…