Okt en nov 2009: Compleet en de eerste brusjes zijn onderweg

Jaaaaaaa, ik wist het ! :mrgreen: Gefeliciteeeeerd ! :inlove:



Nu kan je gelijk de topictitel aanpassen hehe, 1 beeb (romata zal ook wel snel bevallen) 14 zwanger en nog 4 te gaan ! :mrgreen:

Marcella, gefeliciteerd meid, wat gaaf voor jullie, geniet ervan!!!

Marcella, gefeliciteerd meid! Wat een geweldig nieuws! :inlove:



Iuno, tja, rustig aan dus, maar eigenlijk wist je dan al :wink:



Hier komt de makelaar vanmiddag foto’s maken van ons huis, dus we gaan nog even alles extra netjes maken in huis :mrgreen:

MARCELLA GEFELICITEERD MEID WAT GEWELDIG GENIET ERVAN HET IS JE ECHT GEGUND!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Danielle wat vervelend dat je nog steeds niks van die vriendin gehoord hebt :? hopelijk krijg je het in de normale verkoop dat gewoon snel verkocht :wink:



Cn wat spannend meid ik duim voor je :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:



Iuno :hug: rustig aan meid!!denk om jezelf!!hopelijk is de infectie ook snel weg!!gelukkig was verder wel alles goed.

Marcella gefeliciteerd!! Super meid!! Geniet er van!!!

En w.b. je trouwjurk, wil eerst hier in de buurt bij zaakje gaan kijken die ze verhuurt, als dat niks is, zal ik aan de jouwe denken :slight_smile:



Iuno, rustig aan dan maar! Hopelijk red je het zo een beetje allemaal!

ow meiden, ik ben er zo blij mee. Ondertussen zijn we er ook wel een beetje aan gewend en heb ik mijn eerste kadootje van mijn moeder gekregen. Ik heb een prachtige ketting gekregen met z’n balletje eraan dat geluid geeft.



Gisteren heb ik ook een afspraak bij de VK gemaakt. Wat een gedoe zeg. De laatste afspraak is om 15.30 en dat houd in dat mijn hub niet mee kan want die kan geen vrij krijgen van zijn opleiding. Erg jammer allemaal als hij maar wel bij de echo’s is :slight_smile: Eerste afspraak is overigens op 31 augustus.



Dank jullie wel dat jullie zo geweldig zijn en zo meeleven met iedereen.

Ik zal het hier uiteraard gewoon bijhouden en ben ook te vinden bij de mama’s van april 2011.



Ik hoop dat het voor de meiden waar het niet bij gelukt is het ook echt heel snel mag lukken.



Voor jullie allemaal een dikke bos bloemen en een knuffel

Marcella, ik ben zo blij voor je joh :mrgreen:



Ik kom net terug van het ziekenhuis, vanwege de nier echo. Heb gelukkig wel 2 nieren en alles zag er goed uit. :thumbup:



Hij keek ook even naar mijn blaas en bracht daarbij mijn baarmoeder in beeld, had daar even extra gespiekt, maar vanuit die hoek kon je volgens de arts het tussenschot niet zien…



Nu mag ik vanmiddag bellen voor een tel. afspraak te maken voor de uitslag van de nieren/blaas, maar zou ik eigenlijk willen vragen of ik mijn gemaakte echo’s van de pcos en baarmoeder zelf ook hebben, maar weet niet of dat mag/kan. Wat jullie ?

@ Selena

Je hebt er altijd recht op je complete medische dossier (dus incl. foto’s e.d.) ook in eigen bezit te hebben. Kan alleen wel zo zijn dat je voor de echo’s/foto’s evt. wat moet betalen.



Toen hier vorig jaar zo’n ophef was over de hoofomtrek van de jongste en ook een MRI gemaakt was, ben ik er ook zelf achteraan gegaan om zijn dossier thuis te krijgen, incl. de beelden van de MRI-scan. Had toen eerst nog geheten dat de beelden €20 ofzo zouden kosten, maar uiteindelijk de CD-ROM met beelden toch gratis thuis toegestuurd gekregen. :slight_smile:



Je kan dus best op wat weerstand stuiten (ziekenhuizen/artsen geven niet altijd even graag (een copie van) het dossier mee, zeker geen beelden - heb zelf echt wèken achter het dossier van de jongste aan moeten bellen), maar gewoon er op blijven hameren dat je er recht op hebt en ze je gewoon (een copie van) je dossier te geven hebben, incl. beeldmateriaal. Evt. protocollen schijn je trouwens ook op te kunnen vragen.

Marcella, een datum om naar uit te kijken! :slight_smile:

Wat jammer dat het maken van een afspraak zo lastig is. Dan tref ik 't echt met mijn VK. Het maakt haar niet uit, avond, weekend, werkdag, ze vindt alles prima!



Selena, mooi om te horen dat met je nieren alles goed is. Lijkt mij ook dat je gewoon recht hebt op die foto’s hoor!

Dames, ik ben zo hyper ! :shock: Volgens mij heb ik zonet voor het eerst in alle maanden zowaar ‘vruchtbaar slijm’, wat kan duiden op een ei ! Heb dat dus nog nooit gehad al die maanden, alsof het zo moest zijn was ik de afgelopen dagen toevallig wel druk bezig met het kijken op internet hoe het eruit hoort te zien…



Zojuist naar de wc en (sorry voor de onsmakelijkheid) en met het afvegen was het wc papier wel erg slijmerig en erg nat, het gleed ook zowat door, i.p.v. dat ik normaal wat grip op het wc papier heb (sorry voor de rare uitleg). Vervolgens met 1 vinger mijn vagina in, eruit, en het zat onder het slijmerige, ietwat doorzichtige (met nog wat witte puntjes). Tussen mijn duim en wijsvinger, uit elkaar, en het werden slijmerige draadjes ! :shock: :mrgreen: Dit heb ik nog nóóit gehad (zou het van de PCOS Solutions komen ?) en dit zou dus kunnen duiden op een ei ? En wanneer krijg je je ei dan na het slijm, want had vanmorgen nog een lage temp ? :shifty:

Zou mooi zijn, zeg! :pray:

Enne, vruchtbaar slijm heb je in principe de dagen vóór je ei tot de dag van je ei ongeveer. En de temp gaat de dag ná je ei omhoog, dus dat die nog niet hoog was, zegt niks. Ik hoop dat ie de komende dagen omhoog schiet!

Nu heb ik het vandaag nog wat vaker gecheckt zeg maar, maar nu lijkt het wel verdwenen. Is het normaal als je het maar 1 keer per dag signaleert ? Kan misschien zo zijn dat ik alles er al uit heb gehaald door nog 4 keer verder te voelen gedurende de dag ? Kan me voorstellen dat als je de 1e keer er heel veel/alles uithaalt, het weer een dag nodig heeft om ‘aan te vullen’ en je dus die rest van de dag dat vruchtbare slijm ineens niet meer voelt, eerder droog van binnen ? Kan dat kloppen ?



Ga bijna denken dat ik het me vanmiddag verbeeld heb… Ovutest is ook nog negatief maar dat zou dus nog prima kunnen.

Oh Selena, dat klinkt wel goed hoor!!

Weet ook niet zo goed in hoeverre zich dat aanvult… Maar ik heb idd ook altijd slijm tot aan mijn ei, dus maar even geduld nog! Spannend hoor!



Hier vanochtend controle gehad sinds curretage.

Stelde niet zoveel voor, hij vroeg me hoe ik me voelde en that’s it.

Had gedacht een echo te krijgen, maar dat hoeft dus niet…

CN, dat is idd wel een heel summier onderzoek… Nadat ik m’n MA had is er een week later nog wel een echo gemaakt. Nou ja, kan overal anders zijn natuurlijk.



Selena, wat spannend joh en ik duim dat je een ei hebt gehad! Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo op dat slijm gelet heb :think: dus heb verder ook geen idee hoe dat zit…



Hier zijn we druk met makelaars en hypotheken enzo (veel papierwerk :shock: ), het houd je van de straat zeggen we dan maar :wink:

Meiden, ik vertrek morgen voor een week naar Barcelona, dus zal er een week niet zijn. Veel succes allen en voor iedereen een dikke knuf ! :wink: :mrgreen: :hug: :pray:

Een hele fijne vakantie Selena, geniet ervan meid! :thumbup:

Selena fijne vakantie!! Geniet er van!!

Selena een hele fijne vakantie meid geniet ervan!!

(en hoe je het uitlegde klinkt het idd wel als vruchtbaar slijm :pray: )



Marcella wat leuk zeg je 1ste cadeautje binnen :smiley:



Cn dat is wel vreemd zeg van die controle ik had toch ook wel verwacht dat ze iets van een echo zouden maken oid. :hug:



Danielle hopelijk ben je snel van makelaars af :wink: en heb je gewoon heel snel je huisje verkocht. Ondertussen nog steeds niks van die vriendin van je buren gehoord??



Liefs

Selena geniet van je vakantie en zet alles een beetje van je af!



Vandaag alweer 35 weken…blijf aftellen…hoop zo dat ie een beetje eerder komt! (over twee weken mag het al, zo onwerkelijk!!!)



Marcella zit je nog lekker op je wolk?

@alex wrote:

Selena geniet van je vakantie en zet alles een beetje van je af!



Vandaag alweer 35 weken…blijf aftellen…hoop zo dat ie een beetje eerder komt! (over twee weken mag het al, zo onwerkelijk!!!)



Marcella zit je nog lekker op je wolk?




Ik ken het gevoel hopen dat de kleine eerder komt :stuck_out_tongue: ik ben het echt nu al beu dus wanneer ik alles op orde heb (zal wel rond de 37 weken zijn) mag de kleine van mij ook al wel komen :stuck_out_tongue:



succes met de laatste loodjes :-*