Jeetje wat een simpel programma zeg , maar toch blijven kijken he
Zei nog tegen manlief wat ernstig zeg! Die meiden schamen zich later de ogen uit hun kop :oops: Dat je los gaat op die leeftijd oke…maar dit wil je als ouders niet zien en als je volwassen bent ook niet van jezelf :wall:
Vreselijk toch :roll:
Ja idd dat je uberhaupt al meedoet met zo’n programma
Ik vind die Joker wel erg simpel hoor , praat erg irritant niet verstaanbaar
Na exp robinson kwam ik hierin terecht :shock: Oh wat erg - ik moet er niet aan denken tussen zulke lui in een huis te zitten zeg :silenced:
Vind die Joker dan wel simpel maar ergens is het wel een schatje ik vind die andere gasten een stuk verschrikkelijker.
wat een ordinair gedoe :silenced:
Uitgezet… Echt niet mijn soort programma
Jee sommige meiden, wat een stelletje sletten zeg :snooty:
En die Joker jee pleur die a.u.b uit het programma, of laat hem niet zoveel praten, want ik versta er echt niets van :wall:
Jammer, wilde het kijken, maar was even druk met kleine meid hier.
Zo te horen heb ik niks gemist :thumbup:
Haha ik ben ook blijven hangen na Expeditie Robinson en mijn man zei meteen al : Dit is echt de onderkant van de samenleving. :lol:
Inderdaad.
'Ik eet alleen frikandellen, friet en kroket!"
“Ik ben 2 uur met mijn uiterlijk bezig”
“Ik heb nephaar en kan echt niet zonder”
En die jongen die alleen maar met zijn hoofd in de lucht kan praten haha! Heeft ie wat ingenomen ofzo ?
@Karin2 wrote:
Haha ik ben ook blijven hangen na Expeditie Robinson en mijn man zei meteen al : Dit is echt de onderkant van de samenleving. :lol:
Inderdaad.
En die jongen die alleen maar met zijn hoofd in de lucht kan praten haha! Heeft ie wat ingenomen ofzo ?
Is dat dan de onderkant van de samenleving?
Ik werk de hele dag met mensen die dag soort uitspraken doen en onderkant… Volgens mij niet.
Ik hou misschien niet zo van onderkanten van samenlevingen, en is dat het…
Ik vind het een rare uitspraak geloof ik :think:
Ik zou het ook niet de onderkant noemen - volgens mij hebben ze allemaal een baan bijvoorbeeld - dus als dat al de onderkant is.
wat een ordinaire types… die ene… barbie (vreselijk die nicknames ook)…
dat je daar echt gaat zitten en roepen 'ik wil nkn
had m op de achtergrond aanstaan idd met ex. rob. haha…
ik heb dat wel vaker… en besef ik ineens als ik achter mijn pc vandaan kom hoe laat het is als die vreselijk schunnige reclames ook verschijnen, hihih… dit ook gelijk uitgezet… bleh
Nee onderkant van de samenleving zou ik het ook niet noemen, het is natuurlijk voor een groot deel het accent wat hen zo ‘‘ordi’’ doet overkomen.
Ik ben het accent zelf inmiddels wel gewend want ik heb de mini serie ‘‘Pauwen en Reigers’’ gevolgd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik vond het dus een geweldig programma, wat een vermaak! Mijn mond heeft al die tijd opengestaan. Dit geloof je toch gewoon niet!? Wat zijn ze geweldig vreselijk haags, ordinair, simpel en 16 (al zijn ze dan wel gewoon 20! :shock: dat vond ik wel shocking).
@Karin2 wrote:
Als je quote moet je het wel goed doen

Barbie zei: " ik eet alleen frikandelen, patat enzo, ik hou niet zo van vlees"
(in dezelfde categorie als "i know this is tuna, but is it chicken? :mrgreen: ")
En Joker, I love him! Wat een schatje! Dat hij nog kan lopen en niet zo de lucht in vliegt! Nee, ik vind het geweldig en zit zeker volgende week weer klaar! Ha ha, ook die jongen die gewoon alleen maar iedereen kan pakken en ermee in het zwembad springt, hi hi! Ik lig er nog dubbel om, wat een simpelheid.
Ik heb hem na de 1e reclame blok uit gezet , verder dus niks gemist
@#puk# wrote:
Ik vond het dus een geweldig programma, wat een vermaak! Mijn mond heeft al die tijd opengestaan. Dit geloof je toch gewoon niet!?Wat zijn ze geweldig vreselijk haags, ordinair, simpel en 16 (al zijn ze dan wel gewoon 20! :shock: dat vond ik wel shocking).
@Karin2 wrote:
Als je quote moet je het wel goed doen(en nu snij ik mezelf ws in de vingers want 100% weet ik het ook niet meer)
Barbie zei: " ik eet alleen frikandelen, patat enzo, ik hou niet zo van vlees"
(in dezelfde categorie als "i know this is tuna, but is it chicken? :mrgreen: ")
Ohhhh ja, en die van Jessica Simpson: "Buffalo wings? I don't eat Buffalo"
Mijn god die Joker, ik heb zijn lippen elkaar nog niet één keer zien raken tijden het praten, hij houdt zijn hoofd dusdanig omhoog dat het lijkt of hij ruimte in zijn luchtpijp wil maken om de woorden er uit te krijgen.
Het lijkt gewoon of praten hem enorme moeite kost.
En de manier waarop hij loopt, zou zijn armen nog gewoon langs zijn lichaam kunnen laten hangen zouden ze zo vergroeid zijn?
Daarnaast is het echt een kleine engerd :silenced:
"Lekker lijfie, strak kontje, lekker laagie mak-ep op d'r gezicht en een grote bek, heerlijk die wijven"
Neuh, ik ben gaan zappen :wink:
Ik stond echt met verbazing te kijken!
Als dat mijn kind was ! :shock:
Ik zou me rot schamen!
Hahahahahaha ik heb me kostelijk vermaakt.
Ze zijn jong en gaan lekker uit hun dak,niks mis mee toch.
En volgens mij zijn ze echt niet de onderkant van de samenleving volgens mij zijn ze ook nog eens behoorlijk verwend allemaal en komen ze echt niks te kort.
Ik ergerde me alleen aan de Joker hoe die gast praat alsof die stijf van de pillen staat zeg hahahaha.
Ga volgende week gewoon weer kijken.
@esmie wrote:
Ze zijn jong en gaan lekker uit hun dak,niks mis mee toch.
Are you kidding me?
Dit kan je toch niet menen?
Ik vind dit toch echt niet normaal, puberaal gedrag, echt niet.
En ja, ik ben ook in Lloret geweest en ja ik heb ook wel wat gedronken en ben elke avond uitgegeven maar dit is gewoon echt vreselijk en ontzettend ordinair gedrag.
Ik mag hopen dat mijn kinderen zich zo nooit zullen gedragen.
Ik kijk altijd naar Medical Examiners op SBS6, dus heb alleen flarden en stukken gezien van Cherso…
Heb echt met mijn bek open zitten kijken, ik ben blij dat manlief en ik nooit zo geweest zijn 8)
Die Joker zag er uit alsof 'ie iets te veel troep ingenomen heeft ofzo :think:
Ben benieuwd of er nog gen**kt gaat worden
:silenced: :liar: