Nutteloze kreten

je hebt nu vaatwas tabletten all in one, en dan sommige met citroen of andere met dat. ALs het all in one dan zit alles er toch in

@Mip wrote:

vernieuwd

( was het niet goed dan?)



Of; nu nóg beter!!

( als het beter kon had je dat beter gelijk kunnen doen toch?)


Ja dat heb ik ook! dan voel ik me zo beflikkerd…! Heb ik al die tijd dus een niet afdoende product gekocht!

Ik heb nu een pak bloedsinasappelsap in de koelkast staan en op dat pak staat: met 50% sap :shock:

Ik wil 100% sap :smiley:

oessie… :shock: …er staat ook KIESpijn…hier nog een tandenloos monstertje hahaha

Maar het zijn zetpillen he dames, die hoeven niet speciaal voor kids te zijn. Ik gebruik ze inderdaad wel eens voor hoofdpijn, werkt veel sneller dan via de maag!

@Christine wrote:

@Mip wrote:
vernieuwd

( was het niet goed dan?)



Of; nu nóg beter!!

( als het beter kon had je dat beter gelijk kunnen doen toch?)


Ja dat heb ik ook! dan voel ik me zo beflikkerd…! Heb ik al die tijd dus een niet afdoende product gekocht!




Lol, precies! Afzetters zijn het!! :mrgreen:

@Guusje wrote:

ja maar ook vrij nutteloos :wink: en soms zelfs gewoon gevaarlijk ( die zoetstoffen overal maar in :silenced: )



want iets kan wel “light” heten omdat er minder suiker inzit, maar vaak wel ramvol zoetstoffen…en om hoeveel vet erin zit nog maar te zwijgen…



en doordat “light” minder vult gebruik je er weer meer van…dus effectief schiet je er niks mee op…nutteloos dus 8)




sterker nog…Ik word er doodziek van als ik 1 glas light rommel heb gedronken…boosdoener? aspartaam…40 keer zo zoet als gewone suiker…na 2 jaar diarree en buikpijn kwam de ha erachter…drink en eet eens geen light producten…na een week was ik van de klachten af :o :shock:

dus als ik het woordje light zie ga ik hard rennen :mrgreen:

het zit zelfs in sommige soorten chips van lays!!! brrrr :sick:

@Frank@ wrote:

Maar het zijn zetpillen he dames, die hoeven niet speciaal voor kids te zijn. Ik gebruik ze inderdaad wel eens voor hoofdpijn, werkt veel sneller dan via de maag!




dat is zo, maar er staat wel op het doosje aan de voorkant: kinderparacetemol



en dit is degene voor kindjes tot 1 jaar , daarna zijn ze er zwaarder toch

Annemarietje: Ik ben ook allergisch voor aspartaam. Blegh, als ik er alleen al naar kijk gaat mijn darm spasten. Echt hoor! Rommel!

@Christine wrote:

Annemarietje: Ik ben ook allergisch voor aspartaam. Blegh, als ik er alleen al naar kijk gaat mijn darm spasten. Echt hoor! Rommel!




volgens mijn ha…puur vergif! :mrgreen:

hahahaha en je word er echt niet slanker van he!

ik ren er net als jij dus hard voorbij in de supermarkt! hahahaha

maar heb je wel eens gezien waar het allemaal inzit :shock: das echt shocking!!! :eh:

@Yvonne Z. wrote:

Ik weet zo even niet om welk merk het gaat, maar ik vind deze zin uit een bepaalde maandverbandreclame zo idioot: “Om doorlekken te voorkomen nu met een duidelijke voor- en achterkant. Net als jij” Het heeft érg lang geduurd voordat ze dáár achter waren :roll:


:lol: net als jij :lol: .

Op de verpakking van een nieuw douchegordijn: 100% waterproof :doh:

@Sis wrote:

Op de verpakking van een nieuw douchegordijn: 100% waterproof :doh:




:lol: :lol:

Ik vind de meesten wel erg leuk… :smiley:



Ik zal er ook eens op gaan letten. Als ik wat tegenkom, zal ik het meteen melden hier!



Groetjes,



Viratine