Okt en nov 2009: Compleet en de eerste brusjes zijn onderweg

oh, Diaan… Balen meid! :hug:



Och jee Iuno, wat een vervelende week heb je gehad zeg!!

Hopelijk kun je wat de komende week wat doorkomen.

Weet niet waar je woont, maar heb vakantie, dus als ik wat voor je zou kunnen betekenen… Sterkte meid!!



Oeh Marcella, spannend!!! Dat klinkt goed joh!!

Kan niet wachten tot donderdag!!

Motormuis, gefeliciteerd ! :smiley: Fijn zeg !



Iuno, jeetje, wat schrikken zeg. :frowning: Hoop dat je de komende weken toch een beetje je rust kan pakken. :hug:



Ah kom op, Marcella :mrgreen: Houd ons niet langer in spanning… Het klinkt goed hoor ! :smiley:



Hier nog steeds geen ongi (vandaag dag 37) en zo te zien ook geen eisprong. :roll: Wel al een week of 3 het gevoel a la minute ongesteld te worden, maar nog niets dus. Hoop nu elke dag eigenlijk ongesteld te worden aangezien ik over 1,5 week naar Barcelona ga, en op deze manier is de kans groot dat ik het midden in de vakantie zal worden… :eh:

Diaan, balen meid :hug: :hug:



Iuno, jij hebt het ook al zwaar, heftig joh! maar doe rustig aan al is dat makkelijk gezegd als gedaan met nog twee kindjes (herkenbaar).



Marcella, jeetje jij houdt ons wel heel erg in spanning! ik kom zeker donderdag even spieken hier!



Selena, fijne vakantie!!! geniet ervan

Nog ff een stukkie terug gelezen. :wink:



@ Selena

Lekkere knrft is die arts zeg… :roll:

blijf me toch afvragen waarom zulke mensen überhaupt ooit arts zijn geworden… :think:

Heel goed dat je gewoon hebt ‘doorgedramd’ hoor! :thumbup: :-




@CN wrote:

Hopelijk kun je wat de komende week wat doorkomen.

Weet niet waar je woont, maar heb vakantie, dus als ik wat voor je zou kunnen betekenen… Sterkte meid!!




:-* . Ik woon in Oostenrijk, op zo’n 1.000km van Den Haag. :angel: :lol:

Maar gaat wel goed komen hier, hoor! Krijg wel vaak al van het minste of geringste een harde buik, maar had extra magnesium voorgeschreven gekregen (tegen de ‘krampen’ van m’n bm) en lijkt nu toch wat minder te worden. :slight_smile: Maar scheelt zeker ook dat de oudste er nu ff niet is. Heb gemerkt dat ik ook bij irritatie (als ik moet mopperen/boos wordt) héél snel een harde buik krijg.

Hoop alleen dat ik het vol ga houden die extra magnesium te nemen, want hogere dosis magnesium kunnen leiden tot diarree en het is bij mij de laatste tijd alweer zo dun… :silenced:

Zijn ook nog bruistabletten ook, wat wel beter gaat dan de zakjes poeder, maar blijft toch moeilijk met mijn darmen (kan echt tegen niets dat ‘prikkelt’/‘bruist’, al is het nóg zo weinig), dus hoop dat ik op den duur niet teveel last ga krijgen van darmkrampen. :shifty:



Nou ja, denk toch maar zo. er zijn genoeg vrouwen die véééél meer problemen tijdens hun zwangerschap hebben (gehad) en verreweg de meeste daarvan hebben uiteindelijk alles toch goed doorstaan (en de baby ook), dus zal het hier vast ook allemaal wel op z’n pootjes terecht gaan komen. :wink:



@ Alex

Nog maar een paar weekjes voor jou, meid! :smiley:

Selena, ik hoop idd dat je ongi dan maar mag doorzetten. Steeds het gevoel hebben dat is ook niet alles en als je op vakantie gaat is het wel lekker om het te hebben gehad! :frowning:



Iuno, dan wordt het lastig. Alhoewel ik best eens in Oostenrijk wil kijken hoor! :wink: Sterkte dan maar!! Ook met je tabletten :frowning:

Zo meiden, ik heb eindelijk even bij kunnen lezen hoor. Hoop gebeurd lees ik alweer.



Iuno, vervelend allemaal hoor :hug: Rustig aan en hopelijk lukt het een beetje met de “kriebeltabletten”.



Selena, als je dan ongi moet worden idd niet midden in je vakantie :think: Hopelijk zet het dan maar door en ben je er weer vanaf…



Marcella, spannend hoor… ben benieuwd en duim heel erg voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Diaan, balen van je ongi :hug: Duimen voor de volgende keer :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Alex, succes met de laatste loodjes :thumbup:



Nou hopelijk ben ik niemand vergeten meiden. En dan nog even een ego verhaaltje haha.

We wachten nog even af op de vriendin van onze buuf die misschien ons huidige huis wil kopen en als we morgen niks hebben gehoord van haar gaan we zelf even bellen (wil ook weer niet te opdringerig zijn). En als zij het toch niet wil gaan we snel actie ondernemen om het in de “officiele” verkoop te zetten. Gaat wel goedkomen, we hebben er alle vertrouwen in.

En wat het nieuwe huis betreft, waarschijnlijk is de overdracht eind september, dus lekker snel. We zijn al aan het bekijken en bedenken hoe we alles willen hebben, dus we kunnen eind september gelijk aan de slag 8)

Als we dan eenmaal verhuisd zijn en alles weer een beetje op orde hebben hoop ik ook dat ik weer zwanger mag worden :pray:

Danielle klinkt goed hoor. Eind september is al snel!

Kun je nagaan hoe rap het dan kan gaan! :slight_smile:

Je houdt ons op de hoogte he?!

@ Danielle

Lekker hoor! Hoop dat het idd allemaal zo gaat lopen als jullie hopen!



Nou, inmiddels dus flink aan de race van de extra magnesium. :silenced:

Ga de dosis toch maar minderen (alleen 's ochtends nog 1 tablet), want zo schiet het ook niet op. Woensdag maar met de gyn. overleggen. Ben nl in die 25 weken pas ca 1kg aangekomen, maar krijg er de afgelopen dagen weer relatief weinig in, met dan nog de race erbij - niet bepaald bevordelijk. Zit er eigenlijk niet op te wachten zo nog te gaan afvallen… :?

Ik hou jullie zeker op de hoogte :thumbup: en hoop idd dat het allemaal zo loopt als we willen. We zullen het zien allemaal :wink:



Iuno, wat vervelend joh :frowning: En dat je nog maar 1 kg bent aangekomen :o dan is de kleine zogezegd van jou aan het snoepen… nou ja, je snapt wel wat ik bedoel. Maar das niet goed in ieder geval, hopelijk wordt je morgen wat wijzer van je gyn, succes meid! :hug:

hey girl,



Ik heb mijn laptop weer terug :dance: ik kan dus weer meekletsen :smiley:



Selena :hug: jeetje meid wat krijg jij veel op je bordje :? ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup: :pray: hopelijk gaat voor jou ook snel de zon weer schijnen meid!!



Alex succes met aftellen :wink: dat begint nu voor mij ook bijna :stuck_out_tongue:



Marcella :pray: :pray: ikke ben nieuwschierig ik duim echt voor een mooie test :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Diaan :hug: :hug:



Iuno jeetje meid rustig aan doen hoor, die harde buiken zien idd een teken dat je het toch rustiger aan moet doen!! :hug: :hug:



Danielle GEFELICITEERD met jullie huisje :smiley:



Cn hoe is het met jou??



Liefs

Iuno hoe was 't bij de VK?



Danielle, al meer nieuws? :slight_smile:



LMG, “welcome back” :wink:



Hier alles dikke prima! Groot nieuws: we hebben besloten te gaan trouwen!! :slight_smile: Dus ben erg druk met de voorbereidingen.

Tevens laatste 2 daagjes wat misselijk. Komt ws ook door de spanningen omtrent de bruiloft, maar ook maar even ovulatietestje gedaan. Eigenlijk tegen beter weten in, want heb nog nooit pos kunnen testen daarmee. En nu is hij dat wel!! :slight_smile:

Dat is perfect, want we hebben vakantie en zijn behoorlijk actief geweest! :wink: Had gistermiddag behoorlijk buikpijn, dus denk dat dat de eisprong is geweest, maar test hij dan nu nog pos?

Sommige mensen testen meerdere dagen positief, doordat een eitje er soms bijv. iets langer over kan doen geloof ik… :wink: maar Gefeliciteerd zeg, wat leuk ! :mrgreen: En dan ook nog een posi ovu-test… :dance:



Marcella, joehoe, waar ben je ? :mrgreen: Al een ongi ? Al getest ?

Ben benieuwd :mrgreen:



LMG, welcome back ! Hoe gaat het met je, en de zwangerschap ?



Iuno, suces vandaag bij de gyn, hoop dat het niets ernstigs is :hug:



Hier inmiddels weer dag 40 bereikt, nog zonder ei of ongi. Máár, ik geef de moed niet op en heb er alle vertrouwen in dat ik écht wel zwanger zal worden (is het niet met DCI, dan wel met Clomid of injecties). :smiley: Dat stemt me gewoon hartstikke blij en positief op dit moment hihi… Ik heb er alle vertrouwen in en blijf lekker bezig met de DCI (heeft 6-8 weken inwerktijd nodig)… en als dat niet werkt zijn de 6 maandjes tijd tot clomid nou ook wel te overzien :wink:

Selena, you go girl!!

Top hoe je er mee om gaat!

Ik blijf voor je duimen!!

Cn GEFELICITEERD meid wat een geweldig nieuws :smiley: ben echt blij voor je!!en misschien brengt deze maand je dus nog wel meer mooi nieuws :wink: duim voor je meid!!



Selena ik vind het echt zo knap hoe je met de situatie omgaat!Respect voor jou!!!



Met mijn wel goed hoor alleen heel erg druk met nog steeds de verhuizing (we zijn inmiddels wel over maar leven nog steeds in de rotzooi) ik moet voor de baby nog alles regelen, kamertje spullen uitzoeken, kaartje en zelfs nog de naam :? Gelukkig groeit de kleine wel goed dus dat is wel positief!

En het zijn ook hele lange dagen voor mij vriendlief maakt hele lange dagen over het algemeen begint hij om 6 uur 's morgens en is hij niet voor 19.30 thuis en soms is dat wel eens 22.30 dus soms wel erg eenzaam (gelukkig heb ik Esmee nog ;))

Maar verder mag ik niet klagen hoor :wink:



Liefs

LMG wat een druk bestaan.

Hopelijk laat de kleine nog even op zich wachten en krijg je alles op tijd af!

Ten eerste natuurlijk nogmaals bedankt voor de felicitaties met ons nieuwe huis :smiley:



Love my girl, wat heb je het druk meid :shock: Denk je goed aan jezelf?!



CN, wat geweldig dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd!!! :inlove: En hopelijk is er over een paar weken dan nog meer leuk nieuws :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Selena, van mij ook veel respect voor jouw instelling :thumbup: echt heel goed van je!



Mijn update, van de vriendin van onze buuf hebben we nog steeds niets gehoord. We vinden het een beetje vreemd allemaal. Nou ja, ik ben dan heel makkelijk, daar gaan we dus niet op zitten wachten. Dus we hebben de makelaar gebeld en die komt morgen foto’s van ons huis maken en dan kan het de officiele verkoop in. Laat al die mensen maar komen! :mrgreen: hahaha.

Jammer dat jullie nog niks gehoord hebben, maar zou er idd ook niet op gaan zitten wachten.



ja, erg spannend. Mijn gevoel zegt nl dat ik eisprong al gehad heb en dat dit dus al pos nieuws was, maar goed zal me nog even rustig houden.

heb dinsdag a.s. afspraak bij de gyn voor nacontrole voor curettage, hij kan dan ook vast wat zien :slight_smile:

Hallo lieve mensjes,



LMG welcome back! goed om te horen dat alles goed gaat. De rommel in je huisje gaat vanzelf wel weg :slight_smile:



CN Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Het is zo leuk. Ik heb nog een mooie trouwjurk in de aanbieding





Selena hier ben ik :wink: Ik heb ook nog steeds positieve moet voor jou



Danielle jammer dat je niks meer gehoord hebt, dat hebben wij gehad met bezichtigingen. En goed dat je gelijk een andere actie heb ondernomen. Nooit op 1 paard wedden.



Hier gaat alles goed. Heb vanmiddag getest en de foto is de uitkomst. Gelijk maar even rondje familie gemaakt. Alleen mijn ouders weten het nog niet (moeder is aan het werk en vader zie ik zaterdag).

:dance: :clap: Gefeliciteerd!!!

mooie test zeg!!!

@ Selena

:hug:



@ CN

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! :slight_smile:



@ Marcella

Van harte meid! :dance:



Was alleen urine- en bloedonderzoek vandaag bij de gyn (alles o.k.). Heeft wel ook nog bmm gecheckt en die was nog mooi dicht. Infectie blijkt toch nog niet helemaal weg (of weer licht terug?). Volgende controle is weer over 6 weken (is hier standaard om de 6 weken, tot een week of 34-36, daarna zijn er geen controles meer bij de ‘zelfstandige’ gyn., maar kun je altijd bij de gyn. in het ziekenhuis op controle gaan als je dat wilt - ‘hoogzwangeren-poli’ :)). Moet me uiteraard per direct bij de gyn. of het ziekenhuis melden als ik weer voorweeen krijg, of als ik merk dat de infectie weer erger wordt. Verder kan de gyn. ook niets doen, dan me ‘zoveel mogelijk lichamelijke rust’ ‘voorschrijven’.

Nou ja, ik doe m’n best en verder zal de tijd het leren… :slight_smile: