Nutteloze kreten

@Frank@ wrote:

En toen ik van de week in de bouwmarkt vroeg of ze de “doe het zelf plamuur” ook in de “laat een ander het doen plamuur” variant hadden kon de medewerker er niet eens om lachen :smiley: :smiley: :smiley:






:shock: Whoehahahahahahaha :lol: geweldig :mrgreen:

@Rivella wrote:

@Frank@ wrote:
En toen ik van de week in de bouwmarkt vroeg of ze de “doe het zelf plamuur” ook in de “laat een ander het doen plamuur” variant hadden kon de medewerker er niet eens om lachen :smiley: :smiley: :smiley:






:shock: Whoehahahahahahaha :lol: geweldig :mrgreen:




:lol: :lol:



Is een beetje in de richting van de zelfreinigende oven…

Die ik schijn te hebben, maar volgens mij staakt ie :mrgreen:

Hahhaahahahahaha ik lig hier helemaal dubbel om die teelballen :lol: :mrgreen:



Mijn vriend kan zich ook altijd zo opwinden over die kreten zoals ‘nu nóg lekkerder!’ Wie beoordeeld dat? Oh, nu nóg lekkerder, nou, dan koop ik het als het nu nog lekkerder is!



Of Nu: Op=Op, dan zegt ie, Op is toch áltijd Op?!!

@Anneke wrote:

@fiep klophout wrote:
@Frank@ wrote:


“deze met zorg geteelde en geschrapte wortels wordt geteeld door speciaal geselecteerde telers”






heb je deze letterlijk geciteerd? want dan vind ik um behalve onzinnig ook taalkundig echt enorm slecht. In één zin drie keer een vorm van het woord telen.... :roll: hadden ze niet ook nog iets met een teelbal in die zin kunnen proppen?


Daar zijn die telers misschien op geselecteerd. Zou een hele mooie zin worden.

'deze met zorg geteelde en geschrapte wortels wordt geteeld door speciaal geselecteerde telers met enorm grote teelballen'


8)


Wat dacht je van: geselecteerd op speciaal geteelde teelballen????
:roll:

Zo dom, deze vorm van reclame maken... maar het werkt blijkbaar, anders doen ze het vast niet!!!

zo zag ik laatst op tv dat twee kinderen op de melk zagen staan groot voorop: 100% weidemelk

achterop stond dat dit niet gold in de wintermaanden als de koeien in de stal stonden…



die kids gingen verhaal halen bij de producent :smiley:



mijn oudste zegt: als ze er reclame voor maken is het vast niet goed anders wist je zowel dat het goed is… hoeven ze je dat niet extra te vertellen :mrgreen:

ja ze is briljant weet ik weet ik… maar je mag het best ook zeggen hoor :lol:

hahhah zit smakelijk jullie verhalen te lezen geweldig dit topic :lol:

schitterend topic !!!



En Judith: besef jij wel dat je een briljante dochter hebt !!! :wink: :lol:



liefs

Gerda

Judith: Je oudste is werkelijk briljant :smiley:





Jaren geleden had je het wasmiddel Omo Micro…

Volgens de reclame mocht het dan klein zijn maar het had wel MICRO POWER…



Ik citeer even van Dale:



mi·cro-

1 met een waarde van één miljoenste maal de genoemde eenheid

2 ter aanduiding dat het genoemde zeer klein is of betrekking heeft op iets kleins






Ja daar zitten we echt op te wachten, waspoeder met zeer kleine kracht :stuck_out_tongue:





@Sterre74: ben het helemaal met je vriend eens. Hoezo nu nog lekkerder, ik kocht het juist omdat ik toen al lekker vond. 9 van de 10x vind ik de vernieuwde smaak juist minder lekker

Weet je hoe het eigenlijk zit. Ze vervangen een grondstof van het voedingswaar dat stukken goedkoper is, maar de smaak is dan wel net ff anders. Dan noemen ze het in de reclame verbeterde en lekkerde smaak, maar eigenlijk moeten ze zeggen: we maken de producten nu voor veel minder geld en het smaakt ff anders :smiley:

@Rivella wrote:

Activia, met de bifidus Actiregularis Cultuur(huh watte :shifty: )…Activia kan volgens de lever-/darm stichting bijdragen aan een goede stoelgang.






Hihihi en dan moet je je ook niet af gaan vragen waar die pro-biotica nou eigenlijk vandaan komen. :lol:

en nou is het ook helemaal hot om de verpakkingen te verkleinen enzo en ja je hebt ook minder nodig etc… is beter voor t milieu… mar ja ik ben die scheut gewend…



en die hybride autos is ook leuk… goed voor t milieu want minder uitstoot etc… maar blijkt dus dat de fabricage van die hybride onderdelen en het transport daarvan weer zoveel vervuiling oplevert dat die auto dat al niet meer goed kan maken zeg maar… omdat de onderdelen uit veel verschillende gebieden moeten komen en met groot transport over zee en weg naar de assemblage moeten… en de energie die nodig is om die onderdelen te maken is ook weer veeeel meer dan bij de benzine dingen enzo…



besef ook wel dat dit nog een ontwikkeling in kinderschoenen is dus dat dat missschien in de toekomst wel rendabeler is… maar ja mensen kiezen nu voor een hybride motor uit milieu overwegingen en dat heeft ie nu nog niet zoveel voordeel voor…



en dank je over mijn dochter… :mrgreen:

op nagenoeg elke verpakking staat dat je voor vragen of opmerkingen kunt bellen naar…



Er staat echter zelden of nooit bij dat die vragen of opmerkingen over het produkt moeten gaan…

" met campina servicelijn, waarmee kan ik u van dienst zijn?" " nou kunt u mij vertellen wat voor weer het morgen wordt?" :mrgreen:

“Verse eieren” duuuuuuh, koop je normaal rotte eieren dan ??



:roll: :roll:



Ook zo’n domme tekst dus… :hand:

Er staat volgens mij op wasmiddelen weleens: nu nog geconcentreerder! :think: :roll:

deze vond ik het allermooist en als je om je heen kijkt op de snelweg zie je m weleens rijden, een vrachtwagen met op de achterwand de tekst:



Eet champignons en leef langer!



Prachtig toch :inlove:

Voorpagina van Metr vandaag

“Taxibedrijf sjoemelt met kilometerteller”



Is wel niet echt een kreet maar er is een onderzoek geweest naar taxibedrijven of ze wel of niet sjoemelen met de meter. En de verbazingwekkende onvoorspelbare uitkomst is dus JA.



:wall: :wall: :wall: dat weet toch iedereen :roll: :mrgreen:

vernieuwde verpakking!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaa… :roll:

Kiezen jullie ook bewust voor melk die van koeien komt die evenwichtige bijvoeding gehad hebben? :think:



En laatst bij mijn IKEA-affaire (er zaten geen schroefjes bij het ding, en ‘de mevrouw’ zei dat dat zelden voorkwam) -> de schroefjes werden geleverd in een voorgedrukt zakje, waarop een leuk tekeningetje van een boutje en een moertje stond, met daaronder: sorry we weren’t here to start with’. Ok, lief dat jullie speciaal voor mij zo’n leuk zakje maken, want het kwam toch bijna nooit voor?? :hand:

Wij telen rozen en wij zijn verplicht om het volgende op de verpakking te zetten;



Deze goederen zijn alleen bedoeld als decoratie en niet voor consumptie (of iets in die richting).

Of deze…



Brise Scented Oils kaars , die naast een sensationele geur vanzelf uitgaat!!



:mrgreen:

goh nou leek me een rozen salade net zo lekker…