heeeey meiden
hihi ik moest ook even goed kijken hoor marietje
voordat ik het berichtje van marije naar mell snapte
had deze pagina wel 3x gelezen geloof ik haha
@mell, leuk meid dat je het ons wilt vertellen :inlove:
@marije, gefeliciteerd met elske!!!
@sabine, meid het komt goed dinsdag dat moet gewoon :-
ik ga gauw weer verder harry potter kijken
voor iedereen een :-
doegggggg
Hé wat lees ik nou?!?!?!
Gaat Mell ons geheimpjes verklappen? Nou dan ga ik ook snel in het sf kijken! :mrgreen:
Wat gaaf trouwens al die gezinsuitbreiding.
Ik ben nog steeds aan het wachten op een berichtje van m’n schoonzus. Die is 9 jan. uitgerekend.
Marije, gefeliciteerd met Elske!
Marietje, ik snapte ook niets van die berichtjes hoor! Hopelijk snap ik het straks wel!
Heb je nog lekker geschaatst gisteren? Zou ook wel willen, maar dat durf ik nu toch maar ff niet aan.
Sabine, balen dat je je belachelijk gemaakt voelt. Iedereen heeft toch direct z’n mening weer klaar natuurlijk. Ze kunnen toch wel begrijpen dat je ff niet zo lekker in je vel zit?
Hoop dat het dinsdag 100% meevalt voor je!
Ik had hier ook vanochtend een dipje van de meningen hoor. Ik krijg steeds te horen van met name m’n moeder dat ik toch al wel dik ben hoor. Nu ben ik helemaal bang dat ik idd straks moddervet ben. R. was een beetje boos erom, want die vindt dat ik niet moet zeuren maar juist blij moet zijn dat ik een buik krijg omdat het kindje lekker aan het groeien is. Hij heeft ook wel gelijk, maar ben gewoon bang dat ik straks echt heel veel aankom (en het er niet meer af krijg). Nou ja…
Nou ik ga snel naar het sf!
Doei!
:-*
liekie, erg die meningen he. :?
en erg dik worden wilt helemaal niks zeggen hoor.
als je je zelf er goed bij voelt, laat gaan dan :mrgreen:
Heey,
@ marije; gefeliciteerd met elske!! :dance:
@ sabine; he, wat vervelend dat je sm zo reageert. Net of ze het niet zo serieus vind. :naughty: Ben heel erg benieuwd wat je vk gaat zeggen!
@ marietje & simba ; hihi… geheimzinnig zatten we te doen he
@ liekie; vind je moeder je dik?? :think: aankomen hoort gewoon bij zwangerschap hoor! En iederen zwangere buik is anders!! Ik ken meiden die in totaal 8 kilo aan waren gekomne, en sommige wel 20! (daar ga ik trouwens voor! hahaha als t daarna er maar weer afgaat!!)
Maar tijd voor een buikfoto dus!! :mrgreen:
xx
Goedemorgen allemaal (hmm ben ik de eerste ?:think: )
marije nog gefeliciteerd met je meisje :-* heeft ze een mooie dag gehad?
liekie niks aantrekken van wat ze zeggen, hoe je zwanger bent kan je niks aandoen, als je babytje maar goed groeit en straks goed ter wereld komt vind ik het belangrijkste en niet hoe je er uitkomt te zien :hug: :-* . bij mij zeiden ze dat ook dat ik er dik uitzag.
sabine succes dinsdag en een dikke knuffel vanwege je homoontjes (kan jij ook niet helpen toch?) moeten ze een beetje begrip voor hebben en je niet belachelijk maken.
hopen dat je dat weekend een beetje rust hebt. :hug: :-*
zo zeg vanmorgen Linda veschoond had gepoept :silenced: stinken bah ik had nog maar net haar luier af liet ze een scheet en kwam er ook nog een partij mee uit het spoot zo lekker in het rond jach ze was dus flink in de rees. (en zij maar lachen :lol: )
hier heerst namelijk flinke buikgriep.
nou goed heb nog niks gedaan vandaag :oops: dus ik zal snel even aan de slag tot gauw kusjes petra
petra, ben je inmiddels al een beetje uit de poep lucht? :mrgreen:
net terug van de vk. hier ligt zoveel sneeuw en ze hadden niet gestrooid dus moest heeeeeel voorzichtig rijden!
wel mooi zoveel sneeuw. reed net langs school en stijns klasje was er volop in aan het spelen!
alles goed bij de vk. helaas kan ze me bij morgen voor het uwv niet helpen :?
het was meer psychisch dus ik moest morgen maar de klachten wat aan dikken.
ze zei dat de bloeddruk goed was en het kindje goed groeide dus wat haar betreft kan ik de laatste weken nog goed aan de slag.
balen…
dus als het uwv haar zou bellen sta ik nog minder sterker.
het gaat me er niet om dat ik niet wil gaan werken maar de laatste maanden hebben me zoveel enrgie gekost dat ik eigenlijk de laatste weken zou willen gebruiken om bij te tanken om straks goed uit gerust aan de bevalling te beginnen.
denk dat ze me nog ergens neer gaan zetten. maakt hun niks uit waar. mischien moet ik wel aan de sorteerband of zo :?
hoop dat ik morgen om deze tijd uit de zorgen ben.
( of juist meer zorgen erbij ga krijgen :? )
sabine knuffeltje , gewoon een beetje aandikken helpt meestal gewoon zeggen dat je heel moe bent en heel misselijk vaak moet plassen ofzo :think:
dikke zoen :-* sterkte morgen
veel liefs petra
oja fijn dat alles goed was bij de vk :-*
nee nog niet uit uit de poep lucht mijn jongste zoontje heeft ook last van diaree dus het stinkt hier behoorlijk maar goed dat er geen geur bij de berichtjes geleverd wordt :lol:
thanks petra :inlove:
eigenlijk heel tegenstrijdig…
morgen op gesprek bij uwv omdat ze vinden dat ik terug moet keren naar de werkvloer en zonet krijg ik een mail van mijn idiote manager of ik zo vriendelijk wil zijn om de sleutels van het gebouw in te leveren.
ze schijnen al nieuwe mensen aan genomen te hebben dus eigenlijk is mijn plek al weer bezet.
goede communicatie tussen de werkvloer en het uwv :?
straks lever ik mijn sleutels in en moet ik terug.
nou ja, we zien wel.
hoorde net van de buurvrouw dat zij de zelfde arts had gehad bij het uwv en dat hij heel aardig bleek te zijn dus wie weet valt het allemaal nog mee morgen.
Simba, ben je Harry Potterfan? Dan houd je zeker ook van LOTR?
Vindt Ewout ook gaaf, maar ik hou er helemaal niet van…ik snap het nooit :oops:
Hoe is het verder met je? :hug:
Liekie meid, maak je niet druk om de kilootjes! Laat je moeder maar kletsen hoor. Ik ben bij beide zwangerschappen meer dan 20 kilo aangekomen: Aron 27 om precies te zijn en bij Merijn 23 :thumbup: Bij Aron was ik het heel snel (te snel) weer kwijt, mede door de bv. Nu gaat het ietsje langzamer, alleen m’n buikje moet nog wat platter
't Gaat om je kindje hè :-
Petra, balen van de buikgriep! Oh en Linda in het rondpoepen en dan lachen :naughty: :lol: Tja, ze was vast opgelucht
Sabine, ik sta met zulke :shock: ogen je berichtje te lezen! Waar haalt dat wijf van een manager het lef vandaan dat jij je sleutels in moet leveren!! Je bent verdorie nog gewoon werknemer daar. Ik hoop het voor jou niet, maar voor je manager zou het een giga goeie bak zijn als je daar toch nog ff terug moet komen. Dan heeft ze echt een probleem. Ik zou mooi wachten hoor met die sleutels. Ik vind dit gewoon onbeschoft, zo ga je niet met je personeel om (sorry, moest er even uit).
Meid veel succes morgen. Hopelijk is het idd een aardig iemand.
Fijn dat bij de vk alles goed was.
En…sneeuw?.. :think: waar?
Enne…zijn vandaag niet Elske en Joris jarig?
Lang zullen ze leven
Lang zullen ze leven
Lang zullen ze leven in de gloria
In de gloria, in de gloriaaaaaaa!
Zo, ik ga nog ff dweilen en het fornuis boenen, dan ben ik weer klaar voor vandaag. Alleen vanavond een grote was wegvouwen, maar doe ik lekker op de bank met een bakkie thee en ANTM :thumbup:
Hoe gaat het met de andere meiden vandaag?
:-
@Marietje wrote:
Enne…zijn vandaag niet Elske en Joris jarig?
Elske en Tristan zijn vandaag jarig :wink:
ANIJS, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE GROTE ZOON! :dance: :dance: :dance:
Wil jullie allemaal bedanken voor de lieve kaartjes voor Lily's geboorte. :-*
Maria, wat heb jij een prachtig, keurig handschrift, wauw!
Kom straks terug, moet eerst een boodschappenlijstje in elkaar zien te flansen (o help, wát gaan we de komende dagen nou weer eten :roll: ) Gelukkig doet R. de boodschappen vandaag nog! :D
marietje, zo had ik het inderdaad nog niet bekeken :oops:
ik moet ze inderdaad niet te snel inleveren.
nou heb je me ook boos gemaakt
wat denkt ze wel niet!
hoorde ooit eens van een collega van het dagverblijf dat er ex collega,s rond lopen die al meer dan 3 jaar weg zijn en nog steeds de sleutels op zak hebben! da,s helemaal fraai. :thumbdown:
ze wacht nog maar…tot ze een ons weegt :mrgreen:
:wall: Had ik Tristan in mijn hoofd, schrijf ik Joris…
Anyway…GEFELICITEERD!
Uhm…Marije, heb bij mijn vader in de klas gezeten en die schrijft ook belachelijk netjes…
Tips voor eten deze week:
- gehaktschotel (zakje van Knorr volgens mij, heel makkelijk en snel klaar, met aard.puree)
- Taco’s, ook lekker snel klaar en kids vinden het vaak heerlijk
*stamppot boerenkool met spekjes en worst
- spinazie (goed voor jou ivm ijzer!) met eitje
- patatjes
Zo inspiratie genoeg :mrgreen:
Haha Sabine, heb ik je nu ook kwaad gemaakt? You go girl:thumbup:
Ja, als ‘buitenstaander’ lees je de dingen soms net wat anders, maar daarom is het ook zo fijn om hier te delen
Ik heb een slecht onderbuikgevoel:
we hebben via MP een kiddyboard voor de Bugaboo gekocht voor 50 euro. Bijna nieuw. Nu is het geld al overgemaakt, maar ik hoorde maar nix van die vent. Nu belde ik hem net en hij zegt dat hij het verzonden heeft…‘ik heb je toch een track and tracecode gestuurd via de mail?’ Ja, maar maar daar staat geen zending aan gekoppeld! Ik heb gezegd dat ik vandaag nog teruggebeld wil worden en dat hij er nu achteraan moet gaan :evil:
Ik belde net Ewout om even mijn gevoel hierover te uiten en dat ik die vent gebeld had, zegt ie
Lekkere bitch van me :mrgreen:
ga nu echt dweilen hoor
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
ERGER ERGER ERGER ERGER ERGER!!!
belt zojuist het uwv. mijn afspraak hebben ze fout in gepland , of ik niet volgende week dinsdag 13 januari kan komen!!!
wordt je toch gek van! weer een week wachten! :wall: :wall: :wall: :wall:
jongens wat baal ik hier van zeg!! :thumbdown:
Elske en Tristan gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!
Marietje, Zasje, Petra en Marije, jullie kaartje komt er ooit nog aan hoor. Het spijt me verschrikkelijk dat ik dat nog steeds niet heb gedaan. :oops:
Rebecca: Ik vroeg me af of jullie beebje tweetalige zal worden opgevoed?
Petra: Ik krijg die vraag hier dus ook vaak hé, terwijl Jade meestal echte echte meisjeskleren draagt en vooral veel roze en zo. Zelfs met een kleedje aan durven mensen nog het geslacht te vragen. :think: :roll:
Steve moet deze week ook niet werken door de vrieskou. (ik dacht effe op mijn gemak te zijn). :roll: Komt ie af om de berging op te knappen en om in de andere ruimte plafond te steken en zo. :roll: Mannen hé. Dus die is daarmee begonnen en ik kan gaan opkuisen en zo. :roll:
Daarna is het schilderwerk voor mij.
Ah ja, is meteen ook iets dat gedaan is.
Maar daar gaat mijn plan natuurlijk om hier weer vollen bak mee te schrijven en te genieten van jullie en jullie verhalen.
Hop babyalarm … Jade voeden.
Hé meiden,
Marije ook gefeliciteerd met je Elske.
Tristan was inderdaad vandaag ook jarig; hij kon er gisterenavond al niet van slapen, want hij was te zenuwachtig zei hij. Vanmorgen om 6.20u was hij al wakker, om 6.40u riep hij dat het al bijna kwart voor 7 was (tijd om op te staan voor z’n ontbijt op bed, dus) :mrgreen:
Papa vroeg hem hoe het voelde om nu 8 te zijn: "groot, zei hij en daarna: allé, grotér toch. :mrgreen:
Sabine, meid :hug: :hug:
Kom morgen wel even bijschrijven, ben nu bekaf.
:-* :-* anijs
Tristan en Elske gefeliciteerd!!!
Sabine, wat een streek zeg! Ik snap dat je enorm baalt van dit alles! Doe maar rustig aan en probeer je er niet te druk over te maken…tja makkelijk praten ik weet het. Maar succes en een dikke kus voor jou!
Maria, en is het dweilen gelukt?? Wat een streek zou dat zijn van die man via mp. Dat vind ik altijd wel het nadeel. Hoewel ik zelf nog nooit iets negatiefs heb gehad. Wij hebben ook die kiddyboeard voor de bugaboo. Erg handig. Zelfs als Thijmen er op staat blijft de wagen nog gewoon staan en hij is 2 kilo :shock: .
Petra, wat een stank bij jou thuis zeg! Hopelijk gaat dit griepje langs jou heen!
Ilse, gezellig dat je weer meer komt schrijven!
Morgen mij eerste dagje alleen thuis. De dinsdag is de enige dag dat we normaal beiden werken. En nu ik verlof heb dus de enige dag dat mijn mannen naar de opvang gaan en rust voor mams dus! Heerlijk, ff boekje lezen op bed!! Verheug me er nu al op!
@Simba83 wrote:
hihi ik moest ook even goed kijken hoor marietje
voordat ik het berichtje van marije naar mell snapte
had deze pagina wel 3x gelezen geloof ik haha
Hihihi, en dat had ik dus met de berichtjes van Sabine en Mell :mrgreen: Totdat ik idd even in het SF ging gluren.
Mell, wat gaaf dat je neef ook een kleintje verwacht :inlove:
Liekie, spannend dat je schoonzus elk moment kan bevallen :dance:
Wat fijn trouwens dat je vriend blij is dat je een buikje krijgt! Hoor ook regelmatig dat er zat mannen zijn die hun zwangere vrouw lelijk/onaantrekkelijk vinden :?
Meis, je krijgt de kilo's er straks echt wel weer af. Was zelf in anderhalve week al 12 kilo kwijt :dance:
Maarre... zet eens een buikfoto neer, ik geloof nl helemaal niet dat jij echt dik bent :-*
Petra, sterkte met de schijterij :P
Sabien, ooo, wauw, sneeuw! Hier helemaal niks hoor. Voordeel is wel dat het hier vannacht niet -15 gaat worden.
Wat klote zeg, dat het UWV-bezoek weer een weer is uitgesteld. Aan de andere kant: dan ben je alweer bijna 30 weken zwanger, is het de moeite toch niet om weer aan het werk te gaan. Hoop echt dat het een aardige, begripvolle man is. :-*
Maria, bedankt voor je lijstje met gerechten :-*
't Probleem is dat ik nu zo weinig mag i.v.m. de BV. De andere kinderen reageerden nl maandenlang heel sterk op wat ik at :roll: Heb dit weekend chocola uitgeprobeerd, resultaat: vandaag een enorme krampendag :wall: (toch was de chocoladetaart erg lekker :angel: )
Maar de taco's gaan op mijn lijstje! :D Spinazie heb ik de afgelopen tijd wat te vaak gehad en ik ga eens kijken naar de Knorr gehaktschotel!
Menu voor de komende dagen:
Vandaag: gebakken krieltjes met salade en een kaassoufflez
Morgen: vegetarische macaronischotel
Woensdag: roerbakgroenten met kipreepjes en rijst.
Goed dat je die man van MP gebeld hebt! Ben je al teruggebeld?
Ilse, je wordt lekker beizg gehouden dus :wink: Meis, we lopen niet weg. :hug:
Britt, geniet lekker van je vrije dag morgen! :-*
Anijs, jouw kanjer alweer 8 jaar! Dat is idd en stuk groter dan 7 :wink:
Hier alles goed. Vanavond Lily bij R. onder de douche gegooid, vond ze heerlijk :inlove: Verder is Elske onwijs stout de laatste dagen. Ze was bij R. met boodschappen doen ook de winkel uitgelopen en de straat op gegaan :shock: Doet ze normaal nooit, ze is juist heel braaf met op de stoep blijven en zo. Verder zag ze een pak maandverband bij de wc staan, en heeft ze een stuk maandverband in haar eigen broek gepropt :lol: (ze had laatst ook al zoogcompressen in haar hemd gestopt :lol: )
En Benten is een sloperd. Vandaag 2 kettingen en de toverstaf van Elske kapot gemaakt... dacht eerst dat het per ongeluk ging, maar dat geloof ik toch niet helemaal 8)
Zometeen CSI NY kijken.
Zijn er hier nog meiden die Wie is de Mol gaan volgen?
Heb trouwens weer een lekker boek gekregen van R.: Zusje, van Camilla Läckberg. Voor wie van (Scandinavische) Lit. thrillers houdt: aanrader!
ZO, de bank roept me.
Fijne avond, lieffies!
:-* :-* :-*