Ik vind het vreselijke meiden. Ik zou me werkelijk kapot schamen als mijn kinderen zich zo gedroegen, op tv of niet op tv. Ze zijn ordinair en asociaal. Ik snap niet waarom er jongeren zijn die zich zo zielig gedragen, je kant och ook normaal doen ??
Ik ben vroeger 2x dronken geweest ofzo, maar heb nooit staan paaldansen of op de bar staan dansen of iets van die rare dingen gedaan die die gasten hier doen.
Betekent niet dat ik het niet lollig vind om naar te kijken, het is zo dom allemaal dat het grappig is en dus kijk ik er naar. Die nieuwe vind ik ook helemaal niets aan trouwens…
De meiden:
Bibi is het enige meisje dat gewoon normaal is. Elise valt ook wel mee. Roos vind zichzelf veel te geweldig en barbie en tatjana, tsja… mijn kind hoeft echt never nooit te proberen er zo bij te lopen of zo te doen.
De jongens:
Tony doet heel stoer, maar valt best mee. Joker wil ook vooral stoer zijn en met de mannen mee doen, maar is eigenlijk nog best verlegen als het er op aan komt. Joey is gewoon zichzelf volgens mij. Sniper vind zichzelf helemaal geweldig, wat een gladde blerghhhhhh… Bah!
@Rooike wrote:
@melanie wrote:
Barbie vind ik de leukste :thumbup:
ben jij niet jong geweest?
Ik vind haar helemaal niet raar of zo :think:
Ik ben zeker wel jong geweest, maar ze komt gewoon als een domme gans over en praat als een kip zonder kop.
Sabrina, die info vind je zo op Google hoor :thumbup:
Gezegd zelfs door mensen die haar persoonlijk kennen.
En het schijnt laatst ook in de bladen gestaan te hebben.
Maar ach ja, wat die schrijven zal volgens velen vast niet waar zijn.
tjah ik heb de site gevonden waar deze info staat maar echt geloofwaardig hoeft het niet te zijn.
Het komt van personen die haar niet moeten.
Tjah sorry hoor personen uit mijn verleden waar ik problemen mee heb gehad hebben ook flink verhalen over mij opgehangen ooit.
waar niet eens de helft van waar is.
dus ik vind dit niet echt betrouwbaar sorry.
Nou, het spijt me zeer, dan ben ik misschien asociaal, maar ik moest er erg om lachen. Natuurlijk is ze verschrikkelijk asociaal, maar goed, ze stoppen haar natuurlijk niet in het programma omdat ze zo’n keurige dame is! En om die reden kijken we toch ook met zijn allen naar dat programma?
Dat met die deobus is trouwens wel een ongelofelijk domme actie. Die deobus kan gewoon ontploffen in dr hand… (heb ik gehoord in ieder geval) Daarnaast is het huisje waar ze in zitten van hout… Slim!
jeetje in de discotheek waar ik kwam was het normaal om op de bar te dansen en ook te paaldansen.
ik was veel te verlegen om dat te doen maar vind het helemaal niet asociaal.
en het drinken ja dat vind ik voor een meis niet netjes maar ach mij is het ook wel eens gebeurd dat ik niet meer wist wat ik de avond ervoor had uitgespookt haha.
en ach wij hebben vroeger ook gelachen en omdat we probeerde een bus deo aan te steken om de beurt en een vriend van ons zijn wenkbrauwen kwijt was.
ik vond het wel asociaal dat ze geld aan nam en dat ze jensen aan haar borst liet zitten.
Op de bar dansen en om een paal dansen vind ik nogal sletterig overkomen…
tjah ieder zijn mening he ik vind er niks sletterigs aan.
je bent pas een slet als je met iedereen het bed in duikt.
Dat is jouw mening Dus niet “je bent”, maar “ik vind”
Vind je een man ook een slet als hij elke week andere meid heeft? Want dat vind ik altijd zo erg in de puberwereld. Een man is stoer en een vrouw is een slet :o
Ik vind trouwens een vrouw die een keer een one night stand heeft geen slet, maar als ze elke week een ander in dr bed heeft wel
nee ik vind dat voor een man hetzelfde.
:thumbup:
Ik ook
@Noekie wrote:
mijn kind hoeft echt never nooit te proberen er zo bij te lopen of zo te doen.
Die meiden zijn begin twintig.. ik vermoed zomaar dat je dan niets meer te zeggen hebt over hun kledingkeuze ;)
@Sabrina84 wrote:
@Rooike wrote:@melanie wrote:
Barbie vind ik de leukste :thumbup:
ben jij niet jong geweest?
Ik vind haar helemaal niet raar of zo :think:
Ik ben zeker wel jong geweest, maar ze komt gewoon als een domme gans over en praat als een kip zonder kop.
Sabrina, die info vind je zo op Google hoor :thumbup:
Gezegd zelfs door mensen die haar persoonlijk kennen.
En het schijnt laatst ook in de bladen gestaan te hebben.
Maar ach ja, wat die schrijven zal volgens velen vast niet waar zijn.
tjah ik heb de site gevonden waar deze info staat maar echt geloofwaardig hoeft het niet te zijn.
Het komt van personen die haar niet moeten.
Tjah sorry hoor personen uit mijn verleden waar ik problemen mee heb gehad hebben ook flink verhalen over mij opgehangen ooit.
waar niet eens de helft van waar is.
dus ik vind dit niet echt betrouwbaar sorry.
Ik zei al, heb het soortgelijke ook in een blad gelezen.
Dus er zit wel een kern van waarheid in hoor!
Wel als ze thuis wonen hoor. En dit doen ze echt niet nu pas, dit deden ze waarschijnlijk vanaf hun 15e ofzo… (of nog eerder) En ik denk dat het toch ook met opvoeding te maken heeft. Mijn zussen en ik zijn nooit zo geweest en veel vrienden in mijn omgeving ook niet.
@Jenni wrote:
@Noekie wrote:
Die meiden zijn begin twintig.. ik vermoed zomaar dat je dan niets meer te zeggen hebt over hun kledingkeuze ;)
Nou dat vind ik dus ook.... :thumbup:
Mijn ouders weten ook niet alles van wat ik gedaan heb :wink:
En dat ligt echt niet altijd aan opvoeding, erg kort door de bocht hoor.
Meningen blijven verschillen, maar ben ik effe blij als ik dat hier zo lees dat ik sommige niet als moeder gehad heb :angel: 8)
@melanie wrote:
@Jenni wrote:@Noekie wrote:
Nou dat vind ik dus ook.... :thumbup:
Mijn ouders weten ook niet alles van wat ik gedaan heb :wink:
Meningen blijven verschillen, maar ben ik effe blij als ik dat hier zo lees dat ik sommige niet als moeder gehad heb :angel: 8)
Helemaal mee eens! En pubers zijn zo creatief.. als ze zich thuis niet zo mogen kleden, dan nemen ze die kleding toch gewoon mee naar iemand anders en kleden ze zich daar om? Ik had zo'n vriendin, die had strenge ouders en mocht zich niet opmaken.. nou, ze ging wekelijks volledig opgetut stappen op zaterdag ;)
natuurlijk kan je ze op een gegeven moment niets meer voorschrijven, maar het stukje opvoeding, normen en waarden dat ze tot die tijd meegekregen hebben en gewoon de voorbeelden om zich heen zijn wel degelijk van invloed.
@Lune wrote:
natuurlijk kan je ze op een gegeven moment niets meer voorschrijven, maar het stukje opvoeding, normen en waarden dat ze tot die tijd meegekregen hebben en gewoon de voorbeelden om zich heen zijn wel degelijk van invloed.
Gedeeltelijk…
En het scheeld denk ik wel in wat voor buurt je woont t, zijn allemaal factoren waardat van af hangt…
En dames paaldansen is zelfs een sport he :thumbup: 8)
@melanie wrote:
Ik zei ook "ik denk dat het". Niet dát het er aan ligt en ook niet altijd of wat dan ook. Dus wie is hier nu kort door de bocht... :?
Mijn ouders hebben ons altijd heel erg vrij gelaten met alles. Praten over seks en drugs enzo was helemaal niet raar enzo en heel veel mocht. Maar dat betekent niet meteen dat je je dan ook gaat misdragen als kind. Wij wisten wel wat er onder sociaal en normaal gedrag viel (volgens onze normen en waarden dan dus) Ik zou echt niet weten waarom iemand zich in hemelsnaam zó zou willen gedragen.
Elke week je helemaal lam zuipen vind ik gewoon vrij triest; leer je eigen grenzen eens kennen :o
Vlak de invloed van vrienden cq vriendinnen niet uit… die kunnen zoveel invloed hebben dat je je eigen kind niet meer herkent…
Maar als je écht asociale wijven (ja, wijven) wil zien, dan moet je maar eens naar Dames in de Dop kijken… ik kan heel wat hebben, maar daar viel zelfs mijn mond van open. Daar zijn de mensen van Tirol echt heilig bij…
En een oude schoolvriendin van me heeft een paaldansstudio en geeft lessen, nou wat zij met een paal kan (…), dat is echt ongelofelijk. Ik doe het haar in geen honderd jaar na!
@melanie wrote:
@Lune wrote:natuurlijk kan je ze op een gegeven moment niets meer voorschrijven, maar het stukje opvoeding, normen en waarden dat ze tot die tijd meegekregen hebben en gewoon de voorbeelden om zich heen zijn wel degelijk van invloed.
Gedeeltelijk…
En het scheeld denk ik wel in wat voor buurt je woont t, zijn allemaal factoren waardat van af hangt…
Tuurlijk, daarom zei ik ook de voorbeelden die ze om zich heen hebben. Als zij meiden zien die er zo hoerig bijlopen zullen ze idd meer geneigd zijn dat ook te gaan doen. Hier in mijn brave erg christelijke buurtje schrikken ze zich dood als ze ‘zo iemand’ zien om even heel erg te generaliseren.
En paaldansen als sport vind ik niks mis mee, deze meiden hangen in een paal of staan op een bar om geil gevonden te worden