Okt en nov 2009: Compleet en de eerste brusjes zijn onderweg

O wat leuk Alex, gefeliciteerd!! :dance:

Love my girl, jouw kleine mag officieel al komen, spannend zeg!! Rommelt er al iets, of nog niet?

@Tierrr wrote:

O wat leuk Alex, gefeliciteerd!! :dance:

Love my girl, jouw kleine mag officieel al komen, spannend zeg!! Rommelt er al iets, of nog niet?

Nou er rommelt genoeg in mijn buik van het weekend ook al flinke weeen gehad maar dat waren voorweeen. Hopelijk hebben die wel wat effect en duurt het niet lang meer :wink:

Ik hou jullie op de hoogte :wink:

Hallo allemaal, bedankt voor jullie felicitaties!!

Inderdaad is vorige week donderdag 9-9-10 onze zoon Mees Niek geboren.

Hij woog 3940 gram en is 51 cm.

Uiteindelijk ben ik in het zkh bevallen binnen 1,5 uur.

Ik had al een week 3 cm ontsluiting en was al gestript wat helaas niets hielp. Ik wilde graag dat ze mijn vliezen zouden breken, maar dat kon alleen in het zkh (noemen ze al inleiden).

Eenmaal daar hebben ze dat dus gedaan en 1,5 uur later was ie er dan.

Het was een zeer heftige bevalling, het ging zo snel, het was echt één grote wee.

Ben blij dat alles achter de rug is en Mees doet het erg goed.

De kraamtijd zit er alweer op, vanmorgen waren ze er voor het laatst, we zullen ze missen, maar kunnen het zelf goed oppakken.

Hierbij een fotootje…inmiddels is hij al een stuk minder gezwollen :wink:

Heb geen andere foto’s op de pc staan.

Alex, van harte gefeliciteerd met jullie wondertje. Wat een plaatje is het :slight_smile:

@alex wrote:

Hallo allemaal, bedankt voor jullie felicitaties!!

Inderdaad is vorige week donderdag 9-9-10 onze zoon Mees Niek geboren.

Hij woog 3940 gram en is 51 cm.

Uiteindelijk ben ik in het zkh bevallen binnen 1,5 uur.

Ik had al een week 3 cm ontsluiting en was al gestript wat helaas niets hielp. Ik wilde graag dat ze mijn vliezen zouden breken, maar dat kon alleen in het zkh (noemen ze al inleiden).

Eenmaal daar hebben ze dat dus gedaan en 1,5 uur later was ie er dan.

Het was een zeer heftige bevalling, het ging zo snel, het was echt één grote wee.

Ben blij dat alles achter de rug is en Mees doet het erg goed.

De kraamtijd zit er alweer op, vanmorgen waren ze er voor het laatst, we zullen ze missen, maar kunnen het zelf goed oppakken.

Hierbij een fotootje…inmiddels is hij al een stuk minder gezwollen :wink:

Heb geen andere foto’s op de pc staan.

Ik heb het stiekum ook bij de sept mama’s gevolgd :stuck_out_tongue: maar meid van harte gefeliciteerd en geniet van je knappe zoon :inlove: het is echt een schatje!!

Jaa, Alex gefeliciteerd ! :inlove:

Het wordt druk de komende tijd geloof ik, veel dames die hier niet meer meeschrijven moeten namelijk volgens mij ook een dezer dagen/weken bevallen, zoals Karin1981 (geloof ik) :slight_smile: Leuk, leuk, leuk :smiley:

Hier blijkt mijn eisprong achteraf dus weer géén eisprong geweest te zijn helaas, maar een hoge temp door mijn verkoudheid :frowning: Heb ook besloten te stoppen met tempen, want nu wordt alle stress/spanning die het tempen met zich meebrengt gewoon NIET leuk meer… :frowning: We zijn nog bezig met gesprekken met artsen en het ziekenhuis, daar horen we over een maand meer over, en als ze ons dan nog niet willen helpen (horen we volgende maand) gaan we, hebben we besloten, lekker naar een ander ziekenhuis…

@ Selena

Karin1981 is idd bijna aan de beurt. :slight_smile:

Hè gat, dus wéér geen eisprong… :hug:

Vind het trouwens achterlijk dat ze jullie nog steeds gewoon zelfs ‘door laten spartelen’. Zou idd eens ultimatums gaan stellen en anders naar een ander ziekenhuis stappen! :-*

Hai dames,

Ben tijdje te druk geweest om te reageren, lees wel gewoon mee hoor op de achtergrond!!

Voor een aantal dames: GEFELICITEERD!!!

Voor een aantal anderen: :hug: :hug:

Sorry dat ik niet “beter” reageer, maar als ik berichtje aan het tikken ben, kan ik niet zover terug lezen en mijn geheugen werkt helaas minder goed dan gehoopt! :wink:

Hier gaat 't ook zijn gangetje, alles voor “the big day” is geregeld.

Afgelopen weekend weer ongesteld geworden. Eerst balen, maar nu ook eigenlijk wel opgelucht, want dan kan ik op de bruiloft nog lekker van een borreltje genieten (EGO :oops: ) en zit ik op onze huwelijksreis is mijn vruchtbare periode! :wink:

Ik ben er nu weer bij hoor, dus zal wat adequater reageren! :wink:

Selena jeetje wat balen meid :hug: snap wel dat je stopt met tempen vooral na deze domper!!

En goed van je dat je hebt besloten als ze hier niks meer willen doen dat je dan naar een ander ziekenhuis gaat!! :thumbup:

Cn voor jou komt de grote dag nu wel lekker dichtbij :smiley: en ben je al zenuwachtig??En vruchtbare periode in je huwelijksreis dat moet toch haast wel goed komen :wink: ik hoop het iig wel voor je!!Geniet nog van de laatste voorbereidingen voor je huwelijk!

Hier nog steeds geen bub melding :frowning: hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten :wink:

Liefs

LMG, succes met de laatste loodjes!!

Hier nog rustig met zenuwen. Vanavond jurk passen en spelden.

Laatste dingen zijn besteld, helemaal klaar voor de grote dag! :slight_smile:

Selena… balen zeg… :hug:

LMG en CN… spannend voor jullie zeg!! :mrgreen:

Zijn er intussen al nieuwe beebs bijgekomen ? :mrgreen:

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Aan de ene kant natuurlijk wel jammer, máár ik heb dit keer een cyclus gehad van ‘maar’ 38 (eigenlijk 37, ik reken de begindag van menstruatie er ook nog bij) dagen :mrgreen: (vast dankzij de pcos-solutions). Waarschijnlijk dus wel zonder eisprong (al geeft FF wel een stippel-kruis op CD 21 met een mogelijke innestelingsdip op CD 30, wat in zou houden een LF van 16 dagen), maar met 38 dagen ben ik voor een eerste stap natuurlijk ook al blij. :slight_smile:

Selena, dat klinkt positief meid!!

Maar goed dat je zelf zo volhoudend bent! :lol:

Selena gelukkig toch een beetje positief nieuws wat fijn meid!!

:-*

@CN wrote:

Selena, dat klinkt positief meid!!

Maar goed dat je zelf zo volhoudend bent! :lol:

Haha, je moet toch wat he :wink: Ik draag sinds vandaag ook weer een maansteen en robijn voor de vruchtbaarheid (is een heel topic over op een ander zwangerschapsforum waar ik ook op zit, is nog best een klus want je moet ze ook opladen/ontladen etc. maar veel hebben daar al baat gehad ermee) :mrgreen: Ben benieuwd…

@Selena wrote:

Haha, je moet toch wat he :wink: Ik draag sinds vandaag ook weer een maansteen en robijn voor de vruchtbaarheid (is een heel topic over op een ander zwangerschapsforum waar ik ook op zit, is nog best een klus want je moet ze ook opladen/ontladen etc. maar veel hebben daar al baat gehad ermee) :mrgreen: Ben benieuwd…

Ach, baat het niet, dan schaadt het niet! …en je bent iig lekker bezig. :wink: :-*

CN ik wilde je nog even een hele mooi dag wensen voor morgen!!De grote dag waar je zolang naar hebt uitgekeken!!

Geniet ervan!!

:-*

CN, een hele mooie dag toegewenst! Geniet ervan!

@ CN

Hoop ook dat je vandaag een hele mooie dag zult hebben!

CN, heel eel plezier… geniet ervan, want zo’n dag is zooooooo mooi!!

En helaas ook - heel cliche - zo voorbij… :-*