Selena GEFELICITEERD meid wat geweldig ik krijg er helemaal kippenvel van (een positieve test op moederdag hoe mooi is dat ;))
CN ik dat de osteopaat iets voor je kan doen en dat jij nu ook snel weer zwanger mag worden!! :hug:
Liefs
Wow Selena! :shock: :dance:
Steek gelijk een :kaars: op dat beebje nog lekker een maandje of 8 mag blijven plakken! :-
@ CN
dat jullie nu eindelijk ook eens âaan de beurtâ zullen mogen komen⊠:hug: :-
Hier alles wel o.k. ukkepuk heeft het rollen door (van buik naar rug).
Hij heeft momenteel alleen helaas wel de 6e ziekte en is daardoor flink uit zân doen. Zân ene grote broer heeft de 6e ziekte al eens gehad, dus die kan het niet meer krijgen - scheelt weer 1 hangerig kind -, maar zân grootste broer had vandaag voor de 2e dag koorts, dus zou me niet verbazen als hij straks ook vlekjes gaat krijgenâŠ
Zelf momenteel dus ook een beetje brak door weinig/slecht slapen en de hele dag jengelende/hangerige kinderen om me heen. Hoop dat ze gauw weer opknappen, want met zulk heerlijk weer wil je eigenlijk leuke dingen doen i.p.v. thuis rondhangen!
Nogmaals dank jullie wel :mrgreen:
Ben echt gigantisch bang dat het misgaat, elke dag duurt nu zo lang :shifty: Maar denk dat dat er wel bij hoort ? Vandaag was mijn NOD en geen bloed gezien gelukkig. Hoop zoooo dat beebje blijft plakken en alles goed zal gaan.
En CN, ik hoop dat het bij jullie nu ook heeel snel mag lukken
Ik meen het echt. Verlies niet de hoop, want zoals je aan mij kan zien zijn de wonderen de wereld nog niet uit ! :hug:
@Alex, geen idee, ik heb in ieder geval een meid
@Selena, denk wel dat het erbij hoort, heb ik ook gehoord en hoor het om me heen heel veelâŠwanneer mag je naar de gyn/vk??
@Iuno, beterschap met je mannetje(s) en voor jezelf ook !
@lmg, Haay :lol:
@cn, Ik voor je dat het bij jou ook gauw weer raak is, het is je zo gegund ! :hug:
Selena wat supergaaf zeg! Ben erg blij voor je!
Hallo dames,
Was ik ook weer eens.
Selena, nogmaals van harte met je zwangerschap! Die onzekerheid zal heel normaal zijn!
Ik hoop inderdaad dat ik snel mag volgen, maar na de vorige cyclus van 85 dagen en nu ook alweer in de 50, heb ik niet het idee dat dat spontaan gaat komen. Maar goed, we mogen 7 juni naar de gyn.
Ondertussen is dit weer een heel gekke cyclus. Vorige week halve dag bloeding gehad, 2 dagen schoon, weer halve dag bloeding. Tussendoor keer behoorlijke buikpijn, alsof ik diarree kreeg. En ondertussen is alles weer rustig. Wel al paar weken pijnlijke tepels.
Afgelopen weekend test gedaan. Er stond bij als er na 8 minuten nog geen controlestreepje stond, de test niet gelukt zou zijn. Een resultaat zou al tussen de 2 en 5 min af te lezen moeten zijn. Met 5 min alleen teststreep te zien, dus negatief. Maar toen ik 'm 's avonds weggooide, stond er een 2e streepje. Daar mag ik mij niks van aantrekken toch??
Zoals jullie lezen, ondertussen behoorlijk onzeker over mijn eigen lichaam. Ben echt aan het aftellen tot 7 juni.
Nou ja, ga nog even buiten genieten van het mooie weer!
@CN wrote:
Hallo dames,
Was ik ook weer eens.
Selena, nogmaals van harte met je zwangerschap! Die onzekerheid zal heel normaal zijn!
Ik hoop inderdaad dat ik snel mag volgen, maar na de vorige cyclus van 85 dagen en nu ook alweer in de 50, heb ik niet het idee dat dat spontaan gaat komen. Maar goed, we mogen 7 juni naar de gyn.
Ondertussen is dit weer een heel gekke cyclus. Vorige week halve dag bloeding gehad, 2 dagen schoon, weer halve dag bloeding. Tussendoor keer behoorlijke buikpijn, alsof ik diarree kreeg. En ondertussen is alles weer rustig. Wel al paar weken pijnlijke tepels.
Afgelopen weekend test gedaan. Er stond bij als er na 8 minuten nog geen controlestreepje stond, de test niet gelukt zou zijn. Een resultaat zou al tussen de 2 en 5 min af te lezen moeten zijn. Met 5 min alleen teststreep te zien, dus negatief. Maar toen ik 'm 's avonds weggooide, stond er een 2e streepje. Daar mag ik mij niks van aantrekken toch??
Zoals jullie lezen, ondertussen behoorlijk onzeker over mijn eigen lichaam. Ben echt aan het aftellen tot 7 juni.
Nou ja, ga nog even buiten genieten van het mooie weer!
Je mag er dan idd niet vanuit gaan maar als ik jou was zou ik nog een test doen want ik heb wel vaker zulke verhalen gehoord en die bleken dan naderhand dus wel zwanger. Nu wil ik je geen valse hoop geven hoor maar ik wil alleen maar zeggen dat het wel kan.
Laat je het ons wel even weten ik ben nu ook wel erg nieuwschierig
Liefs
Als deze week geen ongi doorbreekt, wil ik sowieso voor ik naar de gyn ga nogmaals testen, dus ik houd jullie op de hoogte!
@CN wrote:
Als deze week geen ongi doorbreekt, wil ik sowieso voor ik naar de gyn ga nogmaals testen, dus ik houd jullie op de hoogte!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dames, zoals vorige week al gezegd, was de negatieve test na opdrogen toch positief. Wilde daar geen hoop op vestigen, voor de zekerheid zojuist nog test gedaan: POSITIEF!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Nu alleen geen idee hoe ver, qua cyclus zit ik vandaag op 53 dagen, als ik echter kijk naar vermoedelijke eisprong, zou ik nu 4 wk en 6 dagen zwanger zijnâŠ
Heb al tijdje afspraak met gyn gepland staan voor komende dinsdag, voor start met Clomid, dus nu heen met ander nieuwtje, spannend!! :dance:
CN :dance: :thumbup: :inlove: super meid!
Jaaaaa, eindelijk!!! Super meid, het is je gegund!! :dance: :mrgreen:
Thanks thanks thanks! Straks nog maar even een duurder testje halen miss dat die me kan vertellen hoe ver we zijn
Ben zo blij!! :inlove:
En dat met zoân cyclus!! Vorige ronde 85⊠:shock:
Zelfs een onregelmatige cyclus hoeft dus echt niks te zeggen (maar maakt het wel verdomde lastig en lang wachtenâŠ)
Jah, geweldig dat het dan toch lukt.
Al ben ik nu wel erg onzeker hoor, voel me namelijk absoluut niet anders dan anders⊠Maar goed, de test zal niet voor niks positief uitwijzenâŠ
Jaaa cn :dance: :dance: het is je zo gegund,
CN gefeliciteeeerd :inlove: :dance:
Jaaaaaaaaaaaa CN :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat goeeeeeed ! Gefeliciteerd meis ! Het is je gegund ! :dance: :mrgreen: Ben benieuwd hoe ver je ben. Wie weet nog een late jan. mama ?
Betekent ook dat iedereen hier nu zwanger is (geweest) :mrgreen:
Kom net terug van de gyn, mijn schatting kwam aardig overeen. Er was een mooi vruchtzakje met eierdooier te zien, dus ongeveer 5 weken zwangerschap nu.
Dat betekent dat ik volgens mij net in februari uitgerekend benâŠ
Ik mag 28 juni weer heen, hopelijk zien we dan een kleintje!
Ja, ik was de hekkensluiter! Fijn dat het nu bij ons allemaal gelukt is!
Tijdje niet geweest, maar wat lees ik nu CN ook (weer) zwanger! :dance:
:kaars: :kaars: :kaars: dat beebje nog lekker een maandje of 8 mag blijven plakken! :-
En weet niet of ik Selena al gefeliciteerd had, maar anders bij deze!
Hoop voor jullie ook op een heel mooi wonder-beebje! :-
Hier verder alles goed. Veel aan mân hoofd (o.a. nog steeds op zoek naar een nieuwe auto, maar schiet niet op en dat terwijl onze huidige inmiddels bijna van ellende uit elkaar valt⊠nou ja, lichtelijk overdreven, maar echt maar lichtelijk en verder gaan de oudste 2 niet meer op 1 kamer samen, dus breken we nu al een poosje ons hoofd over hoe het beste in onze relatief klein flatje tĂÂČch nog een extra kinderkamer te creeeren, moet dan in de zomervakantie gaan gebeuren) en natuurlijk zoveel mogelijk van het mooie (soms tĂš mooi - lijkt hier vaak wel al hoogzomer met al temp. van tegen de 30Ă°C! :roll: ), vandaar dat ik echt nauwelijks nog op KOK komâŠ
Vanavond weer eens door een vlaag van overpijnzing getroffen - vandaar het late uur :silenced: (vind dan de rust niet om te gaan slapen), maar ga toch zo langzaam aan eens proberen de weg naar mân bedje te vinden, anders kom ik over een paar uurtjes mân bed helemĂ Ă l niet uitâŠ