Novemberstoppers 2007 - Welkom Arend!!

jeetje Rebecca dat ie vanaf volgende week al geboren zou mogen worden he?! Maar laat em nog maar wel ffies wachten hoor! Nu gaat t dichtbij komen meid :dance: Maar vaak wekelijks op controle! Hier gaan wij toch niet zo vaak???

Nou t frame voor de muur staat! het babykamertje wordt eigenlijk nog best wel groot!! Onze kamer zal straks wel klein zijn als het bed er eenmaal instaat. Maar gied, hoef er ook alleen maar te slapen!!

xx

Vanmiddag bij de vk geweest. We gingen gezellig met z’n viertjes. Leek me zo leuk! Ook voor Thijmen omdat hij nog nooit mee was geweest. Maar meneer had eigenlijk niet zoveel interesse en vond het speelgoed leuker. Tja… De kleine groeit goed. Ik heb alleen zoveel last van mijn buik en schoppen van de kleine doet zeer. Was niet zo gek want hij heeft gewoon zijn benen gestrekt bovenin mijn buik liggen. Hoofdje netjes onderin dan rug naar boven en links in mijn buik de billen en rechts de voeten. Deze kleine neemt alle ruimte…Het lastige is alleen dat het vaak gaat strekken. Dan zie ik ineens een bolletje van de voeten rechts en nog geen seconde later krijg ik de billen links. Maar goed, alles was goed. Ze verwachtte dat ik zeker voor de 38e week zou bevallen gezien de vorige keren. Zo niet dan gaan ze bij 38 weken strippen…Nu dus nog ongeveer 5 weken. Dat gaat wel heel erg snel :think: .

Fijne avond allemaal nog!!

Reageer morgen weer!

wow nog 5 weekis!! dat is idd snel :smiley:

Wat een lieve wensen van jullie :inlove: ondanks dat ik hier (bijna) niet meer kom… ben er stil van :oops: Hier helaas nog steeds geen blijde boodschap :? Maar we blijven proberen en hopen de volgende jaarwisseling met zijn 4tjes mee te mogen maken :pray: Ik ga nog even in het showforum naar al die prachtige kindjes die al geboren zijn kijken :inlove:

:-*

Pfff, muts die ik ben…ik heb net een uurtje teruggelezen in onze oude deeltjes en dan word ik emo :frowning: :?

(toen schreven Leentje, Hupke en Loesje nog mee)

Ellen, ik hoop ook gigantisch dat jullie volgende jaarwisseling met z’n viertjes mee mogen maken of dat jij met een prachtige dikke toeter naar het vuurwerk aan het kijken bent :-

Mell, wat gaaf dat het kamertje toch nog wel ruim wordt!

Laat ze maar lekker klussen hoor :wink:

Britt, wohw 5 weekjes…ik ben reuze benieuwd naar jullie kleine knul :inlove: Vind je 't spannend?

Rebecca, jij ook al bijna elke week controle! Gaat snel hè! Is jullie kamertje al klaar?

We zijn vandaag met Merijn naar het CB geweest voor wegen en inentingen. Hij is hartstikke goed gegroeid (ruim een pond in 2 weken!) en volgens de vpk (we hadden ‘onze’ eigen wijkvpk) waren de zorgen de vorige keer absoluut onzin. Gezien het feit wat Merijn allemaal had ‘meegemaakt’ (oa RSvirus + opname) deed hij het prima en hij had zich vandaag alweer helemaal bewezen. Niet verrassend, want mijn moedergevoel had me dat al verteld. Ik had gewoon niet de indruk dat Merijn het ‘slecht’ deed, hij is zo’n tevreden ventje en dat blijkt dus.

De prikken…ja nog steeds de 1sten…konden helaas weer niet doorgaan. Merijn heeft nog steeds een zagende ademhaling en bij beluisteren bleek hij nog steeds enorm vol te zitten. Door de prikken kan dat verergeren en dat vond ze een te groot risico. Nu moet ik volgende week vrijdag weer terug komen…sjucht.

En de kinderfysio moeten we wel echt gaan bezoeken ivm zijn voorkeurshouding en scheefgroei, het kan echt verergeren en dan heb je kans dat het oortje meegaat met de scheefgroei. Volgende week moet ik dus ff bellen. Ze verwacht dat het een zijligkussen gaat worden.

Morgen gaan we naar Arnhem, daar is een grote rommelmarkt en mijn broertje en schoonzus + nichtje wonen daar. Gaan we eerst met elkaar naar de rommelmarkt en als de kids op bed liggen blijven de mannen thuis en gaan m’n schoonzusje en ik schaatsen!

Hoe is 't met de andere meiden?

:-

hier even echo berichtje :?

komt er vorige week iemand bij mij binnen (een man) vraagt hij hoe het gaat nou ik zeg goed , hij moest mijn man hebben maar die was er niet.

ik was druk met linda bezig om haar in bad te doen ze had roze kleertjes aan vraagt die man aan mij “zo dit is de kleine is het een jongetje of een meisje” terwijl er aan de deur ook nog eens een roze ooievaar hong,

hoe snugger ben je dan :wall: :wall: duhhhhhhhhhhhh

jeetje dat mensen zo dom kunnen zijn.

ellen leuk dat je even langs waait :inlove:

britt gaat nu snel zeg :shock:

fijn dat het goed was bij de vk.

rebecca gaat bij jou ook snel wie van jullie is straks de eerste??? ben erg benieuwd spannend allemaal.

Goeiemorgen meiden!

Maria, hoe is het met je knieën?

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad! :smiley:

Fijn dat Merijn zo goed gegroeid is!

Hier heeft Benten fysio gehad voor een voorkeurshouding. We moesten vooral de andere kant stimuleren, hoefden geen zijligkussen.

Sabine, wow wat heftig, brommer in de hens :shock:

Leuk dat Stijn zo genoten heeft.

Petra, jij bent ook een lieverd! :-*

O, en zo herkenbaar… hoor het zo vaak: kindjes helemaal gekleed in het roze, en dan denken ze idd nog dat het een jongetje is.

Mell, wauw wat leuk dat de grootte van het kamertje zo meevalt!

En zelf een kleine slaapkamer heeben is erg knus! Zelfs de kraamweek in een minislaapkamer is goed te doen :wink:

En heerlijk, een droger! :dance:

Rebecca, wauw wat ga je snel! Ben erg benieuwd naar jullie kleine man! :inlove:

Britt, jouw kleine ventje mogen we al over 5 weken bewonderen :shock: :inlove: Ben erg benieuwd, ook naar de naam.

Ellen, leuk even wat van je te lezen. We blijven duimen, meis!

Anijs, we hebben nog wat met elkaar gemeen, allebei een kind dat jarig is op 5 januari :smiley:

Hier alles goed. Had ik al verteld dat de kleine meid dinsdag alweer bijna 100 gram boven haar geboortegewicht zat? 4150 gram was ze toen. Het gaat zo snel... het pasgeborene is er alweer af... Vind dat ze al zo wijs kijkt, kijkt je ook zo intens aan. Lacht ook af en toe al echt. Dan kijkt ze je recht aan , en dan komt er toch een gulle lach, dat is echt meer dan een lachstuipje :inlove:
Ze slaapt ook best goed. Slaapt overdag sowieso erg veel, en 's nachts komt ze vaak maar 1x voor wat drinken. Ze slaapt alleen wel meestal naast mij., maar ach, dat doet ze zo'n stuk rustiger dan Benten destijds, dus dat vind ik niet zo erg.

Morgen vieren we alvast Elskes verjaardag. We vertellen haar niet dat ze morgen (bijna) jarig is, want anders slaapt ze niet, dus dat wordt een groooote verrassing :inlove:

O, ik ben gisteren voor het eerst sinds de bevalling de deur uit geweest. Heb even alleen een boodschapje gedaan: cake-bakspullen. Poeh, wat is de winkel dan groot als je zo lang binnen hebt gezeten, werd er dizzy van, maar het was wel even lekker.

Meiden, fijn weekend verder!

:-* :-* :-*

MARIETJE was ik jou helemaal vergeten :? maar fijn dat het goed gaat met marijn :-

marije hoe voel je je ?

hier even op sf geweest en heb even wat foto`s achter gelaten.

groetjes petra :-

Hey heey,

@ marietje; fijn dat merijn t gewoon hardstikke goed doet! Benieuwd wat de kinderfysio gaat zeggen!

@ petra; :naughty: Nou dat zo’n man dat nou niet egwoon ziet… roze bij een jongetje zo wel heel raar zijn!!

@ marije; fijn dat lily zo goed groeit! :inlove:

Bel ik vanmorgen mn nichtje op om dr een gelukkig nieuwjaar te wensen… is ze zwanger!!! :dance: :inlove: Ik ben zo blij nu!! een neefje of nichtje voor mijn beeb :mrgreen: Dus ben gelijk gaan shoppen voor kleertjes voor haar! hahaha

xx

mell, weet je nichtje ook al welk geslacht het gaat worden :think:

nee, we hebben 2 fotos gemaakt :stuck_out_tongue: 1 met its a boy & 1 met its a girl :mrgreen:

mell gefeliciteerd met je nichtje altijd weer geweldig nieuws om te horen :-*

ja en nu hoor ik dat mn neef (haar broer) ook een kindje verwacht :shock: :inlove: … maar dat is nog een groot geheim… dus in heel onze familie ondertussen bekend :mrgreen:

Ha meissies!

Petra, ik voel me wel okay. Nog wel hartstikke moe en zie er een beetje tegenop dat vanaf morgen alles weer “normaal” wordt. of-te-wel, dat ik het huishouden weer zelf zal moeten doen en vooral dat ik tussen de middag niet even kan gaan slapen. Maar goed, heb eigenlijk niks te klagen, want ik ben 2 weken hartstikke verwend.

Mell, wat super dat je nichtje ook zwanger is! En wat gaaf dat wij al wel het geslacht mogen weten! :dance: :-*

Hier wordt vandaag Elskes verjaardag gevierd. Het was een big surprise voor haar, toen ze vanmorgen beneden kwam en de versierde kamer zag :inlove: Els en Bent spelen nu lekker met de kadootjes die ze van ons heeft gekregen, en straks komen mijn moeder en broer. Dinsdag komt er nog een vriendin met haar kids.

Hoe is het met de andere meiden?

:-*

marije, veel plezier vandaag op elskes verjaardag :thumbup:

geef haar maar een dikke verjaardagszoen van ons allemaal :inlove:

met deze meid gaat het wel. wat nerveus voor het gesprek dinsdag bij het uwv.

hoop dat de vk morgen wat kan betekenen hierin.

van de week barstte hier de bom omdat ik nogal op mijn teentjes loop en zowel stijn als richard moesten het ontgelden.

zo zielig he. maar dat bedenk ik me dan pas achteraf :?

richard vluchtte met stijn naar zijn moeder. die zal ook wel denken nu… :twisted:

gister smsde mijn schoonbroer naar richard of mijn hormoontjes al bedaard waren.

vind ik best vervelend om te horen want het zijn niet mijn hormonen maar de situatie waarin ik me momenteel bevind. dat ik toevallig daarbij ook nog zwanger ben is een tweede.

voel me een beetje belachelijk gemaakt.

nu gaan we ook nog komende vrijdag een weekend naar center parcs om de verjaardag van mijn sm te vieren :thumbdown:

niet veel zin in.

gelukkig hebben we ons eigen huisje. ik zal wel mee gaan. beetje ontspanning kan ook geen kwaad op dit moment. :wink:

maar ik zal heel blij zijn als we de dinsdag gehad hebben…

Mell wat leuk dat je neef en nicht allebei een kindje verwachten! Da’s nog eens familieuitbreiding!

Ik snapte alleen de andere berichtjes niet zo goed…jullie weten het geslacht van haar kindje toch nog niet :think: En jullie hebben foto’s gemaakt van boy en girl? Of ben ik nou zo kippig dat ik het niet snap :shifty: :oops:

Sabine, wat klote dat je ‘zo belachelijk gemaakt’ bent. En dan zo’n smsje van je sm :sick:

Laat je niet gek maken meid. Hopelijk kan de vk morgen je helpen en dinsdag komt wel goed. Echt!

Marije, veel plezier vandaag met Elskes verjaardag. Je grote meid alweer :inlove:

Wat leuk dat ze zo verrast was.

Petra, super leuke spam in het sf :inlove:

Meide, ik ga gauw Aron aankleden en Merijn voeden. We gaan zo naar de kerk. Tot vanavond :-*

@Cathy S. wrote:

En wat gaaf dat wij al wel het geslacht mogen weten! :dance: :-*

:wall: Nu snap ik 'm...heb in het sf gekeken :mrgreen: :inlove: :dance: