Dapper ventje zeg! :inlove:
En een knuffeltje voor jou! Lijkt me vreselijk om mee te maken :hug:
En een tip: wacht niet te lang met je rechtsbijstand in te schakelen. Ze hebben het liefste dat ze in een vroeg stadium worden ingeschakeld omdat ze dan nog het meeste kunnen bereiken.
(sorry beroepsdeformatie, maar ik maak het in mijn werk vaker mee)
Ik ben zojuist gebeld door de aansprakelijkheidsverzekering van de producent :shock: . Ben nog helemaal in de war van alles.
Het bedrijf heeft dus niet de moeite genomen om mij te antwoorden op de officiele klacht (dus geen claim) maar meteen doorgestuurd naar hun aansprakelijkheidsverzekering. Alianz belde daarom.
Hij wilde weten wat er gebeurd was, hoe de haak eruit ziet en wat de gevolgen zijn voor mijn zoontje. Ook wilde hij weten of we een aansprakelijkheidsclaim in gingen dienen. Ik heb over het ongeluk verteld, de haak beschreven en gemeld dat er echt blijvende schade is. Ook heb ik gezegd dat we er op dat moment nog niet uit waren of we een claim in gaan dienen, maar dat de brief een officiele klacht is.
Ik moet alles nog op een rijtje zetten hoe of wat en het duizelt me even. Als het wat betreft mijn zoontje lukt dan ga ik zometeen mijn rechtsbijstandsverzekering inlichten. Van Alianz heb ik meteen alle gegevens gevraagd zoals behandelaar, dossiernummer en telefoonnummer. Van het gesprek krijg ik nog een bevestiging met aanvullende informatie over aansprakelijkheid.
Ik zou zeker een claim indienen, je zoontje heeft blijvende schade.
Misschien niet 1 van mijn meest bewonderingswaardige eigenschappen; maar ik zou eruit halen wat er redelijkerwijs uit te halen valt.
Als ie nou op zijn 16e zijn vinger er met vuurwerk afgeknald had… tja, dat was zijn eigen schuld geweest. Maar zo’n kereltje nog zo jong en een handdoekhaakje for crying out loud. Daar bedenk je toch nooit van dat dat zo’n naar ongeluk van kan gebeuren!!
Goed, zijn middelvinger neemt dingen over en hij zal vast goed kunnen leren typen enzo met 9 vingers. Maar toch… een wijsvinger is vitaal en dat merk je pas als je 'm niet meer (helemaal) hebt.
Daarom; ik zou toch die claim indienen. Wat dat betreft; nee heb je en ja kun je krijgen. En krijg je een mooi bedrag, dan kan dat mooi op zijn spaarrekening voor een studie of zoiets.
Goh…Wat een ontwikkelingen allemaal…
Ik neem aan dat je ons op de hoogte houdt met alles?
Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Wel zo netjes na alle getoond interesse en lieve berichtjes.
Juud, heb net mijn rechtsbijstandsverzekering ingelicht en alles in gang gezet :shifty: . Binnen 2 tot 3 werkdagen wordt er contact opgenomen door de behandelaar.
Goed zo :thumbup:
Op zich kijk ik er niet van op dat je gebeld bent door de aansprakelijkheidsverzekeraar van de producent.
Zoals ik al zei is het produktaansprakelijkheid en wordt het dus een verzekeringskwestie.
Vroegâh sleepten letselschade’s zich jaren voort met touwtrekkerij tot en met. Gelukkig zijn er nu nieuwe regels waardoor dit toch enigszins wordt ingedamd.
Maar hou er wel rekening mee dat het even kan duren en het niet altijd even leuk is. Ik heb soms brieven gezien, foei
Ik zag gisteren bij mijn schoonbroer dat zij deze handdoekhaak op hun toillet hebben. Goed opletten dus als R&R straks groter zijn en zelf naar de wc gaan… Misschien dat ik zelfs wel vraag of ze hem willen vervangen…
Je zou ze een paar nieuwe kado kunnen doen als het je niet lekker zit
Dat is wel een goed idee! Hij is gek op zijn 3 neefjes, dus denk wel dat hij dat waardeert
belle. dat is helaas tegenwoordig normaal dat ze het uit handen geven.
maar zou zelf ook een claim indienen, maar eerst afwachten wat de bijstand zegt…
is niet niks, je zoontje moet er mee leven…
:hug:
Net een brief van de verzekering van het bedrijf gekregen waarin staat dat we volgens de europese wetgeving betreffend bedrijf aansprakelijk kunnen stellen.
Rechtsbijstandsverzekering is mijn eventuele claim nog aan het onderzoeken, maar hoeft dus niet meer te onderzoek wie ze aansprakelijke moeten stellen :mrgreen: .
Mooi Steph. Dan zijn jullie weer een stapje verder.
Ben benieuwd hoe het verder zal lopen.
Hoe gaat het met Q?
Zojuist ben ik door de VWA gebeld en vanaf maandag start de actie in 3 bouwmarkten en op de site van de VWA. Dit is een waarschuwingsposter specifiek voor de Gravel & Granite haken, maar hiermee houdt het niet op. De VWA is naar aanleiding van deze haken ook een onderzoek gestart naar alle andere soortgelijke haken. Ze wilden met de waarschuwing niet wachten tot dit onderzoek is afgerond.
Die meneer zei ook iets wat me na aan het hart gaat. Regelmatig krijg ik naar mijn hoofd gegooid dat mensen het raar vinden dat de haken uit de handel worden gehaald “want je kunt ook je vinger tussen de deur krijgen en een stuk vinger verliezen. Je gaat ook niet alle deuren verbieden?”. Hierop was de reactie van de voedsel en warenautoriteit dat je bij bijvoorbeeld een deur kunt verwachten dat er ongelukken kunnen gebeuren als je je vinger tussen de deur krijgt, maar bij deze haken ga je er niet vanuit dat ze zo’n groot gevaar opleveren voor kinderen.
fijn dat de vwa er iets aan doet en niet het onderzoekt afwacht…
Mijn schoonmoeder heeft onlangs twee van die haken in de keuken hangen. Ik heb haar gevraagt goed op te letten dat Ava er niet aankomt, alhoewel ze niet op ‘peuter hoogte’ hangen.
Ik ga niet vragen om ze te vervangen.
Fijn dat ze het goed oppikken bij de VWA en niet wachten tot het onderzoek is afgerond :thumbup:
oee heb ze ook gekocht bij de action.
Maar heb ze gelukkig wel heel hoog opgehangen. (Geen peuterhoogte zeg maar )
Ik ben benieuwd hoe de ontwikkelingen verder zullen gaan.
Hoe gaat het verders met je zoontje? :hug:
waauw ik vind het al heel wat dat ze het zo enorm hoog oppakken!!!
ze hadden jullie ook met een bloemetje kunnen afschepen, en een knuffel voor de kleine
echt petje af, ook voor jullie inzet :thumbup:
Met Q. gaat het goed. Fijn dat het weer wat minder koud wordt, want dan heeft hij minder last van zijn vingertje (kou doet erg veel pijn).