Ik vind tijgertjuh ook maar niets. Snap niet waarom er een nieuwe meid zonodig bijmoest :? En dan ook nog zo’n aparte. Ze is ook moeder schijnt het, toch ook geen goed voorbeeld zo vind ik.
Voor de rest is het weer leuk :thumbup: Vind Roos een topper, zo dat ijskoude water in!
Ik vind tijgertjuh ook maar niets. Snap niet waarom er een nieuwe meid zonodig bijmoest :? En dan ook nog zo’n aparte. Ze is ook moeder schijnt het, toch ook geen goed voorbeeld zo vind ik.
Voor de rest is het weer leuk :thumbup: Vind Roos een topper, zo dat ijskoude water in!
Klopt ze heeft een kind wat ze regelmatig bij dr moeder achterlaat om te gaan stappen.
Een ex die in de bak zit voor drugs en wapenbezit, haar stiefvader heeft haar bio-vader vermoord, ze woont niet in de schildersbuurt maar bij haar moeder in Ypenburg…
Als je zo’n iemand als hagenees op tv laat zien, dan zet je gelijk alle hagenezen voor schut. De rest van Nederland gaat dan gelijk denken dat ze allemaal zo zijn en dat vind ik eigelijk best jammer.