Hey meiden,
Ik wilde even laten weten dat ik afgelopen zaterdag bevallen ben van een prachtige zoon Quinten! Was een hele snelle bevalling en Quinten had het wat benauwd we moesten ook ter observatie in het ziekenhuis blijven maar het gaat nu steeds beter met hem. We zijn lekker thuis nu aan het genieten.
@ CN ben erg benieuwd naar je verhaal van de grote dag
(Voor mij was het iig een hele mooie dag :P)
LMG, wat goed, gefeliciteerd!! Geniet ervan!!
CN, ik ben inderdaad ook benieuwd naar je verhaal!!
@Tierrr wrote:
LMG, wat goed, gefeliciteerd!! Geniet ervan!!
CN, ik ben inderdaad ook benieuwd naar je verhaal!!
Dank je wel :-*
Heb je ook foto’s?
En andere leuke wetenswaardigheden? Hoe gaat ie nu?
LMG, gefeliciteerd! Geniet ervan! :dance:
@Tierrr wrote:
Heb je ook foto’s?
En andere leuke wetenswaardigheden? Hoe gaat ie nu?
Ik heb maar 1 kleine foto (van het geboortekaartje) hopelijk kunnen je het toch een beetje zien
Met mijzelf gaat het heel goed heb het gevoel alles alweer te kunnen (maar mag ik niet ;)) Quinten doet het ook heel goed hij is soms nog wel wat misselijk vanwege de snelle bevalling en moeilijke start maar het gaat al steeds beter alleen moet hij nog even weten wat dag en nacht is
Overdag slaapt hij tussen de voedingen door maar 's nachts is hij heel de nacht wakker :?
Maar ik ben vooral aan het genieten
:inlove:
@ LMG
Gefeliciteerd met jullie kleine man!
Hier ging alles afgelopen dagen/weken eigenlijk best goed, maar nu sinds 1,5 uur opeens elke paar minuten echt hele heftige harde buiken/voorweeen (heb tot nu toe nog niet zò frequent en vooral niet zò heftig gehad), dus kan me moeilijk concentreren. Laat het dus ff hierbij… :-*
Ik wilde ook laten weten dat ik 1 oktober ben bevallen van een dochter Lynn Esmee. Ze is geboren met een keizersnede. Ze is 3464 gram , en 48 cm :inlove: alles gaat helemaal super.
Karin, van harte gefeliciteerd! Wist je dat het een keizersnede werd?
Iuno, vervelend! Hopelijk is het snel afgezakt!
Hier ook alles ok. Na een dag werken wel helemaal kapot en iets meer pijn van vooral mijn schaambeen, maar verder mag ik niet klagen. :dance:
LMG en Karin, gefeliciteerd ! :mrgreen: :inlove:
GEFELICITEERD Karin!
Die ehele erge (voor)weeen zijn uiteindelijk gelukkig weer afgezakt, maar het blijft sindsdien (iig overdag) wel flink rommelen. Is echt afwachten, hoe lang het nog gaat duren voordat het ‘serieuze werk’ gaat beginnen - heb de vorige keer 4 weken met heel veel harde buiken (al niet zo heftig als ze nu nog steeds zijn) rondgelopen, dus…
LMG en Karin: Van harte gefeliciteerd met jullie wonders
Hello ladies,
I’m back!
LMG en Karin, van harte met jullie kroost! ENJOY!! :inlove:
Iuno, hoe gaat 't bij jou?
Marcella, hoe was 't bij de VK?
Nu ff ego : Onze trouwdag was geweldig! Hele week regen gehad en dé dag gelukkig stralend! Met witte trouwkoets en friese paarden naar stadshuis, en met oude amerikaanse truck van stadshuis naar feestlocatie. Mooie foto’s kunnen maken in het park, en 's avonds beregezellig feest! Het kon niet beter, en idd, de dag vloog voorbij!!
Op huwelijksreis naar Turkije, was ook heerlijk. Mooi weer, lekker uitgerust en natuurlijk, flink geklust!
Nou, ik ga nog even voor de tv…
Tot snel!! :-*
@ CN
Fijn dat jullie Grote Dag en huwelijksreis zo geslaagd waren!
Nu flink duimen dat er in deze tijd ook nog een ‘klein extraatje’ is ontstaan…
Hier blijf ik last houden van veel harde buiken (toch wel 3-4 per uur, zo’n beetje de hele dag door), maar ben er nu veel relaxter onder dan bij m’n vorige zwangerschap en dat lijkt maakt het toch wat draaglijker - al mag beebje zich van mij nog steeds best al over 2 weekjes al gelijk aandienen, hoor.
Cn klinkt echt al een top dag en vakantie lekker hoor en hopelijk heeft het klussen wat opgeleverd zou wel een heel mooi huwelijkscadeau zijn
Iuno jeetje voor jou begint het nu ook al te korten :shock: gaat echt snel kan me voorstellen dat de kleine van jou over 2 weken mag komen zou wel lekker zijn ik duim met je mee
Liefs
CN, wat fijn dat je trouwdag en vakantie zo lekker waren :inlove:
zucht zwijmel zwijmel… ik wil ook ten huwelijk gevraagd worden en trouwen… :mrgreen:
Hier zijn we nog steeds bezig met het ziekenhuis. Inmiddels is van de week alle informatie omtrent het gesprek tussen een oud-psychotherapeut en ons (vriendlief en ikzelf) binnengekomen bij de gyn van verloskunde gesp. in zwangerschap en psychiatrische achtergronden waar we door gynaecologie naar toe waren verwezen voor een gesprek (zijn psychotherapeuts oordeel over mijn situatie werd gevraagd, vandaar een gesprek)… Als het goed is heb ik nu over 2 weken een telefonische afspraak met die gyn van verloskunde. Als zij het dan gunstig acht moet de hele bups weer door/terug naar afdeling gynaecologie/fertiliteitspoli zodat ik herbeoordeeld kan worden. Voordat dat allemaal klaar is zijn we denk ik wel rond eind november/december. Gaat allemaal dus erg traag weer, loop al vanaf april bij het ziekenhuis… Hopelijk horen we dan of we nu wel met Clomid mogen beginnen… Tot die tijd gaan we ‘vrolijk’ door.
@Selena wrote:
CN, wat fijn dat je trouwdag en vakantie zo lekker waren :inlove:
zucht zwijmel zwijmel… ik wil ook ten huwelijk gevraagd worden en trouwen… :mrgreen:
Hier zijn we nog steeds bezig met het ziekenhuis. Inmiddels is van de week alle informatie omtrent het gesprek tussen een oud-psychotherapeut en ons (vriendlief en ikzelf) binnengekomen bij de gyn van verloskunde gesp. in zwangerschap en psychiatrische achtergronden waar we door gynaecologie naar toe waren verwezen voor een gesprek (zijn psychotherapeuts oordeel over mijn situatie werd gevraagd, vandaar een gesprek)… Als het goed is heb ik nu over 2 weken een telefonische afspraak met die gyn van verloskunde. Als zij het dan gunstig acht moet de hele bups weer door/terug naar afdeling gynaecologie/fertiliteitspoli zodat ik herbeoordeeld kan worden. Voordat dat allemaal klaar is zijn we denk ik wel rond eind november/december. Gaat allemaal dus erg traag weer, loop al vanaf april bij het ziekenhuis… Hopelijk horen we dan of we nu wel met Clomid mogen beginnen… Tot die tijd gaan we ‘vrolijk’ door.
Ach meisje toch het zit je ook echt niet mee!!hele dikke :hug: voor jou!!!
:-*
Hier even ook een foto van mijn knapperd :inlove: Gisteren gemaakt
Selena :hug: :hug: :hug:
LMG, wat een heerlijk koppie!! :inlove:
Als eerst alle dames die bevallen zijn GEFELICITEERD!!!
wat een mooie foto’s!!
Helaas was onze laptop kapot gegaan dus was een paar weken offline, maar ik ben er weer.
Maar alles gaat goed, ben wel moe, maar niet misselijk of andere klachten, gelukkig!!
CN gefeliciteerd met je huwelijk! fijn om te lezen dat het een top dag was! en hopelijk heeft jullie huwelijks reis wat opgeleverd?!!
Selena wat een gedoe allemaal zeg, wat naar dat het ziekenhuis zo moeilijk doet! hopelijk is er snel meer bekend!
Dames, sorry dat ik het even zo kort hou, maar ik moet nog eigenlijk zo veel bij lezen! Voor de dames die bijna zijn uitegerekend, succes!!!