oh oh Cherso

@Madre wrote:

Jullie hebben nog nooit foto’s van elkaar gemaakt?

In leuke, grappige maar ook sexy foto’s?

Dus niet naakt maar gewoon foto’s van elkaar?

Ik vind dat gekker dan het wel doen. :oops:

Ja gekke bekken trekken e.d. maar nooit met zulke poses, of sexy getinte foto’s :lol:

nee hier ook nooit zulke foto’s gemaakt ook niet met kleding aan.

Mijn vriendinnen ook niet.

goh

@Madre wrote:

goh

:lol:

Misschien is het iets schorpioenerigs Lous :lol: :wink: :mrgreen:

Nou, dan niet van deze schorpioen :angel:

Maar goed, vergeleken bij mij is little princess nog steeds een little princess hoor :mrgreen:

Het zijn geen flateuse foto’s iig 8)

Krijg de indruk dat ze zichzelf nogal sexie vind en dat dit nogal meevalt.

Om maar als Barbie te spreken,

“Hier krijg ik geen nat poesje van hoorrrrrrr!!!”

Wat een slechte foto’s, niet schokkend ofzo, maar vooral heel erg amateuristisch.

Knap vond ik d’r zoiezo al niet

@mamma van sharondenise wrote:

Om maar als Barbie te spreken,

“Hier krijg ik geen nat poesje van hoorrrrrrr!!!”

:lol:

Iemand toevallig naar het vervolg aan het kijken met die nieuwe meid erin?

:mrgreen:

Ja ik volg oh oh tirol :mrgreen:

Verschrikkelijk dat nieuwe meisje… met dr bus deo en aansteker omdat ze een peuk moet hebben smorgens whahahaha!

Ik vond haar ook niet zo geweldig :?

ik heb daarna Jensen gezien ze waren in zijn show.

En Matsoe matsoe en Tony zijn geloof ik ook niet echt weg van haar.

Tony moest echt moeite doen iets leuks te zeggen.

Tijgertjuh!!!

8)

Ze ligt dus ook totaal niet in de groep en zal niet lang blijven in elks geval dus daar zijn we zo vanaf…

Het moet wel leuk blijven en te a-sociaal vind ik nou ook weer niet leuk.

Ik vind haar nep.

Mischien dat de rest het ook is, maar bij haar valt het op.

Ik vind tijgertjuh ook maar niets. Snap niet waarom er een nieuwe meid zonodig bijmoest :? En dan ook nog zo’n aparte. Ze is ook moeder schijnt het, toch ook geen goed voorbeeld zo vind ik.

Voor de rest is het weer leuk :thumbup: Vind Roos een topper, zo dat ijskoude water in!

@Mutsie86 wrote:

Ik vind tijgertjuh ook maar niets. Snap niet waarom er een nieuwe meid zonodig bijmoest :? En dan ook nog zo’n aparte. Ze is ook moeder schijnt het, toch ook geen goed voorbeeld zo vind ik.

Voor de rest is het weer leuk :thumbup: Vind Roos een topper, zo dat ijskoude water in!

Klopt ze heeft een kind wat ze regelmatig bij dr moeder achterlaat om te gaan stappen.

Een ex die in de bak zit voor drugs en wapenbezit, haar stiefvader heeft haar bio-vader vermoord, ze woont niet in de schildersbuurt maar bij haar moeder in Ypenburg…

Als je zo’n iemand als hagenees op tv laat zien, dan zet je gelijk alle hagenezen voor schut. De rest van Nederland gaat dan gelijk denken dat ze allemaal zo zijn en dat vind ik eigelijk best jammer.

las gister ergens dat Tatjana voor het derde deel al heeft getekent en dat ze hoopt dat dat in een warm land zal zijn.

dus we zijn nog niet van haar af helaas.