Love my girl en Alex, allebei succes de laatste weken. Hoop voor jullie dat de beeb gewoon lekker met 37 weken zijn/haar snuitje laat zien
En van die vriendin van de buuf hebben we dus helemaal niks gehoord :shock: de buuf vind het zelf ook raar. Ik heb dan zoiets van, als het niet lukt of als je het toch niet wilt, laat het dan gewoon even weten. Even goeie vrienden, maar dan hebben we in ieder geval zekerheid.
Maar ondertussen zijn de fotoâs gemaakt van ons huis en het staat als het goed is volgende week op internet en laat al die mensen maar komen dan hahaha
LMG en Alex, succes nog even!!
Danielle, idd raar van die vriendin! Ook niet fatsoenlijk!
Marcella, hoe voel je je? Al helemaal gewend aan 't idee?
Hier goede hoop dat het gaat lukken deze maand. Vorige week dinsdag eisprong gehad, perfecte timing qua klussen en nu al 2 dagen buikpijn en beginnend last van mijn voorgevel.
Wat anders: net om trouwjurk geweest, maakt ook dat ik me als in de wolken voel!!
O wat spannend CN, hopelijk klopt je gevoel
En wat onwijs is dat idd om een trouwjurk uit te zoeken, heerlijk al die mooie jurken passen enzo :inlove:
Ow meiden⊠ik kreeg geen berichten meer te zien, dus heb helemaal niet meer gekeken of er nog wel iemand actief was! :oops: Vandaag toch maar eens gekeken, omdat het me sterk leek dat er helemaal niemand meer reageerdeâŠ
Maar goed, bij deze ben ik er dan weer.
Marcella, wat een supergoed nieuws! :hug: Ben je een beetje gewend aan het idee ondertussen? Ben zo blij voor je!
Verder een beetje veel gemist, dus excuses voor degenen op wie ik niet reageer. Ik zal alles eens teruglezen.
Hier gaat alles goed. Erg last gehad van obstipatie, maar met wat nieuwe dieetgewoontes, Lactulose-stroop en een vezelpreparaat via de apotheek gaat het redelijk nu. Hopelijk houdt dat voorlopig aan! Ik was al wel een beetje bekend met obstipatie-klachten, maar nu je buik toch iets voller is, voelt het nog wat vervelender aanâŠ
Ik kom nu echt snel weer reageren!
Ici, dat gebeurt mij zo nu en dan ook, weet niet hoe dat kan.
Je bent er weer in ieder geval, dat is 't belangrijkste!
Gelukkig heb je je obstipatie weer wat onder controle, want dat is wel zoo vervelend.
Fijn weekend allemaal dames!!
Voor mij 't einde van de vakantie
Welkom terug Ici
En CN, het is voor mij ook het einde van de vakantie :?
Fijn weekend ook allemaal
Hey meiden,
Hier gaat alles goed. ben nog steeds happy en ondertussen wel aan het idee gewend. Nog steeds last van zere borsten bij het draaien in mijn slaap. Het is ech niet leuk. Weet iemand toevallig hoe ik die pijn kan verminderen?
Verder nog niet misselijk, wel momenten dat ik geen honger heb. Ook slaap ik nog lekker veel :) (haha een van mijn nieuwe hobbies).
Onderzoek van Alex wees ook uit dat er geen probleem zou moeten zijn om zwanger te worden (was het ook niet want was toen al meer dan 6 weken zwanger). De arts vond het ook erg leuk dat het allemaal al gelukt was.
Meiden, geniet van jullie laatste dag weekend en tot snel weer!
@ ICI
17 weken alweer! :dance:
Verder ff weinig puf⊠:oops:
Afgelopen weer wat meer geprobeerd, maar kon blijkbaar toch (nog) niet, dus nu weer plat.
Ook al een aantal nachten niet echt lekker geslapen, dus vandaag ook gewoon niet zo lekkerâŠ
:-* voor iedereen!
Marcella, blij te horen dat met je vriend ook alles in orde is. Het bewijs had je nu natuurlijk al, maar voor de toekomst ook super!!
Iuno, vervelend dat je je zo voelt.
Nog even, dan is 't je allemaal waard!
Hier zwaar verward! Het vrouwelijk lichaam ook!
Ik heb 3 augustus mijn eisprong gehad (getest), en ben de 14e begonnen te vloeien met bruine afscheiding. Dus ik balen, dacht dat 't de ongi al zou zijn. Echter, dat bruine is weg⊠Is 't nou een ongi, of toch nietâŠ
Misschien komend weekend maar testje doen⊠Dan weet ik t zekerâŠ
Meiden, ik ben ânetâ terug, nog druk met uitpakken dus reageer even snel.
Alex en LMG, veel succes bij de laatste weken !
Marcella, fijn dat alles nog steeds goed gaat :thumbup:
Danielle, hoop dat er nu wat vaart bij het verkopen van je huis komt zetten. Raar dat je helemaal niets meer gehoord hebt⊠:think:
CN, misschien een innestelingsbloeding ? Geen helderrood bloed geeft moedâŠ
Iuno, hoop dat je je gauw wat beter voeltâŠ
ICI, veel koffie/cappucino helpt⊠Ik heb de laatste 3 weken cappucino/koffie ontdekt (dronk het eerder nooit, de laatste 3 weken zoân 3 kopjes per dag) gewoon omdat ik het lekker vind nu. Maar wat een effect op de stoelgang joh, had er geen problemen mee, maar moet nu ineens zeker elke dag, en soms wel 2 keerâŠ
Zo, hopelijk niemand vergetenâŠ
Ben vanmiddag teruggekomen van Barcelona.
Het was werkelijk hĂ©Ă©rlijk. Op 100m van La Rambla (wat is dĂÂĄt leuk zeg, zowel overdag als 's avonds), goed hotel, lekker eten, veel bezocht, lekker verkleurd⊠We wouden absoluut nog niet terug, maar het moest helaas⊠Maar zeker voor herhaling vatbaar. Verder ben ik eerdergisteren/gisteren ongesteld geworden op dag 53, met achteraf gezien dus weer geen eisprong helaas. Maandag hebben we nog een gesprek in het ziekenhuis (over mijn afwijking i.c.m. een mogelijke zwangerschap en de risicoâs, wel op afdeling verloskunde), dan loop ik toch even door naar gynaecologie en wil ik mijn dossier opvragen incl. echofotoâs omdat ik toch niet zeker ben van hoe mijn echoâs eruit zagen. Maar goed, we gaan gewoon weer door en zien wel hoe het loopt. In ieder geval heerlijk genoten op Barcelona, dus mijn dag kan vandaag toch niet meer stuk. :thumbup:
Ik las ergens dat Romata bevallen is van een meisje. De tweede van ons groepjeâŠ
Bij deze gefeliciteerd! :inlove: Geniet ervan!
Romata, ik ken je niet, maar hoe dan ook: gefeliciteerd!! :inlove:
Selena, wat heerlijk dat je zoân super vakantie hebt gehad.
Wel balen dat je geen eisprong hebt gehad. Ben benieuwd wat ze je maandag te zeggen hebben en dat je inderdaad je dossier mee krijgt.
Hier is de ongi om de hoek gekomen. Echt heeeeeeel heftig!!
Moet om 't uur de tampon wisselen en 's ochtends red ik 't niet droog naar de toilet (sorry voor 't onsmakelijke verhaal).
Hoewel we dus een perfecte timing hadden met klussen / eisprong, is het deze maand dus niet gelukt. Naja, was ook te mooi om waar te zijn. Mijn lichaam zal er nog niet aan toe zijn geweest na de curettage enzo.
We gaan op naar de nieuwe cyclus!
:hug: voor iedereen
Hallo allemaal, we zijn weer terug van vakantie.
Was erg geslaagd, maar toch nog vermoeiender/zwaarder dan ik had gedacht. Erg veel harde buiken gehad dus, maar verder gelukkig geen rare dingen ofzo. Hub vond het ook een geslaagd (mid)weekje (hebben 3 jaar geleden eens 3 nachtjes met de oudste in de vouwwagen van mân ouders doorgebracht, dat was zoân beetje zijn eerste kampeerervaring) - ondanks dat hij (vooral) alle minder leuke dingen (koken, afwassen, etc.) alleen heeft moeten doen. Is heel mooi, want wil dit en komend jaar hard gaan sparen voor een lekker ruime (6 pers.) tent, voor volgende zomer :mrgreen: (was nu al erg krap in mijn oude trekkerstentje, hoewel hij officieel wel voor 2 volwassenen en 2 kinderen is, maar de sta hoogte is maar ca 1.50m en verder natuurlijk ook weinig ruimte).
@ CN
:hug: :hug: :hug:
Verder ff geen puf te reageren⊠:oops:
Iuno, fijn dat je leuke vakantie hebt gehad, ondanks het vermoeiende deel. En super dat je hub zo positief is!
Op naar de 6 pers tent!
Ha Dames,
Hier ook weer eens een berichtje van mij.
Gelijk ook een ego berichtje wat ik ben lekker op vakantie met mijn lief.
Maar ik heb zulk leuk nieuws dat ik even moest inloggen!!!
we zijn ZWANGER!!! :dance: :inlove:
Gisteren waren we 2 jaar getrouwd en als kadotje hebben we een positieve test gekregen, we zijn helemaal in de wolken! het is ook nog zo onwerkelijk.
Had het totaal niet verwacht deze maand, had stiekem ook al een wijntje op hier in italie omdat ik echt dacht dat ik ongesteld zou wordenâŠhoe kan je lichaam je voor de gek houden!
Zodra ik thuis ben zal ik weer wat actiever worden hier!
Gefeliciteerd Diaan! Helemaal super voor jou en je hub, wat een mooi cadeau idd! :thumbup:
Diaan, van harte gefeliciteerd, wat een mooi kado inderdaad!!!
Geniet ervan, lekker op jullie vakantie, een mooier moment kan eigenlijk niet.
Hier nog steeds aan het aftellenâŠpffff de laatste loodjes, van mij mag ie komen :mrgreen:
Diaan, wat goed, gefeliciteerd!! Zowel met jullie trouwdag als met de zwangerschap! :dance: Geniet nog ff van jullie vakantie daar in het mooie Italië. Waar zitten jullie eigenlijk precies?
Alex, succes met de laatste loodjes!
Voor de rest ff een :-*
Ik begin inmiddels ook te merken dat het wel wat zwaarder wordt. Voel me op zich nog prima gelukkig hoor, maar de moeheid komt weer in alle hevigheid terug⊠en het werken gaat ook niet zo heel lekker meer inmiddels⊠:?
Diaan gefeliciteerd wat een geweldig cadeau :dance:geniet ervan!
Verder hou ik het hier even bij want mijn laptop is weer kapot kan alleen via mijn telefoon en kan maar de helft lezen :? En ook reageren is niet makkelijk zo!hopelijk is mijn laptop snel weer gemaakt en kan ik weer volop mee kletsen!
liefs
Diaan gefeliciteerd!! :inlove: Dat wordt dubbel genieten van jullie vakantie!
Alex, succes met de laatste loodjes!
Danielle, hoe is 't met de huisjes?
Tierrr, hopelijk is de vermoeidheid te handelen en kun je nog even lekker blijven genieten!
LMG, tot snel!
Hier alles rustig. Ben niet zo bezig met zwanger worden op dit moment, gezien de trouwdatum als een razende dichterbij komt!