Mees en Simba: we duimen voor jullie
Ons 1ste deeltje: Klikkerdeklik
Ons 2de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 3de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 4de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 5de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 6de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 7de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 8ste deeltje: Klikkerdeklik
Ons 9ste deeltje: Klikkerdeklik
Ons showforum: Klikkerdeklik
Hallo meiden,
Nieuw deeltje!! Ben er nog niet tevreden over. Ga na de drukke dagen een mooier lijstje maken.
Ik wil even iedereen iets toewensen voor 2009.
Simba: Ik wens jou veel geluk, veel liefde, een mooi eitje en een vruchtbaar jaar toe. :-
Mees: Ik wens jou veel liefde, veel geluk met je twee knulletjes en een vruchtbaar 2009 toe. :-
Marietje: Ik wens jou veel genot met je twee kindjes, veel liefde en geluk toe in 2009 :-
Zasje: Ik wens je veel vreugde, veel liefde en veel genot met Fleur toe in 2009 :-
Pertronella: Ik wens je vele mooie dagen met je drie kindjes, veel liefde en een goede gezondheid toe. :-
Marije: Ik wens je veel genot van je vier schattige kids, veel slaap en veel rust in 2009 :-
Rebecca: Ik wens je een goede zwanegrschap toe, een makkelijke bevalling en een schat van een beebje toe. :-
Britt: Ik wens je een prachtig en gezond beebje toe, een fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling toe. :-
Anijs: Ik wens je alle geluk toe, veel plezier met je zwangerschap en veel goed tijdens de bevalling. :-
Sabine: Ik wens je een leuke job toe, een pracht van een beebje en fijne dagen in jullie gezinnetje. :-
Mell: Ik wens je veel vreugde, een goede gezondheid en veel genot van het aankomend spruitje. :-
Liekie: Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe, een pracht van een beebje en een makkelijke bevalling toe. :-
MEIDEN!!! Het is meer dan een jaar dat we elkaar nu kennen, dat we lief en leed met alkaar gedeeld hebben en nog steeds delen. We zijn een super tof cluppie malle meiden, die elkaar graag zien en elkaar respecteren en waarderen. Ik wil jullie bedanken voor het mooie jaar dat we samen gehad hebben. En ik wil jullie effe laten weten dat ik uitkijk naar een nieuw en gezellig jaar met jullie allemaal. :-* :-* :-*
En nu effe Jade eten geven. :shifty: :shifty: :shifty:
bedankt voor je lieve wensen ilse :thumbup:
ik wens jou en alle andere meiden ook al het goede toe voor 2009! :inlove:
en speciaal voor simba en ellen. dat zij maar snel in blijde verwachting mogen raken!! :dance:
lieve meiden
ilse wat een lieve woorden voor iedereen :-*
ik wens jullie ook allemaal een heel goed, gelukkig, gezond, spetterend en rustig 2009 toe, dat al onze wensen uit mogen komen!!!
meiden een goed uiteinde, doe voorzichtig en weer op naar een supergezellig jaar met elkaar
liefs van mij
marije, bedankt voor je mooie kaartje! :thumbup:
viel hier net tegen de avond op de deurmat :mrgreen:
Oh Ilse, ik heb de tranen over mijn wangen lopen na het lezen van je berichtje. Ik vind het zo lief van je. We hebben idd veel meegamaakt in het afgelopen jaar. Hele mooie dingen, zwangerschappen, geboortes van 5 prachtige kindjes en veel gezelligheid. Maar ook verdrietige dingen, zwangerschappen die niet uitgedragen mochten worden (voor al die te vroeg geboren kindjes steek ik vanavond een sterretje :**: aan Britt, Liekie, Simba, Ellen).
Ik ben enorm gehecht geraakt aan dit groepje. Echt specifiek aan dit gezellige cluppie. Zo hecht, zo gezellig, zo fijn :thumbup:
Meiden, ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven. Bedankt voor jullie luisterend oor, jullie gezellige gebabbel toen i in het ziekenhuis lag, voor jullie opbeurende woorden, voor wie jullie zijn :-*
Ik wens jullie allemaal heel veel goeds voor 2009! Mooie beebjes die geboren mogen worden en voor Simba en Ellen een mooie zwangerschap!
Liefs, Marietje
Lieve meiden,
Ik raak helemaal ontroerd door al die lieve woorden.
Ik ben heel erg blij dat ik jullie heb leren kennen en dat ik mee mocht blijven schrijven toen ik ineens geen echte novemberstopper meer was.
Ik vind het zo bijzonder hoe er in dit groepje met elkaar meegeleefd wordt, hoe iedereen er voor elkaar is.
Simba, Ellen, ik hoop dat jullie volgend jaar rond deze tijd, net als ik nu, ook met een beebje op de arm een nieuwjaarswens aan het typen zijn.
Lieve meiden, ik ben moe en kan niet de juiste woorden vinden, maar ik hoop dat 2009 voor iedereen een geweldig mooi jaar wordt! Met goeie zwangerschappen en gezonde kindjes!
En dat we maar minstens net zoveel deeltjes mogen volkletsen als in het bijna afgelopen jaar
Zo, en nu snel nog wat fotootjes spammen in ons SF en dan lekker met R. op de bank hangen. Net met de kindjes een heerlijk pré O&N gevierd, Joor mag er straks nog even bij zijn en wij gaan proberen wakker te blijven
Meiden, een hele fijne Oudejaarsavond en een super-geweldig-fantastisch-mooi-gezond 2009!
:-* :-* :-* :-* :-*
Goeiemorgen meissies! :-
Ik hoop dat jullie allemaal een gezellige avond hebben gehad!
Hier wel. Eerst dus pré O&N gevierd met de kids… Ze kregen lekkere hapjes (stukje pizza, oliebol en kadootje-broodje met knakworst en daarna hebben de 3 oudsten als gekken door de kamer gerend en gedanst al roepend:“Ik ben een oliebollie… Ik ben een oliebollie!” :lol:
Om half 9 is het gespuis naar bed gegaan. Joris was vast van plan wakker te blijven, maar dat is hem niet gelukt 8) ( niet echt een verrassing, want hij kan absoluut niet tegen laat naar bed gaan).
Half 12 geprobeerd Joor wakker te maken, hij had zijn wekker niet gehoord, zijn licht was nog aan, hij opende zijn ogen even, maar viel meteen weer in slaap: niet wakker te krijgen :mrgreen:
Om 12 uur werd hij wakker van het vuurwerk en is hij er hier beneden nog een half uurtje bij geweest. Elske werd ook na een tijdje wakker van het geknal en vond het geweldig om even naar beneden te mogen en voor het raam naar vuurwerk te kijken, Benten en Lily-An hebben overal doorheen geslapen :shock: Lily op de schoot van paps en onze slechte slaper Benten gewoon in zijn bedje tot 7:15 :shock:
R. en ik hebben lekker bankgehangen en naar Youp van Hek gekeken.
Ik heb ik het vorige deeltje alles wel gelezen, maar het lukt me niet om overal op te reageren :oops: Spring er dus vanaf hier weer in.
Meiden, fijne Nieuwjaarsdag!
:-
iedereen een fijne nieuwjaarsdag gewenst! :thumbup:
zelf lag ik gister al voor 1 uur in bed :mrgreen:
stijn is ook op geweest. hij vond het geweldig, ook al zag die niet veel buiten van het vuurwerk door de dikke mist.
de knallen vond die stoer! echt een jongen! :mrgreen:
richard heeft hier nog om half twaalf de brandweer moeten bellen.
stond voor op straat een brommer in lichter laaie. best eng. brandde heftig.
heey meiden,
wat een lieve woorden allemaal!! :-
Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!!
Simba & Ellen, dit wordt jullie jaar!!! :thumbup:
Voor alle zwangeren onder ons; dat we maar een fijne zwangerschap mogen hebben & strax hele mooie gezonde beebjes in onze armen mogen houden!
Voor alle mama’s onder ons; Geniet van je kids, ik hoop dat t een fijn jaar mag worden!!
kusss mel :-
Goedemorgen meissies!
Hier ook al één die emotioneel wordt van al die lieve berichtjes
Ik wil jullie ook allemaal alle goeds wensen voor 2009!
2008 is idd een heel mooi jaar geweest, maar heeft ook helaas verdrietige momenten gehad. Vond het ook heel fijn om te weten dat we hier bij elkaar terecht kunnen en vind dat nog steeds heel bijzonder.
Ik hoop dat we weer hele mooie momenten met elkaar gaan beleven dit jaar!
Jullie zijn schatten!
Liefs,
Liek
:-*
Lieve meiden,
allemaal een heel gelukkig en gezond 2009!!
Helemaal top om jullie berichtjes zo te lezen! Ik kan me er alleen maar bij aansluiten.
We hebben hele verdrietige dingen en hele mooi dingen met elkaar gedeeld. Ik denk dat dat ook een kenmerk is van een hele waardevolle vriendschap!
Op naar nog een jaar waarin we samen veel beleven!
Het is allemaal al gezegd en het is zo mooi gezegd dat k er weinig aan toe kan voegen. Ik zit net zo emotioneel op de bank als alle ander voor mij!
Happy new year meiden! Dat al jullie domen in 2009 uit mogen komen!
@britt wrote:
Ik denk dat dat ook een kenmerk is van een hele waardevolle vriendschap!
Britt, heel mooi gezegd, want zo zie ik het ook. Ik vind jullie allemaal bijzondere meiden :-*
Wij hebben een leuke oud en nieuw gehad. Gistermiddag heb ik geschaatst met mijn vriendin uit Curacao (zij vierde ook O&N met ons mee) en m'n 2 neefjes die voor het eerst op ijs stonden! Het was echt knoert gezellig, alleen heb ik op het laatst een giga harde smak gemaakt. Ik bleef met mijn schaats in een groef steken en viel keihard op mijn knieen en ellebogen. Die zijn flink beurs, pijnlijk en blauw :( Hopelijk heb ik mijn knieen niet beschadigd, want dat is mijn zwakke plek.
's Avonds hebben we spelletjes gedaan, Youp gekeken en lekkere dingen gegeten. Een echte oudejaarsavond. Alleen duurde de avonden vroeger altijd vééél langer toen ik kind was :think: :?
Merijn en Aron hebben de hele avond door alles heen geslapen. Net als mijn drie neefjes. Die zijn wel wakker gemaakt om half 12. Om 12 uur werd Aron wel wakker, maar niet van vuurwerk maar van een krakende deur...
Nou toen heeft ie genoten zeg met z'n snuffert tegen het raan gedrukt :inlove: En hij bleef maar roepen 'papa Ejout, nog keer, nog keer!' :inlove:
Om 3 uur lagen we lekker in onze bedjes te slapen en om half 10 werden we gewekt door een kletsende Aron :thumbup:
Vandaag zijn we naar mijn ouders geweest en daar hebben we ook weer lekker geschaatst. We hebben dus genoten!
Hoe was jullie oud en nieuw?
Sabine, leuk dat Stijn de knallen zo leuk vond!
Wat akelig zeg zo'n brommer in de fik!
Marije, jullie avond klinkt ook geweldig. Wat hebben je kids het goed gedaan zeg :clap:
Dikke knuf :-*
hallo meiden,
ik wou even zeggen dat ik jullie ontzettend lief vind .
ik ben ook erg gehecht aan dit groepje al had ik het niet verwacht.
het jaar is zomaar om gevlogen voor dat ik het wist "we zijn nu al meer dan een jaar aan het kletsen over lief en leed.
ik vind jullie echt supper tof :-
ik kom later wel even terug ik wou dit even kwijt.
liefs petra,
ps. simba en ellen ik heb het al gezegt maar ik hoop zo dat dit voor jullie een vruchtbaar jaar wordt :- kus
heey meiden,
Wat een lieve woorden weer van iedereen zeg!! :inlove:
@ marietje; hoe is t met je knieen? Nog last van gekregen??
Hier zijn we (nou ja… we… lees; mn broertje :mrgreen: ) vandaag begonnen met t plaatsen van t muurtje in de slaapkamer!! Ik ben zo benieuwd hoe t gaat worden! Maar zo te zien hebben we meer als genoeg ruimte strax!!
Verder heb ik eindelijk een droger gevonden die in mijn badkamertje past!!! was nog 1 fabrikant die drogers in bovenlader uitvoering maakt! En die was te koop bij een groothandel hier in de buurt! Ben helemaal gelukkig ermee! Nooit meer een wasrek in de woonkamer!! :dance:
Nou ik ga weer ff kijken of ik iemand kan helpen hier :mrgreen:
Doeiii :-*
ok ik loop alleen maar in de weg :eh:
@Mell wrote:
ok ik loop alleen maar in de weg :eh:
ja dat heb je soms maar wel fijn hoordat het straks af is en een droger heeeeeerlijk :thumbup:
Mell ~ Lekker rustig aan doen meid en laat de mannen maar werken
Vanmorgen mijn controlle gehad. Nu moet ik over twee weken weer en daarna gaan we al naar wekelijkse afspraken! Spannend wordt het nu hoor. Het blijft heel erg onwerkelijk dat ik gewoon wel eens de volgende van ons groepje zou zijn die gaat bevallen
Dan was mee vanmorgen en hij is helemaal gerust gesteld. Hij was om de een of andere reden zo bang dat de kleine te vroeg geboren zou worden en wat voor een gevolgen dat voor de kleine zou kunnen hebben…Maar gelukkig heeft de arts hem gerust gesteld en gezegd dat de kleine in princiepe vanaf volgende week gewoon zonder gevaar geboren zou mogen worden