Okt en nov 2009: Compleet en de eerste brusjes zijn onderweg

ICI zei het al. Ik ben inderdaad in verwachting van de 2e :slight_smile: Scheelt een dagen met Ici.

Diaan, wat leuk! Beetje laat maar alsnog van harte!

Weet iemand iets van CN?

Hier een berichtje van CN zelf! :slight_smile:

Wij hebben een hele hectische periode gehad. Zoals jullie weten verliep mijn zwangerschap neit op rolletjes en zijn we in de laatste weken toch nog verhuisd.

Ondertussen ben ik bevallen van een flinke meid: Ilse genaamd. :inlove:

Ze doet het goed! En ook ikzelf leef weer helemaal op! Wat is het genieten zeg! :inlove: :inlove: :inlove:

JUllie gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat super!!

Wij gaan in de toekomst ook zeker voor een 2e, maar eerst even herstellen van deze zwangerschap! :wink: En natuurlijk vooral genietn van de kleine meid!

CN, van harte gefeliciteerd met Ilse!

Gefeliciteerd CN! :smiley: Fijn dat het zo goed met jullie gaat. :-*

CN gefeliciteerd met Ilse :inlove:

En Marcella en ICI met jullie zwangerschap :inlove:

zucht ik zou ook alweer willen :oops: Ook al was m’n zwangerschap niet echt fijn, ben ik pas 3 maanden terug bevallen en gaat m’n herstel nou ook niet bepaald fijn (en hebben we dus ook nog niet kunnen vrijen, laatste keer was maaaaaanden terug). :oops: :oops: :oops: En toch mis ik het. Zwanger zijn, zo’n mooi ukje in mijn buik, getrappel, de echo’s. Ja ik zou wel weer willen. Maar verstandig is denk ik even anders…

Ow Selena nu al?? Ik had een prima zwangerschap maar met 3 maanden had ik niet het gevoel dat ik het weer zou willen :). Hopelijk herstel je snel :hug:

Zag trouwens net de foto’s van Lynn wat een plaatje is ze! En die haren :slight_smile:

Als ik het mij goed herinner schreef Tierr hier ook mee en zij is zelf als bijna uitgerekend van haar tweede :slight_smile: Moet volgens mij ergens begin april geboren worden.

Ik schreef hier inderdaad ook mee. En lees ook nog steeds mee. Alleen het reageren lukt niet altijd zo goed… :oops:

Maar Marcella en ICI, gefeliciteerd!! :slight_smile:

En diaan en CN natuurlijk ook! :inlove:

Selena, jou had ik al wel ergens gefeliciteerd toch??

En jeetje, nu al wel weer zwanger willen zijn. Pff, dat zag ik na 3 maanden echt nog niet zitten, ook ivm het langzame herstel en de moeilijke start van J. Maar toen dat eenmaal goed zat én de cyclus was weer op gang, had ik inderdaad ook al heel snel weer dat gevoel dat jij nu hebt. Ben benieuwd hoe dat gaat als deze kleine geboren is… maar nu komt er niet zo snel één achteraan hoor!!

Ja, ik zou echt al weer willen :oops: :shifty: :mrgreen:

En het is daar beneden ook nog niet hersteld hoor, heb over 2 weken nog afspraak bij de gyn om een en ander wild vlees weg te halen daar :roll:

En zoals gezegd ook nog niet kunnen vrijen (het is echt gevoelig daaro, alleen al aan de buitenkant) :shifty: Maar god wat zou ik graag alweer willen hihi :mrgreen:

Tierrr, nog niet bevallen ?

Tierr is bevallen van een zoon Chris! Bij de aprilmamas kan je meer lezen!

Tierrr, gefeliciteerd !

Las dat Iuno ook zwanger is. Gefeliciteerd :mrgreen:

Hoest met de rest ? :angel:

Tierrr, gefeliciteerd! :smiley:

@Selena wrote:

Las dat Iuno ook zwanger is. Gefeliciteerd :mrgreen:

Sssssst… :wink: :slight_smile:

Jeej!! Manlief overstag gegaan?

Hier gaat het goed!

Nou, euh… :shifty: :silenced:

Laten we het zo zeggen, uiteindelijk hadden we de deal gemaakt dat we het ook tijdens m’n vruchtbare dagen wel gewoon af en toe ‘gezellig’ zouden hebben, maar dat we pas vanaf mei met ovu-tests zou beginnen en evt. zeg maar ‘huis-tuin-en-keuken-trucjes’ om de zwemmertjes een beetje extra te helpen (onder het mom 'baadt het niet dan schaadt het niet :mrgreen: ). Ik kan er ook niets aan doen dat we het deze ronde ook zonder ovu-test achteraf gezien precies op het juiste ogenblik ‘gezellig’ blijken te hebben gehad en òòk nog eens een heel gunstig standje (was zelfs zijn eigen initiatief :lol: ). :angel:

Maar wacht wel nog ff een poosje met het hem vertellen, hoor. Hij maakt zich altijd zo snel zorgen, dus wil hem nog eventjes ‘ontzien’. :wink:

Super, gefeliciteerd! :mrgreen:

Dames, hoe gaat het hier ?

Volgens mij krijgt Lynn een brusje…

Niet helemaal gepland, door de AC heen gebeurd… snap het echt niet…

Met Lynn bijna 2 jaar bezig geweest, en nu ? AC, nog niet eens ongi geweest sinds de bevalling. En dan toch in 1 keer zwanger ?

He selena, wat een verrassing! Blij meehier gaat het Goed. Nog 10 weken en dan is onze tweede er ook.

Joh gaat snel !

Mag ik vragen hoe jullie het doen, 2 kindjes straks zo dicht op elkaar ?

Het is hier een complete verrassing en we zijn er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor, verstandelijk gezien is het nog niet slim. :oops: Zie allemaal beren op de weg… Lynn is nog zo jong ! Ik wilde nog veel langer borstvoeding geven, maar dat loopt vrijwel altijd terug met zw-schap. En en en… het is nu soms al zo zwaar met Lynn…

Gefeliciteerd Selena! al is het wat vlotter dan gepland (en zo zie je maar weer eens dat daar vaak toch niet echt iets te plannen valt :slight_smile: ). Wel nog heel pril, dus… :pray:

Schijnt best vaak voor te komen dat ook al is het geduld voor een 1e heel erg op de proef gesteld, de 2e daarna juist heel snel gaat. Schrijf ook in een groepje waar bijna iedereen wel zo’n 1,5-2 jaar 'nodig heeft gehad voor de 1e, maar daarna al in ronde 1 of 2 zwanger bleken van nr. 2. Alsof die lichamen gewoon eerst even wat moeite hebben met het hoe en wat precies omtrent zwanger raken (en blijven), maar als het dan eenmaal 1x is gelukt ‘de smaak helemaal te pakken’ hebben gekregen. :lol:

Hier maandag weer controle bij de gyn. Ben erg benieuwd hoe het er voor staat, want neem nu uit voorzorg al zeker 3 maanden relatief veel rust, maar helemaal rustig is het toch niet… :shifty:

Selena, wat een verrassing, gefeliciteerd!!

Krijg je hulp om je gerust te stellen??

En Marcella, helemaal gemist, maar wat leuk dat je al bijna weer uitgerekend bent!

Iuno is ook al een heel eind!

Ik wil oohook! :wink:

Tja…hoe doe je dat twee kleintjes kort op elkaar?

Geen idee, ik ga kijken hoe het loopt. Het zal wel pittig worden maar daar komen we wel doorheen. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is dat ML straks natuurlijk ook veel weg is voor het werk en ik minimaal een half jaar BV wil geven en dan zo’n klein draakje heb rondlopen die natuurlijk alles gaat doen wat niet mag maar mama kan hem toch niet pakken.

Ik had overigens ook langer BV willen geven. Heb het 10,5 maand gedaan en toen was het op (door de zwangerschap inderdaad).

Iuno, gaat het verder wel goed met je zwangerschap? En wat vinden je mannen ervan?

CN, het komt vanzelf wel!