Iuno, dank je voor je felicitaties! :inlove:
Pas je wel een beetje op jezelf, niet vergeten te genieten van je knullen he?! :hug:
Wat is het hier vreselijk rustig!!
Wilde even laten weten dat we vanochtend een echo hebben gehad en dat alles goed is, uitgerekend 4 feb 2012!
Hoe is 't verder met jullie?
@ CN
Wat goed meid! Heerlijk! :-*
Hier zelf wat oorproblemen n.a.v. verstopte oren, maar verder alles prima!
Jaaa, Cn, wat goed ! :mrgreen:
Hier ook alles wel goed. Stuk minder misselijk dan eerst (eet ook weer meer)… en vandaag natuurlijk de 12 weken ! :mrgreen:
Selena, de magische grens!! :mrgreen:
Fijn dat je je verder weer wat beter voelt!
Iuno, hopelijk zijn je oorproblemen snel verdwenen!
Hier nog wel erg ziek van de zwangerschap. Emesafene sloeg niet aan, slik nu 3 maal daags ondansetron en dat lijkt zijn werk te gaan doen.
Hopelijk ben ik ook zo blij met de 12 wk grens, en kan ik weer normaal functioneren.
Al draag ik deze gezonde ziekte met trots hoor! :inlove:
Leuk wat van jullie allen te horen!
Selena op de 12 weken, super zeg!! :dance:
En CN goed ziek… ach ja, het hoort erbij, maar kan wel héél vervelend zijn… :hug:
Sja, en ik… ik ben alweer voor de 2e bezig. :oops:
Gek, als ik bedenk dat jullie nog zwanger zijn van de eerste.
Maar datzelfde had ik dus in mijn eigenlijke stopperstopic… zelfs mensen zwanger van de tweede, terwijl ik nog niet zwanger was… :roll:
Tierrr, wat leuk dat jullie voor de tweede gaan!! Hopelijk hebben jullie snel geluk! :inlove:
Thanks!! Sja, ik hoop het ook!
We zijn express maar weer vroeg begonnen, omdat de eerste even op zich liet wachten… En met de cyclus gaat het nu weer als vanouds, dus misschien maar goed ook dat we zo snel weer begonnen zijn.
Je cycli zien er weer heerlijk onregelmatig uit inderdaad. Hopelijk hebben jullie snel geluk deze keer! Ik zal voor jullie duimen in ieder geval.
Bedankt!! :-*
En sja, je weet maar nooit he? Het is jou ook gelukt met een zeer onregelmatige cyclus! Dus we blijven hopen dat het gewoon snel spontaan lukt, en anders maar weer ff naar de gyn, want clomid werkte bij mij iig super!
Hoe gaat het bij jou?
Het is fijn te weten dat je Clomid achter de hand hebt. Gaat het helemaal goed komen!
Ik voel me niet zo lekker momenteel, ben behoorlijk ziek van de zwangerschap. Door 3x daags ondansetron te slikken, blijft braken nu gelukkig achterwege en raak daardoor dus ook niet uitgedroogd. Dus een opname blijft me bespaard. Maar ben wel zo misselijk dat ik niet normaal kan functioneren. Moet van de VK volledig rust houden, dit omdat ik niet zoveel voedingsstoffen binnen krijg en met inspanningen mezelf dus als 't ware uitmergel. Dus wij liggen verplicht hele dagen op de bank
Op dit moment dus even niet zo happy. Maar het feit dat ik weet dat er straks een mooi beebje voor terug komt, maakt gelukkig veel goed.
O jasses, zo erg? Sterkte ermee, die misselijkheid kan zoooo vervelend zijn… en dan zo erg, bah… :hug:
Nouja, maar hopen dat het straks snel over is… en inderdaad, je krijgt er iets prachtigs voor terug!
Op naar de 12/13 weken, hopelijk is 't ergste dan voorbij
Oeh CN, wat vervelend
Hopelijk ben ik een troost voor je. Had er ook zo erg last van. Van alles geprobeerd. Huis-tuin-en keukenmiddeltjes, crackers op lege maag in bed, sea-band bandjes, gemberpillen, vitamine b6 pillen, en emesafene van de huisarts. Kilo’s afgevallen (zit nu nog op -8 :? ), niet eten, zelfs 10 meter met de hond lopen was al teveel. Toen schoonmoeders een keer langskwam moest ze huilen van de schrik toen ze me zag en wilde ze me het ZH in hebben met sonde.
En nu ? Sinds de 10e week is het bijna van de een op de andere dag zóveel minder geworden. Het is nog niet 100 % over, maar erg goed mee te leven nu over het algemeen (wel ontbijten zodra ik uit bed kom). Ik eet weer brood, chips, fruit, gebak, zuivel, een snoepje etc. Alleen warm avondeten/koken blijft een crime, maar goed, ben nooit een avondeter geweest. Heb al weken niet meer gebraakt, ben van de emasafene af en kom alweer 3 weken gewoon buiten. Heb nog wel de Sea-band bandjes om uit geruststelling (die dingen werken echt ) maar verder gaat het dus een stúk beter. En dat van de een op de andere dag bij al de 10e week…
Het kan dus echt, hoop dat het snel minder wordt. :-*
Selena, seaband bandjes?
Hopelijk volg ik je voorbeeld… Mag donderdag weer voor een echo, dan ook de VK maar even vragen nog. En wacht nu op tips van een diëtiste waar ik afgelopen week ben geweest.
Ik leef nu op ontbijtkoek, breakers en appelmoes. O ja, en druiven en cervelaatworst gaan er ook wel in. De diëtiste gaat proberen om met deze en soortgelijke producten een weekmenu voor me te maken, waarin voldoende voedingsstoffen binnen krijg.
Hopelijk sterk ik dan ook snel weer aan, 't is nu zo’n cirkeltje: ik ben beroerd, dus kan slecht eten, krijg te weinig binnen om m’n beweging aan te kunnen, dus word ik weer beroerd…
bah bah bah… Maar wat je zegt, meestal wordt het na de 10e week beter en zijn de klachten met week 12/13 verdwenen… Nog even volhouden…
Wat lees ik nu…CN zwanger :inlove: Gefeliciteerd joh, wat leuk!!!
Maar ook balen dat je er zo ziek van bent, jeetje dat is niet niks.
Hopelijk wordt het snel beter!
Hier gaat alles goed! Mees is alweer 10 maanden, het gaat heel erg hard, we genieten vollop van hem!
Thanks!! :inlove:
De tijd gaat hard of niet?!
ik ben even niet geweest ik kreeg weer geen meldingen maar JAAAAA CN GEFELICITEERD wat geweldig!!! Hopelijk ben je nu niet meer zo misselijk??
TIERR jij ook al wat snel joh maar echt super leuk GEFELICITEERD hoe voel je je??
Selena hoe voel jij je nu???
Liefs
Hee,
Ik ben helaas nog steeds erg misselijk. Gister nog weer contact gehad met de VK en gyn. Ga volgende week donderdag gewoon als afgesproken naar de VK voor het luisteren naar het hartje. En moet halverwege augustus, bij 16 weken zwangerschap nog eens naar de gyn.
Als de misselijkheid dan niet beter is, word ik waarschijnlijk paar dagen opgenomen om me een boost te geven, maar dat zien we dan wel.
Hoe is 't met de andere dames en al geboren lekkere hummeltjes? :inlove:
Hé meiden… Alles prima hier - kruipstadium zit er aan te komen. :mrgreen:
Cn en Selena allebei de 12 weken voorbij! :dance:
Dat jullie hummeltjes lekker zo verder mogen groeien! :-*
@ CN
Hoop dat die misselijkheid dan toch eens op gaat houden. :hug: