Als je zo’n iemand als hagenees op tv laat zien, dan zet je gelijk alle hagenezen voor schut. De rest van Nederland gaat dan gelijk denken dat ze allemaal zo zijn en dat vind ik eigelijk best jammer.
Dat doen ze nu niet dan?
Ik geloof dat me keikapot zou schamen met een dochter als een van die dames :oops:
Mijn hele fam komt uit den haag, maar zo heb ik ze er niet bij zitten geloof ik…
In de tabloids staat dat Tijgertje al snel weer terug was uit Tirol, dus blijkbaar daar niet de volle drie weken is geweest. Officieel omdat ze haar kind miste, maar blijkbaar omdat ze totaal niet lekker in de groep lag. Gezien Joey’s reactie op haar gisteravond kan ik me er iets bij voorstellen. Ik ben benieuwd…
Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Ik weet niet of iemand “Dames in de Dop” kijkt, maar die ‘dames’ daar vind ik stukken erger…
tijgertje vind ik nou niets aan nee… en sniper :sick:
Gisteren met dat paaldansen ook :lol:
Is heel kok zo braaf geweest dan
Dat dacht ik nou ook :thumbup: zo heftig vind ik haar niet. Ik ben idd ook jong geweest… maar blijkbaar was heel KoK vroeger anders
Joey vind ik geweldig. die jongen is zo heerlijk zichzelf… en Sniper vind ik echt om te braken. Wat is die jongen vol van zichzelf, en waarom? Ik vind er werkelijk geen bal aan…
tijgertje vind ik nou niets aan nee… en sniper :sick:
Gisteren met dat paaldansen ook :lol:
Is heel kok zo braaf geweest dan
Dat dacht ik nou ook :thumbup: zo heftig vind ik haar niet. Ik ben idd ook jong geweest… maar blijkbaar was heel KoK vroeger anders
Joey vind ik geweldig. die jongen is zo heerlijk zichzelf… en Sniper vind ik echt om te braken. Wat is die jongen vol van zichzelf, en waarom? Ik vind er werkelijk geen bal aan…
Nou, inderdaad dat dacht ik dus ook…
Had gister nog een discussi met mijn man, iedereen vond het een h.oer, tijgertje nam geld aan van een gozer … met dat paaldansen, (nou is tijger absoluut niet mijn favoriet hoor ) maar ik zeg maar als ze heel de avond bijvoorbeeld van iemand heeft gedronken of zo en daarna met hem het bed in zou duiken of niet, dan hoor je er niemand over :think:
vind het soms best een kromme gedachte… vind ik dan he…
Ik vind tijgertjuh ook maar niets. Snap niet waarom er een nieuwe meid zonodig bijmoest :? En dan ook nog zo’n aparte. Ze is ook moeder schijnt het, toch ook geen goed voorbeeld zo vind ik.
Voor de rest is het weer leuk :thumbup: Vind Roos een topper, zo dat ijskoude water in!
Klopt ze heeft een kind wat ze regelmatig bij dr moeder achterlaat om te gaan stappen.
Een ex die in de bak zit voor drugs en wapenbezit, haar stiefvader heeft haar bio-vader vermoord, ze woont niet in de schildersbuurt maar bij haar moeder in Ypenburg…
Als je zo’n iemand als hagenees op tv laat zien, dan zet je gelijk alle hagenezen voor schut. De rest van Nederland gaat dan gelijk denken dat ze allemaal zo zijn en dat vind ik eigelijk best jammer.
Zo :lol: :lol: zo jij weet nog net dr pincode niet :lol:
Maar tjonge, geen lekker grietje dus.
De rest van het stel vind ik echt normale tieners. Ja ze drinken soms veel, maar goed welke jongere doet dat niet of heeft dat gedaan? (nou ja ik misschien, op de alcohol na kon ik ook net zo los gaan haha, ik drink nooit alcohol)
pff nou ik zou me kapotschamen als mijn kinderen zich zo misdroegen hoor…
Ik vind het echt geen normaal gedrag. Ze zijn gewoon superordinair en asociaal en daar zou ik niet bepaald trots op zijn als ouder.
Natuurlijk heb ik ook weleens teveel gedronken en ik was echt geen braverik, vanalles uitgeprobeerd, maar ik hing niet zo de beest uit en viel er al helemaal geen anderen mee lastig.
Ik zei op een gegeven moment wel: zonder Barbie en Tijgertje was het een heel saai programma geweest
Ach het is vermaak. Ik denk dat ze extra gek doen, omdat de camera erop staat. En er wordt ook wel wat geregiseerd volgens mij.
ik denk ook wel dat er wat geregiseerd word.
waarom slaapt bv jokertje naast tijgertje en kruipt vincent toevallig 5 min voor de meiden aankomen naast tijgertje in bed?
terwijl de jongens zogenaamd niet weten waneer de meiden aankomen.
geloof niet dat dat toeval was hoor echt niet.
Precies! Ook zei Tijgertje bij Jensen dat ze door de productie naar de bar in de kelder werd gestuurd voor een aansteker. Dus ik vraag me af in hoeverre acties wel echt spontaan zijn.
Ik zei op een gegeven moment wel: zonder Barbie en Tijgertje was het een heel saai programma geweest
Ach het is vermaak. Ik denk dat ze extra gek doen, omdat de camera erop staat. En er wordt ook wel wat geregiseerd volgens mij.
ik denk ook wel dat er wat geregiseerd word.
waarom slaapt bv jokertje naast tijgertje en kruipt vincent toevallig 5 min voor de meiden aankomen naast tijgertje in bed?
terwijl de jongens zogenaamd niet weten waneer de meiden aankomen.
geloof niet dat dat toeval was hoor echt niet.
Precies! Ook zei Tijgertje bij Jensen dat ze door de productie naar de bar in de kelder werd gestuurd voor een aansteker. Dus ik vraag me af in hoeverre acties wel echt spontaan zijn.
ja die zeiden dat daar een aansteker lag. maar die deed het niet goed en die actie met de deobus was wel een actie van haarzelf