Okt en nov 2009: Compleet en de eerste brusjes zijn onderweg

Diaan84, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat deze maar voorspoedig mag lopen.

Ook hoop ik dat de rest van de dames zich snel bij ons zullen aansluiten.

Liefs

Diaan, gefeliciteerd! :dance: Wat een mooi cadeau zo voor jullie trouwdag! Geniet ervan!

Hier gaat alles best ok. Door dieet en middeltjes gaat het met de obstipatie beter :slight_smile:

Wel erg snel moe, dus na een dagje werken ben ik languit op de bank te vinden! 8)

Vorige week maandagavond begonnen met zwangerschapsyoga, en dat kreeg zelfs deze ADHD-er rustig, hihi. Zo de tweede les.

Ik zit alweer in de 20e week! Jammer genoeg is degene die de 20-weken echo doet op vakantie, dus we moeten nog twee weekjes wachten. Zucht… :wall:

Maar ik voel beebje al wel dagelijks! :inlove:

Marcella, hoe gaat het? Nog vervelende kwaaltjes?

Gelukkig geen ‘vervelende’ kwaaltjes. Slaap nog steeds erg veel. Drink geen koffie meer, eten koken is ook geen hobby meer. En mijn zere borsten zijn ook nog niet afgelopen. Gelukkig wel minder geworden door met een beugelloze BH (sport en meegroei) aan tijdens het slapen.

Waar ik wel veel trek in heb, en zeker als ik langs iemand met patat loop, zijn frikandellen speciaal. Vond ze altijd wel lekker maar nu krijg ik er sneller zin in.

Morgen mag ik naar de VK. Wel spannend en dan hopen dat we vrijdagavond al voor een echo kunnen en anders volgende week. Ondertussen heb ik ook het idee dat ik meer buik krijg, hoop nog wel dat het een week of 3 wegblijft want dan wil ik het vertellen op het werk.

Liefs

Diaan, wat goed ! :inlove: Eindelijk, gefeliciteerd joh !

@ diaan

Geweldig meid! :dance:

CN, hoe het met de huisjes gaat… Euhm… de oude staat nog steeds te koop (nou ja nog steeds… net 3 weken ofzo haha) en we zijn vandeweek nog even in het nieuwe huis geweest voor wat dingen opmeten en bespreken wat er achterblijft enzo. 29 september krijgen we de sleutel en we zijn al druk met inpakken en dingen regelen enzo, je kent het wel haha. Vandaar dat ik ook minder hier ben, ben gewoon druk met huizen op het moment. Maar blijft erbij, hoop dat we snel overzijn, heel snel ons oude huis verkopen en dan hopen op een kleine beeb. Maar ja, op dit moment klinkt het nog zo ver en daar kan ik niet zo goed tegen… Ik wil zulke dingen altijd NU hahah.

Nou sorry voor het ego verhaal meiden. Ik lees dus zeker nog wel mee en probeer ook te reageren, maar soms duurt het misschien wat langer. Iedereen een knufff en leef uiteraard mee met jullie allemaal!

Gisteren een controle-echo gehad. Gelukkig is qua groei nog steeds alles ok, en zoals ik al wel dacht (en voelde): inderdaad een zeer beweeglijk beebje! Ze hebben nog even geprobeerd het geslacht te bekijken, maar daar bewoog het veel te veel voor! Dus… helaas nog anderhalve week wachten op de 20-weken echo!

Helaas was ook te zien dat ik momenteel een totale placenta preavia/ voorliggende placenta heb… :? Zo ik heb begrepen heeft het nog een week of 6 om nog iets bij te trekken, anders blijft het waarschijnlijk zo. Ik probeer me maar niet teveel zorgen te maken (wie weet draait het nog bij! :pray: ), maar schrok wel even van de gynaecologe. Dat ik niet moest schrikken bij enorm bloedverlies, dat we dan direct moesten bellen etc. etc.

Natuurlijk ook nog teveel op internet gezocht…:wall: Maar goed, het komt vast allemaal goed, desnoods dan maar met wat meer rust en een keizersnede! Toch…? (zei ik heel optimistisch…:liar: ).

Haha… maar even serieus, helaas zit er momenteel niets anders op dan afwachten en echt uitkijken qua tillen en lang lopen. En bij bloedverlies proberen niet te erg te schrikken. Duimen jullie mee voor een draai van mijn placenta?

He Ici, wat vervelend dat je een voorliggende placenta hebt… dat brengt inderdaad wat meer risico’s met zich mee. Maar volgens mij komt het vrij vaak voor zonder ernstige gevolgen hoor… dus als jij inderdaad gewoon rustig aan doet en ze je goed in de gaten houden, komt het vast allemaal goed! En wie weet trekt het inderdaad nog bij… :-*

Goedemorgen!

Bedankt voor jullie felicitaties!

We zijn gisteren weer thuis gekomen van een geweldige vakantie in italie, we zaten in Toscane voor 8 dagen, in de buurt van Siena, wat een mooie omgeving zeg! en daarna 4 dagen venetie echt een super vakantie!!

Leef nog steeds met een beetje met mijn hoofd in de wolken hoor! Vooral omdat we dachten dat mijn hub zijn zaad niet goed was tijdens het onderzoek, maar door vitamine pillen is het dus wel goed gekomen!

Maar voor een aantal hier gaat het nu echt opschieten! wat spannend zeg!! zijn er al zenuwen? en zijn jullie al helemaal klaar voor de bevalling?

ici, idd vervelend dat je placenta zo ligt, maar goed dat je positief blijft hoor!! is belangrijk!

Heeft het ook nog invloed op de kleine in je buik? ik ga voor je mee duimen dat je placenta nog draait!

Cn wanneer gaan jullie trouwen? is alles al geregeld? wordt het een bruiloft met alles erop en eraan? Spannend!!!

Dames, ik ben er een heleboel vergeten maar ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat!!

Ici, wat vervelend, maar fijn dat je positief blijft!

Dat scheelt al de helft! :slight_smile:

Diaan, ben zoooo blij voor jullie! :slight_smile:

Onze bruiloft staat gepland op 1 oktober, dat schiet al op!

We moeten nog trouwringen, rest is geregeld, idd met alles er op en er aan :slight_smile:

ICI, vervelend dat je een voorliggende placenta heb, ik ga duimen dat hij nog draait :thumbup: Weet je inmiddels het geslacht al ?

Diaan, lekker op vakantie geweest zie ik ? Heerlijk :mrgreen:

Tierrr, jij schiet ook al aardig op, hoe gaat het met jou ?

En Danielle, hoop dat het ook met de verkoop van jullie eigen huisje opschiet, is wel zo lekker :thumbup:

Cn, nog even en je gaat trouwen :inlove: Hihi, al een beetje zenuwachtig ? Spannend hoor !

Iuno, LMG en Marcella, met jullie ook nog alles goed ? :slight_smile:

Hier gaat het ook wel goed. Heb namelijk het idee dat zowaar de PCOS-Solutions begint aan te slaan :mrgreen: Het had 6-8 weken inwerktijd nodig, en het begint er inmiddels erg op te lijken dat ik afgelopen maandag (na 6weken en 3 dagen) een ei heb gehad :inlove: FF geeft althans keurig een kruis aan (op dag 21 !), 2 dagen ervoor een ei-dip (temp maar 35,6), en vanaf mijn ei was het een stijging van 0,6 (36,2) tot een verrassende 36,7 van vanmorgen (4DPO) :dance: Zo hoog nog nooit gehad. Hebben rond die dag lekker geklust dus we zullen over 1,5 week zien wat er uit komt. :mrgreen: NOD is 20 september op CD 35.

@ Selena

Lief dat (o.a.) naar mij vraagt. :-*

Is een nogal een verhaal hier, dus voor precieze details moeten geinteresseerden maar ff bij de nov. 2010 mama’s of de jan. 2009 dreumessen snuffelen, maar in het kort:

Maandag toch maar in het ziekenhuis gemeld (eigen gyn. op vakantie), omdat de harde buiken toch weer wat heftiger waren geworden (toch teveel gedaan :oops: ) en ik wilde weten wat ik wel/niet zou kunnen doen die week (ouders waren nl voor een week op vakantie naar ons gekomen). Daar bleek m’n bmm ietsje verkort en de gyn. vond dat ik toch wel erg veel harde buiken had (al pikte de CTG nauwelijks iets op). Mocht wel weer naar huis, maar moest me donderdag dan nog een keer melden. Toen bleek bmm wel weer ietsje langer, maar helaas registreerde de CTG aan het einde toch wat echte weeenactiviteit. Uiteindelijk dus stationair opgenomen, longrijpingsspuiten gehad (uit voorzorg) en weeenremmers (ook uit voorzorg). sindsdien alles weer rustig gelukkig. Nu ook infuus al gereduceerd (heb nu laptop op bed en internet via het ziekenhuis - erg handig :)), dus misschien al di/woe naar huis, maar ws eerder pas do/vrijdag - en daarna tot iig 34 weken ook thuis natuurlijk echt strikte bedrust (in principe alleen opstaan voor w.c.)…

Beetje lastig/vervelend, maar aangezien alles echt uit voorzorg is en er dus niet accuut gevaar dreigt dat beebje er straks, zonder weeenremmers bij weer evt. weeen al direct uit zal vallen, maak ik me toch niet al teveel zorgen. Kans dat beebje voor de 37 weken gaat komen is nu natuurlijk wel groter geworden, maar net zo goed zonder verdere problemen toch ‘gewoon’ tot 38-40 weken blijven zitten.

Zo, toch een uitgebreidere versie geworden - heb nu natuurlijk wel tijijijijijijd genoeg, haha! :slight_smile:

Jeutje, dat is nogal wat :shock:

Hoop dat beebje lekker blijft plakken tot een week of 39… :hug:

Sterkte :hug:

Hi meiden,

Hier gaat alles goed. Om eerlijk te zijn loopt ik er tot nu toe makkelijk doorheen. Geen bijzonderheden te melden.

Vrijdag de 24e zal alles echt werkelijkheid worden als we een hartje en draakje zien.

Wat heb jij eigenlijk pas láát de eerste echo… hoe komt dat zo? :think:

Wel fijn dat alles goed gaat, houden zo! :thumbup:

Hier gaat ook alles ok, al heb ik inmiddels wel moeten stoppen met werken. Ik heb fysiek vrij zwaar werk (groepsleider gehandicapte kinderen) en dat lukte gewoon niet meer ivm een te gespannenbuik en soms harde buiken, lage bloeddruk en dus beroerd en érg moe…

Jammer, maar toch ook wel lekker om het nu echt rustig aan te kunnen doen!

Het was erg moeilijk om deze week een afspraak te plannen vanwege het werk van mijn lief. Hij zit tot donderdag in het bos en vrijdag hadden ze geen mogelijkheid meer.

De week erop zit hij tot donderdag in Duitsland en vrijdag tot 13.00 uur in zijn opleiding dus kon daarna pas.

Baalde er zelf ook wel heel erg van maar wilde dat per se dat hij mee zou gaan. Nog 11 nachtjes en dan zien we ons draakje eindelijk!!!

Balen dat je al moet stoppen met werken maar rust is erg belangrijk. Geniet van alle vrije tijd! Enne…nu niet te veel gaan doen he.

Van harte Marcella en Diaan!! Wat een goede berichten allemaal. Vind het zo leuk om te lezen dat jullie wens in vervulling is gegaan.

Cn leuk is dat he al die voorbereidingen voor het huwelijk. Ik moet zeggen dat het je altijd bij blijft. Voor ons is het nu 5 jaar geleden alweer, maar een hele fijne herinnering aan het regelwerk en de daadwerkelijke dag.

Hier gaat alles zijn gangetje. De kleine is al helemaal ingedaald en ligt klemvast tussen mijn bekken. Zo’n verschil met de tweede, want hij daalde pas in ten tijde van de bevalling. Ook heb ik veel last van voorweeen de laatste tijd. hopelijk laat deze niet op zich wachten tot 41 weken en 6 dagen. Dat deden de andere twee jongens wel. Verder ben ik nog steeds deels aan het werk en ik merk dat dat me toch wel teveel wordt. Vandaag zou een collega langskomen om verder ingewerkt te worden maar ik heb gevraagd of ze morgen komt. Dan is manlief ook vrij en kan hij zorgen dat beide jongens op school en KDV komen en de oudste ook tussen de middag ophalen.

@Marcella1602 wrote:

Het was erg moeilijk om deze week een afspraak te plannen vanwege het werk van mijn lief. Hij zit tot donderdag in het bos en vrijdag hadden ze geen mogelijkheid meer.

O, op die manier! Je had ook pas laat de afspraak gemaakt dan, zeker?
Maar gelijk heb je hoor, dat je je hub erbij wilt hebben, de eerste keer je kindje zien is zo'n bijzonder iets.. dat moet je gewoon samen doen!

Jeetje Carter, je schiet al op!
En nog steeds aan het werk! :shock:
Dat mág toch eigenlijk helemaal niet meer? Wel goed om jezelf denken, hoor!

Nou, alles was goed, nu zonder remmers en als alles rustig blijft morgenochtend weer naar huis! :dance:

Moet dan wel zoveel mogelijk rustig aan doen, maar absolute bedrust ofzo is dan niet voorgeschreven, dus scheelt ook weer!

En oh ja, geloof dat het hier verder nog niet is doorgekomen, maar zag bij de sept. 2010 mama’s dat Alex vrijdag bevallen is van haar zoontje (naam is me alleen ff ontschoten :oops: )!

hey meiden,

Eindelijk weer mijn laptop terug dus ik kan jullie nu beter bij gaan houden :wink:

ik stap vanaf nu dus weer in :wink:

hier is het aftellen begonnen beebje mag van mij nu wel komen hoor :stuck_out_tongue:

Ik had gelezen dat alex nu ook bevallen is van een zoon :dance: :dance: bij deze ook GEFELICITEERD met de kleine!!

Selena wat een goed nieuws meid :dance: maar dat heb je onderhand ook we verdient een keer een lichtpuntje!! :-* :hug:

CN wow 1 oktober al dat is idd bijna :smiley: en beginnen de zenuwen al een beetje toe te slaan???

Diaan wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!en ben je al helemaal aan het idee gewend dat er een klein mensje in je buik groeit?

Ici :hug: hopelijk trekt het bij en kun je gewoon verder onbezorgd van je zwangerschap genieten!!!

Iuno jeetje was heftig meid maar de kleine moet nog wel even blijven zitten hoor!!!hoe gaat het nu met je? :hug: :hug:

Marcella ik snap wel dat je je man bij de echo wil hebben dat is toch een bijzonder moment voor jullie beide. Echt een datum om naar uit te kijken :slight_smile:

Tierr dat is idd wel zwaar werk snap wel dat je daar mee hebt moeten stoppen en vooral als je al niet lekker in je vel zit dan is het helemaal begrijpelijk. Lekker rustig aan doen meid! :hug: :-

Ow ik zie nu dat Iuno het ook verteld heeft dat alex bevallen is de naam is Mees :wink:

Danielle hoe staat het nu met de verkoop van jullie eigen huis??

hopelijk ben ik nu niemand vergeten!!

:-