Nog even een fotootje van Lily-billy geplaatst… Morgen zal ik verjaardagsfoto’s van Elske spammen.
anijs en marije, nog gefeliciteerd met jullie kids :inlove:
Sabine, ik vind die hele gang van zaken idioot!Nu weer dit met het UWV. Laat ze maar lekker in de strnt zakken (miss heeft Petra nog wat strnt over :mrgreen: ). Voordeel is idd wel dat je dan nog dichter bij je verlof zit :thumbup:
Ilse, we lopen niet weg hoor meid. Dikke :hug: Succes deze week.
O en dat mensen niet zien dat Jade een meiske is :roll: Net als Linda. Terwijl ze roze kleertjes aanhebben enzo
Anijs, wat leuk zoals Tristan reageerde :inlove:
Britt meid, geniet lekker van je dagje alleen morgen!!! Heerlijk joh. Lekker doen wat je zelf wilt en wanneer je zelf wilt!
Marije, lekker weekmenu hoor! Heerlijk dat Lily zo geniet van douchen. Merijn vindt dat ook zalig :inlove:
Oh en wat een boefjes zijn Elske en Benten :naughty:
Geniet van CSI :thumbup:
Nog nix gehoord van die man van MP. Ewout heeft net zijn voicemail ingesproken…to be continued :think:
marietje, da,s waar. weer een stapje dichter bij mijn verlof.
raar die vent van mp.
als je maar niet belazerd wordt :think:
Nee dat laatste hoop ik dus ook niet.
Ik heb allen zo’n slecht gevoel hierover en daar ik heel slecht tegen. Ik word dan pissed enzo…
Ben normaal altijd heel vriendelijk
ik ook, maar als ze me echt razend maken dan ga ik stuiteren :mrgreen:
Gna gna gna … Steve is met de auto naar d egarage, kan ik stiekem effe bijlezen. :shifty: :shifty: :twisted: :twisted:
Marije: Wat leuk dat Lily zo geniet van de douche. Jade is nog nooit onder de douche geweest. :oops: Oh en Elske op ontdekking met de maandverbanden. :lol: :lol:
Marietje: Ik ga dan nog effe teruglezen over het mp verhaal, maar hopelijk ben je niet belazerd.
Whoeps manlief is al terug :shifty: :shifty:
Hé lieverds,
Sabine, wat rottig zeg, dat ze dat gesprek nu alweer verzetten, daar zou ik ook helemaal hyper van worden Het enige wat idd in je voordeel speelt is dat je dan alweer wat verder bent.
En niet zo leuk, die reactie van je sm, grrrr een beetje begrip zou wel welkomer zijn in jouw situatie :naughty:
Mell hihi toch verklapt, hé, gefeliciteerd hoor :-* Wat leuk dat je neef en nichtje ook zwanger zijn, heeft je beebje al meteen speelkameraadjes.
Petra ow wat een stinkboel bij jullie zeg, ik dacht al dat ik iets tot hier rook.
Marietje haaa dat is echt balen, van die mensen die hun afspraken niet nakomen en 50 euro is best wel al een aardig bedrag ook :shock: Hopelijk komt het nog in orde, is wel om sjagrijnig van te worden.
Ilse ow wel balen dat je nu mee mag doen met je mannetjes lekkere plannetje maar ja, alweer iets achter de rug nadien ook, natuurlijk!
Britt geniet van je rust, ga je straks volgen en me neerploffen met een boek.
Marije haha, ik denk dat Elske zich een grote mevrouw begint te voelen en tja, grote mevrouwen kunnen nu eenmaal gaan en staan waar ze willen :inlove:
Nog een tipje: héél makkelijk én weinig afwas: maaltijdsoep; gewoon water met bouillon en daarin alles koken; bv aardappelen+wortelen+prei+kleine gehaktballetjes. Gaat ook met kip, spekjes en alle groenten die je maar kan bedenken. Met noedels ipv aardappelen heb ik het ook al gedaan. Je kan er achteraf nog gemalen kaas en broodkorstjes bijdoen ook, dan vult het nog beter. In elk geval echte kinderkost en ook een truuk om allerhande groenten naar binnen gewerkt te krijgen, zo zit er immers een smaakje aan. Je kan er nog vanalle soorten kruiden, ajuin en look aan toevoegen ook. Als je een grote ketel hebt, kan je meteen een portie bijmaken voor in de vriezer.
En Läckberg, die naam ga ik onthouden, ga straks toch even naar de bib én ben dol op scandinavische lit.thrillers!
Gisteren had Tristan allemaal cakejes mee naar school die ik gemaakt had met rozijnen, amandelen, appel en parelsuiker in. Lustte bijna niemand van de kindjes het :? Gelukkig is tristan er zelf wél dol op :mrgreen:
Vorige week zou er een vriendje komen spelen van tristan, ontdek ik 's ochtends- als t. al reikhalzend voor het raam zit uit te kijken- dat ik een bericht heb op m’n gsm van die vader dat het jongetje ziek is. Ik had het bericht per ongeluk gewist en had de nr. niet meer dus gaan we een kaartje in de brievenbus steken voor van harte beterschap en dat hij vrijdag anders nog mocht komen spelen als hij beter was maar we hebben niks meer gehoord.
Gisteren kwam t. vertellen dat dat vriendje dus zei dat hij helemaal niet ziek was maar niet wou komen omdat hij liever mee wou naar de koers :shock: Ik wist wel dat dat kind rotverwend was maar blijkbaar vinden die ouders het zelfs geen probleem om grofweg te gaan liegen om dat jong zijn zin te geven :roll: Het was de laatste keer dat ik die gevraagd heb, hoor
Bah, ik hoop dat ze zich geschaamd hebben toen ze ons kaartje kregen. :evil:
Heb vorige week sm even lik op stuk gegeven; ze smste voor de zoveelste keer, dat t. mocht komen als ik ergens naartoe moest. Heb ik haar even geantwoord dat ik geen debieltje ben en ze dat niet iedere dag opnieuw moest vragen, dat ik wist dat hij welkom is :mrgreen: Het werkt wonderwel! :twisted: Niet dat ik er nu vanaf ben; ze wil graag onze stoep komen kuisen; manlief heeft haar gezegd dat het niet nodig is, dat we willen bekend staan in de straat als die Vuile Mensen :mrgreen: maar ze zal nog wel een aantal keer proberen, ik zal maar al broeden op een antwoord :mrgreen:
Ow en Liekie, ben ik jou nog vergeten :oops:
Nu geen zorgen maken over de kilo’s, hoor, je kan altijd beperken door gezond te eten en niet teveel te snoepen maar bij veel mensen komt er toch bij hoor. Je mannetje heeft gelijk dat hij foetert :naughty: :-*
vegeet ik tristan heellemaal te feliciteren :wall: :wall:
gefeliciteerd mannetje (sorry beetje laat :oops: )
Kom straks even bijlezen en kletsen, maar moet ff gauw melden dat ik net gebeld ben door die man van MP. Hij stelde me wel duizend keer gerust dat het echt opgestuurd was. Hij doet dit wekelijks en staat geregistreerd bij de KvK, echt betrouwbaar, kunnen we opvragen. Moet vandaag binnen komen en anders stuurt hij een nieuwe of stort hij het geld terug :thumbup:
Tot straks :-*
@Cathy S. wrote:
Wil jullie allemaal bedanken voor de lieve kaartjes voor Lily’s geboorte. :-*
eeeeeeeeeeehhhhhhhhh heb die van mij nog niet eens op de post gedaan :think: (stom hè :wall: )
@britt wrote:
Petra, wat een stank bij jou thuis zeg! Hopelijk gaat dit griepje langs jou heen!
nee hellaas heb ik het ook gehad :sick: ik ben er mee begonnen.
Rebecca en Britt voor jullie komt het nu ook aardig dicht bij spannend :dance:
marietje das wel aardig van hem om te zeggen dat hij het geld anders weer terug stuurd of een nieuwe:thumbup: .
wel raar dat hij zo moeilijk te bereiken is :?
Marietje, wat fijn dat je toch nog iets hebt gehoord van die mp man. Komt het waarschijnlijk toch nog gewoon goed.
Anijs, wij lusten die cakejes wel hoor!! Dus…je hebt mijn adres, je mag ze altijd opsturen! EN wat een streek inderdaad om je kind gewoon te laten liegen! Ik denk dat ze zich flink lullig hebben gevoeld na het kaartje. ik hoop het in ieder geval!
Liekie, die kilo’s moet je je niet druk over maken! Ik kom bij elke zwangerschap gemiddeld 26 kilo aan en zit nu ook al over de 20. Straks weer een jaartje flink sporten en lijnen en dan komt het wel weer in de buurt. Ik heb me er heel erg druk over gemaakt, mede door de reacties van anderen. Maar ik ga dat nu niet meer doen. Ik heb een kind in mijn buik en daardoor vliegen de kilo’s er aan. Helaas…maar dat kind is het wel waard!
Marije, hoe gaat het? Redt je het allemaal nog een beetje?
Ilse, en ben je gesnapt met je stiekeme internetten?
Hier is complete rust…zo raar! ben eigenlijk nooit alleen thuis. Voel me ook wel een beete schuldig. Maar ik moet er maar van genieten. Heb de geheime blauwe was gedraaid en ga die zo maar eens strijken dan kan het weer de kast in… Ik zal nog even kijken of ik een foto kan maken van de kamers van Thijmen en Ruben…
marietje, als die vent van mp zich maar zijn woord blijft houden :?
anijs, rotstreek zeg van die vader van dat kind :thumbdown:
o ja, dat van die hormoonopmerking was trouwens mijn schoonbroer,niet schoonmama :mrgreen:
maar ze denken daar toch allemaal het zelfde dus in feite maakt het dan eigenlijk ook niks uit!
laatst moest ik bij sm een recept af geven. ik zei al aan de telefoon dat ik het wel zou door mailen maar ze deed erg slijmerig. dat de thee zou klaar staan en zo. en dan kon stijn lekker bij haar spelen.
nou valt het dak me toch wel een beetje op de kop hier dus ik daar heen gekacheld.
begint ze me toch een heel verhaal over hoe ze voor heen nooit zin had om te vrijen en nu heeft ze een soort van therapie en is de zin weer terug gekomen! wat moet ik met dat verhaal :oops:
voelde me best wel op gelaten. als je nou een super band hebt met elkaar oke, maar ik heb niks met d,r. waarom vertelt ze me dit.
:wall: ( brrrrr…het sex leven van mijn schoonouders!)
het is echt zo,n vreemd mens he.
nou zit ze de nieuwe vriendin van mijn schoonbroer in te palmen.
mij kent ze inmiddels wel na 8 jaar en ze weet dat ik niet met haar spelletjes mee doe.
ze probeert echt van die meid haar vriendin te maken. hoop dat die meid haar ogen open zal blijven houden
zonet de blije doos op gehaald bij de prenatal.
is wel grappig. gevuld met luiers,voeding, fopspeen,creme,speentje en een knuffeldoekje. 8)
britt, stoer…de geheime blauwe was
mijn moeder blijft ook heilig er van overtuigd dat het een jongen wordt omdat ik de kleren van stijn nog niet heb verkocht. ondertussen heb ik al 5 zakken aan polen gedoneerd en nu weet ze het even niet meer :mrgreen:
jongens spullen weg? :think:
Ben er weer heel eventjes. :mrgreen:
Steve en mijn papa zijn het behang aan het afdoen. Ik ben aan het afwassen. :mrgreen:
Sabine: Hahaha, je mama zo op het verkeerde spoor brengen. Is wel leuk hé als ze zo goed kijken naar wat je doet met de kleertjes van Stijn. :lol: Nu ben ik even vergeten of wij het geslacht weten of niet. :think: :shifty: Oh my God en het sexleven van je schooonouders … nou ik zou het ook niet moeten weten hoor. :sick: :shifty: :shifty: :silenced:
Marietje: Fijn dat je die man toch te pakken gekregen hebt. Nu hopen dat het vlug binnenkomt.
Britt: Haha, nee niet gesnapt. Nu weer eventjes heel stiekem. :mrgreen: :shifty: Oh en je niet schuldig voelen hoor voor jou dag alleen vandaag. Is toch heerlijk zo eventjes een Britt dag.