Novemberstoppers 2007 - Welkom Arend!!

bericht verwijderd - 2x geplaatst :oops:

Hai meiden,

Daar ben ik ook weer een keertje! Ik heb vanmiddag alles op mijn gemak bij gelezen, maar toen had ik geen tijd meer om te reageren, dus bij deze :wink:

Ilse ~ Wij zijn wel van plan om onze kleine man tweetalig op te voeden. Of het uiteindelijk ook lukt moet natuurlijk nog maar blijken, maar de intentie is er zeker. Het lijkt ons heel erg fijn dat als wij naar Nederland komen, dat hij zich ook verstaanbaar kan maken in het Nederlands :wink:

Sabine ~ Sexende schoonouders…brrrr…Daar moet ik ook niet aan denken hoor :lol: Ik krijg daar bepaalde beelden bij die ik liever niet in mijn gedachte heb :mrgreen:

Wat naar dat je afspraak weer verzet is. Ik hoop dat de arts inderdaad een beetje meegaand is en dat je gewoon niet meer aan de slag hoeft. :wink:

Britt ~ Ik heb de foto’s in het showforum gezien. Mooie kamertjes zeg! :thumbup: En als je nog hulp nodig hebt met een naam, ook ik houdt me aanbevolen om je te helpen hoor :wink: Ach nog een paar weekjes de tijd, jullie komen er wel uit!

Petra ~ Dikke :hug: voor jou meid. Kan me voorstellen dat je daar goed van baalt. Maar gelukkig wilde de kleine meid de rest toch het liefste in natura, dus hopelijk mag je gewoon nog lekker lang genieten van de borstvoeding :pray:

Marietje ~ Wat een gedoe met dat plankje zeg. Ben blij dat het uiteindelijk toch nog goed gekomen is en dat je hem alsnog binnen hebt gekregen. Ik zou daar ook de zenuwen van krijgen :wink:

Anijs ~ Nog gefeliciteerd met je zoontje! :dance: Jammer dat zijn ‘playdate’ niet door ging…

Marije ~ Nog gefeliciteerd met Elske haar verjaardag :dance: Ik moest wel lachen om jouw verhaaltje van de maandverbanden. Dat doet me denken aan mijn achternichtje die ook een keer binnen kwam met de woorden: mam, ik wil ook een doekie in mijn broekie :lol:

Mell ~ Wat lief dat je toch het geslacht van je beebje met ons wilde delen :inlove: En al die zwangeren in de familie, geweldig gewoon!

Simba ~ Hoe is het met jou meid? Heb je inmiddels al een ei gespot? :pray:

Hier gaat alles goed. De beeb heeft maar eens vaak de hik zeg, dat is zo een grappig gevoel! :smiley: De ob/gyn zei van de week dat het verhaal gaat dat als een beebje vaak de hik heeft, dat hij/zij geboren wordt met veel haar. Nou ik ben benieuwd!

Ik heb gelezen dat het bij jullie in NL ook zo koud is! Het is hier ook verschrikkelijk koud en we hebben continue sneeuwbuien… :roll: Het is zo mooi om te zien, maar om er iedere dag weer doorheen te moeten om naar werk te gaan is wel wat minder…

Ik schaam me overigens ook wel hoor :oops: Ik heb hier ook allemaal kaartjes liggen die ik nog op de bus moet doen…Sorry meiden!! Maar zoals Ilse ook al zei, ze komen er echt nog een keer aan!! :oops:

Petra, dikke knuf voor jou!1 Het is ook allemala best veel, en dan ben je misschien zelf nog moe en kan je dingen minder goed hebben. Sterkte!

Rebecca, hier ook een kind dat vaak de hik heeft, 3 a 4 keer per dag gemiddeld. Maar ik vind het niet zo geweldig, vind het een raar gevoel. Maar ben nu wel benieuwd naar die grote bos haar…

Maria, had jij het nu over een rommelmarkt in Dronten? Weet jij eventueel nog andere leuke rommelmarkten binnenkort? En dan niet te ver van Zwolle als het kan…

Hé meiden,

Marije bedankt voor het kaartje, het is inderdaad een heel mooi ontwerpje geworden :inlove: Leuk ideetje ook van de zegel en die decibelletjes vond ik ook grappig :smiley:

Marietje wel leuk dat het toch in orde is gekomen met het plankje en dat je 't zelf kunnen fiksen hebt :thumbup:

Sabine het sexleven van je schoonouders :sick: ieieieieuw zou ik ook niet echt hoeven te weten, hoor :hand:

Ilse ik ken dat; zondag is hier het plafond uitgebroken; wel 3 plastieken hingen er om af te schermen, erna alles afgewassen en toch ligt dat stof hier al terug overal, tot boven toe :roll:

Britt en ik die dacht dat het voor mensen die het geslacht weten makkelijker is om namen te vinden :mrgreen: blijkbaar niet, dus. Vinden jullie er samen meerdere mooi of komen jullie niet overeen welke het moet worden?

Petra heb je problemen met de bv dat je moet bijvoeden of kan je om praktische redenen niet meer bv geven? Ik hoop dat je er toch nog een tijdje van mag genieten, hoor :hug:

Rebecca da’s wel een leuk idee, die tweetalige opvoeding, als je dat kan :thumbup: Is toch altijd een voordeel als je meerdere talen kent en het helpt ook om er nog andere bij te leren later.

Hier in ons belgenlandje is het vandaag ook zo koud; vannacht tot -15, nu ja, is misschien nog niks vergeleken bij jullie maar toch kouder dan we hier gewoon zijn. Nu ja, ik kleed me er gewoon op; leve mijn mannetjes lange onderbroek :mrgreen:

Hier ook een hikkertje, als dat waar is van dat haar, zal beebje hier op z’n papa lijken; ikzelf had namelijk zo’n oudemannenrandje tot ik 1 jaar oud was, het is uiteindelijk nog goed gekomen, hoor. :mrgreen:

Mijn ziekteverlof is hier al aan het schuiven; dit is alweer de voorlaatste week dat ik thuis ben, ga de 19de toch gaan werken, begin het een beetje beu te worden om thuis te zijn en ik moet dan maar 2 maanden meer tot de geboorte; met opname van overuren/vakantie en zwschapsverlof zal ik dus maar een paar weken meer moeten werken. En dan heb ik ws nog over om elke week te breken door woensdag ofzo ook nog verlof te nemen.

Vrijdag de laatste relaxatiesessie bij de kiné, het heeft wel goed geholpen; de laatste 2 keren werd ik wakker van m’n eigen gesnurk :shifty: :oops:

Is wel een raar mens, hoor. Haar man heeft op jonge leeftijd al een ouderdomskanker en is dus al een jaar in behandeling; ligt ze daar echt alles over te vertellen tegen mij, zelfs over telefoongesprekken die ze met zijn arts voert en waar hij niks vanaf weet, dat vertelt ze dan doodleuk :shock: Toen ik eens vroeger was, kon ik tot in de gang horen dat ze dat bij een andere klant ook gewoon deed. Is toch een beetje bizar, niet?

goedemorgen meiden,

rebecca bedankt :-* en leuk trouwens 2 dezelfde berichten :smiley: :stuck_out_tongue:

hier een mooie (beetje) witte wereld .

ga zo met mark naar de ha hij hoest mij veel te veel en het is nu al de derde keer in twee mnd dat hij dat heeft nu ben ik er wel even flauw van.

tot vanmiddag groetjes petra

@anijs wrote:

Petra heb je problemen met de bv dat je moet bijvoeden of kan je om praktische redenen niet meer bv geven? Ik hoop dat je er toch nog een tijdje van mag genieten, hoor :hug:

net gemist

nou ik heb het idee dat ze niet meer voldoende krijgt want ze komt wel om de twee uur en daarvoor was het om de drie a vier uur, en als ik haar s`morgens de eerst voeding gaf sliep ze wel weer verder maar nu ook niet meer ik dacht eerst dat het regeldagen waren maar die duren toch maar drie dagen?? en dit duurt al een week.

en nu heeft ze gister een beetje flas gehad ze lag om 22.00 uur op bed en ze was pas om 6.00 vanmorgen wakker :dance:

toen heeft ze weer borst gehad en heeft ze weer tot 9.00 geslapen.

dus dat zegt wel wat denk ik :think:

sabien sexende schoonouders jach ik moest er niet aandenken ik wil het niet eens weten van mijn eigen ouders :sick:

Kom straks terug, krijg zo bezoek.

Maar even Petra een hart onder de riem steken, over de bv!

Het kan heel goed zijn dat je een bv-dipje hebt omdat je ziek bent (geweest)/of wordt, of omdat er een menstruatie aankomt. Hier heb ik op advies van de kraamhulp niet meer op de klok gekeken. Soms komt ze een poosje erg vaak, soms slaapt ze wat langer tussendoor. Zo lang ze goed groeit, voldoende plasluiers heeft en alert is, krijgt ze voldoende. En regeldagen kunnen wel degelijk een poosje duren hoor: het ene kind is er met een dag vanaf, het andere kind heeft zeker een week nodig.

Blijf zelf genoeg drinken en je rust nemen waar dat kan. :hug:

En dit stukje is niet belerend bedoeld of om je te pushen of zoiets, maar het zou zonde zijn als je het opgeeft terwijl het niet nodig is. :hug:

Later meer, eerst beschuitjes smeren :wink:

marije bedankt hoor meid :-* maar je moet niet denken dat ik het op geef hoor echt niet ik vind het veel te leuk. en op de klok geven deed ik ook niet hoor ik gaf haar wanneer ze maar zin had.

sommigen vroegen mij wel eens “wanneer moet ze nou weer eten hebben dan” en dan zei ik altijd wanneer ze maar zin heeft.

Petra veel succes met het doorzetten van de bv. Hier heb ik ook vaak gedacht dat Jade niet genoeg had. Vooral na één borst kon ze vaak flink huilen. En soms liet ze niet veel tijd tussen de voedingen. Maar alles is op zijn pootjes terecht gekomen. Lukt bij jou vast ook. Is idd genieten hé die bv. :inlove: :inlove:

Hier had Jade ook heel vaak de hik. En nu nog zelfs als mevrouwtje heel gulzig is. :mrgreen:

Britt, hier ook lange twijfels over de naam. Ik heb toen stiekem Cathy gepb’t om te helpen beslissen. :mrgreen:

Simba hoe gaat het ermee meid? Was het niet voorzien om ergens in jauari naar de gyn. te gaan of naar de dokter voor je ei?

Marietje woehoeeee vandaag gaan wandelen met beide kids. :dance: :dance: :dance:

Sabine, juist een jongetje, ik was het helemaal vergeten. Weten we het nu nog van andere dames? Van Mell weten we het ook hé. Van Britt ook meen ik me te herinneren. :think:

Steve is hier even naar de buren om te helpen met een waterpomp of zoiets. Ik was aan het strijken, maar profiteer er nu van om te forummen. :lol: :lol: Jade slaapt en Lucas word straks opgehaald vans school door onze buurvrouw. :wink:

Weet neit meer wie het vroeg … maar de kuiswoede blijft hier best hangen. :mrgreen: Vooral nu Steve en me pa zo’n vuile klusjes doen. Pfff … je zou het eens meoten zien. Bah :roll: Anijs kan het me goed voorstellen hoe het bij jullie ook moet zijn. :shifty:

Oh al 11u30, vlug frietjes gaan maken voor ventje en zoontje. :drool:

hier ook een ziek kind :?

griep en overgeven.

ligt op de bank met zijn rode wangetjes :wink:

sabine :hug:

ilse frietjes :drool:

kom net bij de ha weg heb een hoesdrankje gekregen

En verder ben ik verschrikkelijk kwaad!!!

Heb via een site een tweedehands truitje gekocht van Donaldson voor 12 euro.

Ik probeerde eerst 8 euro, maar dat vond ie te weinig voor dat truitje.

Krijg het vandaag binnen … en ik ben dus verre van tevreden hé.

Der zit een vlekje op en het truitje is helemaal niet meer mooi!!! Je ziet dat het tweedehands is.

Van Jades vorige truitjes van Mexx zie je het niet eens dat het tweedehands is. Alle sis nog steeds in nieuwstaat.

Nu heb ik een mailtje gestuurd om te klagen. Normaal kreeg ik altijd meteen een mailtje terug, benieuwd hoe het nu zal gaan. Nogthans waren zijn waarderingen van ondere kopers positief. ma ja …

Als ik hem nu opzoek op kapaza dat is zijn account verdwenen.

Vind het toch best verdacht hoor. :evil: :evil: :evil:

Kan er wel om huilen ook. :oops:

Hé!

Kom ik ook weer ff aanwaaien.

Sabine, wat rot dat Stijn ziek is :hug:

En balen idd van het UWV, maar daardoor zit je ook wel weer een weekje verder naar je verlof ja. Hoop dat het meevalt allemaal.

Petra, hoop dat het goedkomt met de bv. Ben benieuwd hoe het straks bij mij gaat. Hoop wel dat het lukt.

Ilse is weer lekker aan het ‘kuisen’! Dan zit je vast weer aardig in je ritme nu :wink:

Anijs, lekker dat je niet lang meer hoeft te werken voor je verlof! :thumbup:

En het is wat met al die loslippige mensen :eh:

Britt, je mag mij ook pb-en hoor! :wink:

Wij vinden een jongensnaam ook zo moeilijk. Over een meisjesnaam waren we al lang uit, maar jongensnamen…

Ik vind de namen van je andere boys wel heel leuk hoor dus komt vast goed!

Rebecca, wat grappig van de hik! Hier had ik zelf net de hik; zó irritant!

Hoop dat ik zelf ook snel de beeb ga voelen. Soms heb ik wel het idee dat ik al wat voel, maar ben nog niet helemaal overtuigd.

Marietje, en lekker aan het wandelen geslagen?

Hier maandag bij de gyn geweest. Ik had weer een andere, want ik had eerst een arts in opleiding, maar die ging weg. Dat vonden we heel jammer, want ze was echt superaardig; maar die man die ik nu heb is ook heel leuk.

Hij vond het wel weer een leuke termijn om te kijken dus ik kreeg lekker weer een echo! :inlove:

Er was ook een co-assistente bij en misschien daarom nam hij ook echt lekker de tijd. Dus we hebben er lekker van kunnen genieten.

Hij zei overigens ook dat m’n baarmoeder al heel hoog ligt. Al bij m’n navel ipv halverwege navel-schaambeen. Daarom ben ik waarschijnlijk ook wat dikker. Toen ik 's avonds m’n ma belde zat R. ook echt zo van, zeg dan dat je baarmoeder hoog ligt en dat je daarom dikker bent; dan ben je die frustratie ook weer kwijt. Dat heb ik dus gedaan :stuck_out_tongue:

Heb trouwens geprobeerd een buikfoto te maken, maar het is nog niet echt goed gelukt (de camera stelt niet goed scherp of het is te donker). Zal het ff op het sf zetten zo.

Thanx voor jullie lieve reacties trouwens. Weet ook wel dat het voor het goede doel is en dat het er uiteindelijk snel weer afgaat, maar als mensen er echt over gaan beginnen heb je toch zoiets van: mmm… dus ik ben dikker dan normaal is.

Nou ja, het is zo dus!

Nou meissies, tot later!

:-*

wooow ik moet gewoon 5 pagina’s bijlezen :shock:

Kletskouzen!! :mrgreen:

Wij zijn nu bezig met behangen!! :dance: Onze slaapkamer is al af. Gaan nu met babykamer beginnen! Dus heb niet echt tijd om bij te lezen :?

Ik ga maar ff snel verder!!

kus voor iedereen!! :-*

mell succes met behangen :thumbup:

Mell veel plezier met het behangen. :dance:

Heb een mailtje terug gekregen … dat er op de foto geen vlekje te zien was. Ja … dat heb je met foto’s hé, die verdoezelen soms iets of die kan je bewerken hé. :evil: :evil:

ilse meid knuffi :hug:

Wohw zelfs ik moet van een halve dag veel bijlezen :think: :mrgreen:

Ilse, fijn dat je af en toe even kunt forummen. Zeker om nu je frustratie te uiten over dat truitje. Wat een rotstreek zeg. Dikke :hug:

Petra, ik wilde hetzelde zeggen als Marije over de bv. Geef het de tijd. Ik heb ook een enorme dip gehad kwa hoeveelheid, duurde anderhalve week en nu is het weer super. Wel ben ik van 1 naar 2 (.)(.) per voeding gegaan. Was vergeten dat ik dat bij Aron ook deed :doh: Hoop dat je toch nog lekker er van mag genieten :-

Beterschap met Marks gehoest :hug:

Liekie, wauw wat gaaf dat jullie zo’n uitgebreide echo kregen. is altijd leuk hè even naar binnen kijken :inlove: Fijn dat je nu ook een leuke gyn hebt. En je bent alweer 16 weken :o Ik ga zo je foto even bekijken in het sf!

Sabine, beterschap met zieke Stijn :hug:

Marije, gezellig visite gehad?

Mell, veel plezier met behangen. Oh ik ben erg beneiuwd hoe het er uit gaat zien :angel: :thumbup:

Rebecca, haha leuk 2 berichtjes :stuck_out_tongue: Bij jullie dus ook zo koud…brr. Wanneer begint eigenlijk jouw verlof?

Anijs, jij gaat dus weer werken eerdaags? Gelukkig niet zo lang meer. Beter voor jou hoor :hug: Tssss, wat een vreemd mens die kiné dat ze open is over die privézaken :think:

Britt, ja wij gaan naar een Loods23 in Dronten. Schijnt heel gaaf te zijn. Is voor jullie toch ook wel te doen? Wel even zeggen als je gaat…kan ik je eens ontmoeten :wink:

Ewout snuffelt altijd op internet naar sites van rommelmarkten, afgelopen zaterdag was onze favoriet wer in de ijselhallen, maar we zijn naar Arnhem geweest. We gaan wel vaak naar Zwolle.

Op google gewoon ff kijken naar snuffelmarkten, rommelmarkten of vlooienmarkten. Daarbij de maand of gewenste dag invullen.

Simba, ben benieuwd hoe het met je gaat :-
:hug:

Zo ik ga Aron uit bed plukken en dan lekker wandelen. Ben vanmorgen druk geweest in huis, dus zometeen gaan we even genieten. We gaan naar mijn sch.zusje wandelen en daar kunnen we blijven eten. Ewout gaat daar vanuit zijn werk ook heen.

Over werk gesproken…ik mag maandag weer :shifty:

Zo, de broccoli kan ook van het menulijstje geschrapt worden :? Wta heeft dat arme wichie een zware dag vandaag: zoveel krampjes en een knetterkontje :cry: Gelukkig hebben we de draagdoek en hangt ze nu heerlijk tegen me aan te slapen, kon ik de groenten vast snijden en zo. :smiley:

Ilse, jaaa, voelde me erg vereerd dat ik mocht “helpen” bij de naamskeuze van Jade…, Al had je aan mijn hulp niet zoveel :stuck_out_tongue:

Gezellig trouwens, al die roze berichtjes :-

Britt, ik zie dat je al heel veel hulp aangeboden hebt gekregen :mrgreen: Maar je mag mij natuurlijk ook altijd pben :angel: 8) :lol:

Sabine, beterschap met je ventje :hug:

Liekie, wat super dat jullie zo’n uitgebreide echo hebben gehad! :smiley:

Mell, ben benieuwd hoe jullie kamers eruit gaan zien!

Maria, lekker gewandeld?

En maandag ook weer aan het werk… zie je er tegenop?

Petra, bedankt voor je kaartje! :-
Vind het alleen maar leuk dat er nu nog steeds kaartjes binnendruppelen… Laat ze zelf trouwens ook altijd te lang liggen :oops:

Beterschap met je knulletje! :hug:

Rebecca, hier hadden mijn grootste hikkers nauwelijks haar bij de geboorte :lol:

Enne… zit me hier ook te schamen, want jouw kaartje ligt hier ook nog :oops: Dat komt omdat ik daarvoor naar de stad moet, naar het postkantoor. Komende week kom ik daar, doe ik 'm op de post.

Anijs, die postzegels waren een kadootje van R. Wist zelf nergens van, verwachtte de standaard geboortezegels te moeten plakken :mrgreen:

En jij dus ook binnenkort weer aan het werk. Hoop dat de boel daar inmiddels weer wat bedaard is :-

Ga even twee bengeltjes uit elkaar halen… ze liggen alletwee onder dezelfde deken op de bank, en dat gaat dus niet goed… zitten elkaar met de voeten te pesten en zo :roll:

Dames, fijne avond!

:-