Nutteloze kreten

Ah, heb nu meteen een idee wat ik vanavond ga eten! :wink:

weet je welke text ik echt belachelijk vindt.



op die verpakte boterhammen bij de benzine pom staat vers bereid.

Ik geloof echt niet dat die vanochtend voor mij gemaakt zijn hoor :think:

Hahaha Biebels!!



Van die rozen kan ik me nog indenken. Je kunt nl rozen eten, maar dan moeten ze niet bespoten zijn met ‘anti-beestjes-spul’ ( :roll: te erg dat ik niet op dat woord kom :doh: )



Op de bijsluiter van de Progestanbolletjes (hormonen die je vaginaal moet inbrengen) staat:

‘Na inbrengen handen zonder zeep wassen’



Vooraf snap ik nog wel, maar achteraf??? :sick: :eh:

@Nicje wrote:

Hahaha Biebels!!



Van die rozen kan ik me nog indenken. Je kunt nl rozen eten, maar dan moeten ze niet bespoten zijn met ‘anti-beestjes-spul’ ( :roll: te erg dat ik niet op dat woord kom :doh: )




Is pesticiden het woord dat je zoekt??? :P

Een verdelgingsmiddel ja :mrgreen: (pesticide zou goed kunnen, geen idee wat er op rozen gespoten wordt)

Maar dat dus :wink:

moet je zien wat er op mijn kattenbakvullingzak stond :shock: :shock:

oohhh…zonder asbest… :shock: :shock: :shock: met andere woorden alle andere kattenbakvulling is MET asbest?? :shock: :shock:

@kimmetje23 wrote:

oohhh…zonder asbest… :shock: :shock: :shock: met andere woorden alle andere kattenbakvulling is MET asbest?? :shock: :shock:






ja stond echt een shock ik dacht dit meen je niet :shock:

Ik vind die reclames altijd zo leuk waar bij staat

30 wetenschappelijke tests uitgevoerd…

Jahaa maar welke dan? :angel:



of inderdaad die speciaal geselecteerde ingredienten, maar niemand weet waarop ze geselecteerd zijn.

Ik denk op de prijs :mrgreen:

Of ‘met hele stukjes fruit’ Het klinkt inderdaad beter dan ‘met halve stukjes fruit’ :think:



of ‘slechts 5% vet’ :shock: Ik vind 5% behoorlijk veel!



Of al die creme’s met boswelox en kaviaar extract of gepatenteerde huppeldepup :eh:

hahaha, grappig topic dit :mrgreen: !



Ben trouwens wel geshocked door die kattenbak korrels…mijn poezenbeessie zal toch niet in de asbest zitten te piesen :think: :shock: ?

@ilsederooy wrote:

@kimmetje23 wrote:
oohhh…zonder asbest… :shock: :shock: :shock: met andere woorden alle andere kattenbakvulling is MET asbest?? :shock: :shock:






ja stond echt een shock ik dacht dit meen je niet :shock:




Nou ja, het staat wel leuk toch? Kennelijk gaan ze ervan uit dat consumenten dat belangrijk vinden en op deze manier op deze zak afgaan ofzo.



Kunnen ze er ook nog bijzetten; zonder cfk’s, gemaakt zonder kinderarbeid en 110%vetvrij! :mrgreen:

Of ze zetten het er Juist op, omdat anderen dan denken; hier zit geen asbest in…in die anderen wel?

hmmm laat ik deze dan maar kopen, want ik wil niet dat mijn katje in asbest piest…

In werkelijkheid, lijkt het mij sterk dat er in kattengrind uberhaupt asbest zit…Voor een brand waar asbest bij vrij komt moet je binnen blijven, dus waarom zou kattengrind met asbest wel mogen?

@joseetje wrote:

Of ze zetten het er Juist op, omdat anderen dan denken; hier zit geen asbest in…in die anderen wel?

hmmm laat ik deze dan maar kopen, want ik wil niet dat mijn katje in asbest piest…

In werkelijkheid, lijkt het mij sterk dat er in kattengrind uberhaupt asbest zit…Voor een brand waar asbest bij vrij komt moet je binnen blijven, dus waarom zou kattengrind met asbest wel mogen?




mee eens! :thumbup:

zo staat er op de kinderzetpilverpakking : bij buik pijn, hoofdpijn, pijn bij tandjes, menstruatiepijn :shock:

@oessie wrote:

zo staat er op de kinderzetpilverpakking : bij buik pijn, hoofdpijn, pijn bij tandjes, menstruatiepijn :shock:




ja hahaha :lol:

@joseetje wrote:

@oessie wrote:
zo staat er op de kinderzetpilverpakking : bij buik pijn, hoofdpijn, pijn bij tandjes, menstruatiepijn :shock:




ja hahaha :lol:




:shock: Nee, meen je niet?! Echt??? :think:











Whhahahahahhah! :mrgreen:

Ik weet zo even niet om welk merk het gaat, maar ik vind deze zin uit een bepaalde maandverbandreclame zo idioot: “Om doorlekken te voorkomen nu met een duidelijke voor- en achterkant. Net als jij” Het heeft érg lang geduurd voordat ze dáár achter waren :roll:

Joseetje, staat dat er echt???



ik ga vanavond eerst op de panadol junior zetpillen kijken



wahahahaha :mrgreen:

mayo deze zijn van de etos kijk maar