Okt en nov 2009: Compleet en de eerste brusjes zijn onderweg

Nee, op dit moment ontwijken we de vruchtbare dagen nog, maar we zitten niet aan de anticonceptie en willen er over niet al te lange tijd de vruchtbare dagen niet meer ontwijken… :slight_smile:

Selena wat een top nieuws! :slight_smile:

Wij zijn vorige week naar de gyn geweest, nadat ik na 66 dgn nog steeds geen ongi had en ook niet positief testte. Alles zag er rustig uit, weinig activiteit, dus moest maar geduld hebben…

Maak me er zo ongerust om dat er geen activiteit is / was…

Dus na 2 dagen toch nog maar eens gebeld dat het me niet lekker zat. We moeten nu rustig door gaan met klussen tot juni. Als er dan geen zwangerschap is, mogen we terug komen voor een hormonenkuur.

We wachten dus nog even af…

Hmm, ik wil je geen angst aanpraten ofzo, maar ik vind wel dat ze erg makkelijk doen hoor, CN… je bent inmiddels een mooie poos bezig en cycli die zo onregelmatig en lang zijn, zijn niet normaal. Niet dat je daar niet zwanger mee kunt worden overigens… ik ben de eerste keer ook met een dergelijk lange cyclus spontaan zwanger geworden… maar helpen doet het niet. Toen ik eenmaal aan de clomid zat was ik zó zwanger…

:hug:

Het zit mij ook zeker niet lekker, een onregelmatige cyclus vind ik tot daar aan toe. Maar een cyclus van bijna 10 weken ondertussen zonder activiteit, vind ik toch echt wel te zot en maakt mij inderdaad angstig.

Maar goed, de hormonen zijn geprikt en daarmee is alles in orde.

Daarnaast zijn we nu druk met de verkoop van onze woning, dus heb ik vrede met juni. Hij heeft toegezegd dan actie te ondernemen. Dus dat geloof ik dan ook maar…

Ok, als je er zelf vrede mee hebt is ht prima natuurlijk. Je hebt ook al bewezen dat je zwanger kunt worden naatuurlijk… dat geeft misschien ook al wel wat rust. En met hormomen straks zou het dan helemaal goed moeten komen.

En hoe zijn je hormonen precies geprikt? Ik bedoel… één keertje? Of meerdere keren in je cyclus? Vaak prikken ze volgens mij op dag 3 en een aantal dagen na je eisprong ofzo… dan heb je echt een goed beeld.

Ze hebben gewoon eenmaal geprikt, na de echo.

Misschien dat dat ook meer was om mij gerust te stellen.

Maar kan het nu wel even los laten in ieder geval. Juni is het zomaar! :slight_smile:

Wat balen CN. :frowning: Richting 10 weken en dan nog geen activiteit zou ik ook verdrietig van worden. Heb je al eens iets van monnikspeper geprobeerd ?

Wie weet starten we beiden dan in juni/juli wel met Clomid.

Ik moet overigens, als ik bloed laat prikken, het 7DPO laten prikken.

Zit nu op CD 20, vorige cyclus een ei op CD 24, dus het is deze dagen wel spannend voor ons.

Nee, heb zelf nog niks geprobeerd. Wat is dat dan?

Volgens mij is er eerder in dit topic ook al eens wat over gezegd, maar heb 't niet meer helder…

sorry meiden dat ik er niet meer zoveel ben, maar ik heb het erg druk en ik ben er niet meer helemaal bij met mijn hoofd. Beetje nare omstandigheden hier thuis.

Maar ik wilde wel even Selena en Cn even een dikke :hug: geven!!

Liefs

LMG, sterkte met de omstandigheden! :hug:

En thanks!

:hug: :hug: voor jullie! Ik hoop dat jullie in juni meer geluk hebben.

Hier gaat alles goed. Hoef officieel nog maar een weekje. De tijd is voorbij gevlogen :slight_smile:

@CN wrote:

Nee, heb zelf nog niks geprobeerd. Wat is dat dan?

Volgens mij is er eerder in dit topic ook al eens wat over gezegd, maar heb 't niet meer helder…

Kan je bij de Tuinen open. Paars-wit doosje, speciaal om de cyclus te reguleren…

Marcella, nog maar 1 weekje :inlove: Spannend… Weten jullie al wat het wordt ?

Hier heb ik denk ik gisteren mijn ei gehad ? Vandaag 36,6… Hebben hem alleen niet goed benut (vandaag, en 3 dagen voor eisprong) omdat vriendlief ziek was… :roll:

Deze cyclus helaas (toch) geen ei gehad. Ben zojuist ongi geworden (wel na weer ‘maar’ 36 dagen, hoewel ik vorige cyclus wel een ei had)…

Hé Selena,

Balen meid! Hopelijk een schrale troost dat je wel weer op “maar” 36 dagen zat… Op naar de volgende ronde, hopelijk hebben we de hulp vd hormonen niet nodig! :pray:

Hier ondertussen op dag 85. De steken zijn overgegaan in een opgeblazen gevoel, begin ondertussen ook wat bruinige afscheiding te krijgen. Zou de ongi dan nu eindelijk toch doorbreken…? :roll:

Geniet nog even van het heerlijke weer!

Liefs!

Hey meiden,

Weer even een berichtje van mij. Op 7 april ben ik bevallen van een zoon :slight_smile:

Zijn naam is Dylan, woog 3215 en was ong. 53 cm lang.

Het is een heerlijk ventje en we genieten heel erg van hem. Hierbij even een foto :slight_smile:

Aaah, wat een schatje zeg, Marcella!! :inlove:

Marcella, van harte gefeliciteerd! Wat een leuke naam!!

Hoe is de bevalling je bevallen?

Hier op dag 85 eindelijk ongesteld geworden, op naar de nieuwe ronde :slight_smile:

De bevalling is redelijk goed gegaan. Mocht je details willen weten dan hoor ik het graag want dan stuur ik je het even in een Priveberichtje. Niet dat ht zo heftig is maar het is nogal lang voor mijn gevoel.

Marcella GEFELICITEERD met jullie zoontje Dylan :inlove: wat een schatje zeg!!

Ik ben toch wel benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Cn jeetje wat balen zeg zo’n lange cyclus, het lijkt mij dat dat ook nooit goed kan zijn!

Selena :hug: klote zeg dat je geen ei hebt gehad! hopelijk deze keer wel weer!!

Tierr hoe gaat het nu bij jou??

Liefs

Marcella, wat een mooi ventje ! :inlove: