Je verhaal is zeker niet bemoedigend.
Hoop zo dat dit ZH jullie verder kan helpen!
Blijf voor je duimen! :thumbdown: :thumbup: :hug:
Nou ik kijk hier zeker zo af en toe nog wel is mee hoor meiden. En ik denk ook echt nog wel aan jullie. Maar zoals ik al zei hoorde ik nu eigenlijk meer bij de dec. 2010 stoppers, dus vandaar dat ik daar mee ging kletsen. En selena heeft me dus inderdaad ook gespot bij de sept. 2011 mama’s (zie banner),
Ben alleen nog heel onzeker hoor, kan het nog steeds niet geloven en leef heel erg naar de eerste afspraak bij de gyn toe. Maar me best zorgen door de vorige keer met een ma, maar ja… ik doe m’n best om toch ook maar te proberen om er een beetje van te genieten
Een :hug: voor jullie selena en cn, 2011 wordt gewoon jullie jaar!
Danielle, kan me je onzekerheid heel erg voorstellen.
Denk dat dat ook mijn struikelblok zal zijn als het uiteindelijk weer lukt.
Gezellig dat je wel zo nu en dan ook nog eens met ons komt kletsen!
Ja snap ik, jij hebt ten slotte hetzelfde meegemaakt :?
Het fijne bij het maand-mama onderwerp is dat iedereen hetzelfde gevoel heeft daarover. Dus wat iedereen daar zegt is zo herkenbaar. Allemaal onzeker, allemaal tig testen gedaan en het niet kunnen geloven. En allemaal kwaaltjes zoeken en schrikken als die weer weg zijn opeens. Vandaar dat ze bij ons als ondertitel hebben gezet “willen na week 12 weer wakker worden”
Gefeliciteerd Danielle, had het inderdaad al gelezen bij sept.2011 mama’s… en die onzekerheid is logisch, heb ik ook gehad maar toch ligt er hier een klein mensje in bed te slapen :inlove:
Selena, hopelijk hebben jullie, na de afspraak in het zh, meer zekerheid en gaat het niet meer zo lang duren voor jullie ook een positieve test in handen hebben!
CN, ik had je onderschrift nog helemaal niet gelezen :hug: Hopelijk duurt het ook niet meer zo lang voor jullie !!
Ik heb af en toe wel meegelezen bij de okt. 2010 mama’s maar vindt het ook zo raar om er zot tussen te komen, aangezien ik er niet bij heb meegeschreven,toch lees ik wel eens dingen die wij ook bij ons meisje zien, veel herkenning…
Hey meiden,
Sorry dat ik niet meer zo actief reageer maar ik lees tegenwoordig meer mee en reageer bijna niet meer (in geen enkel topic meer) komt gewoon omdat ik het echt te druk heb. Maar ik lees en leef wel heel erg met jullie mee!
Selena en CN ik hoop echt dat dit jullie jaar zal worden.
Danielle GEFELICITEERD, hopelijk kun je er toch wel van genieten.
18november_is_de_dag Welkom terug. Jammer dat je niet meeschrijft (hebt geschreven) bij de okt 2010 mama’s!!
en voor iedereen even een hele dikke knuffel en vooral voor Selena en CN :hug: :hug: :hug: :hug:
p.s Selena ik hoop echt voor je dat ze in het ziekenhuis snel iets voor jullie willen betekenen!!!
Liefs
Ik lees ook nog wel regelmatig mee hoor! Alleen zoals jullie aan mijn banner zien, had ik de laatste week even wat anders aan mijn hoofd
Op 1 januari ben ik bevallen van Lukas :inlove: . Nog net te vroeg en door een slechte start heeft hij 3 dagen in de couveuse gelegen, maar ondertussen gaat het een stuk beter. Het voldoende drinken en zijn temperatuur behouden blijft een aandachtspuntje bij hem, maar hij doet het verder goed en is gisteren voor het eerst ook weer aangekomen.
Danielle, gefeliciteerd! Spannend hè? Hoe voel je je? Kwaaltjes?
CN en Selena, ik denk aan jullie! Hopelijk wordt 2011 inderdaad jullie jaar!
ICI, gefeliciteerd ! :mrgreen: Hopen dat Lukas snel mee naar huis mag…
LMG, gaat alles ook goed bij jullie ?
Ici, gefeliciteerd meid! En ik voel me redelijk. Ben echt onwijs moe en voel me op het moment gewoon niet zo lekker. Niet misselijk ofzo, maar ook niet lekker dus haha. En last van gezeur in m’n buik en rug. Maar ja, hoort erbij he.
Ici GEFELICITEERD met LUKAS :inlove: :inlove:
Selena wat lief dat je het vraagt, maar hier gaat het redelijk het is heel erg druk en Esmee is helemaal uit haar doen en Quinten huilt erg veel, maar verder mag ik niet klagen hoor
Hoe gaat het nu met jou??Ik kan me voorstellen dat het allemaal erg heftig voor je moet zijn! :hug:
Danielle :hug: hopelijk voel je je snel beter en kun je echt gaan genieten!!
CN Je banner??
Liefs
@18november_is_de_dag wrote:
Gefeliciteerd Danielle, had het inderdaad al gelezen bij sept.2011 mama’s… en die onzekerheid is logisch, heb ik ook gehad maar toch ligt er hier een klein mensje in bed te slapen :inlove:
Selena, hopelijk hebben jullie, na de afspraak in het zh, meer zekerheid en gaat het niet meer zo lang duren voor jullie ook een positieve test in handen hebben!
CN, ik had je onderschrift nog helemaal niet gelezen :hug: Hopelijk duurt het ook niet meer zo lang voor jullie !!
Ik heb af en toe wel meegelezen bij de okt. 2010 mama’s maar vindt het ook zo raar om er zot tussen te komen, aangezien ik er niet bij heb meegeschreven,toch lees ik wel eens dingen die wij ook bij ons meisje zien, veel herkenning…
je bent welkom hoor :-*
@Ici - Gefeliciteerd met Lukas, en wat een mooie datum heeft hij uitgekozen ! :inlove: Hopelijk mag hij snel mee naar huis…
@Lmg - heb wel gelezen dat het bij jou erg druk is, kan ik me heel goed voorstellen met 2 kindjes, dat vindt ik zelfs met 1 al:) Maar ja wij hebben ook al veel met haar meegemaakt helaas
@ Danielle - hopelijk kan je er gauw van genieten, vervelend al die kwaaltjes :hug:
Ach ik vind dat ik niet zoveel mag klagen
Lukas is ondertussen al thuis hoor! En ik geniet er volop van… :inlove:
Ow, dat is nog beter natuurlijk ! Geniet ervan :inlove: :inlove:
@CN wrote:
Danielle, kan me je onzekerheid heel erg voorstellen.
Denk dat dat ook mijn struikelblok zal zijn als het uiteindelijk weer lukt.
Gezellig dat je wel zo nu en dan ook nog eens met ons komt kletsen!
CN, 4 dagen overtijd ? :mrgreen:
Goh…zijn er nog maar 2 meiden over na al die tijd!!!
Ik wil jullie alle goeds wensen voor 2011 en dat het nu maar eens jullie jaar mag worden!!!
Hier gaat alles goed, we genieten vollop van onze kleine man en onze twee grote meiden natuurlijk, zal weer eens een fotootje showen…
Ah, wat leuk Alex :inlove:
En dank je wel ! :-*
Dinsdag mogen we naar het nieuwe ziekenhuis (eindelijk), ben benieuwd
Selena, hoe ging het in het ziekenhuis?
Hoe is het gegaan dinsdag Selena???