Zo!! De baby-kamer is zo goed als klaar. We hebben zoveel spullen dat ik het zonde vind om veel nieuw te kopen. Dus ik heb mijn best gedaan maar was er bij Thijmen en Ruben gelukkiger mee. Toen heb ik echt veel dingetjes nieuw gekocht. Nu wel een nieuw dekentje, aankleedkussenhoes en een nieuw muziekmobieltje. En allen in blauw natuurlijk! Dus hij is in principe af. Ik kan niet zo goed een foto maken omdat de rolluiken vastgevroren zijn en het is dus nogal donker. Ik zal het zo eens proberen…
Hallo!! Waar zijn jullie??? Ben ik ook eens achter de computer zijn jullie allemaal weg…
:-* :-*
Even gauw een vraagje voor Britt en dan ga ik bijlezen en reageren…
Britt, jij hebt ook een bugaboard hè? Nu heb ik hem dus vanmorgen binnengekregen :dance: Jaja, was wel een prima kerel, ding ziet er zelfs ongebruikt uit :thumbup:
Maar…nu heb ik die 2 bevestigingsklemmetjes/adapters op de stang zitten en nu moet dat plankje er tussen/onder geschoven worden. dat lukt aan één kant wel, maar dan wil de andere kant niet. Hoe werkt dat nou precies :think: Je moet toch eerst die klemmetjes erop doen en dán pas het plankje?
Hellup!! Ik wil vanmiddag graag wandelen
@britt wrote:
Hallo!! Waar zijn jullie??? Ben ik ook eens achter de computer zijn jullie allemaal weg…
:-* :-*
ben er af en toe sorry :hug:

ga nu even weer weg hoor Linda heeft honger doei,
joehoe Britt waar ben je dan???
ga ik nu even voor ons eten klaar maken.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ilse, haha kon je mooi ff bijlezen toen Steve de deur uit was
Vind je 't trouwens eng om Jade onder de douche te doen? Is wel heel gaaf hoor!
Anijs, wat stom dat de kindjes je cakejes niet lusten :naughty: Verwend zijn ze tegenwoordig :mrgreen: :silenced:
Wat een actie zeg van dat vriendje en zijn ouders. Dat zou bij mij ook de laatste keer zijn dat ie kwam spelen
Haha, leuk hoe jullie naar je sm hebben gereageerd…beetje leedvermaak :lol:
Uhm Petra…kaartjes posten is ook niet mijn sterkste kant…tenminste: op tijd posten…dat heb je vast wel gemerkt
Britt, wat leuk idd de geheime blauwe was :mrgreen: Gewoon genieten hoor van je Britt-dagje! (Hetty-dagje )
Ik ben benieuwd naar de kamertjes van je jongens.
Sabine, het sexleven van je schoonouders…nee daar zou ik ook niet in geinterreseerd zijn. Ben nogal visueel ingesteld :lol: :oops:
Leuk he de blije doos!
Britt, waar ben je??? Help!!! M’n bugaboard! :-*
Nee vind het niet zo eng om haar onder de douche te doen, maar ga veel liever in bad met haar en Lucas. :mrgreen:
Ooooooooohhhhhhhhhhhh help … Steve die is aan het schijven en volgens mij vliegt het stof de keuken rond … ik durf niet te kijken. :shifty: Ik weet al weer wat ik allemaal ga mogen kuisen. :roll:
Maar, ik maak op tijd en stond foto’s zodat jullie achteraf kunnen meegenieten. :mrgreen:
Hier ben ik!!
Dat plankje kan er onder als je de wagen helemaal kantelt. Je moet de wagen in principe op zijn kop zetten en dan kan je hem er in schuiven anders heb je inderdaad geen ruimte. HHmmmm, beetje wazige uitleg.
Aan de voorkant heb je geen ruimte om hem ertussen te schuiven, dan lukt inderdaad 1 kant maar dan zit je met de andere kant. Aan de achterkant van die bevestigingsklemmetjes heb je die ruimte wel. Je kan het dus het beste met zijn tweeen doen, eentje moet dan de voorkant van de wagen helemaal omhoog houden zodat je de bugaboard er op de kop onder hangt. Je klemt hem dan wel om de stang en draait hem langzaam naar voren zodat hij wel goed in de klemmen zit.
Hmmm, nog steeds erg wazig…als het niet lukt maak ik vanavond een foto!
Ilse, heb je je schoonmaakwoede weer helemaal opgepakt?
Sabine, ik moest net nog denken aan je schoonmoeder…
Dat zij jou nou uitgebreid gaat vertellen over haar sexleven…raar hoor! Ik moet niet eens nadenken over het sexleven van mijn schoonouders…bleh! Erg eigenlijk he?
Ik zet nu ff foto’s in het showforum…
Britt, heel goed uitgelegd hoor. Ik snap precies wat je bedoeld en ga het zo ff proberen. Anders doe ik het vanavond ff met Ewout. Maar ik is ongeduldig
Ilse, ja in bad is ook ge-wél-dig!!
Oh dat schoonmaken van stof is vreselijk :hug:
ilse, wij krijgen een jongen :mrgreen:
sexende schoonouders :think:
wil het niet mee maken in gedachten! hahahaaa! :mrgreen:
Sabine…moet niet gekker worden :mrgreen: Sexende ouders wil ik al niet voor me zien…laat staan m’n schoonouders :lol:
Britt, m’n plankje zit’r aan :dance: Dankzij jouw uitleg, helemaal alleen gedaan :thumbup: 't Is nu alleen te laat om te wandelen, maar ik verheug me op morgen :mrgreen: :dance:
:dance: :dance: Go Maria, fijn dat het gelukt is!!
En namen…NEE, WE ZIJN ER NOG NIET UIT!!! AAAHHHHH!!! GEK WORD IK ER VAN!!!
Heb soms de neiging om gewoon de namen waar we tussen twijfelen hier neer te zetten en dan jullie mening ff te horen. En ik weet…jullie doen dat ongetwijfeld erg graag, maar ik vind het toch een beetje te ver gaan…sorry!
marije kaartje is op de bus :thumbup: goed hè
@britt wrote:
:dance: :dance: Go Maria, fijn dat het gelukt is!!
En namen…NEE, WE ZIJN ER NOG NIET UIT!!! AAAHHHHH!!! GEK WORD IK ER VAN!!!
Heb soms de neiging om gewoon de namen waar we tussen twijfelen hier neer te zetten en dan jullie mening ff te horen. En ik weet…jullie doen dat ongetwijfeld erg graag, maar ik vind het toch een beetje te ver gaan…sorry!
Je mag het ook pben hoor

Heb je wel een beginletter, of bepaalde namen die je mooi vindt?
britt ik help ook graag een handje mee hoor als er echt niet uit komt. :-*
zo heb vanavond geprobeert linda een flesje te geven ik heb het idee dat ze niet echt voldoende voeding binnen krijgt best balen vind ik het.
ze heeft maar een beetje gehad en de rest wou ze toch het liefst natura :inlove:
zo moest ik even kwijt ik baal wel zo dat het misschien afgelopen is :wall:
snik ik zit me hier toch bijna een potje te janken zeg
maar goed gaat wel weer over
slaap lekker doei en tot morgen
dikke kus petra