Novemberstoppers 2007 - Welkom Arend!!

Hai meiden,

Kwam even zeggen dat ik jullie allemaal schatjes vind!
:-*

heeeeey lieve meiden

eindelijk weer is wat tijd voor jullie :oops:

ga er is even voor zitten en reageren op jullie allemaal…

@ilse, blij dat de vlek eruit is meid

is toch zonde als je je helemaal verheugd om een mooi pakje

@marietje, o o aron in zijn eigenwijze fase :wink:

hier roepen we altijd “ik ben 2 en ik zeg … NEE”

grapje meid maar soms wel lastig lijkt me!

lees net ook die van ilse ïk ben 3 en ik wil nie…" die kon

ik nog nie hihi

@liekie, meid alweer 16 wkn wat gaat het snel zeg!

al snel je 20 wkn echo zeker, wil je weten wat het wordt???

ik blijf trouwens 3 dagen werken (24 of 27 uur) en S. gaat 4 dgn werken.

@marije, je kaartje is eindelijk op de post hoor :oops: :oops:

wat stoer dat je nog een studie erbij gaat doen!

wat kan je met deze studie gaan doen???

@petronella, dennis en mark zo aan het hoesten

hopelijk werkt de hoestdrank snel!

@mell, hoe is het met het behangen???

ben wel benieuwd naar het resultaat

@anijs, hihi meid ik moest wel lachen om je woordspel viezijs

er komt dus weer een drukke tijd voor je aan geniet nog even van je rust!

@sabine, hoe is het met stijn, weer beter???

@rebecca, meid alweer 34 weken, wat vliegt te tijd

ben wel heel benieuwd naar jou mannetje hoor!

@britt, meid lijkt me ook lastig om voor de 3de keer een jongensnaam uit te moeten kiezen, heb je ook niet een richting die jullie leuk vinden???

misschien kunnen we nog wat optie’s bedenken met zijn allen!

@zasje, hoe is het met je???

en met fleur en max??

@ellen, een knuff voor jou dat het ook jou jaar mag worden :-*

fijn weekend nog meiden

ik ga even de chinees uit de diepvries halen :drool:

heey meiden,

Nog een beetje van t mooie winterse weer aan het genieten?

Ik durf nu niet te schaatsen… vind t wel jammer hoor! altijd zo leuk!!

Behangen is ondertussen af!! Zodra ik t snoertje van mn camera kan vinden zal ik wat foto’s plaatsen!

xx

Hallo meiden

Hier zijn we vandaag op de vijver eggaan hier in het dorp. SUPER!!!

Het was 18 cm dik, dus we mochten erop.

Lucas die was helemaal niet bang, die vond het de max!!! Hij viel in het begin heel vaak, maar na een tijdje kon ie er heel goed op lopen en glijden.

Papa had een bak mee waar Lucas in kon zitten met daaraan een touw. En pret dat ze hadden.

Jade die lag in de wandelwagen met een lekkere warme kruik aan haar voetjes. :inlove: :inlove:

Hé meiden,

Rebecca jij bent ook een schatje hoor :-* :-

Mell neem gerust je tijd, ik ben niet nieuwsgierig :liar: :mrgreen:

Ilse leuk hé op het ijs,hier stonden er ook bordjes dat je erop mocht (had anders zelf niet gedurfd :shifty: ). tristan vond het ook super. Hier waren er een paar glijbaantjes gemaakt hier en daar maar voor de rest was het niet echt glad want er lag een dikke laag sneeuw bovenop.

En ik ben vorig jaar november gestopt met roken enne die 5 kilo is enkel van de zwschap: daarvoor waren er al 10 kilo bij van het stoppen met roken :shifty:

Simba :-

Zo, ik kruip nu even terug een uurtje onder de wol; grrr, ik slaap alsmaar slechter, begin me een beetje zombie-achtig te voelen :zzz: :zzz: Dat had ik bij de zwschap van tristan ook maar dan pas de laatste maand, nu heb ik nog 10 weken te gaan, dat beloofd. Ik denk dat ik mijn verlof vóór de zwschap voornamelijk duttend door ga brengen.

Tot later!

anijs

Hé meiden!

Ilse, leuk hoor dat jullie lekker hebben kunnen schaatsen.

Ik kijk ook al met jaloerse blikken naar die schaatsende mensen, maar ook ik durf het risico niet te nemen.

Nu maar hopen dat het geen 12 jaar duurt voordat we weer kunnen schaatsen… :stuck_out_tongue:

Ach het is allemaal voor het goede doel hè! :smiley:

Mell, ik ben benieuwd wat voor moois je weer hebt gecreëerd!

Hier nog steeds niet uit de meubeltjes die we willen (gelukkig hebben we nog ff de tijd). Ik wil graag iets robuusts, van dat steigerhout-achtige ofzo; maar KF is de enige die dat echt heeft en dat vind ik toch echt te duur. Op mp zie je het ook niet echt dus we kijken nog ff verder. Je ziet vooral veel wit vind ik. Misschien wordt het dus nog wel heel wat anders.

Hier verder alles goed. Van het weekend onze nieuwe eettafel opgehaald (heb ik van m’n verjaardagscentjes gekocht). R. vond het niet echt nodig, maar hij vindt 'm toch wel mooi. Nu nog andere stoelen en een bankje erbij.

Fijne dag allemaal!

Hé Anijs, net je berichtje gemist!

Ben je vandaag wel lekker vrij? Hoeveel uur werk je nu eigenlijk dan?

Hier ook 1 die niet echt goed slaapt, maar ik moet nog véél langer :wink:

Enne 5 kilootjes aangekomen. Pff… Ik heb er nu al 5 kilo aanzitten volgens mij…

GOEDEMORGEN MEIDEN,

alles goed met iedereen?

anijs slaaplekker meid je hebt je rust wel nodig :-

rebecca jij bent ook een schat :-

mell ikke ook niet nieuwgierig hoor :liar:

ilse leuk hè dat schaatsen ik vond er vroeger niks aan maar nu ik er met mijn kinderen op het ijs heb gestaan was dat toch wel erg leuk.

kinderen zijn gelukkig bijna helemaal opgeknapt.

marije studeren knap hoor en dat met 4 kinderen :thumbup:

marietje hier nog z`n peuber :hug: dus ik weet wat het is :-

simba hoe is het met jou???

sabine hoe gaat het met jou???

groetjes petra :-

Hey lieve meiden…

hier ff een ego-berichtje van mij.

Afgelopen donderdag met Thijmen weer bij de kinderarts geweest. Er is besloten dat hij voor drie maanden aan de antibiotica moet. En dan maar hopen dat zijn gekwakkel wat beter gaat. Donderdagavond werd hij weer ziek. Maar hij is echt enrom ziek geweest. Hij kon zaterdag niet meer lopen, alles deed pijn, hij kon zijn hoofd bijna niet draaien en rechtop zitten voor een bekertje drinken zorgde voro heel wat pijnlijke tranen. Hij had hele hoge koorts en dat wild emaar niet zakken. Slapen was dus ook een drama en mijn reserves raken langzaam op. Daarboven is het weekend nog eens gebleken dat mijn suiker te hoog is. Ik heb zelf een metertje thuis en moest het van de verloskundige nog eens een keertje prikken. Na het ontbij had ik 8,2 en de grens is 6,8 tijdens zwangerschap. Heb vanochtend dus de verloskundige gebeld en dit is in principe reden om mij direct door te verwijzen naar de gynaecoloog ivm zwangerschapsdiabetes, ze wist alleen niet of dat mocht omdat ik het zelf had geprikt en dit niet in het ziekenhuis is gedaan. Word er zo dus over terug gebeld, misschien moet ik dus vandaag nog naar de gyn maar misschien moet ik morgen eerst in het ziekenhuis vier keer bloed prikken. Komt manlief een halfuur geleden uit zijn werk met koorts en ligt Ruben nu op de bank met koorts…

Hoeveel kan een mens hebben? Ben het ff zat!! Maar goed, ik ga niet verder zeuren. Ik wacht het telefoontje van mijn verloskundige ff af en hopelijk is de boel hier snel weer beter en gaan deze virusjes mijn deur voorbij!!

Ik reageer weer als er wat meer rust in huis is, maar ik denk echt wel aan jullie!!

Kus voor jullie allemaal!

Britt :hug:

Jeetje meid dat is ook allemaal ff niet nix zeg! Hopelijk valt het met die zwangerschapsdiabetes toch nog mee. Wat gaan ze dan eigenlijk doen als dat te hoog is?

Ik hoop dat je in ieder geval gelijk bij de gyn langs mag ipv dat je eerst nog eens bloed moet gaan prikken.

En dan al die andere zieken nog. Bij jullie is het echt alles tegelijk.

Gaat het met Thijmen nu wel wat beter? Kan hij nu wel weer z’n hoofdje draaien en weer lopen? Klinkt wel heel heftig.

Dikke kus voor jou!

Britt meisje ik wens je veel sterkte toe met dit ik hoop dat alles snel weer goed gaat :-* :hug:

veel liefs petra

Hé meiden,

Britt meid, wat een ellende :hug: :hug: hopelijk knapt iedereen bij jullie snel op, vooral thijmen, het arme joch. Weet je al iets meer van je ha? Hopelijk hoef je niet naar het zh om bloed te gaan prikken. Betekent dat nu dat je voortaan alle suiker moet laten?

Petra leuk dat bij jullie iedereen weer beter is, heb jij terug wat meer rust.

Liekie ik ben m’n laatste week thuis (van de maand die ik voorgeschreven was), hierna ga ik weer werken. Ik mocht van de ha wel alleen proberen en niks forceren, dus onmiddellijk weer thuis wanneer ik teveel harde buiken krijg :?

Heb zonet geslapen tot 12.15u :oops: Nu ja, geslapen, ik word voortdurend wakker van de pijn omdat ik altijd wel ergens verkeerd op gelegen heb. Maar ja, alle beetjes helpen.

Gisteren het verjaardagsfeestje van zoonlief met de familie. Was wel geslaagd. De taart was prima gelukt; enkel jammer van het fruit: dat werd uiteindelijk banaan, appel en ananas uit blik: overschotjes die ik nog had liggen. Pfff echt zonde, ik koop dus geen vers exotisch fruit meer, ben het echt zat. Had mango en die leek rijp maar was dus volledig rot vanbinnen. Manlief ging naar de winkel om kiwi’s en bananen, het was geen zelfbediening, gevolg: hadden ze hem allemaal rot fruit meegegeven :shock:

Om milieuredenen koop ik dat sowieso al maar een paar maal per jaar maar als ik het altijd maar moet weggooien, vind ik het helemaal verspilling. Voor de volgende gelegenheid zal het uit blik komen.

:snooty:

Ga vanavond voor het eerst in lange tijd ook weer naar de schrijfcursus. Heb wel niks meer geschreven ondertussen maar ben wel van plan dat deze week terug op te pikken, hopelijk vlot het een beetje, ik voel in elk geval weer de inspiratie borrelen. :mrgreen:

Groetjes,

anijs

ben ik even heel snel…

heftig weekje gehad :?

stijn echt heel erg ziek en nog steeds niet helemaal 100%. :?

flinke griep,zeer hoge koorts en ijlen. vreselijk.

heeft ons wat nachten gekost.

toen kwam vrijdag het weekendje center parcs eraan. wij doodmoe en stijn was er redelijk aan, maar toen kwamen bij mij de griep verschijnselen. :thumbdown:

met paracetamols alles onderdrukt. helemaal niet goed,maar ja…

vanmiddag hielpen helemaal geen paracetamols meer en was ik echt knock-out :?

tegen griep doe je toch niks,het komt toch. helaas helemaal in een fout weekend.

was best een zwaar weekendje. jammer. terwijl sm toch haar best deed het iedereen naar de zin te maken.

gelukkig heeft richard nu 2 weken vrij. stijn gaat nog niet naar school. hij is nog steeds dood moe.

en de klap op de vuurpijl…het uwv belde vanavond mijn afspraak weer af :thumbdown:

nu moet ik weer maandag verschijnen.

het is me wat allemaal…

maar…na regen komt zonneschijn!

ik ga weer naar bed.

tot gauw weer hoop ik. :inlove:

Meiden, bedankt voor jullie lieve woordjes!!

Sabine, wat een toestand zeg! Heel veel sterkte! En dnek aan jezelf!

Morgen moet ik een dagcurve prikken in het ziekenhuis, dat wordt dus vier keer op en neer voor nog geen minuut tijd. Maar goed, ze willen dat eerst afwachten dus doen we dat maar netjes…

Ik wil trouwens nog graag het 06 nummer van iemand…voor je het weet is het zover en dan wil ik jullie graag op de hoogte houden!

sabine jij ook even een dikke knuffel :hug:

Goeiemorgen,

Zo, ik loop inmiddels behoorlijk achter hier met reageren :oops:

Maria, hoe was je eerste werkdag?

Hier trouwens ook een jongen die vrij jong al niet de kleren aan wilde die ik voor hem had uitgezocht. Tegenwoordig moet alles zwart zijn :roll: en zijn haar moet zo ver mogelijk voor zijn ogen hangen :lol:

Anijs, wat fijn dat je man je nu even dwingt om rustiger aan te doen. Hier ook zo’n vent, die me dat af en toe op moet leggen, anders ga ik ook maar door.

Ilse, wat ben jij toch druk. En over dat afvallen: het is helemaal niet raar joh, dat er nog extra kilo’s aanzitten, zo lang is het nog niet geleden dat je bevallen bent :hug:

Petra, de draagdoek die ik heb, kostte me 20 uro op marktplaats (daar worden ze vaak aangeboden!) Nieuw zijn ze volgens mij het dubbele. Kinderen kunnen er tot de peuterleeftijd wel in. (dat vind ik wel te zwaar hoor, ik ben maar een klein vrouwtje)

Ik wil graag een nieuwe doek hebben… eentje die makkelijk om te doen is, nu raak ik vaak in de knoop met de doek :mrgreen:

Anijs, hahahha ál 5 kilo aangekomen? Nog maar 5 kilo aangekomen bedoel je. Mens, dat is echt niet veel hoor.

Lukt het je deze week om overdag wat bij te slapen? :hug:

O, wat balen van het verse fruit.

En hoe was je schrijfcursus?

Hier ligt het schrijven al een hele tijd helemaal stil… Pak het later wel weer op, hoop ik.

Rebecca, jij bent ook een schat! :-*

Simba, knuf voor jou! :hug: Beetje bijgekomen in het weekend van je drukke werkweek?

Mell. ben benieuwed naar de foto’s!

Britt, ach lieverd wat een ellende! :hug: Het houdt ook maar niet op bij jullie hè :?

Heb je inmiddels al een mobiel nummer? Anders mag je de mijne wel.

Sabien, jeetje ook al zo ziek :hug:

En dat achterlijke uwv :roll: Ach ja, weer een week dichter bij je verlof.

Zo, nu even boos worden op een klein mannetje dat al de hele ochtend erg vervelend is… Strafstoeltje staat al klaar :angel: Kom later terug.

Hallo meiskes,

Britt: even een hele dikke knuffel voor jou hoor. Jeetje zeg … je laatste weken en dan krijg je het zo zwaar. Ik hoop dat het met Thijmen allemaal vlug beter gaat hoor. Dat die AB-kuur maar eens goed z’n werk doet. :hug: Veel succes emt het bloedprikken vandaag. :wink:

Anijs: Hoe is de schrijfcursus bevallen??

Sabine: Bij jullie ook al de groep zo erg. Meid toch. :hug: :hug: Veel beterschap in ieder geval. En wel flink balen dat ze van de uwv nog steeds niet in orde zijn. :evil:

Marije: Oei oei het strafstoeltje :shifty: :shifty: We hebben het hier ook veel nodig gehad in de vakantie voor Lucas. Maar nu hij weer naar school gaat en zijn papa thuis is is toch zo lief. :inlove: :inlove: Hier ook een draagdoek. ben er ook helemaal blij mee, alhoewel ik die nu niet echt meer gebruik. :oops: Was een nieuwe hier en die zijn idd best prijzig (59 euro). Die stond op mijn geboortelijst en een vriend van Steve heef tdie kado gedaan.

Morgen een half dagje werken. Dan komt mijn mama zorgen voor Jade. :wink:

hallo meiden,

even een vraagje het gaat momenteel erg goed met de bv [ben er erg trots op]

en ik wouw wel een kolf aanschafen nu heb ik er een gezien op marktplaats een electriche maar hij is al eens gebruikt, is het kwa hygiëne wel verstandig om hem over te nemen of moet ik een nieuwe kopen (hij kost mij maar 35,- een nieuwe (hand) kolf kost mij z`n 50,-)

ik hoor het graag wat jullie mening is

veel liefs petra :-*

Dag meisjes,

Britt wat vervelend dat je nu een hele dag kwijt bent aan het op- en neergaan naar het zh. :hug: Je mag m’n nr ook best hebben hoor, als je dat nog nodig hebt.

Sabine bij jullie ook al zo’n ziekenboeg, jee, het waart hier wel rond zeg. Voorlopig zijn wij hier nog van de ziektes gespaard gebleven dit jaar (hout vasthouden).

Marietje hoe was het op je eerste werkdag?

MarijeIs je duiveltje al wat gekalmeerd?

:mrgreen: Tja en die 5 kilo; ik heb nog 10weken te gaan en het is toch op 't laatst dat je veel bijkomt? :think:

Ilse leuk dat je morgen een half dagje mag werken, even er tussenuit :thumbup:

Petra Doen, zou ik zeggen; ik heb ook een 2dehands elektr. kolf aangeschaft; alle onderdelen die met de melk in contact komen zijn steriliseerbaar, dus perfect hygiënisch hoor. Ik heb een kolf van medela en het voordeel daarvan is dat je elk onderdeeltje apart nieuw kan kopen, is er iets versleten hoef je niet meteen een nieuwe kolf.Bij tristan had ik een manuele kolf maar die sliep zo slecht in het begin en ik was zo moe dat ik het echt hard labeur vond om daarmee af te kolven.

Super dat de bv nu weer helemaal vlot :thumbup:

De cursus was wel leuk gisteren, mag eind januari nog eens mijn tekst van vorig jaar brengen, dan is het hier Gedichtendag.

Hoop deze week nog eens iets te kunnen schrijven maar er is nog zoooveeel te doen.

Deze namiddag komen ze de keuken leveren en 30 januari doen ze dan de installatie. Ondertussen moet het plafond in de bijkeuken nog afgewerkt en de muren afgewassen en geschilderd (met grondlaag en 2 versch.kleuren dus zeker 5 dagen werk). Zoonlief moet nog een kunstwerkje voor een spreekbeurt gemaakt krijgen, manlief zit nog even 4 dagen in frankrijk voor z’n cursus, ik begin terug te werken, dus er breekt hier weer een héél relaxte periode aan :wall: :wall:

Half februari is t’s verjaardagsfeestje voor z’n klasgenootjes en daarna gebeurt hier dus NIKS vermoeiends meer tot een maand na mijn bevalling :twisted:

Groetjes en tot later! anijs