Okt en nov 2009: Compleet en de eerste brusjes zijn onderweg

Als ik het moet geloven, heb ik een posi ovutest :think:

Op CD 17 nog maar…

Ik moet eerlijk bekennen ik heb niet zo heel veel verstand van ovu testen maar naar mijn idee ziet hij er toch wel positief uit! :thumbup:

Ik sluit mij aan bij LMG…

Nu CD 17 en wat schijnt een ovulatie, zou betekenen dat je ong dag 31 je NOD hebt toch? Dat is super, of niet?

De vorige ei cylus had ik een LF van 11 dagen, wat zou betekenen als ik donderdag mijn ei heb (na positieve ovu test springt hij 24-48 erna) ik een cyclus van 31 dagen zou hebben ja. Zou wel netjes zijn: 36-36-31…

Dat zou zeker netjes zijn.

Is dat mbv iets of ‘spontaan’?

Spontaan nog :mrgreen:

In juli gaan we beginnen met Clomid, als ik de uitslagen van mijn examens heb gehad (krijg ik in juni).

Wauw, dat geeft moed! :slight_smile: :pray:

Ik ben trouwens vandaag voor t eerst naar een osteopaat geweest, voornamelijk voor mijn rug, maar zij geeft aan ook wel wat met mijn cyclus te kunnen… Halverwege mei weer heen, spannend…

Ondertussen mag ik dan ook met de gyn bellen voor een afspraak in juni.

O, spannend zeg :mrgreen:

Je zal niet de eerste zijn bij wie een cyclus gereguleerd kan worden door ‘alternatievere’ geneeswijzen (dus zonder direct medicijnen).

Dames… :shifty:

IK BEN ZWANGER !!

Zojuist getest, 3 dagen voor NOD…

Kan het niet geloven…

Bovenste is K2v5…

Onderste posi ovu test…

En nu, 10 min later… opgedroogd…

Oh Selena, gefeliciteerd!! :inlove:

Geweldig voor je meid!!

Wow selena, super zeg!!! Van harte!!!

Jaaaaaaa, wat goed, gefeliciteerd!! Eindelijk, maar toch… en dat helemaal spontaan!! :dance:

(net als ik na talloze cycli zonder ei/erg onregelmatig dus toch een enigzins genormaliseerde cyclus en zwanger… gek is dat he?)

Dank jullie :mrgreen:

Haha, stond vanmiddag ook helemaal te shaken in de badkamer, had namelijk niet verwacht dat het wat zou worden omdat ik me voel alsof ik a la minute ongesteld ga worden (ongi krampen joh, pffff)…

Hoop maar dat het goed blijft gaan :shifty: Heb natuurlijk wel verhoogde kans op miskramen etc… heb tot vanmiddag ook nog eens een pakje per dag gerookt en zit nog 3 dagen voor NOD (hoewel de test met 9dpo best duidelijk is, eenmaal opgedroogd…)

Selena :shock: gefeliciteerd meid!

Marcella, gefeliciteerd met jullie kleine man, mooi ventje :inlove:

Cn, hoe is het met jou??

en de andere dames natuurlijk, hoe gaat het met jullie???

Nou ik kan er niet meer omheen.

2 dagen voor NOD en Clearblue zegt Zwanger 1-2 :mrgreen:

Overduidelijk, meid!! :dance:

Dat is overduidelijk! :dance:

Gefeliciteerd! :dance: :dance:

selena gefeliciteerd meid, wauw wat geweldig dat het toch gewoon gelukt is!!!

Cn, heel veel :hug: voor jou, hoop echt dat je nu eindelijk eens aan de beurt bent.

Marcella, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

Volgens mij zijn er behoorlijk wat jongens geboren onder ons groepje of heb ik het nou mis…