oh oh Cherso

@Rooike wrote:

Als je zo’n iemand als hagenees op tv laat zien, dan zet je gelijk alle hagenezen voor schut. De rest van Nederland gaat dan gelijk denken dat ze allemaal zo zijn en dat vind ik eigelijk best jammer.

Dat doen ze nu niet dan?

Ik geloof dat me keikapot zou schamen met een dochter als een van die dames :oops:

Mijn hele fam komt uit den haag, maar zo heb ik ze er niet bij zitten geloof ik…

@Rooike wrote:

Klopt ze heeft een kind wat ze regelmatig bij dr moeder achterlaat om te gaan stappen.

Dat feit alleen vind ik nou niet echt dramatisch… deed ik ook regelmatig :slight_smile:

@Lune wrote:

@Rooike wrote:

Klopt ze heeft een kind wat ze regelmatig bij dr moeder achterlaat om te gaan stappen.

Dat feit alleen vind ik nou niet echt dramatisch… deed ik ook regelmatig :slight_smile:

Niemand heeft het toch over dramatisch?

Er werd gezegd dat het niet echt een goed voorbeeld is van een moeder om zich zo te vertonen op tv.

Ook ik deed dat met mn eerstgeborene, maar misdroeg me niet op tv zoals zij wel doet.

Zou me kapot schamen als mn moeder zo op tv kwam!

En als zo’n meid als Barbie mn dochter was, mensenlief ik kwam de straat niet meer op denk of zou gaan emigreren.

:lol:

ja dat is ook zo! Het stond alleen zo in het rijtje foute feitjes over haar en ik vind dat als je het goed regelt helemaal niet fout :slight_smile:

In de tabloids staat dat Tijgertje al snel weer terug was uit Tirol, dus blijkbaar daar niet de volle drie weken is geweest. Officieel omdat ze haar kind miste, maar blijkbaar omdat ze totaal niet lekker in de groep lag. Gezien Joey’s reactie op haar gisteravond kan ik me er iets bij voorstellen. Ik ben benieuwd…

Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Ik weet niet of iemand “Dames in de Dop” kijkt, maar die ‘dames’ daar vind ik stukken erger…

Wij hebben het ook gezien gister en vorige week.

Ik zei op een gegeven moment wel: zonder Barbie en Tijgertje was het een heel saai programma geweest :wink:

Ach het is vermaak. Ik denk dat ze extra gek doen, omdat de camera erop staat. En er wordt ook wel wat geregiseerd volgens mij.

Ik heb ze net achter elkaar gekeken… Ik vind het wel humor :lol: … Maar ben blij dat het niet mijn kids zijn.

Maar zo he die Joey flipte hem even depan uit tegen die tatjana :mrgreen: :shock:

@miro wrote:

Ik zei op een gegeven moment wel: zonder Barbie en Tijgertje was het een heel saai programma geweest :wink:

Ach het is vermaak. Ik denk dat ze extra gek doen, omdat de camera erop staat. En er wordt ook wel wat geregiseerd volgens mij.

ik denk ook wel dat er wat geregiseerd word.

waarom slaapt bv jokertje naast tijgertje en kruipt vincent toevallig 5 min voor de meiden aankomen naast tijgertje in bed?

terwijl de jongens zogenaamd niet weten waneer de meiden aankomen.

geloof niet dat dat toeval was hoor echt niet.

@Rooike wrote:

@Lune wrote:
@Rooike wrote:

Niemand heeft het toch over dramatisch?

Er werd gezegd dat het niet echt een goed voorbeeld is van een moeder om zich zo te vertonen op tv.

Ook ik deed dat met mn eerstgeborene, maar misdroeg me niet op tv zoals zij wel doet.

Zou me kapot schamen als mn moeder zo op tv kwam!

En als zo’n meid als Barbie mn dochter was, mensenlief ik kwam de straat niet meer op denk of zou gaan emigreren.

Barbie vind ik de leukste :thumbup:

ben jij niet jong geweest?

Ik vind haar helemaal niet raar of zo :think:

tijgertje vind ik nou niets aan nee… en sniper :sick:

Gisteren met dat paaldansen ook :lol:

Is heel kok zo braaf geweest dan :wink:

@melanie wrote:

Dat dacht ik nou ook :thumbup: zo heftig vind ik haar niet. Ik ben idd ook jong geweest… maar blijkbaar was heel KoK vroeger anders :smiley:

Joey vind ik geweldig. die jongen is zo heerlijk zichzelf… en Sniper vind ik echt om te braken. Wat is die jongen vol van zichzelf, en waarom? Ik vind er werkelijk geen bal aan…

@Jenni wrote:

@melanie wrote:

Dat dacht ik nou ook :thumbup: zo heftig vind ik haar niet. Ik ben idd ook jong geweest… maar blijkbaar was heel KoK vroeger anders :smiley:

Joey vind ik geweldig. die jongen is zo heerlijk zichzelf… en Sniper vind ik echt om te braken. Wat is die jongen vol van zichzelf, en waarom? Ik vind er werkelijk geen bal aan…

Nou, inderdaad dat dacht ik dus ook…

Had gister nog een discussi met mijn man, iedereen vond het een h.oer, tijgertje nam geld aan van een gozer … met dat paaldansen, (nou is tijger absoluut niet mijn favoriet hoor :wink: ) maar ik zeg maar als ze heel de avond bijvoorbeeld van iemand heeft gedronken of zo en daarna met hem het bed in zou duiken of niet, dan hoor je er niemand over :think:

vind het soms best een kromme gedachte… vind ik dan he… :wink:

@Rooike wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik vind tijgertjuh ook maar niets. Snap niet waarom er een nieuwe meid zonodig bijmoest :? En dan ook nog zo’n aparte. Ze is ook moeder schijnt het, toch ook geen goed voorbeeld zo vind ik.

Voor de rest is het weer leuk :thumbup: Vind Roos een topper, zo dat ijskoude water in!

Een ex die in de bak zit voor drugs en wapenbezit, haar stiefvader heeft haar bio-vader vermoord, ze woont niet in de schildersbuurt maar bij haar moeder in Ypenburg…

Als je zo’n iemand als hagenees op tv laat zien, dan zet je gelijk alle hagenezen voor schut. De rest van Nederland gaat dan gelijk denken dat ze allemaal zo zijn en dat vind ik eigelijk best jammer.

Zo :lol: :lol: zo jij weet nog net dr pincode niet :lol: :wink:

Maar tjonge, geen lekker grietje dus.

De rest van het stel vind ik echt normale tieners. Ja ze drinken soms veel, maar goed welke jongere doet dat niet of heeft dat gedaan? (nou ja ik misschien, op de alcohol na kon ik ook net zo los gaan haha, ik drink nooit alcohol)

Tijgertje vind ik echt een dom kind :twisted:

Sniper vind ik ook echt een idioot :wall:

En had die reactie niet van Joey verwacht, maar ik vind Tony Bibi en Joey de leukste, die zijn nog een beetje normaal.

helemaal terecht die reactie van Joey. Ik irriteer me al de hele tijd aan der, met der grote mond.

De rest vind ik wel oke, we zijn ind allemaal jong geweest en toen heb ik ook wel eens in een paal gehangen, niks om voor te schamen lijkt me :wink:

pff nou ik zou me kapotschamen als mijn kinderen zich zo misdroegen hoor…

Ik vind het echt geen normaal gedrag. Ze zijn gewoon superordinair en asociaal en daar zou ik niet bepaald trots op zijn als ouder.

Natuurlijk heb ik ook weleens teveel gedronken en ik was echt geen braverik, vanalles uitgeprobeerd, maar ik hing niet zo de beest uit en viel er al helemaal geen anderen mee lastig.

rooike mag ik vragen waar je die info over tatjana vandaan haalt?

@melanie wrote:

Ik ben zeker wel jong geweest, maar ze komt gewoon als een domme gans over en praat als een kip zonder kop.

Sabrina, die info vind je zo op Google hoor :thumbup:

Gezegd zelfs door mensen die haar persoonlijk kennen.

En het schijnt laatst ook in de bladen gestaan te hebben.

Maar ach ja, wat die schrijven zal volgens velen vast niet waar zijn.

@Sabrina84 wrote:

@miro wrote:

waarom slaapt bv jokertje naast tijgertje en kruipt vincent toevallig 5 min voor de meiden aankomen naast tijgertje in bed?

Precies! Ook zei Tijgertje bij Jensen dat ze door de productie naar de bar in de kelder werd gestuurd voor een aansteker. Dus ik vraag me af in hoeverre acties wel echt spontaan zijn.

@miro wrote:

@Sabrina84 wrote:
@miro wrote:

Precies! Ook zei Tijgertje bij Jensen dat ze door de productie naar de bar in de kelder werd gestuurd voor een aansteker. Dus ik vraag me af in hoeverre acties wel echt spontaan zijn.

ja die zeiden dat daar een aansteker lag. maar die deed het niet goed en die actie met de deobus was wel een actie van haarzelf

@Sabrina84 wrote:

ja die zeiden dat daar een aansteker lag. maar die deed het niet goed en die actie met de deobus was wel een actie van haarzelf

Verschrikkelijke actie was dat, echt erg!

:sick: